Toen was het forum nog heel gewoon....

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Een aparte topic voor de forumgebruikers van het eerste uur?

Ja
20
27%
Nee
54
73%
 
Totaal aantal stemmen: 74
Gebruikersavatar
Oltretomba
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 sep 2005, 15:32
Locatie: The Jolly Wanker Inn.
Contacteer:

Nou, zand erover dan en geef elkaar een, om in forumtaal te blijven, :verzoeningsboeksie:
My mother can hold her head up in any
neighborhood in the city when she
walks down the block. In all the
Five Boroughs I'm known,
fuggedaboudit..I'm known all over
the fucking world. You ask around..ask
anybody about Lefty from Mulberry
Street.
M!ke
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:24
Locatie: Alkmaar

Kermit schreef:Ja ik word nogal moe van de simpelheid van Bob Ross, Le Chef, Gruitige Grutto, Gillus en Hugo. Ik vind het zwaar irritant worden dat deze jochies zonder enig probleem al weken aanklooien op het forum zonder iets prettig leesbaars te posten en dat naar mijn idee ook niet van plan zijn te doen. Terwijl er toch zat interessante onderwerpen zijn om op te reageren. Ik ken jullie niet buiten dit forum en dat hoeft ook niet en dat wil ik ook niet want wat jullie zo al doen op een dag interesseert me ook niet. Dit is de reden waarom:

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Bob Ross->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gruitige Grutto->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Hugo->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gillus->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Salmon-yappi en Jack worden het forum af gepest om dat hun mening andere forumleden niet aanstaat en dit domme gelul van AZ-kids mag wel. Natuurlijk hoeft niet alles bloed serieus te zijn (ben ik zelf ook niet altijd) maar ken het effe wat volwassener? Le Chef zou als Mod een voorbeeld moeten geven maar geeft daar zijn eigen interpretatie aan naar mijn idee. Mods, doe eens even met een opvoedkundige tik ingrijpen of durven mods populaire forumleden niet aan te pakken? Je zou het haast denken.
Heb je wel eens op mijn profiel geklikt? :lol: Nee maar zolang het slappe gelul in de kantine blijft is er toch niks aan de hand? Niemand zegt dat jij de kantine moet lezeng hoor..
Forever Young
Gebruikersavatar
barrel
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 29 dec 2005, 16:45
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Bob Ross schreef:[..]
Salmonyappi en Jack worden het forum niet afgepast, ze hebben alleen een mening die in contrast staat met die van veel mensen en dan krijg je confrontaties. Dan lijkt het hiet meer op een forum.. Ohja! Dat is het hier ook! #-o

Van mij berichten zijn 50% in de kantine, met een (heel)hoog onzin-gehalte. Maar zoals Kees al aangeeft geef ik er ook af en toe een serieuze kwinkslag aan, na een wedstrijd of over van Gaal oid. En omdat je geen mensen kent hier is er voor jou inderdaad geen reet aan die topics, maar daar kunnen wij niets aan doen.

Verder weer het veel terugkerende argument van oudere lui: 'je bent nog maar x jaar oud en je bent een jochie'. Sterk punt man, wat voor studie heb je daarvoor moeten doen? En dat notabene van iemand die te laf is om zijn eigen leeftijd erbij te zetten, typerend. Komt nog bij dat mensen lopen te janken over het niveau van het forum waarop het enige juiste antwoord is dat je misschien eens zelf er wat aan moet doen.

Doe gewoon niet zo moeilijk. Zolang onzin op plekken staat waar onzin hoort, is er niet zoveel aan de hand.
Als je nou gewoon niet reageerd , scheelt een hele hoop onzin posts
kotsen in 020
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

barrel schreef:[..]

Als je nou gewoon niet reageerd , scheelt een hele hoop onzin posts
Heb je wel gelijk in. Kermit loopt hier allemaal onzinpost te genereneren :wink:
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef:[..]
Heb je wel gelijk in. Kermit loopt hier allemaal onzinpost te genereneren :wink:
Mijn punten heb ik aangegeven, ik merk wel of er iets mee gedaan wordt.

:verzoeningsboeksie: Wat een heerlijke gast ben jij zeg! :lol:
Bob Ross, niet de bewaker van kwaliteit, wel van gezelligheid.
Laatst gewijzigd door Kermit op 19 jan 2007, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kermit schreef:[..]
Mijn punten heb ik aangegeven, ik merk wel of er iets mee gedaan wordt.
Ja dat is verder je goed recht.
Hup AZ.
M!ke
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:24
Locatie: Alkmaar

Kermit schreef:[..]
Mijn punten heb ik aangegeven, ik merk wel of er iets mee gedaan wordt.
Oke dus dan is deze doelloze discussie ook weer ten einde.. zijn we dan nu weer allemaal vriendjes?

ps. Ik denk dat ik het antwoord al weet :wink:
Forever Young
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Kermit schreef:[..]
Mijn punten heb ik aangegeven, ik merk wel of er iets mee gedaan wordt.
Dat Bobb Ross ook geniaal kan posten en het zonder one-liners af kan in de Kantine heeft hij ook al eens bewezen, zie onderstaande;
Bob Ross schreef:Na vele discussies over het niveau van het forum, lijkt het mij een pré om dan ook maar te starten met een krachtige topic waarin we boeken kunnen beschouwen. Dit is namelijk een onvermijdelijk vitaal gedeelte van de doorsnee ontwikkelingsindex in een mensenleven, en dit geldt zelfs voor dit forum.

Ik verwacht niet al te veel drukte, maar dat is ook niet van groot belang, kwaliteit gaat dit maal voor kwantiteit en het doel heiligt de middelen. Ik verwacht geen flauwe onbenullige recensies van een Donald Duck, als je op dit forum zit op te spelen ga je maar met je vriendjes naar de speeltuin toe. Scheurkalenders, Libelle's en Reclamefolders zullen ook niet aan de orde komen, dat zijn geschriften voor de lagere divisies van de samenleving, en daar zouden wij als forum zijnde ons niet mee moeten willen associëren; ik hoop dat iedereen dit belang inziet.

Ik trap af met een absolute kraker :

Het Bernini Mysterie
Dan Brown

Professor Robert Langdon wordt naar CERN ontboden om een mysterieus symbool op de borst van een vermoorde wetenschapper te duiden. Langdon ziet een verband met de Illuminati...
de machtigste terreurbeweging die de wereld ooit gekend heeft. Maar die bestaat allang niet meer. Of toch?

Dan onthullen de Illuminati dat er een tijdbom in het Vaticaan verstopt is. Hun timing is perfect: de kerkleiders zijn bijeen om een nieuwe paus te kiezen en Rome wemelt van de pers. Om de bom te vinden doet men een beroep op Robert Langdon, wiens unieke kennis van de Illuminati tot het uiterste beproefd zal worden.

De race tegen de klok leidt langs verzegelde crypten, gevaarlijke catacomben en verlaten kathedralen. Het spoor dat Langdon probeert te volgen is vierhonderd jaar oud. Het slingert door Rome, naar een verloren gewaande lokatie die de enige hoop op redding van het Vaticaan bevat.


Formidabel, Page-turner, Fascinerend en Innovatief zijn kernbegrippen die van toepassing zijn op Dan Brown's boek, die ook al de Da Vinci Code schreef. In het boek gaat de strijd tussen wetenschap en het geloof als een rode draad door het verhaal, en daarbij worden doden, romances en shockerende atheïstistische uitspraken niet gemeden. Een echte aanrader!
=D>
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

Ik krijg helemaal het kerst gevoel als ik dit zo lees, en dat in de laatste week van januari
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Dat doet me dan weer goed want ik heb het Bernini mysterie ook thuis liggen. Het boek heeft trouwens een uiterst ongeloofwaardig einde maar dat daar gelaten.

Goede boekbeschrijving Bob, je zou het zo op de achterflap kunnen zetten. :D
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gesloten