Vak V Heiloo

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vak V is een meerwaarde?

Ja
26
22%
Nee
90
78%
 
Totaal aantal stemmen: 116
MaartenW
Moderatort
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 nov 2004, 19:09
Locatie: 0251

Kees Vooijs schreef:Vak V Heiloo, stille dood gestorven?
Zie geen zelfgemaakt sweaters meer, geen spandoeken, geen massaal op de fiets, niks.
Na vorig seizoen masaal afgehaakt zeker?
Makkelijk hoor...
Zit zelf in V (bovenin/ niet uit Heiloo) en zie heel veel zelfde gezichten als afgelopen jaren! Fanatieke supporters (niet allemaal uit Heiloo, veel alkmaar) Maar het vak zit elke week gewoon vol.
Johan Derksen twijfelt aan geldigheid doelpunt AZ - ajax, ik heb altijd mijn twijfels gehad over die plaksnor...!
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

Kees Vooijs schreef:Vak V Heiloo, stille dood gestorven?
Zie geen zelfgemaakt sweaters meer, geen spandoeken, geen massaal op de fiets, niks.
Na vorig seizoen masaal afgehaakt zeker?

Ik ken er een paar, die zitten nu weer in die Gasbetonnen bak.
If I cant win I wont play.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Kees Vooijs schreef:Vak V Heiloo, stille dood gestorven?
Zie geen zelfgemaakt sweaters meer, geen spandoeken, geen massaal op de fiets, niks.
Na vorig seizoen masaal afgehaakt zeker?
Gisteren snapte ik het wel. Hun eigen ploeggie speelde bijna tegelijkertijd :wink:
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

SUPERezel schreef:Makkelijk hoor...
Zit zelf in V (bovenin/ niet uit Heiloo) en zie heel veel zelfde gezichten als afgelopen jaren! Fanatieke supporters (niet allemaal uit Heiloo, veel alkmaar) Maar het vak zit elke week gewoon vol.
Net zo makkelijk als het eenmalig meedansen op succes. Tekenend dat we niets meer horen. Misschien dezelfde gezichten maar het 'fanatieke' ervan zoals jij het noemt ontgaat me.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het spandoek van Vak V hing afgelopen zondag voor vak O. De logica ontging me, maar het is op zich wel een teken van leven.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
MaartenW
Moderatort
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 nov 2004, 19:09
Locatie: 0251

Dropkick Murphy schreef:[..]

Net zo makkelijk als het eenmalig meedansen op succes. Tekenend dat we niets meer horen. Misschien dezelfde gezichten maar het 'fanatieke' ervan zoals jij het noemt ontgaat me.
Fanatiek in de zin van al jaren bij AZ komen, weten wat er speelt en liefde voor de club. Tuurlijk zijn er dagjesmensen, maar zitten die ook niet gewoon onder in X?
Johan Derksen twijfelt aan geldigheid doelpunt AZ - ajax, ik heb altijd mijn twijfels gehad over die plaksnor...!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

real ben side schreef:Ik vind dat vak v Heiloo wel een eigen topic verdient.
Ik dus niet meer.
SUPERezel schreef:[..]


Fanatiek in de zin van al jaren bij AZ komen, weten wat er speelt en liefde voor de club. Tuurlijk zijn er dagjesmensen, maar zitten die ook niet gewoon onder in X?
Waarmee je maar aangeeft dat er eigenlijk geen reden voor een apart Vak V topic is, het is net als alle ander vakken. of in ieder geval geen reden om voor dit vak een apart topic aan te houden. Dat is er voor andere vakken ook niet. Maar goed, we kijken het dit weekend nog even aan.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

SUPERezel schreef:Fanatiek in de zin van al jaren bij AZ komen, weten wat er speelt en liefde voor de club. Tuurlijk zijn er dagjesmensen, maar zitten die ook niet gewoon onder in X?
Maar die gaan niet met hun hoofd in de krant staan alsof ze de tofste supportersgroepering van AZ zijn.
Ach eigenlijk spreekt de reactie van Kees Vooijs boekdelen, de interesse zal wel weggeëbt zijn. Louis bedankt!
Aldus de papegaai van de media
Gesloten