Vak V Heiloo

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vak V is een meerwaarde?

Ja
26
22%
Nee
90
78%
 
Totaal aantal stemmen: 116
Gebruikersavatar
Alkmaarcasual
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jul 2004, 16:32
Locatie: Alkmaar

trieste gasten uit dat vak al helemaal als je hun gastenboek ook nog is gaat lezen haha

zoals dit bericht:
100 euro beloning voor degene die de naam en het adres van degene weet die in het supportersblad van AZ onder het pseudoniem 'een heilig blikje' onzinverhalen over Vak Heiloo schrijft. We willen hem namelijk op gepaste wijze met een bezoekje vereren.

gepaste wijze?? laat me raden je krijg een seizoenkaart cadeau.[/quote]
Ben-Side Youth
Dibodo
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 jan 2006, 20:23

Alkmaarcasual schreef:100 euro beloning voor degene die de naam en het adres van degene weet die in het supportersblad van AZ onder het pseudoniem 'een heilig blikje' onzinverhalen over Vak Heiloo schrijft.
Vak V doet aan liefdadigheid zozo. Dat is weer iets nieuws.
Laatst gewijzigd door Dibodo op 21 dec 2006, 13:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

Alkmaarcasual schreef:trieste gasten uit dat vak al helemaal als je hun gastenboek ook nog is gaat lezen haha

zoals dit bericht:
100 euro beloning voor degene die de naam en het adres van degene weet die in het supportersblad van AZ onder het pseudoniem 'een heilig blikje' onzinverhalen over Vak Heiloo schrijft. We willen hem namelijk op gepaste wijze met een bezoekje vereren.

gepaste wijze?? laat me raden je krijg een seizoenkaart cadeau.
[/quote]


Ik ben het!!!!!!!!! Laat ze maar komen.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Alkmaarcasual
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jul 2004, 16:32
Locatie: Alkmaar

dan heb je in iedergeval 100eutjes verdient altijd lekker :D :D
Ben-Side Youth
Derp United
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2006, 12:50

Vak Heiloo bestaat eigenlijk uit twee vakken. Uit Vak V en uit Vak O. In vak O zitten ca. 70 supporters die in de jaren voor het kampioenschap elke uitwedstrijd massaal aanwezig waren. Dit was een groep skinheads die zich de Jambuurt noemden en vaak radicaal bezig waren. Heb er een paar gesproken en ze beginnen aardig pissed te worden van die knulletjes die hun dorpsgenoten uitschelden voor ajax publiek. Dus het zou mij niets verbazen als zij binnenkort orde op zaken gaan stellen. En ik zou niet graag in de schoenen van Een Heilig Blikje staan. Gelukkig kunnen Heilooers en Egmonders het wel goed met elkaar vinden. :twisted:
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Derp United schreef:Heb er een paar gesproken en ze beginnen aardig pissed te worden van die knulletjes die hun dorpsgenoten uitschelden voor ajax publiek.
Ze juichen het zelf wel toe dat de halve tribune leegstroomt voor het einde van de wedstrijd?
Aldus de papegaai van de media
Derp United
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2006, 12:50

Persoonlijk vind ik dat we veel te veel bezig zijn om commentaar op de eigen supporters leveren. De kinderen aan de overkant mogen geen wave beginnen. Je mag geen tifosi actie beginnen. Heiloo maakt arrogante spandoeken. Vak y loopt 10 minuten voor tijd uit het stadion etc. etc.
Misschien moeten we eens nadenken hoe we als een man achter AZ kunnen staan...
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Derp United schreef:Vak Heiloo bestaat eigenlijk uit twee vakken. Uit Vak V en uit Vak O. In vak O zitten ca. 70 supporters die in de jaren voor het kampioenschap elke uitwedstrijd massaal aanwezig waren. Dit was een groep skinheads die zich de Jambuurt noemden en vaak radicaal bezig waren. Heb er een paar gesproken en ze beginnen aardig pissed te worden van die knulletjes die hun dorpsgenoten uitschelden voor ajax publiek. Dus het zou mij niets verbazen als zij binnenkort orde op zaken gaan stellen. En ik zou niet graag in de schoenen van Een Heilig Blikje staan. Gelukkig kunnen Heilooers en Egmonders het wel goed met elkaar vinden. :twisted:
Ach wat stoer, de dorpelingen steunen mekaar. Als ze echt de club zo flink supporten laten ze t dan zelfs een zeggen tegen hun dorpse vriendjes dat ze ook tot t einde kunnen blijven.?
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Derp United schreef:Misschien moeten we eens nadenken hoe we als een man achter AZ kunnen staan...
Ik heb wel een idee! Geen wave beginnen, geen tifosi actie beginnen, geen rrogante spandoeken maken en niet 10 minuten voor tijd uit het stadion lopen. :wink:
Aldus de papegaai van de media
Derp United
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2006, 12:50

Falcx, je bent wel grappig. Jezelf presenteren als een die hard supporter. En dan kijk ik naar het vakje waarin je leeftijd staat....
Heeft je vader soms vroeger een pak slaag gekregen van de Jambuurt en heeft-ie je nu opgestookt tegen die Heilooers?
Toen die gasten aan het rellen waren, scheet jij in je onderbroek omdat je Barbapappa te eng vond!
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Derp United schreef:Falcx, je bent wel grappig. Jezelf presenteren als een die hard supporter. En dan kijk ik naar het vakje waarin je leeftijd staat....
Heeft je vader soms vroeger een pak slaag gekregen van de Jambuurt en heeft-ie je nu opgestookt tegen die Heilooers?
Toen die gasten aan het rellen waren, scheet jij in je onderbroek omdat je Barbapappa te eng vond!
Ja ik ben de echte Die Hard supporter :twisted:
Wat wil je nou met je Jambuurt, ik zeg alleen dat een echte supporter er volgens mij schijtziek van moet worden dan iedereen door zn wedstrijd loopt. Dan kunnen ze dat toch ook zeggen tegen hun dorpse vriendjes, in plaats van stoer te doen tegen degene die t wel zeggen.

Scheet in me onderbroek ja, omdat ik t rellen zo stoer en gevaarlijk vind. :roll:

ow, en ik zet me leeftijd tenminste neer, misschien een idee voor jou?
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Derp United schreef:Falcx, je bent wel grappig. Jezelf presenteren als een die hard supporter. En dan kijk ik naar het vakje waarin je leeftijd staat....
Heeft je vader soms vroeger een pak slaag gekregen van de Jambuurt en heeft-ie je nu opgestookt tegen die Heilooers?
Toen die gasten aan het rellen waren, scheet jij in je onderbroek omdat je Barbapappa te eng vond!
Ik zie nergens waar Falcx zich als die-hard supporter presenteert.
En iemands leeftijd lijkt me al helemaal geen argument.
Aldus de papegaai van de media
Derp United
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2006, 12:50

Dorpse vriendjes.... dorpse vriendjes...
Egmond en Heiloo zijn inderdaad dorpen.
Maar waar kom jij vandaan... Heerhugowaard, the gay capital of the world! En dat is geen dorp?
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Derp United schreef:Dorpse vriendjes.... dorpse vriendjes...
Egmond en Heiloo zijn inderdaad dorpen.
Maar waar kom jij vandaan... Heerhugowaard, the gay capital of the world! En dat is geen dorp?
He gozer doe is ff rustig aan man, Als je nou eerst eens leest wat hij schrijft en dan gaat reageren. Dan zal je zien dat hij niks verkeerds schrijft.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Derp United schreef:Dorpse vriendjes.... dorpse vriendjes...
Egmond en Heiloo zijn inderdaad dorpen.
Maar waar kom jij vandaan... Heerhugowaard, the gay capital of the world! En dat is geen dorp?
Je begint zelf over de dorpjes " ze beginnen aardig pissed te worden van die knulletjes die hun dorpsgenoten uitschelden voor ajax publiek"

Heerhugowaard kan je nauwlijks nog een dorp noemen, maar ik heb t ook niet over dat kwaad word dat iemand wat durft te zeggen tegen me stadsgenootjes :wink:
Je slaat de spijker ook volledig verkeerd vriend, ik vind dat iedere supporter de 90minuten hoort uit te zitten, en zo niet kan je daar inderdaad wat van zeggen, zo hoort dat overal te zijn en niet omdat t allemaal dorpse vriendjes zijn dat je maar je mond moet houden.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

Derp United schreef:Persoonlijk vind ik dat we veel te veel bezig zijn om commentaar op de eigen supporters leveren. De kinderen aan de overkant mogen geen wave beginnen. Je mag geen tifosi actie beginnen. Heiloo maakt arrogante spandoeken. Vak y loopt 10 minuten voor tijd uit het stadion etc. etc.
Misschien moeten we eens nadenken hoe we als een man achter AZ kunnen staan...
Ik zit in vak Y en ik ben tot 2 uur na de wedstrijd nog steeds in het stadion. Ik ben ook van mening dat er niet meer mensen uit vak Y eerder weglopen dan uit een ander vak, bijvoorbeeld vak V. Het eerder weggaan van mensen gebeurd over het hele stadion niet alleen in een bepaald vak. De mensen die trouwens het langst blijven na de wedstrijd staan in vak X.
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

MacMarco schreef:[..]


Ik zit in vak Y en ik ben tot 2 uur na de wedstrijd nog steeds in het stadion. Ik ben ook van mening dat er niet meer mensen uit vak Y eerder weglopen dan uit een ander vak, bijvoorbeeld vak V. Het eerder weggaan van mensen gebeurd over het hele stadion niet alleen in een bepaald vak. De mensen die trouwens het langst blijven na de wedstrijd staan in vak X.
En zelfs vak X is bij het affluiten al zeker half leeg.
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

falcx schreef:[..]


En zelfs vak X is bij het affluiten al zeker half leeg.
Ik zit toevallig weleens in Vak E (ja, dat stille vak daar op de hoofdtribune) en toevallig heb ik daar nooit problemen met mensen die eerder weggaan. Het is dan ook wel zo dat die stoelen daar veel meer geld kosten en dat die mensen achteraf nog in een lounge een uur blijven hangen met een biertje in hun hand, maar toch.
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

MacMarco schreef:[..]


Ik zit in vak Y en ik ben tot 2 uur na de wedstrijd nog steeds in het stadion. .
Zitten die stoeltjes zo lekker daar in Vak Y. :wink:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

Derp United schreef:Vak Heiloo bestaat eigenlijk uit twee vakken. Uit Vak V en uit Vak O. In vak O zitten ca. 70 supporters die in de jaren voor het kampioenschap elke uitwedstrijd massaal aanwezig waren. Dit was een groep skinheads die zich de Jambuurt noemden en vaak radicaal bezig waren. Heb er een paar gesproken en ze beginnen aardig pissed te worden van die knulletjes die hun dorpsgenoten uitschelden voor ajax publiek. Dus het zou mij niets verbazen als zij binnenkort orde op zaken gaan stellen. En ik zou niet graag in de schoenen van Een Heilig Blikje staan. Gelukkig kunnen Heilooers en Egmonders het wel goed met elkaar vinden. :twisted:
Jongens zo een onschuldig vakkie uit Heiloo,laat me niet lachen.
En vak o,die maken zich niet druk denk ik.Want die gasten uit de zo genaamde Jambuurt blijven toch staan tot het eind.
Gesloten