Vak V Heiloo

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vak V is een meerwaarde?

Ja
26
22%
Nee
90
78%
 
Totaal aantal stemmen: 116
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

West Coast Mafia schreef:Als je dit zo leest word AZ nooit een hechte supporters club , een beetje gasten af zeiken die de club in de bodem van de eerste divisie trouw bleven.
Ik respecteer iedereen met een AZ hart ,hooli of vipper , 65+ of waaghals.
Draag het AZ logo met trots........

Forza AZ
Wijze woorden... zoiets mag ook wel eens op de frontpage geplaatst mogen worden.. daar staan mijn inziens ook regelmatig onderwerpen die niet de trots die je voelt voor de club, van de supporter uitstralen...
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

AZ Twello schreef:Wijze woorden... zoiets mag ook wel eens op de frontpage geplaatst mogen worden.. daar staan mijn inziens ook regelmatig onderwerpen die niet de trots die je voelt voor de club, van de supporter uitstralen...
Zoals?
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Dropkick Murphy schreef:[..]

Zoals?
Bijv. sommige stukjes op mo11..het is alweer even geleden maar bijv. Wat AZ echt zegt... de vrije interpretaties van sommige creatievelingen hier op het forum, leuk om te lezen maar niet echt positief over AZ.. daarnaast sommige foto's.. ik zal je tippen als er weer wat staat...
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

AZ Twello schreef: niet echt positief over AZ..
Sorry, in de toekomst brengen we alleen maar lofzangen over het (wan)beleid van AZ uit.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Dropkick Murphy schreef:[..]

Sorry, in de toekomst brengen we alleen maar lofzangen over het (wan)beleid van AZ uit.
Ja graag, vooral de kleur van de tegeltjes in de plees verdient een lofzang...
Gebruikersavatar
Laantje
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jan 2007, 14:06
Locatie: Langedijk

West Coast Mafia schreef:Als je dit zo leest word AZ nooit een hechte supporters club , een beetje gasten af zeiken die de club in de bodem van de eerste divisie trouw bleven.
Ik respecteer iedereen met een AZ hart ,hooli of vipper , 65+ of waaghals.
Draag het AZ logo met trots........

Forza AZ
Helemaal mee eens, laat iedereen op zijn eigen manier supporter zijn van AZ. Iedereen beleefd het op zijn eigen manier!
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

High Low schreef:Een typisch geval van jammer :? , zoek de verschillen:
http://www.azheiloo.nl/index_bestanden/Page2630.htm

http://fotosite.azfanpage.nl/oudedoos_d ... dedoos.htm
Haha fotosite heeft meer foto´s :P
AZ ALKMAAR
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

sjoerd100 schreef:[..]


Haha fotosite heeft meer foto´s :P
door die verdeeldheid van jullie ben ik er van overtuigd dat het helaas nooit wat zal worden bij AZ(helaas).Jullie gedragen je als een kleuterklas wat vroeger nooit het geval was ,zie het met schaamte aan dat zielige gedoe.Wat allemaal opgebouwd is in al die jaren word met grote snelheid afgebroken.
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

West Coast Mafia schreef:Als je dit zo leest word AZ nooit een hechte supporters club , een beetje gasten af zeiken die de club in de bodem van de eerste divisie trouw bleven.
Ik respecteer iedereen met een AZ hart ,hooli of vipper , 65+ of waaghals.
Draag het AZ logo met trots........

Forza AZ
Ik sluit me bij je aan!
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

el pelado schreef:[..]
door die verdeeldheid van jullie ben ik er van overtuigd dat het helaas nooit wat zal worden bij AZ(helaas).Jullie gedragen je als een kleuterklas wat vroeger nooit het geval was ,zie het met schaamte aan dat zielige gedoe.Wat allemaal opgebouwd is in al die jaren word met grote snelheid afgebroken.
Ben ik met je eens. Wat mij betreft mag er een dikke vette punt achter deze hele discussie. Dan kan iedereen zijn/haar energie steken in het steunen van onze trots, AZ.

Mijn berichtje hierboven sloeg meer op de foto's die zij ongevraagd van de AZfotosite gehaald hebben (not-done in de internetwereld).
hondelulleeeeehhh!
zandwin
Dagjesmens
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 okt 2006, 21:31
Locatie: Heiloo

Was er in 1980 al bij met uitwestrijden, we wonnen (toen ook al) bij PSV uit en werden bij Breda met ME busjes naar het stadion gebracht. Twente uit, pffffff en nog meer wilde verhalen. Al die uitwedstrijden waren wij, van de foto's uit de oude doos aanwezig en we zijn er nog steeds. Niet allemaal in VAK H maar we zijn er. Ga jullie lekker druk maken om WillemII thuis en Fenerbace en niet altijd om dat VAK H.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

el pelado schreef:[..]
door die verdeeldheid van jullie ben ik er van overtuigd dat het helaas nooit wat zal worden bij AZ(helaas).Jullie gedragen je als een kleuterklas wat vroeger nooit het geval was ,zie het met schaamte aan dat zielige gedoe.Wat allemaal opgebouwd is in al die jaren word met grote snelheid afgebroken.
Vind ik ook bullshit hoor. Dit soort geleuter is van alle tijden, alleen heb je nu internet zodat meningsverschillen groot belicht worden. Zoveel mensen, zoveel meningen. Niks om je druk over te maken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Heren, leuk spandoek donderdag, dat mag gezegd worden.
Jammer dat'ie wordt weggehaald...
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dropkick Murphy schreef:Heren, leuk spandoek donderdag, dat mag gezegd worden.
Jammer dat'ie wordt weggehaald...
Stel je toch voor dat Turkije hier zicht beledigd door zou voelen...
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

West Coast Mafia schreef:
Als je dit zo leest word AZ nooit een hechte supporters club , een beetje gasten af zeiken die de club in de bodem van de eerste divisie trouw bleven.
Ik respecteer iedereen met een AZ hart ,hooli of vipper , 65+ of waaghals.
Draag het AZ logo met trots........

Forza AZ


Deze mening zouden er meer moeten hebben. Toevallig in Istanbul en paar gesprekken hierover gehad. Laten we met z'n allen 1 front vormen en AZ blijven steunen. Of je nu elke dag op deze site bezig bent, iedere uitwedstrijd bezoekt, iedere thuiswedstrijd vooraf in de kroeg staat te hijzen of dat je gewoon een paar wedstrijden per jaar meepakt via via. allemaal welkom als supporter van AZ lijkt mij. 2 jaar supporter, 10 jaar supporter of 30 jaar supporter wat maakt het uit het gaat er om dat je AZ steunt in glorie jaren maar zeker ook in eventueel mindere jaren / wedstrijden.

Alleen dan kan er iets ontstaan van een grote eenheid in supporters schaare. AZ groeit als clb en organisatie laten wij als supporters ook proberen mee te groeien met de ambities van AZ.

Grtz

[mod="Kilkenny"]Tip: Probeer de 'quote' button eens, rechtsboven het bericht dat je wilt aanhalen. Dan hoef je zelf ook geen 'vette' tekst te gebruiken.[/mod]
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

The Enterij Boys schreef:West Coast Mafia schreef:
Als je dit zo leest word AZ nooit een hechte supporters club , een beetje gasten af zeiken die de club in de bodem van de eerste divisie trouw bleven.
Ik respecteer iedereen met een AZ hart ,hooli of vipper , 65+ of waaghals.
Draag het AZ logo met trots........

Forza AZ


Deze mening zouden er meer moeten hebben. Toevallig in Istanbul en paar gesprekken hierover gehad. Laten we met z'n allen 1 front vormen en AZ blijven steunen. Of je nu elke dag op deze site bezig bent, iedere uitwedstrijd bezoekt, iedere thuiswedstrijd vooraf in de kroeg staat te hijzen of dat je gewoon een paar wedstrijden per jaar meepakt via via. allemaal welkom als supporter van AZ lijkt mij. 2 jaar supporter, 10 jaar supporter of 30 jaar supporter wat maakt het uit het gaat er om dat je AZ steunt in glorie jaren maar zeker ook in eventueel mindere jaren / wedstrijden.

Alleen dan kan er iets ontstaan van een grote eenheid in supporters schaare. AZ groeit als clb en organisatie laten wij als supporters ook proberen mee te groeien met de ambities van AZ.

Grtz


THX, leer snel.....................
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

Dropkick Murphy schreef:Heren, leuk spandoek donderdag, dat mag gezegd worden.
Jammer dat'ie wordt weggehaald...
Ik zit er pal naast in W maar heb niet gekeken wat er opstond.
Hij werd voor de rust al weggehaald.

Dus wie weet wat er op stond.
If I cant win I wont play.
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

[img:400:299]http://www.forza-AZ.nl/fotoalbum/albums ... 010043.JPG[/img]

We only love Turkey when it's Christmas [-o<
VICTORIEEEEEE VAK X3
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

SANKA schreef:[img:400:299]http://www.forza-AZ.nl/fotoalbum/albums ... 010043.JPG[/img]

We only love Turkey when it's Christmas [-o<
Hij is wel goed.
If I cant win I wont play.
Gesloten