Een nieuw forum

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij ook dat het forum weer leuk moet worden?

Ja, en het liefst zo snel mogelijk.
72
64%
Nee, ik vind het wel prima zo.
41
36%
 
Totaal aantal stemmen: 113
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

GrandMaster T. schreef:
Ik voel mezelf (als één van de forumgebruikers van het eerste uur) op dit forum inderdaad een stuk meer als het blik pubers dat de laatste tijd is open getrokken op dit forum. En daarmee doel ik dus op mensen die geen ene fuck te melden hebben op dit forum, spelersnamen stelselmatig verkeerd schrijven en posts van het niveau 'ik denk dat AZ kampioen wordt hihi'. Toegegeven, de laatste keren dat ik op het forum heb gekeken is het al een stuk minder. Complimenten voor degenen die er mee bezig zijn. Het was geloof ik Barra die van de week postte dat ik één van de forumgebruikers ben die hier al vrij lang actief is. Ik vind dus dat ik hier iets over mag zeggen als het me dwars zit.

PS. Ik voel me trouwens ook een stuk meer dan 'supporters' die op de wachtlijst staan!
Amen.
Vak S
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

cAZtricum schreef:
Of je bent vrouw, of homofiel.
Kees Vooijs schreef:
Je komt hier het forum opstormen na het nieuws over een eventuele transfer van Pellè, en het is Pellè voor en Pellè achter. Of je bent of familie van hem, of een vriend, of zijn zaakwaarnemer, of hemzelf via een tolk. Of je bent inderdaad een vrouw of homo. M.a.w. je bent wel heeeeeeel erg positief/in de wolken over deze voor ons volslagen onbekende gozert.
Misschien moet je dat eens uit gaan leggen.
Twee van de oude garde die nieuwkomer Borsato eens lekker horkerig verwelkomen op het forum. :cry:
Kómt er eens nieuwkomer op het forum die goed op de hoogte is, alles beargumenteert én goed Nederlands schrijft, gaat de oude garde muiten. Als je zijn profiel en berichten eens aangetikt had, dan had je meteen al geweten dat we hier te maken hebben met een Neder Italiaanse Pelle-fan.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Kermit schreef: Twee van de oude garde die nieuwkomer Borsato eens lekker horkerig verwelkomen op het forum. :cry:
Kómt er eens nieuwkomer op het forum die goed op de hoogte is, alles beargumenteert én goed Nederlands schrijft, gaat de oude garde muiten. Als je zijn profiel en berichten eens aangetikt had, dan had je meteen al geweten dat we hier te maken hebben met een Neder Italiaanse Pelle-fan.
Sinds wanneer mag je als moderator geen eigen mening meer hebben? Of mogen we wel een mening hebben maar deze niet uiten? Na de post van Kees heeft Borsato uitgelegd hoe de vork in de steel zit en daarmee is de kous af. Je kunt ook overál een punt van maken, pfff.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Het loopt de spuigaten uit met Kermit. Altijd maar horkerig doen tegen de oude garde.
Aldus de papegaai van de media
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

FIGO MO8 schreef:[..]


Augustien als verdediger?
Grandmaster T, grijp onmiddellijk in. Eis een nieuw forum! Weer iemand die niet weet dat de naam van deze talentvolle speler Agustien luidt. Ik eis een bannetje voor FIGO MO8. En wel meteen. De kwaliteit van dit forum holt achteruit. Waar is het nieuwe forum zonder tikfouten? Hup Obdam. Viva Koefermans. Kom op Mendez. Sgaars is top.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

GMT :
Ik hoop dat ik je voldoende heb uitgelegd heb wat ik bedoel. En laat ik het niet merken dat je het niet met me eens bent hoor! Daar is een forum niet voor gemaakt Danny....who the fuck je ook mag zijn!
Jij hoort in 020, zoveel is na deze schandalige zin wel duidelijk. Zoals Mister M. ook al zei, degene die Koevermans uitfluit kan een poffer voor z'n bek krijgen. Dat soort taferelen hoef ik in Alkmaar niet te zien.
Ik zal jou niet meer quoten hoor jochie. Als jij na elke post van mij jankend naar mama rent hoeft het van mij niet meer.
En juist hij klaagt over het niveau op het forum. Wat een enorm onvriendelijke bejegening van anderen. Bijna kwaadaardig. Zien de moderators dit niet ? of durven ze dat niet te zien ? Graag zou ik een beetje eerlijkheid zien.

Als je maar een groot genoege bek opzet, dan kun je alles maken kennelijk. Nou, op mij komt GMT af en toe buitengewoon onvriendelijk over. Tegenover mensen die hij helemaal niet kent en die best redelijke berichten plaatsen.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:GMT : En juist hij klaagt over het niveau op het forum. Wat een enorm onvriendelijke bejegening van anderen. Bijna kwaadaardig. Zien de moderators dit niet ? of durven ze dat niet te zien ? Graag zou ik een beetje eerlijkheid zien.

Als je maar een groot genoege bek opzet, dan kun je alles maken kennelijk. Nou, op mij komt GMT af en toe buitengewoon onvriendelijk over. Tegenover mensen die hij helemaal niet kent en die best redelijke berichten plaatsen.
Goed geschreven.

Ik heb ook het gevoel dat er zeker een vriendjespolitiek heerst! Nieuwkomers worden bijna altijd in hun eerste posts afgezeken door de mannetjes die zichzelf heel stoer vinden.

Daarom ben ik ook gestopt om actief op het forum aanwezig te zijn, maar ik volg wel alles en af en toe moet ik wat eruit laten floepen.

Ik hoop nu echt dat er een forum komt met een voor de oude garde (die zeggen het forum gemaakt te hebben) ... zodat ze lekker op elkaar kunnen janken. Volgens mij zitten er echt beroepszeikers tussen.
Hopelijk dat het AZFanpage forum dan weer leuk wordt.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Ik verwacht weer een heen en weer discussie.
Iets wat het forum nu net niet nodig heeft.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Jack schreef:GMT : En juist hij klaagt over het niveau op het forum. Wat een enorm onvriendelijke bejegening van anderen. Bijna kwaadaardig. Zien de moderators dit niet ? of durven ze dat niet te zien ? Graag zou ik een beetje eerlijkheid zien.

Als je maar een groot genoege bek opzet, dan kun je alles maken kennelijk. Nou, op mij komt GMT af en toe buitengewoon onvriendelijk over. Tegenover mensen die hij helemaal niet kent en die best redelijke berichten plaatsen.
Gut, gut ,gut....net zolang wachten totdat ik eens een keer uithaal naar iemand. Nou, nou, nou het hek is van de dam hoor. Wat een schande! Xplode post iets en daar reageer ik op. Zijn allereerste zin is dan meteen: ' Lekker belangrijk wat jij van mijn lettertjes denkt ja'. Nou sorry hoor, daar kunnen we allemaal niks mee.

Ik ben overigens een buitengewoon vriendelijke jongen hoor. Ik nodig je bij deze uit om volgende week zaterdag voor AZ-Inter een biertje te komen drinken bij Gunnery's. Dan zul je zien dat ik echt wel mee val. :wink:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

GrandMaster T. schreef:[..]


Ik ben overigens een buitengewoon vriendelijke jongen hoor. Ik nodig je bij deze uit om volgende week zaterdag voor AZ-Inter een biertje te komen drinken bij Gunnery's. Dan zul je zien dat ik echt wel mee val. :wink:
Geldt dat aanbod ook voor mij :roll:
Helaas ga ik zo op vakantie dus ,volgende keer beter.
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

real ben side schreef:[..]


Ik heb ook het gevoel dat er zeker een vriendjespolitiek heerst! Nieuwkomers worden bijna altijd in hun eerste posts afgezeken door de mannetjes die zichzelf heel stoer vinden.
In een forum wordt gediscussieerd, de één doet dat wat harder en rechter voor zijn raap dan de ander. Als je daar niet tegen kunt of je kan jezelf niet zo goed verwoorden betekent het niet dat je wordt afgezeken, tenzij je jezelf aangesproken voelt. Het mag best een pittige discussie zijn zolang je elkaar maar in waarde laat.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Xplode
Dagjesmens
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 jul 2006, 17:17

GrandMaster T. schreef:[..]


Gut, gut ,gut....net zolang wachten totdat ik eens een keer uithaal naar iemand. Nou, nou, nou het hek is van de dam hoor. Wat een schande! Xplode post iets en daar reageer ik op. Zijn allereerste zin is dan meteen: ' Lekker belangrijk wat jij van mijn lettertjes denkt ja'. Nou sorry hoor, daar kunnen we allemaal niks mee.

Ik ben overigens een buitengewoon vriendelijke jongen hoor. Ik nodig je bij deze uit om volgende week zaterdag voor AZ-Inter een biertje te komen drinken bij Gunnery's. Dan zul je zien dat ik echt wel mee val. :wink:
Onzin vriend ik reageerde op Pauluz maar volgens jou was dat bullshit...vervolgens geef ik aan dat dat normaal is op een forum dat je het niet altijd met elkaar eens bent... en eindig jij met de intelligente opmerking ik quote niet meer als jij steeds jankend naar je moeder rent (Waar ik overigens me niet tot verlaag tot dat soort uitspraken)... Het kan best wezen dat jij wel een geschikte vent bent maar het kan ook te gek he... beetje respect tonen af en toe kan geen kwaad. Ik heb no hard feelings wat dat aangaat omdat ik vrij moelijk kwaad te krijgen ben op een medesupporter. Dus wil ik het hier graag bij laten omdat het veel te mooi weer is om me over zo iets druk te maken 8)
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

GrandMaster T. schreef:[..]
Weet je wat het is met jou en je vriendjes van weleer?
Dat constante gezeik over forumverziekers en gloryhunters is gewoon een uiting van groot egoisme.
Jullie zijn geen haar beter. Zelfs erger. Jullie ergernissen zeggen vooral iets over jezelf. Ondertussen nieuwkomers bejegenen die 'onzin' uitkramen of uitmaken voor gloryhunter, terwijl jullie zelf nu 'jullie glory' weg is, op jullie beurt lopen te zeiken en zelfs dreigen met opstappen. Laat dat nou net het gedrag zijn van een gloryhunter. Juist net datgene waar je zelf zo bang voor bent. inderdaad, het zegt wat over jezelf. Over je grote ego. Ook jij bent dan toch op zoek naar je eigen glory. Niet dat dat erg is, maar waarom probeer je de rest te veranderen naar jouw filosofie/glory van weleer?
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Capitano schreef:[..]


Weet je wat het is met jou en je vriendjes van weleer?
Dat constante gezeik over forumverziekers en gloryhunters is gewoon een uiting van groot egoisme.
Jullie zijn geen haar beter. Zelfs erger. Jullie ergernissen zeggen vooral iets over jezelf. Ondertussen nieuwkomers bejegenen die 'onzin' uitkramen of uitmaken voor gloryhunter, terwijl jullie zelf nu 'jullie glory' weg is, op jullie beurt lopen te zeiken en zelfs dreigen met opstappen. Laat dat nou net het gedrag zijn van een gloryhunter. Juist net datgene waar je zelf zo bang voor bent. inderdaad, het zegt wat over jezelf. Over je grote ego. Ook jij bent dan toch op zoek naar je eigen glory. Niet dat dat erg is, maar waarom probeer je de rest te veranderen naar jouw filosofie/glory van weleer?
Tering zeg, nu weet ik pas hoe ik zelf in elkaar zit! :? :wink:

pAuluZ zegt het mooi: 'In een forum wordt gediscussieerd, de één doet dat wat harder en rechter voor zijn raap dan de ander.' Hij slaat de spijker op z'n kop. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat! Of het nou een nieuwe forumgebruiker is of eentje die hier wat langer komt. In de Koevermans-topic ben ik het toch ook niet eens met AZ 4-Life en Antti Opdam? Terwijl ik toch echt weleens met Antti een biertje heb gedronken in het supportershome. Je hoeft het lang niet altijd met elkaar eens te zijn op dit forum en in het echte leven. Ik ben nou eenmaal zo, als ik het ergens niet mee eens ben...dan zeg ik het. En laat ik dat nou net hier op het forum ook doen.

Trouwens, jouw post over gloryhunters die hier bovenstaat slaat natuurlijk volledig de plank mis. Dat onderwerp is vandaag namelijk helemaal niet ter sprake gekomen.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

GrandMaster T. schreef:[..]
Je hoeft het lang niet altijd met elkaar eens te zijn op dit forum en in het echte leven. Ik ben nou eenmaal zo, als ik het ergens niet mee eens ben...dan zeg ik het. En laat ik dat nou net hier op het forum ook doen.

Trouwens, jouw post over gloryhunters die hier bovenstaat slaat natuurlijk volledig de plank mis. Dat onderwerp is vandaag namelijk helemaal niet ter sprake gekomen.

Ik kan me oude forumgebruikers herinneren die een bloedhekel hadden aan 'gloryhunters' en zelfs na lang mekkeren hun seizoenskaart opgaven. Kijk, die bliezen eerst ook zo hard van de toren of dit forum. Zij waren de echte diehard supporter en wisten het zogenaamd beter. Zij wisten hoe de vork in de steel zat. Maar wat hen werkelijk dreef was een verlangen naar een tijd die geweest was. Die wilden ze terug. Hen ging hen om hun eigen hachie. Het ging hen niet om de club AZ, maar om de gezellige tijd die je erdoor beleefde. Zij zagen in dat dat niet meer terugkomt en stoppen dus totaal met AZ. En wij maar denken dat ze spraken vanuit clubliefde en supportersblik.

Ik vermoed dat jij ook vanuit die emotionele denkwijze praat en dat het je niet te doen is om een ontbrekende punt of komma.
Ik heb het gevoel dat je gloryhunters (en dat zijn ook nieuwe forumgebruikers, daar ontkom je niet aan) niet wilt dulden, want ze maken door hun posts het minder gezellig. Jullie vrienden raken ondergesneeuwd. Je wilt hen daardoor een moraal opleggen, wanneer dit niet lukt begin je te piepen en verlang naar een tijd waarin iedereen zo deed als jij. En dan bedoel ik 'oude-jongens- krentenbrood'. Alleen mag je niet verwachten dat iedereen die nieuw is naar jou luistert. Op deze fanpage is het logisch dat het over AZ gaat en niet een forum is van een vriendenclub die toevallig is ontstaan door AZ. Dat is volgens mij jouw probleem.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Capitano schreef:[..]



Ik kan me oude forumgebruikers herinneren die een bloedhekel hadden aan 'gloryhunters' en zelfs na lang mekkeren hun seizoenskaart opgaven. Kijk, die bliezen eerst ook zo hard van de toren of dit forum. Zij waren de echte diehard supporter en wisten het zogenaamd beter. Zij wisten hoe de vork in de steel zat. Maar wat hen werkelijk dreef was een verlangen naar een tijd die geweest was. Die wilden ze terug. Hen ging hen om hun eigen hachie. Het ging hen niet om de club AZ, maar om de gezellige tijd die je erdoor beleefde. Zij zagen in dat dat niet meer terugkomt en stoppen dus totaal met AZ. En wij maar denken dat ze spraken vanuit clubliefde en supportersblik.
Ik wil graag namen van mensen die hun seizoenkaart hebben opgezegd met als reden dat er veel gloryhunters komen bij AZ.

Ik vermoedt dat jij ook vanuit die denkwijze praat en dat het je niet te doen is om een ontbrekende punt of komma.
Ik heb het gevoel dat je gloryhunters (en dat zijn ook nieuwe forumgebruikers, daar ontkom je niet aan) niet wilt dulden, want ze maken door hun posts het minder gezellig. Jullie vrienden raken ondergesneeuwd. Je wilt hen daardoor een moraal opleggen, wanneer dit niet lukt begin je te piepen en verlang naar een tijd waarin iedereen zo deed als jij. En dan bedoel ik 'oude-jongens- krentenbrood'. Alleen mag je niet verwachten dat iedereen die nieuw is naar jou luistert. Op deze fanpage is het logisch dat het over AZ gaat en niet een forum is van een vriendenclub die toevallig is ontstaan door AZ. Dat is volgens mij jou probleem.
Waarom begin je hier nou weer over? Er is vandaag geen enkele aanleiding om deze oude koe uit de sloot te trekken!
Dat is volgens mij jou probleem!
Ik heb geen probleem hoor....jij maakt er een probleem van!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

GrandMaster T. schreef:[..]

De roep om een besloten forum wordt steeds groter bij de meeste forumgebruikers van het eerste uur. Werkelijk iedereen die ik spreek over het forum is het daarmee eens. Wat mij betreft wordt het tijd voor actie. Het is absoluut niet meer leuk om je door berichten te worstelen van mensen die geen ene moer te melden hebben en denken dat het hier een gastenboek is.
Vervolgens kom je met een lijst namen. Je weet dus precies met wie je wilt discussieren. Omdat je hen kent uit het verleden. Van de forummeetings, waar je naar terug verlangt.

Ga me niet vertellen dat het in de begintijd door de door jouw opgesomde lijst geen gastenboekopmerkingen instonden. Buitenstaanders begrepen veelvuldig ook niet waar het over ging. Discussies buiten het forum werden op het forum voortgezet etc.

Ik begin steeds over die gloryhunters, omdat dát de oorzaak van alles is. Met de massale opkomst van hen krijg je toch die problemen? Hoeveel ervan staan op jouw lijstje?

Voordat we in herhalingen van posts op dit forum ga vallen: Ik denk dat je, doordat je steeds naar vroeger verwijst, terug wil daarnaar toe. En waarom? Niet vanwege spelfouten, maar omdat je van die groep meer kan hebben. Destijds was je misschien zelf puber met msntaal, maar niemand die dat erg vond. Je kende de meerderheid van het forum en dat maakte het begrijpelijkerwijs erg leuk. Je noemt niet voor niets een lijst met wie je wilt praten.
GrandMaster T. schreef:[..]
Ik wil graag namen van mensen die hun seizoenkaart hebben opgezegd met als reden dat er veel gloryhunters komen bij AZ
Je moet lezen naar wat geschreven heb en me geen woorden in de mond leggen. Maar de ontboezeming (of in andermansogen wellicht verraad?) door ene bonenplukker was natuurlijk een grote farce. Degene die het meeste postings op zijn naam heeft, stopt met AZ!!
Het deed mijn gedachten over fanatiekelingen op dit forum namelijk erg veranderen.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Capitano schreef:[..]


Vervolgens kom je met een lijst namen. Je weet dus precies met wie je wilt discussieren. Omdat je hen kent uit het verleden. Van de forummeetings, waar je naar terug verlangt.

Ga me niet vertellen dat het in de begintijd door de door jouw opgesomde lijst geen gastenboekopmerkingen instonden. Buitenstaanders begrepen veelvuldig ook niet waar het over ging. Discussies buiten het forum werden op het forum voortgezet etc.

Ik begin steeds over die gloryhunters, omdat dát de oorzaak van alles is. Met de massale opkomst van hen krijg je toch die problemen? Hoeveel ervan staan op jouw lijstje?

Voordat we in herhalingen van posts op dit forum ga vallen: Ik denk dat je, doordat je steeds naar vroeger verwijst, terug wil daarnaar toe. En waarom? Niet vanwege spelfouten, maar omdat je van die groep meer kan hebben. Destijds was je misschien zelf puber met msntaal, maar niemand die dat erg vond. Je kende de meerderheid van het forum en dat maakte het begrijpelijkerwijs erg leuk. Je noemt niet voor niets een lijst met wie je wilt praten.
Je maakt er nogal werk van op deze mooie zonnige dag.... Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op deze vraag: 'Waarom begin je hier nou weer over? Er is vandaag geen enkele aanleiding om deze oude koe uit de sloot te trekken!' Ik heb namelijk geen flauw idee waarom je dit onderwerp oprakelt terwijl er een hele discussie over Koevermans is in een andere topic.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

cAZtricum schreef:[..]


Sinds wanneer mag je als moderator geen eigen mening meer hebben? Of mogen we wel een mening hebben maar deze niet uiten? Na de post van Kees heeft Borsato uitgelegd hoe de vork in de steel zit en daarmee is de kous af. Je kunt ook overál een punt van maken, pfff.
Je moet inderdaad niet moeilijk blijven doen. Wat ik wel nog even wil mededelen is dat de forumregels zeggen dat je mensen niet mag aankijken op het evt. vrouw zijn of homo zijn. Dan moet je, vind ik, als moderator het goede voorbeeld geven door dat ook niet te doen. Dan maakt het mij ook niet uit of je dan je mening geeft, maar betrek dat er dan niet bij.

Ik ben het met Berry eens dat we niet weer moeten gaan over en weer zeiken over wat wel en niet kan en wat wel een goed niveau is etc. Een goede oplossing zoeken voor het probleem zou volgens mij meer een uitkomst zijn.
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

En toch, GMT, denk ik dat het allemaal wel meevalt. Jij bent eind mei dit topic begonnen door te zeggen dat iedereen die jij spreekt het niveau achteruit vindt hollen. We zijn nu bijna twee en een halve maand verder en ik denk dat iedereen die jij sprak er nog vrolijk op los post en dus niet het forum de rug toegekeerd heeft. En met het naderende seizoen zie ik dat ook niet zo gauw meer gebeuren ook.
Ik heb bovendien eens de top 100 van veelposters eens onder de loupe genomen en van de meesten die niet of nog maar weinig actief op het forum zijn uit deze top 100, weet ik dat er hele andere redenen zijn dan het niveau zijn op niet meer te forummen.
Maar, dit topic heeft wel geleid tot de uitbreiding van het moderatorteam en strenger toezicht. En ik vind dat het goed werkt zo.
Dus kunnen we dit komkommertijdtopic sluiten en naar de Rommelzolder verplaatsen?
...-
Gesloten