Boycot 020 - AZ / 020 niet welkom?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wat wil jij?

Geen boycot, wij slikken dit van 020, ik wil gewoon AZ zien
9
7%
Wel een boycot, maar 020 is welkom, wij geven het goede voorbeeld
18
14%
Wel een boycot en 020 niet welkom zolang ze ons belemmeren
105
80%
 
Totaal aantal stemmen: 132
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Kees vooijs schreef:
Gaat echt te ver. Zulke posts maak je maar op stormfront.org, niet hier.

Nee dit is handig,een regelrechte verwijzing naar een zielige site waar ik nog nooit van gehoord heb :shock:

Niet handig Kees [-X tenzij jij beheerdert van die site bent?
Vak S
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Bolmi schreef:[..]



Nee dit is handig,een regelrechte verwijzing naar een zielige site waar ik nog nooit van gehoord heb :shock:

Niet handig Kees [-X tenzij jij beheerdert van die site bent?
Ik heb dat neergezet, niet Kees. Was een nogal extreem-rechtse tekst, die zet je maar op die site neer en niet hier.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Peter Andre schreef:
Ik heb dat neergezet, niet Kees. Was een nogal extreem-rechtse tekst, die zet je maar op die site neer en niet hier.
Dat bedoel ik,dan verwijs je juist mensen naar iets waar ze niet heen moeten.
Vak S
Gebruikersavatar
Pennywise
Supporter
Berichten: 141
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:04
Locatie: Zuid-scharwoude

Mag ik hier even op in haken?
Iedereen heeft het hier over neuzen, j*den enz, maar als ik het in het Duits zet is het te extreem rechts?

Maar dat id over 5 minuten later de tribune op, is dat wel een optie?
Vraag mij niks! Ik gebruik m'n hersens alleen om m'n oren apart te houden....
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

16 mei 2007AZ-supporters boycotten ajax-AZ
ALKMAAR- De AZ-supporters boycotten ajax-AZ. De supportersvereniging was van plan een busreis voor 1600 personen te organiseren naar de wedstrijd ajax-AZ. De lokale autoriteiten in Amsterdam zijn echter niet bereid om meer dan tien supportersbussen bij het bezoekersvak te laten komen. De AZ-SV en AZ hebben daarom besloten tot een boycot van deze wedstrijd.

De voorwaarden waaronder AZ-supporters naar Amsterdam dienen te reizen zijn onacceptabel.

3 supporters
Op 27 mei 2007 zal 1 bus naar Amsterdam afreizen met 3 vertegenwoordigers van de supportersvereniging voorzien van een spandoek om het ongenoegen op gepaste wijze kenbaar te maken. De woordvoerder namens de supportersvereniging AZ is voorzitter Remco Strik.

Volledige verklaring
Klik hier voor de volledige verklaring van AZ

www.AZ.nl
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
azisthebest
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 mei 2005, 12:37
Locatie: Limmen

Barrygoal schreef:16 mei 2007AZ-supporters boycotten ajax-AZ
ALKMAAR- De AZ-supporters boycotten ajax-AZ. De supportersvereniging was van plan een busreis voor 1600 personen te organiseren naar de wedstrijd ajax-AZ. De lokale autoriteiten in Amsterdam zijn echter niet bereid om meer dan tien supportersbussen bij het bezoekersvak te laten komen. De AZ-SV en AZ hebben daarom besloten tot een boycot van deze wedstrijd.

De voorwaarden waaronder AZ-supporters naar Amsterdam dienen te reizen zijn onacceptabel.

3 supporters
Op 27 mei 2007 zal 1 bus naar Amsterdam afreizen met 3 vertegenwoordigers van de supportersvereniging voorzien van een spandoek om het ongenoegen op gepaste wijze kenbaar te maken. De woordvoerder namens de supportersvereniging AZ is voorzitter Remco Strik.

Volledige verklaring
Klik hier voor de volledige verklaring van AZ

www.AZ.nl

De volledige verklaring van AZ.nl

ajax - AZ
zondag 27 mei 2007 om 14:30:00

Stadion: Amsterdam Arena



De supportersvereniging was van plan een busreis voor 1600 personen te organiseren naar de wedstrijd ajax-AZ. Echter de lokale autoriteiten in Amsterdam zijn niet bereid meer dan 10 supportersbussen bij het bezoekersvak van de Arena te laten aankomen en vertrekken.
De supportersvereniging AZ en AZ hebben daarom besloten tot een boycot van deze wedstrijd. De voorwaarden waaronder AZ-supporters naar Amsterdam dienen te reizen zijn onacceptabel.

Uitsluitend verplicht combi
Ondanks het goede gedrag van de AZ-supporters hebben de lokale autoriteiten in Amsterdam besloten dat de AZ-supporters uitsluitend via een verplichte combiregeling deze uitwedstrijd kunnen bezoeken. De supportersvereniging AZ en AZ worden daarbij gedwongen te kiezen uit een dure en publieksonvriendelijke treincombi (2 treinen voor 800 personen) dan wel een buscombi van maximaal 10 (dubbeldeks)bussen.

Verruiming onvoldoende
Naar aanleiding van de wedstrijd ajax - AZ in december 2006 hebben de supportersvereniging AZ en AZ in januari 2007 haar ongenoegen kenbaar gemaakt over de wijze waarop de AZ-supporters in Amsterdam worden ontvangen. Naar aanleiding daarvan worden nu 10 dubbeldeksbussen in plaats van 10 gewone bussen toegestaan. Dit heeft tot gevolg dat er in plaats van 450 AZ-supporters nu circa 650 AZ-supporters naar Amsterdam zouden kunnen reizen. Deze verruiming is naar de mening van de supportersvereniging AZ en AZ onvoldoende omdat de AZ-supporters recht hebben op 1600 plaatsen. De supportersvereniging AZ en AZ stellen zich op het standpunt dat het bezoek van deze wedstrijd voor AZ-supporters alleen dan acceptabel is wanneer dit voor 1600 supporters per bus wordt mogelijk gemaakt. Een treincombi is gezien het publieksonvriendelijke karakter en het prijsverschil (circa 60 % duurder) onbespreekbaar.

3 supporters
Op 27 mei 2007 zal 1 bus naar Amsterdam afreizen met 3 vertegenwoordigers van de supportersvereniging voorzien van een spandoek om het ongenoegen op gepaste wijze kenbaar te maken. De woordvoerder namens de supportersvereniging AZ is voorzitter Remco Strik.
We gaan Europa In! Retteketet AZ!
Gebruikersavatar
azisthebest
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 mei 2005, 12:37
Locatie: Limmen

Conclusie geen joden bij AZ dus :lol:
We gaan Europa In! Retteketet AZ!
Gebruikersavatar
Rommel
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 feb 2007, 09:36

azisthebest schreef:Conclusie geen joden bij AZ dus :lol:
Helemaal mee eens, kijken of AZ dit ook durft!
nemesis
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2006, 09:40

Rommel schreef:[..]


Helemaal mee eens, kijken of AZ dit ook durft!
zover als ik weet gaat de verkoop vor de neuzen gewoon door.
de A9 blokeren lijkt mij ook een goede optie een kilometer na akersloot afrit gewoon stil gaan staan met een auto of 10 dat ze er echt niet tussen door komen
Gebruikersavatar
Mister T
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2007, 11:29
Locatie: Limmen
Contacteer:

Helemaal goed dit.
De neuzen dan ook uit het victory stadion weren, anders lijkt me de oplossing van El Magico wel geschikt. De neuzen opvangen door heel langzaam te rijden op de A9 met een groep supporters waardoor er files ontstaan en de neuzen het stadion niet kunnen bereiken. Komen we gewoon 10 minuten later het stadion in, hebben we gelijk een statement naar de knjb wat betreft de play-offs
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Super lekker een boycot, ook goed gedaan van AZ en de SV.
De joden komen ook het uitvak niet in bij ons, we moeten ze gewoon tegen houden. Misschien moeten we kooimeer maar met z'n allen gaan bezetten. Of de ingang van het uitvak blokkeren.
Laatst gewijzigd door Mister M. op 16 mei 2007, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Q.P.R. schreef:[..]


Maar als je de wijker en velsertunnel weet te blokkeren, dan gaan ze vlak voor de tunnels van de weg (via vluchtstrook rijkswaterstaat, moet bekend voorkomen bij de mensen die wel een naar dance valley zijn geweest) en via ijmuiden en de pont naar de overkant.. Schiet dus niet echt op, moet op een punt waarop ze niet meer terugkunnen en waar het achterop meteen lekker vol loopt, als ratten in de val.. Bijvoorbeeld net na akersloot? En laat het maar lekker lang duren.. BASTARDS

Pak dan inderdaad de tunnels,ga je bij Akersloot staan dan heb je de Zaanse AZ supporter daar ook mee!Lijkt me niet slim
Vakkie P
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

nemesis schreef:de A9 blokeren lijkt mij ook een goede optie een kilometer na akersloot afrit gewoon stil gaan staan met een auto of 10 dat ze er echt niet tussen door komen
Laat mij er dan wel even door eerst aub. als ik vanuit die richting kom.

Verder ben ik het eens met de boycot, AZ moest een daad stellen en heeft dat prima gedaan.

Nu alleen nog zover gaan dat er ook geen neuzen hier in het stadion mogen.
nemesis
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2006, 09:40

Sanctify schreef:[..]



Pak dan inderdaad de tunnels,ga je bij Akersloot staan dan heb je de Zaanse AZ supporter daar ook mee!Lijkt me niet slim
op vertoon van seizoens kaart doorgang :P
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

1 ding lijkt me natuurlijk wel klip en klaar,zondag geen enkele neus in t DSB stadion!!Oog om oog tand om tand.Of is t AZ bestuur daar te hufterig voor?
Vakkie P
Gebruikersavatar
Mister T
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 mar 2007, 11:29
Locatie: Limmen
Contacteer:

Bij deze:

Alle Zaanse AZ'ers bij Uitgeest van de A9 af en binnendoor naar Alkmaar.

Nee ik begrijp jullie argument, dit kan dus niet. Hier duperen we te veel AZ supporters mee. Er moet maar een tweede statement vanuit AZ komen (hulde voor het eerste statement), maar volgens mij mag de thuisspelende club uitsupporters niet weren, tenzij ze de veiligheid niet kunnen garanderen. Dan moet het maar op die boeg gegooid worden.
Gebruikersavatar
A3ano86
Glory-hunter
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 mei 2007, 13:19

Er gaan 3 supporters naar A'dam ArenA met een spandoek. Weet iemand wat er op komt te staan?
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

A3ano86 schreef:Er gaan 3 supporters naar A'dam ArenA met een spandoek. Weet iemand wat er op komt te staan?
Hup AZ
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Aan de reacties te lezen wordt het onveilig voor oada supporters.
Misschien moeten de Alkmaarse autoriteiten ook maar ingrijpen.
Het lijkt me overigens beter dat de knvb ingrijpt en ajax zonder thuispubliek laat spelen zodat de goedwillende uitsupporters wel welkom zijn.
Maar die struisvogels hullen zich in een veelzeggend stilzwijgen.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
haroldinho
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 aug 2005, 14:21
Locatie: Sydney

A3ano86 schreef:Er gaan 3 supporters naar A'dam ArenA met een spandoek. Weet iemand wat er op komt te staan?
Anti 020 - regeling, anti-play offs!
Gesloten