De combiregeling

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Wat vind jij van verplichte combi's?

Ideaal.
2
3%
Met maakt mij niet uit, als ik AZ maar zie.
15
21%
Ik doe maar wat me opgelegd wordt.
0
Geen stemmen
Belachelijk, maar het is niet anders.
32
45%
Belachelijk, ik verzet me er tegen.
22
31%
 
Totaal aantal stemmen: 71
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

dirkjan schreef:[..]
Hij heeft zelfs een eigen song!
En dat is best uniek. Het enige lid binnen het AZ - Bestuur (naast Dirk dan) die een eigen song heeft.
Alle mensen zijn gelijk:
zij vergaan van angst bij de gedachte aan de dood en zij zijn geobsedeerd door seks
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dick schreef:[..]


En dat is best uniek. Het enige lid binnen het AZ - Bestuur (naast Dirk dan) die een eigen song heeft.
Off topic, maar toch: Rene Nelissen, jalalalala in plaats van Robin Nelisse jalalalala belooft ook een knaller van een meezinger te worden :wink:

Edit: "Nelson, nelson, Nelson, nelson, het kost maar vijf miljoen i.p.v. Dirk, Dirk, we worden kampioen" mag natuurlijk ook.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
remcosv
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:29

Vandaag bij een overleg geweest in amsterdam om te praten over de manier van vervoer van AZ supporters.
Aanwezig was o.a. de districtschef van politie en hij vond ook dat het mogelijk moest zijn om met meer als 10 bussen te komen.
De wedstrijd in januari zal daarom gewoon met zoveel bussen als nodig, te bezoeken zijn.
Zodra het aantal bussen bekend is, zal er gekeken worden hoe alles zo efficient mogelijk geregeld kan worden. B.v. 2 clusters van bussen omdat niet alle bussen tegelijk bij het uitvak kunnen parkeren.
Eigen vervoer of een autocombi is met de huidige parkeerproblematiek niet mogelijk.
Echter, vanaf volgend seizoen is die mogelijkheid er wel. Het supportershome verdwijnt in januari van de huidige plek, waardoor er een parkeerplaats voor bezoekers zal komen.
Dit waren de 2 belangrijkste punten uit het overleg.
Mocht er iemand nog vragen hebben dan hoor ik ze zondag wel.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

remcosv schreef:Vandaag bij een overleg geweest in amsterdam om te praten over de manier van vervoer van AZ supporters.
Aanwezig was o.a. de districtschef van politie en hij vond ook dat het mogelijk moest zijn om met meer als 10 bussen te komen.
De wedstrijd in januari zal daarom gewoon met zoveel bussen als nodig, te bezoeken zijn.
Zodra het aantal bussen bekend is, zal er gekeken worden hoe alles zo efficient mogelijk geregeld kan worden. B.v. 2 clusters van bussen omdat niet alle bussen tegelijk bij het uitvak kunnen parkeren.
Eigen vervoer of een autocombi is met de huidige parkeerproblematiek niet mogelijk.
Echter, vanaf volgend seizoen is die mogelijkheid er wel. Het supportershome verdwijnt in januari van de huidige plek, waardoor er een parkeerplaats voor bezoekers zal komen.
Dit waren de 2 belangrijkste punten uit het overleg.
Mocht er iemand nog vragen hebben dan hoor ik ze zondag wel.
Dat er meer dan 10 bussen heen mogen is goed nieuws, al laat ik de bussen zoals altijd voor wat ze zijn. Maar volgend jaar eventueel met de auto, dan ben ik er bij!
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gesloten