AZ-versie Panathinaikos lied

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij het een goed idee?

Ja
81
88%
Nee
11
12%
 
Totaal aantal stemmen: 92
Gebruikersavatar
AZxSempre
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 30 nov 2005, 16:21
Locatie: Heiloo

JorisAZ schreef:jaa dat was echt geweldig. :D Super filmpje!

Vandaag bij twente, naar mijn mening een slechte eerste helft.
Maar ook was er de eerste helft absoluut geen sfeer in X3 het lijkt wel of er alleen sfeer komt als AZ voor staat of zit ik er nu naast? :oops:
Praat je over X3 in t bijzonder? Of over heel X?
If you wait for opportunities to occur, you will be one of the crowd.
Gebruikersavatar
JorisAZ
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2006, 14:58
Locatie: Limmen

Ik zit zelf in X3 maar wat er in X1 en X2 gebeurde weet ik niet.
Vak X3
Gebruikersavatar
tsog
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2006, 16:42

et was best een lekker sweertjeh in X vooral op et laatst, trouwens toen we 8er stonden was et inderdaad wel een beetjeh rustig.
AZ is mijn glorie, AZ is mijn club
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

tsog schreef:Het was best een lekker sfeertje in X vooral op het laatst, trouwens toen we achter stonden was het inderdaad wel een beetje rustig.
;)
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
Niekie
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2005, 13:32
Locatie: Omg Schagen

tsog schreef:et was best een lekker sweertjeh in X vooral op et laatst, trouwens toen we 8er stonden was et inderdaad wel een beetjeh rustig.
Als ik jou was, ging ik m'n schoolgeld terug vragen :wink:
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

tsog schreef:et was best een lekker sweertjeh in X vooral op et laatst, trouwens toen we 8er stonden was et inderdaad wel een beetjeh rustig.

Het enigste pluspunt is dat je een komma gebruikt.
(en voor je derde berichtje op het forum kan het er best mee door :wink: )
VICTORIEEEEEE VAK X3
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

tsog schreef:et was best een lekker sweertjeh in X vooral op et laatst, trouwens toen we 8er stonden was et inderdaad wel een beetjeh rustig.
Hey jongen (killa), dit soort taal spui je maar tegen je vriendjes (matties) op MSN (jwt), dit is een forum waar wij volwassen taal verwachten (vraag even aan papa en mama wat ABN is), goed?

Bovenstaande tekst heb ik begrijpelijk voor je gemaakt, maar voortaan moet je het zonder de tussen de haakjes geplaatste tekst doen.

Over de sfeer dan, zoals al gezegd is is de meeste sfeer er als we voor staan, maar dat is ook logisch dan heb je namelijk reden tot juichen.
Op het moment dat je achter staat moet je juist weer als een man achter de ploeg gaan staan en ze naar voren schreeuwen en dat vond ik vandaag niet zo denderend gaan.
Achterin X3 en in het midden van X3 werd het nog geprobeerd, maar helaas was er niet zo veel bijval. Vanuit W, X1 en X2 weet ik niet hoe het ging, maar ik denk dat het wel nodig is om te veranderen.
Daarbij komt dat het vandaag de eerste zondagwedstrijd was in het Victorie-stadion en dat er 100 keer meer sfeer was dan er was geweest in De Hout met een 2-2 uitslag.

Over de trommel in X3 dan vandaag, ikzelf heb me er niet mateloos aan lopen irriteren maar zag dat anderen dit wel deden.
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Le Chef schreef:[..]


Hey jongen (killa), dit soort taal spui je maar tegen je vriendjes (matties) op MSN (jwt), dit is een forum waar wij volwassen taal verwachten (vraag even aan papa en mama wat ABN is), goed?
Dan zeggen ze iets als: "de hoofdsponsor van onze club, zoon," ;) .
"Helemaal niets in amsterdam"
De supporters van AZ
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

JorisAZ schreef:Ik zit zelf in X3 maar wat er in X1 en X2 gebeurde weet ik niet.
Ik zit zelf ook in X3 en de sfeer zat er af en toe wel in,(denk dat veel mensen hun stem kwijtwaren na aanleiding van Donderdag-avond. zoals bij mij het geval was)
En over X1 en X2 , volgens mij ging dat ook wel lekker, vanaf vak W totaan X3 is er (in vergelijking tot sommige vakken :wink: ) niks mis met de sfeer.
En zondagmiddag vergelijken met voorgaande voetbal-avonden , is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk
VICTORIEEEEEE VAK X3
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Le Chef schreef:[..]



Over de trommel in X3 dan vandaag, ikzelf heb me er niet mateloos aan lopen irriteren maar zag dat anderen dit wel deden.
Ik stond er vlak voor en heb de man vriendelijk gevraagt die trommel thuis te laten volgende keer. Nu had hij het idee om de volgende keer alleen de stokken mee te nemen om zo tegen de achterwand aan te meppen. Ach begin is er.. :?
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
SANKA
Supporter
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 mei 2005, 18:56
Locatie: ALKMAAR

Le Chef schreef:[..]

Over de trommel in X3 dan vandaag, ikzelf heb me er niet mateloos aan lopen irriteren maar zag dat anderen dit wel deden.
Deze trommel maakte in ieder geval niet veel meer sfeer/geluid dan de "gebruikelijke" rammen tegen de platen bovenaan de tribunes.
VICTORIEEEEEE VAK X3
Gebruikersavatar
basAZ
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2006, 07:39
Locatie: Limmen

Volgens mij was die trommel niet echt een goede voor in een stadion, ik heb 'm bijna niet gehoord (ik zit op de helft van X3).
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Sorry maar over sfeer moeten we hier niet praten, ik begin gewoon zelf een offtopic discussie :oops:

Sorry!

Hier wordt er verder gepraat over de sfeer in het stadion;

http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic ... start=1260
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

kk op met die trommel werd er gek van en ik nie alleen!

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

fanatico schreef:kk op met die trommel werd er gek van en ik nie alleen!
Kan ker op met die trommel. Ik werd er gek van, en ik niet alleen!

Heb het even voor de overige forumgebruikers vertaald. Zit overigens een spatie in het eerste woord. Anders wordt het gecensureerd door de forumgestapo.


:wink:
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

Padre schreef:[..]


Kan ker op met die trommel. Ik werd er gek van, en ik niet alleen!

Heb het even voor de overige forumgebruikers vertaald. Zit overigens een spatie in het eerste woord. Anders wordt het gecensureerd door de forumgestapo.


:wink:

Ik stond in vakX1 maar heb geen trommel gezien of gehoord :roll:
Alkmaar Victorie X
Gebruikersavatar
JorisAZ
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2006, 14:58
Locatie: Limmen

Ik hoorde hem wel ik vond het niet iriterend, wel te zacht. Het zal juist bruut zijn als er echt hele harde trommel slagen door het stadion gaan.
Vak X3
Gebruikersavatar
basAZ
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2006, 07:39
Locatie: Limmen

Weer even on-topic, het lied "and we are red, and we are white, and we are fucking dynamite" heb ik weinig gehoord tijdens AZ - FC Twente.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

JorisAZ schreef:Ik hoorde hem wel ik vond het niet iriterend, wel te zacht. Het zal juist bruut zijn als er echt hele harde trommel slagen door het stadion gaan.
JEEEEELEEEEEEELELEEEEEEEE FORZAAAAAA VITESSEEEEEEEEEE JAAAAALAAAAAALALAAAAAAAAAAA

Retourtje Arnhem zal je 20 euro kosten!
je weet het
The-Boss

basAZ schreef:Weer even on-topic, het lied "and we are red, and we are white, and we are fucking dynamite" heb ik weinig gehoord tijdens AZ - FC Twente.
Ik weet niet wat er aan jouw oren mankeert als het waar is dat je op de helft van vak x3 zit want we hebben het toch redelijk vaak gezongen.
Gesloten