Boycot 020 - AZ / 020 niet welkom?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wat wil jij?

Geen boycot, wij slikken dit van 020, ik wil gewoon AZ zien
9
7%
Wel een boycot, maar 020 is welkom, wij geven het goede voorbeeld
18
14%
Wel een boycot en 020 niet welkom zolang ze ons belemmeren
105
80%
 
Totaal aantal stemmen: 132
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

020 wil slechts een handje vol bussen van AZ ontvangen. Als we meer mensen willen meenemen, moet dat met een tijdrovende en stikdure treincombi. Waarschijnlijk wordt gekozen voor een boycot. Daar ben ik het mee eens.

Maar moeten wij dan wel netjes de 020-fans ontvangen?
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Barra schreef:020 wil slechts een handje vol bussen van AZ ontvangen. Als we meer mensen willen meenemen, moet dat met een tijdrovende en stikdure treincombi. Waarschijnlijk wordt gekozen voor een boycot. Daar ben ik het mee eens.

Maar moeten wij dan wel netjes de 020-fans ontvangen?
Ik denk dat het afhangt van de eerste wedstrijd.

Win je thuis met 4-0 kan je de uitwedstrijd wel boycotten,verlies je of speel je gelijk dan denk ik dat de spelers wel de steun van de van orgine niet boycotters kunnen gebruiken.
Vak S
Gebruikersavatar
Mira78
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 apr 2007, 06:18
Locatie: Alkmaar

Barra schreef:020 wil slechts een handje vol bussen van AZ ontvangen. Als we meer mensen willen meenemen, moet dat met een tijdrovende en stikdure treincombi. Waarschijnlijk wordt gekozen voor een boycot. Daar ben ik het mee eens.

Maar moeten wij dan wel netjes de 020-fans ontvangen?
Uhm :-k NEE [-(
AZ is the best, fuck the rest
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Dit zijn inderdaad wel redenen om te boycotten. En vervolgens niet meer dan 10 bussen j*den toelaten, maar dat zal dan wel weer tegen de regels van de KNJB zijn.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Ik baal hier van ....
die zielige stakkers maken rotzooi ....en wij moeten weer braaf zijn ...!!

Echt ik baal hiervan ......Ik ben niet gauw tegen een boycot ...maar nu twijfel ik wel ....au au au.

Ik denk dan maar ook geen 020 fans in ons stadion .....laat die stakkers maar in de snelkookpan kijken ....
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

Barra schreef:020 wil slechts een handje vol bussen van AZ ontvangen. Als we meer mensen willen meenemen, moet dat met een tijdrovende en stikdure treincombi. Waarschijnlijk wordt gekozen voor een boycot. Daar ben ik het mee eens.

Maar moeten wij dan wel netjes de 020-fans ontvangen?
Het is echt niet te geloven om de Play-Offs finale op deze manier te tackle en zo te sollen met het uitpubliek. Er moet gewoon 2000 man heen uit Alkmaar, punt.

De media praat over maar 500 man ( schandalig ) uit Alkmaar. Dat is dus maar 1 % van de totale capaciteit. Daarom moeten we het al oude spreekwoord maar eens weer van stal halen ; "Oog om Oog, Tand om Tand" en maar 170 van hen toelaten met 170 dienders in het blauw erbij om ze in toom te houden.
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

cAZtricum schreef:Dit zijn inderdaad wel redenen om te boycotten. En vervolgens niet meer dan 10 bussen j*den toelaten, maar dat zal dan wel weer tegen de regels van de KNJB zijn.
waarom ....als wij zeggen dat wij de veiligheid niet kunnen garanderen ....is het toch simpel !!

In de competitie mochten er ook maar 10 bussen van AZ naar de snelkookpan.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

AZ-fans overwegen boycot duel Ufo

ALKMAAR - De supporters van AZ overwegen serieus eerste pinksterdag niet naar de Ufo te gaan. Ze willen de return in de finale van de play-offs boycotten als 020 vasthoudt aan de zogenaamde treincombiregeling. Die is noodzakelijk geworden omdat de Amsterdamse leiding zegt slechts plek te hebben voor tien bussen omdat anders de veiligheid van de AZ-supporters niet gegarandeerd kan worden.

In een mede door directeur algemene zaken Toon Gerbrands van AZ ondertekende brief hebben de Alkmaarse fans hun beklag gedaan bij 020. Dinsdag of woensdag volgt mogelijk nog een overleg om te proberen tot een oplossing te komen.
Volgens de richtlijnen van de KNVB krijgt AZ 1600 kaartjes toegewezen voor de wedstrijd waarin kwalificatie voor de voorronde van de Champions League kan worden afgedwongen. Doorgaans reizen de Alkmaarse supporters per bus. Dat heeft het hele seizoen nog niet tot problemen geleid zoals de fans ook nooit voor overlast hebben gezorgd.
Volgens voorzitter Remco Strik van de supportersvereniging AZ is de treincombi geen optie.
,,Dat wordt veel te duur. Een kaartje komt dan toch zeker op veertig euro terwijl onze leden met de bus iets meer dan de helft kwijt zijn.''

www.nhd.nl
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Djep
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 dec 2006, 19:43
Locatie: Heerhugowaard

cAZtricum schreef:Dit zijn inderdaad wel redenen om te boycotten. En vervolgens niet meer dan 10 bussen j*den toelaten, maar dat zal dan wel weer tegen de regels van de KNJB zijn.
Het is ook tegen de regels om maar 500 man toe te laten in die UFO.....
\:D/\:D/
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Goed dat het in het NHD nu al gemeld wordt, dat was de vorige keer niet
het geval en de run op de 450 kaarten was enorm.

Nu weten meer mensen wat er leeft onder de supporters, want de mensen die persé HUN club overal willen steunen, verpesten het zo voor de rest.

Dus als het er weer op aan komt.

MOET je een keer een statement maken, dit kan en mag zo niet.

Heren ALTIJD Combi-gangers. Geef ook een keer een signaal af
De mensen die de boycot steunen doen dit ook voor jullie.

Het is egoïstisch om klakkeloos die bus weer in te stappen.

Misschien is het goed om ook een keer 1 of 2 supprters heen te sturen, zodat alle veiligheidsmaatregelen evengoed getroffen moeten worden aldaar.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Assendelft schreef:Misschien is het goed om ook een keer 1 of 2 supprters heen te sturen, zodat alle veiligheidsmaatregelen evengoed getroffen moeten worden aldaar.
Dat was vorig jaar een geweldige actie in Tilburg inderdaad. Die ene Feyenoorder in het uitvak, geweldig. Zou wel leuk zijn ja, effe paar spandoekies ophangen en klaar.
Denk dat het bij die eventuele boycot wel stampvol word in het home.
flitspaal
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2005, 09:32
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Wie heb je ermee bij een eventuele boycot?JE eigen team.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

flitspaal schreef:Wie heb je ermee bij een eventuele boycot?JE eigen team.
Word tijd dat je met pensioen ga :?
Vak S
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

flitspaal schreef:Wie heb je ermee bij een eventuele boycot?JE eigen team.
Die 90 minuten halen we dubbel en dwars weer in, maar dan word er ook door onze club een duidelijk signaal afgegeven naar die KNJB en 020, al vind ik die laatste niet zo belangrijk...

Kunnen we met een paar duizend man het centrum van amSTERdamm in, kijken of die gemeente dan nog zo blij is met de opstelling van hun club.
Alkmaar Victorie X
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

flitspaal schreef:Wie heb je ermee bij een eventuele boycot?JE eigen team.
Misschien gaat het niet in jouw belevingswereld.

AZ heeft meer als 450 supporters en RECHT op 1600 kaarten.
Als dit er 1000 worden hoor je mij er ook niet over.

Als die 450 mensen nou eens 1 keer NIET de bus instappen.
Das geef je een signaal af. Het zal niet genoeg zijn, maar iedere keer als makke schapen de bus instappen heeft nog minder rendement.

Egoïstisch gedrag, kortzichtigheid en slappe hap.
"Ik moet er bij zijn"
"Ik steun me club tenminste "

Met zijn allen ja en niet met 450 !
Gebruikersavatar
Dennis.
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 feb 2005, 14:22
Locatie: Alkmaar

Vanochtend stukje in het NHD gelezen. Stond een bericht over supporters keren zich tegen play-offs. Daarbij zei iemand van de knvb ook dat als de volgende ronde de stadions weer deels leeg zijn dat ze dan een probleem hebben.

Dus gewoon boycotten zowel uit als thuis. Het is niet netjes tegenover de spelers maar hun zijn ook tegen de play-offs en dan zijn we er misschien voorgoed vanaf.
Victory Vak-X
nemesis
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2006, 09:40

Assendelft schreef:[..]


Misschien gaat het niet in jouw belevingswereld.

AZ heeft meer als 450 supporters en RECHT op 1600 kaarten.
Als dit er 1000 worden hoor je mij er ook niet over.

Als die 450 mensen nou eens 1 keer NIET de bus instappen.
Das geef je een signaal af. Het zal niet genoeg zijn, maar iedere keer als makke schapen de bus instappen heeft nog minder rendement.

Egoïstisch gedrag, kortzichtigheid en slappe hap.
"Ik moet er bij zijn"
"Ik steun me club tenminste "

Met zijn allen ja en niet met 450 !
amen
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Ik vind ook dat een boycot wel op ze plaats is !
Gebruikersavatar
Don_Edino
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mar 2007, 10:54

Assendelft schreef:[..]


Misschien gaat het niet in jouw belevingswereld.

AZ heeft meer als 450 supporters en RECHT op 1600 kaarten.
Als dit er 1000 worden hoor je mij er ook niet over.

Als die 450 mensen nou eens 1 keer NIET de bus instappen.
Das geef je een signaal af. Het zal niet genoeg zijn, maar iedere keer als makke schapen de bus instappen heeft nog minder rendement.

Egoïstisch gedrag, kortzichtigheid en slappe hap.
"Ik moet er bij zijn"
"Ik steun me club tenminste "

Met zijn allen ja en niet met 450 !
Hoe je het ook neemt. Het draait bij mij om AZ en niet om de knvb. De play-offs wel of niet intereseert me nu ook niet. Wat me wel interesseert is of AZ voorronde champions league haalt. Dat is nu het belangrijkste.

Gewoon heengaan met een anti-play off spandoek met ché gueverra erop als je zonodig je statement wil maken.

We hebben vorig seizoen onze (voorronde) Champions League-plek "weggegeven" aan die Neuzen, wil dat dit seizoen niet nog een keer
meemaken.
Gebruikersavatar
JvB
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:22
Locatie: Alkmaar

The North Shield schreef:[..]


Het is echt niet te geloven om de Play-Offs finale op deze manier te tackle en zo te sollen met het uitpubliek. Er moet gewoon 2000 man heen uit Alkmaar, punt.

De media praat over maar 500 man ( schandalig ) uit Alkmaar. Dat is dus maar 1 % van de totale capaciteit. Daarom moeten we het al oude spreekwoord maar eens weer van stal halen ; "Oog om Oog, Tand om Tand" en maar 170 van hen toelaten met 170 dienders in het blauw erbij om ze in toom te houden.
Eens!
En inderdaad boycotten die uit wedstrijd. Als je minder dan 10% van de totale capaciteit niet toe laat in je stadion handel je gewoon tegen de regels van de knvb in. Kortom, spelers moeten gewoon ook boycotten. :)
Dit is die sh*t waarop iedereen heeft gewacht
Gesloten