De wave

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Ben jij voor of tegen de wave tijdens thuiswedstrijden van AZ?

Voor
29
28%
Voor
0
Geen stemmen
Voor
0
Geen stemmen
Tegen
3
3%
Tegen
3
3%
Tegen
67
66%
 
Totaal aantal stemmen: 102
Gebruikersavatar
Onderhond
Fanatic
Berichten: 648
Lid geworden op: 03 jun 2005, 07:16
Locatie: half uurtje rijden van het stadion
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:Te pas en te onpas wordt ie tegenwoordig ingezet. Het zogenaamde schaatspubliek bij AZ vind het nodig dat de wave er in wordt gegooid. We staan in heel Nederland voor lul, met als dieptepunt dat het op het scorebord wordt aangegeven.

Ik ben zo benieuwd wat voorstanders van de wave voor argumenten hebben om hem er elke keer in te gooien. Ik zeg: afschaffen die troep!
Te pas en te onpas worden er topics geopend die het forum een ondoorzichtige massa maken. Ik zeg afschaffen die troep!
O ja, ik doe niet mee aan de wave, maar als anderen het leuk vinden, laat ze lekker gaan.
It's a joke, not a dick. Don't take it so hard.
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

Onderhond schreef:[..]


Te pas en te onpas worden er topics geopend die het forum een ondoorzichtige massa maken. Ik zeg afschaffen die troep!
O ja, ik doe niet mee aan de wave, maar als anderen het leuk vinden, laat ze lekker gaan.
mee eens onderhond! je mag het best dom vinden ed maar laat die anderen in hun waarden....ik moet eerlijk toegeven dat zo een wave wel geinig is...als je teninste 5-0 voorstaat! niet zoals zondag al bij 2-0..... :?
Vak W
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Hier maak ik me minder druk over dan mensen die eerder weggaan. Die wave is gewoon even een hype. Als bij deze supporters het nieuwe van het Victorie-stadion (of van AZ) eraf is, zal het wel achterwege worden gelaten.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
VertAZ
Torenwachter
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jul 2006, 07:42
Locatie: Winkel

Alkmaar Zaanstreek schreef:Opzouten met die wave, het begint bij AZ al op een nederlands elftal of ajaks publiek te lijken met al die burgerlijke sulletjes. Ook al die leasebaknichten moeten ff naar paarderennen gaan ofzo...wat een vertoning af en toe zeg.
Ehm, je punt is?



(mij niet geheel duidelijk)
((leasebaknichten, goed gevonden... dat zijn wel de gasten die ervoor zorgen dat AZ minder afhankelijk wordt van 1 persoon))
(((maar dat is mijn mening)))
Triumph Sprint ST 955i, DE motor....
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

Zit me er niet aan te ergeren ofzo maar zie het liever ook bij speciale gelegenheden,erger me eigenlijk meer aan dat achterlijke pippi liedje
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Alkmaar Zaanstreek schreef:Opzouten met die wave, het begint bij AZ al op een nederlands elftal of ajaks publiek te lijken met al die burgerlijke sulletjes. Ook al die leasebaknichten moeten ff naar paarderennen gaan ofzo...wat een vertoning af en toe zeg.
Lekker genuanceerde reactie. Lekker popie ook.Zucht..................
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik lees alleen maar dat de wave not done is, maar heb nog niet 1 deugdelijk argument gelezen waarom dit schijnbaar niet mag.
Alleen dat we Heerenveen/ajax/Oranje-publiek worden als we het doen.
De wave is een wereldwijd begrip ; ik snap het probleem niet.
Kom nou eens met goede argumenten......................
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

salmonyappi schreef:Alleen dat we Heerenveen/ajax/Oranje-publiek worden als we het doen.

Kom nou eens met goede argumenten......................
Ik zie er al een en tegelijk ook de enige juiste..... :roll:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Kees Vooijs schreef:[..]


Ik zie er al een en tegelijk ook de enige juiste..... :roll:
Dan ga jij voor de 020 optie. Kan me niet herinneren daar in de laatste jaren een wave gezien te hebben. Oranje idem dito. Het is waarschijnlijk 6 jaar geleden dat daar een wedstrijd is geweest die de wave rechtvaardigt.

Als het mensen uitkomt is het belangrijk wat andere mensen van ons vinden, andere keren "interesseert het me/ons geen reet wat een ander van mij/ons vindt".

Voor de gemiddelde Talpa-kijker ziet het eruit alsof het weer een feest was in Alkmaar. Lekker belangrijk hoe stoer of cool je overkomt bij die 2.000 hardcore hoolies in Nederland.

Ik heb ook geen problemen met de wave, net als velen hoeft dat van mij alleen niet bij een 2-0 voorsprong. Maar ja die kinderhoek in Vak J heeft ook z'n lol als ie twee rondjes door het stadion maakt.
Julesalkmaar
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 nov 2006, 11:57
Locatie: Alkmaar

Ik stel voor om bij elk balcontact van een speler van AZ een wave in te zetten... what the fok ... bij elke balcontact van welke speler dan ook ..
en ik zet er een in als ik weer een biertje op heb ..

Groetjes ..
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Metalingus schreef:Het is waarschijnlijk 6 jaar geleden dat daar een wedstrijd is geweest die de wave rechtvaardigt.
Het is ook alweer een tijdje geleden geweest dat een wave bij AZ gerechtvaardigd was.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Misschien een idee om het aftellen te laten beginnen bij 5700.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Dropkick Murphy schreef:[..]

Het is ook alweer een tijdje geleden geweest dat een wave bij AZ gerechtvaardigd was.
Afgelopen zaterdag bij een 5-0 stand, maar toen waren er al zoveel mensen weg............. :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dropkick Murphy schreef:[..]

Het is ook alweer een tijdje geleden geweest dat een wave bij AZ gerechtvaardigd was.
Je bedoelt : ze spelen zooooo slecht dat dat niet mag ? Tegen Utrecht kon het, tegen Braga.

( Ondertussen nog steeds geen valide reden gehoord om het NIET te doen ).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

Als je niet mee wilt doen doe je niet mee, ik ga er altijd bij zitten als de wave er is, want ik vind het gewoon niets. Bij iets speciaals (dus Europees een flinke voorsprong of iets anders in die trend) kan ik de wave wel begrijpen, ook dan doe ik niet mee. Overal moet altijd maar een reden voor zijn, ja=ja en nee=nee, dat is toch ook gewoon zo?
Anti Zupporters
vakxrij22
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2006, 08:30
Locatie: alkmaar

Julesalkmaar schreef:Ik stel voor om bij elk balcontact van een speler van AZ een wave in te zetten... what the fok ... bij elke balcontact van welke speler dan ook ..
en ik zet er een in als ik weer een biertje op heb ..

Groetjes ..
ga lekker 40 km verder op de wave doen
VAK X
makneudol
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 20 mar 2005, 13:26
Locatie: Alkmaar

vakxrij22 schreef:[..]


ga lekker 40 km verder op de wave doen
Ken jij het woord sarcasme? of heb ik het nou mis
Gebruikersavatar
01-Bart
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:11

Wave moet alleen worden ingezet bij een mooi voorsprong bij goed voetbal, dus al is het feest. Maar niet dat zielige mensen in vak J, omdat ze niks te doen hebben de wave gaan inzetten.
I am the biggest red white dynamite!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

01-Bart schreef:Maar niet dat zielige mensen in vak J, omdat ze niks te doen hebben de wave gaan inzetten.
Het zijn kinderen, beetje sneu om dat dan zielige mensen te gaan noemen.

Zorg eerst maar eens dat vak X ook aan die kant van het stadion te horen is, als we dan toch moeten sneren naar elkaar.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Metalingus schreef:[..]


Het zijn kinderen, beetje sneu om dat dan zielige mensen te gaan noemen.
01-Bart is zelf ook nog maar een kind hoor....16 jaar is ie!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gesloten