Boycot 020 - AZ / 020 niet welkom?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wat wil jij?

Geen boycot, wij slikken dit van 020, ik wil gewoon AZ zien
9
7%
Wel een boycot, maar 020 is welkom, wij geven het goede voorbeeld
18
14%
Wel een boycot en 020 niet welkom zolang ze ons belemmeren
105
80%
 
Totaal aantal stemmen: 132
Jopie
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mei 2004, 16:47
Locatie: Durgerdam

DIRK privé schreef:Verkoop ajax-AZ 'gaat te snel'

woensdag 16 mei, door SV, Amsterdam, 09:45u, Ajaxf-side.nl

De play-offs mogen dan tot op heden voor half lege stadions gespeeld worden. Wat betreft het duel ajax-AZ, in de Amsterdam ArenA op 27 mei, is over belangstelling van de fans niet te klagen!

Afgelopen maandag en dinsdag konden fans met 40% korting maar liefst drie tickets kopen via Ticketbox. Gistermiddag was er al geen kaart meer te krijgen voor de eerste ring! Dit tot grote ontevredenheid van vele fans die de deksel op de neus kregen toen zij hun eigen plaats wilden kopen.
Hoe kan het ook anders...
Gebruikersavatar
boldie
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2007, 15:24
Locatie: Schermerhorn

Barra schreef:020 wil slechts een handje vol bussen van AZ ontvangen. Als we meer mensen willen meenemen, moet dat met een tijdrovende en stikdure treincombi. Waarschijnlijk wordt gekozen voor een boycot. Daar ben ik het mee eens.

Maar moeten wij dan wel netjes de 020-fans ontvangen?
Wij hebben dit jaar steeds het goede voorbeeld gegeven, en 020 wint een prijs en breken daarna de stad af. Laat ze lekker daar blijven, dan kunnen wij het uitvak vullen met mensen die AZ een hart toedragen :evil:
Gebruikersavatar
Trucklily
Steward
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mar 2005, 20:31
Locatie: Oudorp
Contacteer:

Ik zeg: niet naar 020 gaan. De gemeente Alkmaar zou ik willen verzoeken om het niet toe te laten dat die relschoppers en rotzooitrappers hiernaartoe komen. Maak er maar van: de veiligheid is niet te garanderen! Doen ze daar ook.

Misschien is het een idee om de spelers een email te sturen met onze aanmoedigingen. Op die manier weten ze dat ze op afstand toch gesteund worden. Ik heb het al gedaan.
When God made man, she was only joking
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Trucklily schreef:Ik zeg: niet naar 020 gaan. De gemeente Alkmaar zou ik willen verzoeken om het niet toe te laten dat die relschoppers en rotzooitrappers hiernaartoe komen. Maak er maar van: de veiligheid is niet te garanderen! Doen ze daar ook.

Misschien is het een idee om de spelers een email te sturen met onze aanmoedigingen. Op die manier weten ze dat ze op afstand toch gesteund worden. Ik heb het al gedaan.
Kan je beter als de spelers vertrekken vanaf DSB-stadion ze nog even toejuichen en een hart onder de riem steken. Ben ik wel van plan, mits ze niet in een mini-trainingskamp gaan (wat ik eigenlijk wel verwacht).
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Woutertje
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2005, 19:30
Locatie: Alkmaar

dat is zeker een goed plan.
hoelaat vertrekken de spelers vanaf het stadion??
Laatst gewijzigd door Woutertje op 16 mei 2007, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Wat ik in deze mis is het volgende,

De S.V bepaald een boycot in samenspraak met AZ?

Zorgt de SV danwel AZ er voor dat de supporters het evengoed kunnen zien?

Komen er schermen in het stadion,zeg het maar.....
Vak S
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

crazyl schreef: inderdaad scherme zal wel te gek wese maakt AZ tenmiste nog wist + tis nog gezelliger ook
Heb je met een hamer op je vingers geslagen? :?
Vak S
crazyl
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2007, 14:22
Locatie: heerhugowaard

maar met hoeveel mense kome die 020ers naar alkmaar eigelijk die moge ckr wel 10 busse
ben side X
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

crazyl schreef:maar met hoeveel mense kome die 020ers naar alkmaar eigelijk die moge ckr wel 10 busse
Wie mogen er dan niét met 10 bussen? En lul 's ABN man! De tering, ik kan er niet meer tegen... :help:

[mod="Kilkenny"]crazyl al een pb gestuurd.[/mod]
Gebruikersavatar
OLD SOLDIER
Steward
Berichten: 20
Lid geworden op: 16 apr 2006, 06:59
Locatie: VAK S on top

Wat maken we ons druk.
Een uitwedstrijd van AZ wordt door ruim 95% van de AZ-supporters altijd geboycot.


De bekerfinale tellen we niet mee :(
Old Soldiers never die, they just fade away
Gesloten