Kampioen, beker, uefa of niks..!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Wat zie je het liefst

Peiling eindigde op 08 jun 2007, 10:27

AZ Kampioen
45
65%
AZ de beker finale
12
17%
AZ de uefa finale
2
3%
Niks ....grijpen overal naast
10
14%
 
Totaal aantal stemmen: 69
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

The North Shield schreef:ik mis de keuze "The Tripple "

....
Ik wil realistisch blijven .... :wink:
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
MikeAllstarZ
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:11
Locatie: Schagen

we gaan gewoon voor alle 3, kunnen we 3 x naar het waagplein:D
Niekie
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2005, 13:32
Locatie: Omg Schagen

Ik mis nog een optie. Alledrie. En het waagplein zal dan niet groot genoeg zijn. De drafbaan is volgens mij meer ruimte incl. de Sportlaan.
Gebruikersavatar
Oltretomba
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 sep 2005, 15:32
Locatie: The Jolly Wanker Inn.
Contacteer:

Ik zou al blij zijn als er überhaupt een prijs gewonnen wordt, mijn kinderhand is snel gevuld zogezegd.
My mother can hold her head up in any
neighborhood in the city when she
walks down the block. In all the
Five Boroughs I'm known,
fuggedaboudit..I'm known all over
the fucking world. You ask around..ask
anybody about Lefty from Mulberry
Street.
joost
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jul 2006, 13:01
Locatie: heerhugowaard

Ik denk dat het kampioenschap makkelijker te behalen is dan de beker,
3 wedstrijden winnen tegen vites, heerenveen en excelsior is makkelijker dan hoogstwaarschijnlijk ajax in de beker finale
Gebruikersavatar
Guidow_072
Supporter
Berichten: 111
Lid geworden op: 02 aug 2006, 14:30
Locatie: Alkmaar

joost schreef:Ik denk dat het kampioenschap makkelijker te behalen is dan de beker,
3 wedstrijden winnen tegen vites, heerenveen en excelsior is makkelijker dan hoogstwaarschijnlijk ajax in de beker finale
Misschien, 020 deed het 2 wedstrijden achter elkaar redelijk.
Maar als het dan ineens met 2-2 gelijk speelt tegen RKC...
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

We moeten nu gewoon alles winnen en kampioen worden. Dichterbij zijn we de laatste jaren niet geweest, en als we kampioen worden hebben we die verdomde play offs ook niet rondom de UEFA-Cup finale...
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

The triple!! Kampioenschap is het makkelijkst, aangezien Psv toch nu haast wel minstens 1 keer moet/zal gelijk spelen moeten we Vitesse thuis,Heerenveen thuis en Excelsior uit toch wel moeten winnen??(met heerenveen als de moeilijkste wedstrijd). Daarna de beker, Nac-thuis moeten we winnen maar tegen 020 is gewoon 50/50 en moeten we een goed niveau halen. Uefa wordt het moeilijkst, eerst stunten bij Bremen(met nadruk op stunten) en dan 2 loodzware wedstrijden in Zuid-Europa tegen Espanyol/Benfica(hoop op Espanyol want benfica is moeilijker) en dan nog eens de finale tegen Sevilla of Tottenham!!
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Bolmi schreef:UEFA of Amstelcup.

Als we kampioen worden komt dat door dat de concurentie in deze fase veel punten liet liggen.

UEFA of Amstelcup hebben we door winst bereikt en niet door fouten van de concurentie gewoon door eigen kracht.
Onzin! Waarom had Psv 11 punten voorsprong op AZ en 020? Juist, omdat de concurrentie van Psv het rond de winterstop liet afweten en nu is het hun beurt
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Kampioenschap is mijn eerste keus. Ook al omdat dat automatisch plaatsing voor CL betekent. Ik heb het niet zo op die play-offs. Kan best zijn dat AZ bij de loting voor de CL bij de geplaatste clubs hoort gezien het Europese co-efficient.
UEFA-cup is ook niet bepaald verkeerd lijkt mij.
KNVB-beker moet AZ alleen winnen als het al een andere prijs heeft. Anders vind ik het zo'n ontzettend sneue troostprijs. Topseizoen gedraaid maar alleen de KNVB-beker gewonnen. Brrrrr. Ik moet er niet aan denken. Dan liever niets.
Gewoon in het stadion vieren. Podium op het veld, wat artiesten er bij, biertap open. Waag- of Canadaplein zijn te klein en de burgemeester zal er ook niet kapot van zijn.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Bolmi schreef:UEFA of Amstelcup.

Als we kampioen worden komt dat door dat de concurentie in deze fase veel punten liet liggen.

UEFA of Amstelcup hebben we door winst bereikt en niet door fouten van de concurentie gewoon door eigen kracht.
Dit slaat natuurlijk nergens op!
Je word altijd kampioen omdat andere teams minder punten halen, maar dus ook omdat jij meer punten hebt gehaald!
Nu kan je ook zeggen van de amstel cup, dat we mazzel hebben gehad dat we geen psv hebben geloot in de eerste rond......
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
Belgische ijslander
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 aug 2006, 14:25
Locatie: Alkmaar

Ik zeg ga maar voor het kampioensschap en de beker.

De Bekerfinale moet toch wel redelijk makkelijk te halen zijn. En dan zou het beste zijn dat je kampioen wordt want die Joden sparen zich waarschijnlijk dan voor de play offs aangezien hun ook CL willen halen en ze en tegen twente en psv moeten. Dus dan kan AZ nog 1 keer knallen. voor het einde van het seizoen.

Als je alle wedstrijden wint dan hoeft alleen psv maar gelijk te spelen aangezien we +8 op doelsaldo voor staan op de joden en +6 op psv.

Ik zeg dit jaar na 26 jaar weer de dubbel.

De festiviteiten moeten plaatsvinden op de drafbaan en op het terrein van de HOUT. Dit vanwege de memorabele wedstrijden de afgelopen 50 jaar.

Dit zou dan betekenen voordat de bouw begint er nog 1 keer flink gefeest kan worden in de HOUT
Wat een Afscheids-DVD, Lang leve de Hout

We Will Never Forget DE HOUT !!!!!
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Ik denk dat de Kampioen van Nederland AZ word omdat die neuzen én pisvee echt in een dip zitten na dit weekend, dit heb ik ook vernomen van een betrouwbare bron die zichzelf een fanatieke neus noemt. Maar zelf hoop ik op de UEFA cup dan heb je echt wat gepresteerd in ueropa en dat feest in Glascow en Alkmaar lijkt me fantastisch.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Belgische ijslander schreef:Dit zou dan betekenen voordat de bouw begint er nog 1 keer flink gefeest kan worden in de HOUT
Heb gezien hoe die grond erbij ligt? Ik hoop dat het geen regenachtige week ervoor gaat worden, want anders staan we tot onze knieen in de blubber.

Maar goed... ik ben nog steeds van mening dat we de titel niet gaan halen, vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik nou eenmaal.
De UEFA-beker lijkt me ook niet echt reeel als ik eerlijk ben en als ik kijk naar welke clubs er ook nog inzitten. Maar, misschien zie ik het na donderdag wel een stuk positiever. Ik hoop het in ieder geval.

Ik zou dus inzetten op de KNVB beker, al is het alleen maar om weer een keer een prijs te pakken. Kunnen we mooi volgend jaar meedoen vanaf het begin voor de titel. De druk van "iets" moeten winnen is er dan vanaf.
bobbyvosmaerfan
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jul 2006, 11:13
Locatie: St Pancras

Niekie4AZ schreef:Ik mis nog een optie. Alledrie. En het waagplein zal dan niet groot genoeg zijn. De drafbaan is volgens mij meer ruimte incl. de Sportlaan.
Dat zei ik al tegen je!!!!
als het verleden niets betekent voor het heden, wat heeft heden dan voor toekomst?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik hoop het meest op het kampioenschap. Ik ben bang dat wanneer we uiteindelijk als tweede eindigen, dat we via de playoffs weer naast alles grijpen...Ik hoord in een niet nader te noemen televisieprogramma dat PSV en Twente het misschien wel op een akkoordje gooien...Met Rutten, Eijkelkamp, Aissati...

De KNVB beker....ik weet het niet. Finale tegen waarschijnlijk ajax. Moeilijke klus, maar ja, dan heb je wel een enorme voldoening als het lukt...

Uefabeker...Ik hoop dat we Werder verslaan...maar ik heb de Duitse ploeg ook heel hoog zitten.
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

Ferry schreef:Ik hoop het meest op het kampioenschap. Ik ben bang dat wanneer we uiteindelijk als tweede eindigen, dat we via de playoffs weer naast alles grijpen...Ik hoord in een niet nader te noemen televisieprogramma dat PSV en Twente het misschien wel op een akkoordje gooien...Met Rutten, Eijkelkamp, Aissati...

De KNVB beker....ik weet het niet. Finale tegen waarschijnlijk ajax. Moeilijke klus, maar ja, dan heb je wel een enorme voldoening als het lukt...

Uefabeker...Ik hoop dat we Werder verslaan...maar ik heb de Duitse ploeg ook heel hoog zitten.
Ja dat dacht ik al die hebben natuurlijk bij psv gezeten... Maarja ik denk toch dat de spelers van twente daar heel anders over denken want die willen gewoon winnen lijkt mij :)
AZ ALKMAAR
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

sjoerd100 schreef:[..]


Ja dat dacht ik al die hebben natuurlijk bij psv gezeten... Maarja ik denk toch dat de spelers van twente daar heel anders over denken want die willen gewoon winnen lijkt mij :)
- Nou Rutte en Eijkelkamp zijn PSV'ers en die zullen onder het mom van; Sparen voor de play-offs instrueren rustig te spelen.
-Aissati en Bakkal willen volgend seizoen verzekerd zijn van CL en zien hun club vast ook graag kampioen worden.
-Voor Twente staat er niks op 't spel.

Ze zullen het niet van tevoren afspreken maar Twente zal ook niet voluit gaan, tenzij Engelaar of Bakircioglu er zin in heeft.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Berry© schreef:[..]
Maar goed... ik ben nog steeds van mening dat we de titel niet gaan halen, vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik nou eenmaal.
Dat gevoel kan ik wel voor je verklaren: omdat AZ er op de echt belangrijke moment nooit staat. Het is altijd sneuvelen in de halve finales of in de laatste minuut een goal tegen krijgen. Dat is tegelijkertijd het tragische én mooie van AZ. Zo vind ik het nog altijd een klein wonder dat AZ destijds opeens met 7-0 van RKC won. Een verkrampte 0-0 had veel meer in de lijn van de verwachting gelegen. Als we dit jaar één andere prijs dan de Fair Play Cup pakken, dan vind ik dat we het fantastisch gedaan hebben.
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

falcx schreef:[..]


- Nou Rutte en Eijkelkamp zijn PSV'ers en die zullen onder het mom van; Sparen voor de play-offs instrueren rustig te spelen.
-Aissati en Bakkal willen volgend seizoen verzekerd zijn van CL en zien hun club vast ook graag kampioen worden.
-Voor Twente staat er niks op 't spel.

Ze zullen het niet van tevoren afspreken maar Twente zal ook niet voluit gaan, tenzij Engelaar of Bakircioglu er zin in heeft.
Aan de andere kant zal Twente ook kijken naar een eventuele tegenstander in de play off.. Denk dat het bekent is dat je het beste tegen Feyenoord of Heerenveen kan voetballen, maar dan moet je 2e worden en daar zullen ze gerust hun best voor doen..
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gesloten