Uitwedstrijden

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Waarom ga je wel Europa in en laat je de competitie schieten?

Na een paar dagen buitenland lig ik liever in m'n nest op zondag.
7
10%
AZ redt het uit ook wel zonder mij.
6
9%
Ik ga alleen Europa in, doorsnee competitiewedstrijden boeien me geen reet.
1
1%
Geldgebrek na een Europees avontuur.
14
21%
Geldgebrek na een Europees avontuur.
14
21%
Geldgebrek na een Europees avontuur.
14
21%
Ik ben gloryhunter. Fuck de competitie!
4
6%
Ik ben gloryhunter. Fuck de competitie!
4
6%
Ik ben gloryhunter. Fuck de competitie!
4
6%
 
Totaal aantal stemmen: 68
Gebruikersavatar
pascal19
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 22 mei 2006, 15:26
Locatie: alkmaar

hijsz schreef:[..]


Ik zeg toch ook niet dat je niet gaat. Het is een zondag en dan zijn er gewoon veel mensen die zelf moeten voetballen, waaronder ik en mijn reis maatjes. Helaas!
waarom word er zo veel over geluld.
als mensen niet kunnen door bvb familie dingen voetbal enz jah ik zou voetbal ook wel een eker voor een wedstrijd afzeggen alleen jah dat is ieder ze eigen keuze.
verder familie dingen zijn ook belangrijk. als het nou een feest is dat s'avonds is ofzo en je gaat dan naar AZ dan hoeft de familie eit te zeiken maar als je een dag weg gaat begrijp ik het dat je neit naar AZ gaat.

iedereen heeft zo zijn reden om wel naar thuis wedstreiden te gaan en niet naar uitwedstrijden.
ik ga wel anar feyenoord uit word dus gezellig maar de andere wedstreiden meot ik nog even kijken. zou graag elke wedstrijd heen gaan maar lukt neit altijd. ook al vind ik eht soms kut om het te missen.

iedereen die er zeker heen gaat vind ik echt top dat jullie het doen ik zou graag elke keer mee willen en lopen feesten en beesten daar.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Louisiana Steamboat Co. schreef:Zo is het maar net, evenals geld.

Als ik nog thuis zou wonen, geen vrouw zou hebben en geen andere hobbies zou hebben, zou ik hoogstwaarschijnlijk naar veel meer uitwedstrijden gaan. Simpelweg omdat ik dan niet heel veel beters te doen zou hebben.
Ben ik het zomaar eens met die Stoomboot! Of in ieder geval, we dragen dezelfde redenen aan. Dat ik er afgelopen zondag niet was, is een combinatie van geen geld en andere (maar wel leuke) verplichtingen. De keuze na zo'n duur Zurich-reisje is in ieder geval vrij makkelijk gemaakt.

Toch heb ik het vorig seizoen vrij aardig gedaan, slechts drie uitwedstrijden gemist in de competitie.
Aldus de papegaai van de media
KALE
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 jan 2004, 14:06

real ben side schreef: Een andere reden is dat AZ niet zo`n grote achterban had !!! kijk naar 4 jaar geleden 5000 man op de tribune
in de toto-divisie hadden we thuis ook niet mega veel supporters, maar wel veel vollere uitvakken dan nu!
Het DSB is leuk, maar het is lang geen Alkmaarderhout!

AZ Alkmaar till i die!

Manchester City , pride in battle!
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

KALE schreef:[..]

in de toto-divisie hadden we thuis ook niet mega veel supporters, maar wel veel vollere uitvakken dan nu!
Nou, bel ze op en vraag of ze wéér willen komen!
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

KALE schreef:[..]


in de toto-divisie hadden we thuis ook niet mega veel supporters, maar wel veel vollere uitvakken dan nu!
Zeker waar maar toen was het ook stukken makkelijker.
Toen kon je nog wel eens op woensdagavond met een goeie groep besluiten om donderdagavond een bussie te huren om vervolgens op zaterdagochtend naar Venlo te tuffen.
Om maar eens een dwarsstraat te noemen.
KALE
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 jan 2004, 14:06

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Zeker waar maar toen was het ook stukken makkelijker.
Toen kon je nog wel eens op woensdagavond met een goeie groep besluiten om donderdagavond een bussie te huren om vervolgens op zaterdagochtend naar Venlo te tuffen.
Om maar eens een dwarsstraat te noemen.
Nou ja, dan beslis je dat nu gewoon een weekie of een half weekie eerder. Gewoon een kwestie van even rond vragen of er iemand zin heeft en gaan. Je kan je kaart een week voor de wedstrijd ook halen.
Het DSB is leuk, maar het is lang geen Alkmaarderhout!

AZ Alkmaar till i die!

Manchester City , pride in battle!
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Zeker waar maar toen was het ook stukken makkelijker.
Toen kon je nog wel eens op woensdagavond met een goeie groep besluiten om donderdagavond een bussie te huren om vervolgens op zaterdagochtend naar Venlo te tuffen.
Om maar eens een dwarsstraat te noemen.
Inderdaad ik vond het na 1998 door de invoering van de persoonsgebonden clubkaart voor het betaald voetbal al een stuk lastiger, om impulsief ergens heen te gaan.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

pascal19 schreef:[..]


waarom word er zo veel over geluld.
als mensen niet kunnen door bvb familie dingen voetbal enz jah ik zou voetbal ook wel een eker voor een wedstrijd afzeggen alleen jah dat is ieder ze eigen keuze.
verder familie dingen zijn ook belangrijk. als het nou een feest is dat s'avonds is ofzo en je gaat dan naar AZ dan hoeft de familie eit te zeiken maar als je een dag weg gaat begrijp ik het dat je neit naar AZ gaat.

iedereen heeft zo zijn reden om wel naar thuis wedstreiden te gaan en niet naar uitwedstrijden.
ik ga wel anar feyenoord uit word dus gezellig maar de andere wedstreiden meot ik nog even kijken. zou graag elke wedstrijd heen gaan maar lukt neit altijd. ook al vind ik eht soms kut om het te missen.

iedereen die er zeker heen gaat vind ik echt top dat jullie het doen ik zou graag elke keer mee willen en lopen feesten en beesten daar.
Toetsenbord naar de cholera?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Toetsenbord naar de cholera?
=D>
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Toetsenbord naar de cholera?
Dat zei ik vanmorgen al, maar Forza vond het nodig om het bericht te verwijderen... Je zal de hele dag maar niets te doen hebben :?
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Louisiana Steamboat Co. schreef: Toetsenbord naar de cholera?
Waarschijnlijk denkt ie, dat ie blind kan typen. 8)
Vak S
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

GrandMaster T. schreef:[..]
Ok, dan verwacht ik je woensdag, zaterdag en in het buitenland niet te zien.
Op woensdag en zaterdag voetbal ik niet en wil oefenvoetbal nog wel eens leuk tijdverdrijf zijn. Ons buitenlandse avontuur beschouw ik niet als oefenvoetbal. De kans dat we de Uefa Cup pakken is groter dan de kans dat we de titel pakken.
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Toetsenbord naar de cholera?
Ik denk de nieuwste versie MSN/Breezer taal.




Stuur die jongen een PB dat hij echt even moet na lezen wat hij heeft geschreven.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

pascal19 schreef:[..]


waarom word er zo veel over geluld.
als mensen niet kunnen door bvb familie dingen voetbal enz jah ik zou voetbal ook wel een eker voor een wedstrijd afzeggen alleen jah dat is ieder ze eigen keuze.
verder familie dingen zijn ook belangrijk. als het nou een feest is dat s'avonds is ofzo en je gaat dan naar AZ dan hoeft de familie eit te zeiken maar als je een dag weg gaat begrijp ik het dat je neit naar AZ gaat.

iedereen heeft zo zijn reden om wel naar thuis wedstreiden te gaan en niet naar uitwedstrijden.
ik ga wel anar feyenoord uit word dus gezellig maar de andere wedstreiden meot ik nog even kijken. zou graag elke wedstrijd heen gaan maar lukt neit altijd. ook al vind ik eht soms kut om het te missen.

iedereen die er zeker heen gaat vind ik echt top dat jullie het doen ik zou graag elke keer mee willen en lopen feesten en beesten daar.
Vergeten hoofdletters, score: 5
Foutief geschreven woorden, score: 17
Verkeerde zinsafbreking, score: 4

Integratiecursus?
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Kass schreef:

Vergeten hoofdletters, score: 5
Foutief geschreven woorden, score: 17
Verkeerde zinsafbreking, score: 4

Integratiecursus?
Vriendje van Yfan? :wink:
Vak S
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Bolmi schreef:[..]


Vriendje van Yfan? :wink:
Hahaha, nee, gelukkig niet. :D
Ik verbaasde mij over het feit dat het mogelijk blijkt te zijn om in een zin of 8 26 fouten te maken.
Gebruikersavatar
Hugie
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 jan 2005, 17:59

Uitwedstrijden bezoeken is nu eenmaal meer moeite. En voor RKC is het idee wel opgekomen maar ben toch niet gegaan. Geld, voorspelbare brakheid, stukkie rijden etc.

Tevens heb ik niet het streven alle uitwedstrijden te bezoeken; pik vooral de aantrekkelijke uit en diegen waar vrienden/familie woont.

Maar GMT heeft natuurlijk gelijk dat zo'n wedstrijd na een UEFA-duel misschien de supporters nog meer nodig zijn. En het contrast was natuurlijk erg groot.

Zo'n massaal naar H'veen (ik ben ook van de party) is echt wel goed omdat het hopelijk enkelen doet inzien dat het helemaal niet zo ver/duur/moeite is.


Maar sowieso fluctueren de toeschouweraantallen wel erg. Tegen Sporting Braga was het niet uitverkocht en morgen staan we ook met een relatief kleine groep. DAN vraag ik me eveneens af waar iedereen dan is!!!!
X-er
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Ik probeer ongeveer de helft van de uitwedstrijden te pakken,

Vorig jaar 10 uitwedstrijden plus Lovech Europees en PSV voor de beker.

Maar de animo hier is niet optimaal om lekker vanuit het dorp
hier naar een uitwedstrijd te gaan, wel heb ik veel toffe mensen
via het forum leren kennen waar ik mijn passie mee kan delen.

Naar RKC wilde ik nog wel met de auto, ik heb een tankpas dus de bezine is het probleem niet, maar na een reisje Zürich was mijn lijf op.
3 dagen treinen is slopend, en met mijn vaste lasten van € 800 euro in de maand die ik alleen moet ophoesten, moet ik noodgedwongen sommige dingen gewoon laten schieten.

Volgende wedstrijd gaan we weer !
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Zelf voetballen op zondag is al een grote barrière om uitwedstrijden te bezoeken, ik red al niet eens alle thuiswedstrijden.
Daarnaast nog een cursus volgen op woensdag (dus ook geen potje tegen Meerssen), speel ik nog in een bandje en doe ik mijn best om een relatie in stand te houden. Ik mag genoeg mijn eigen gang gaan van haar maar als ik 'm elke mogelijke zaterdagavond met een uitwedstrijd smeer, is het denk ik gauw over.

Sparta uit ben ik wel meegeweest, Feyenoord gaat ook gebeuren. Zo probeer ik ze af en toe mee te pikken. Ook Europees pak ik af en toe een uitwedstrijdje mee (Keulen, Villarreal, Lovech, Betis Sevilla) en vond ik de sfeer in die twee "dagjesmens-wedstrijden" inderdaad bedenkelijk gezien de hoeveelheid supporters. Een gebrek aan vakantiedagen en een baan waar in bepaalde periodes afwezigheid gewoon onmogelijk is, weerhouden me er van om dit vaker te doen.
Gebruikersavatar
Gijs
Moderatort
Berichten: 192
Lid geworden op: 27 nov 2004, 09:41

Hugie schreef:Maar sowieso fluctueren de toeschouweraantallen wel erg. Tegen Sporting Braga was het niet uitverkocht en morgen staan we ook met een relatief kleine groep. DAN vraag ik me eveneens af waar iedereen dan is!!!!
Tja, dan moeten die zunige Noord-Hollanders opeens een los kaartje kopen en dat is dan net weer een stapje meer moeite. Dan gaan mensen denken: 'ach, ik kijk wel thuis op TV' of 'de tegenstander spreekt niet aan' en meer van dat soort onzin.

Overigens maak ik me hier ook schuldig aan, want ik laat ook verstek gaan morgen door een te volle agenda deze week. Ik laat een wedstrijdje als dit toch net even eerder schieten dan als het tegen een eredivisionist zou zijn geweest. Dat je dat soort wedstrijden of een EC-wedstrijd om die redenen laat schieten snap ik echter helemaal geen reet van.
Gesloten