Megafoon

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Moet er een Megafoon komen?

ja
44
33%
nee
89
67%
 
Totaal aantal stemmen: 133
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

daarom juist..laat je horen achter het doel dan zou ik zeggen..even veel sfeer maken dicht op het veld. Moet zeggen vond het stil tegen roda. vak w achterin zong wat bij mij op v niks werd weer aangekeken door mevrouw van de tandarts uit heilo.. (ga aub op een ander vak zitten als U zich te goed voelt!!)
Gebruikersavatar
Gekkehuis
Herry en/of Berry
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:02
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Als iedereen dan in de hoek gaat staan van de lange zijde, blokkeer je meteen de mensen die eerder naar huis willen gaan..

win win situatie!
Q is good for you!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gekkehuis schreef:Als iedereen dan in de hoek gaat staan van de lange zijde, blokkeer je meteen de mensen die eerder naar huis willen gaan..

win win situatie!
Verlies verlies situatie eerder. Zelfs die gasten achter het doel vertrekken al ruim voor het end, ga je dan horen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Gekkehuis
Herry en/of Berry
Berichten: 67
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:02
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef:[..]
Verlies verlies situatie eerder. Zelfs die gasten achter het doel vertrekken al ruim voor het end, ga je dan horen.
Als ze zien dat iedereen dan beneden in de "gracht" blijft staan, moet het wel positief overkomen..denk ik.
Q is good for you!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gekkehuis schreef:[..]


Als ze zien dat iedereen dan beneden in de "gracht" blijft staan, moet het wel positief overkomen..denk ik.
Weet je wel hoe vol de gracht voor de Molenaar al staat vlak voor tijd? Nou, die voeren geen actie en staan daar ook niet voor de sfeer, kan ik je vertellen. :wink:
_________________
"I don't know that!"
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

Gaat mij niet om die mensen die weggaan maar gewoon tijdens de wedstrijd! vlag mee naar beneden en zingen maar! stuk of 30 man om mee te beginnen volgt de rest..mij heb je mee vak v rij 16
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Zaandam1967 schreef:Gaat mij niet om die mensen die weggaan maar gewoon tijdens de wedstrijd! vlag mee naar beneden en zingen maar! stuk of 30 man om mee te beginnen volgt de rest..mij heb je mee vak v rij 16
Goed idee - voor als we over een maand of vier weer eens een wedstrijd van belang spelen...
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Nacompetitie? :?

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

fanatico schreef:Nacompetitie? :?
Ik hoop snel!
'Not in the face, ok?'
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

Eens, edoch zaken in de week leggen.
Barra schreef:[..]


Goed idee - voor als we over een maand of vier weer eens een wedstrijd van belang spelen...
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

Ik ben tegen dit idee. Ja ben ik pas eens in het DSB gegaan, maar ik heb de sfeer ongelooflijk gevonden - het was fantastisch en ik wil er terugkomen. opnieuw en opnieuw. Duus zou ik niet de sfeer wisseln :)
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Gebruikersavatar
Ben-sideboefje
Steward
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 mei 2004, 15:40
Locatie: Alkmaar

fanatico schreef:Nacompetitie? :?
:lol: Zal het oostblokker mogen we dan toch weer naar haarlem telstar foruna mvv zwolle go ahead dordrecht topp mvv cambuur ahhhhhh verlangens :D
Schorrie morrie allemaal.
Plaats reactie