Man Of The Match

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Wie moet de man of the match bepalen?

De toeschouwers, per sms
8
38%
Louis van Gaal, hij is de enige met voetbalverstand
5
24%
De stadionspeaker
1
5%
De Ben-Side
3
14%
Maakt me niks uit
4
19%
 
Totaal aantal stemmen: 21
MvdB
Supporter
Berichten: 119
Lid geworden op: 18 dec 2004, 11:34
Locatie: Nieuw-Vennep

Kon er nog geen topic over vinden, mocht die er zijn....direct een slotje natuurlijk :wink:

Maar ik wil graag ff een discussie openen over het hele "man of the match" gebeuren....
Ik ben er voor om dit helemaal af te schaffen, straks moeten we net als in 020 nog gaan smsen ook.
Ik vind het erg nutteloos om de speler nog een bos bloemen te geven na afloop, erg leuk voor de speler in een LEEG stadion.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Koef schreef:Kon er nog geen topic over vinden, mocht die er zijn....direct een slotje natuurlijk :wink:

Maar ik wil graag ff een discussie openen over het hele "man of the match" gebeuren....
Ik ben er voor om dit helemaal af te schaffen, straks moeten we net als in 020 nog gaan smsen ook.
Ik vind het erg nutteloos om de speler nog een bos bloemen te geven na afloop, erg leuk voor de speler in een LEEG stadion.
Inderdaad, deel het dan mee op de AZ site .
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Verdwijnen zal het niet. Het is een gesponsord iets. Ben alleen vergeten welk bedrijf. :lol:
Ach, ik gun de beste speler van het veld wel een bloemetje en een applaus van de supporters.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Kermit schreef:Verdwijnen zal het niet. Het is een gesponsord iets. Ben alleen vergeten welk bedrijf. :lol:
Ach, ik gun de beste speler van het veld wel een bloemetje en een applaus van de supporters.
Het is in principe elke wedstrijd een ander bedrijf die dan 'wedstrijdbalsponsor' is. Dit bedrijf mag dan ook na afloop de bloemen overhandigen aan de man of the match.
Aliethegame
Supporter
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 sep 2006, 06:51
Locatie: Dublin

Peter Andre schreef:[..]

Het is in principe elke wedstrijd een ander bedrijf die dan 'wedstrijdbalsponsor' is. Dit bedrijf mag dan ook na afloop de bloemen overhandigen aan de man of the match.
Vind het persoonlijk ook wel leuk hoor! zo een applausje voor The man of The match....hahahhahahahaa :lol:
Vak W
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Aliethegame schreef:[..]


Vind het persoonlijk ook wel leuk hoor! zo een applausje voor The man of The match....hahahhahahahaa :lol:
Wat lach je nou ?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Het ziet er altijd erg indrukwekkend uit, een diepgaand interview met de MotM voor een leeg stadion.. :roll:
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Jochem schreef:Het ziet er altijd erg indrukwekkend uit, een diepgaand interview met de MotM voor een leeg stadion.. :roll:
Het wordt toch altijd zo'n vijf minuten voor het eind van de wedstrijd omgeroepen, of ben ik doof? Dus dat applaus krijgt de MotM zeker (naar wij dachten).
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kermit schreef:[..]
Het wordt toch altijd zo'n vijf minuten voor het eind van de wedstrijd omgeroepen, of ben ik doof? Dus dat applaus krijgt de MotM zeker (naar wij dachten).
Ja, maar na de wedstrijd heb je ook nog een interview met de desbetreffende speler voor nop.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Vooruitlopend op het interview van AZFanpage.tv met de stadionspeaker, lanceer ik hierbij een poll.

Wie moet, volgens de supporters, de Man of the Match bepalen?
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Plien schreef:Vooruitlopend op het interview van AZFanpage.tv met de stadionspeaker, lanceer ik hierbij een poll.

Wie moet, volgens de supporters, de Man of the Match bepalen?
Ik mis de optie "geen Man of the Match".
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Ik mis de optie "niemand" het is namelijk de grootste onzin die er bestaat.
De man of the match zijn namelijk degene die voor die volgevreten voetballers naar het stadion komen... :mrgreen: :idea:
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

Ik zou een sms nummer invoeren en iedereen laten smsen de man of the match! :idea:
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Plien schreef:Vooruitlopend op het interview van AZFanpage.tv met de stadionspeaker, lanceer ik hierbij een poll.

Wie moet, volgens de supporters, de Man of the Match bepalen?
Lol begin je nu alweer over dat interview wat nog niet online staat :P Nu maar hopen dat je het niet uitstelt, zeg maar zoals Wilders met Fitna deed ;)

Ik heb gekozen voor supporterssms, maar eigenlijk heb ik liever dat er uit ieder vak een persoon gekozen wordt om die dag, de man of the match te bepalen.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
kwiqzilver
Supporter
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 apr 2007, 10:28
Locatie: Akersloot

Man of the Match is een goed gegeven. Een waardering naar de spelers toe.
Alleen moet men na de wedstrijd het publiek (tot 1 a 2 dagen na de wedstrijd) de gelegenheid geven tot het bepalen van de Man of the Match.
En als je dan voor de aanvang van de volgende wedstrijd de speler uitroept, dan creeer je meteen een extra motivatie voor de speler(s) om weer aan de bak te gaan. Door en voor het publiek gekozen...
If somebody in the crowd spits at you, you've got to swallow it.
Gebruikersavatar
KickD
Glory-hunter
Berichten: 82
Lid geworden op: 24 okt 2006, 18:56
Locatie: hier...

MR Mayistic schreef:Ik zou een sms nummer invoeren en iedereen laten smsen de man of the match! :idea:
Dit was in het verleden al.
Maar wel goed dat je ff vermeld want ik vind dat het publiek bepaalt wie man of the match is.
its a long way
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Misschien word ik doof of seniel (nader tenslotte ook alweer de 40 :wink: ), maar klopt het dat de Man of the Match niet meer omgeroepen wordt? En zo ja, is daar een reden voor?
...-
Gebruikersavatar
Robin of Locksley
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jul 2006, 11:21
Locatie: Limmen

Kees Vooijs schreef:Misschien word ik doof of seniel (nader tenslotte ook alweer de 40 :wink: ), maar klopt het dat de Man of the Match niet meer omgeroepen wordt? En zo ja, is daar een reden voor?
Gister werd Romero uitgeroepen tot Man of the Match.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Robin of Locksley schreef:[..]


Gister werd Romero uitgeroepen tot Man of the Match.
Ja dat weet ik wel, maar letterlijk 'uitgeroepen', of verscheen het alleen op het scorebord?
...-
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Robin of Locksley schreef:[..]


Gister werd Romero uitgeroepen tot Man of the Match.

Helemaal terecht.
Ik heb dankzei die 0 nog 10 euro aan hem verdiend.
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gesloten