AZ-versie Panathinaikos lied

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij het een goed idee?

Ja
81
88%
Nee
11
12%
 
Totaal aantal stemmen: 92
Gebruikersavatar
basAZ
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2006, 07:39
Locatie: Limmen

AZboefje schreef:[..]


Ik weet niet wat er aan jouw oren mankeert als het waar is dat je op de helft van vak x3 zit want we hebben het toch redelijk vaak gezongen.
Maar het was telens maar heel eventjes, tijdens AZ - Kayserispor werd het lied veel langer gezongen ( en vaker denk ik ).
Maar misschien ligt het ook wel aan mij. :wink:
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Na de wedstrijd bleef een welbekende groep het nog een poosje doorzingen, ook buiten het stadion. Iemand naast me: "Hebben ze verloren en nog vieren ze feest". :?
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Dropkick Murphy schreef:Na de wedstrijd bleef een welbekende groep het nog een poosje doorzingen, ook buiten het stadion. Iemand naast me: "Hebben ze verloren en nog vieren ze feest". :?
Dat is vast zo'n figuur die voor die 10 minuten het einde van de wedstrijd naar huis gaat 8)
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

kobuz schreef:[..]


Dat is vast zo'n figuur die voor die 10 minuten het einde van de wedstrijd naar huis gaat 8)
Ja precies en voor het eerst een stadion bezoekt.
Alkmaar Victorie X
Gebruikersavatar
JorisAZ
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2006, 14:58
Locatie: Limmen

Ja daar zijn er zat van, 10 minuten voor het einde van de wedstrijd gaan er hele rijen leeg :?
Vak X3
Gebruikersavatar
tsog
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2006, 16:42

Niekie4AZ schreef:[..] als ik jou was ging ik een leven zoeken op google :?

Als ik jou was, ging ik m'n schoolgeld terug vragen :wink:
AZ is mijn glorie, AZ is mijn club
Gebruikersavatar
tsog
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2006, 16:42

AZRulezz schreef:[..]

;)
Stoere jonge hoor je herkend de fouten! Jij was vroeger echt zo'n jongetje dat vooraan in de klas zat en elke dag een pik in je bek kreeg van je leraar omdat je het lievelingetje wou zijn. Hoe kansloos ken je zijn om iemand zijn fouten te verbeteren :?
AZ is mijn glorie, AZ is mijn club
Gebruikersavatar
Dano
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 jan 2005, 13:31
Locatie: Limmen
Contacteer:

tsog schreef:[..]


Stoere jonge hoor je herkend de fouten! Jij was vroeger echt zo'n jongetje dat vooraan in de klas zat en elke dag een pik in je bek kreeg van je leraar omdat je het lievelingetje wou zijn. Hoe kansloos ken je zijn om iemand zijn fouten te verbeteren :?
Omdat zelfs jij, als exponent van de breezah-generatie, op dit openbare forum wordt geacht jouw posts in normaal en begrijpelijk Nederlands af te leveren. Afkeur van een beetje algemene ontwikkeling, tss.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

tsog schreef:[..]


Stoere jonge hoor je herkend de fouten! Jij was vroeger echt zo'n jongetje dat vooraan in de klas zat en elke dag een pik in je bek kreeg van je leraar omdat je het lievelingetje wou zijn. Hoe kansloos ken je zijn om iemand zijn fouten te verbeteren :?
Klinkt als een beschrijving van een moderator. :wink:

Hey maar vriend, ik wijs je graag nog even op de woorden van mijn collega:
Le Chef schreef:Hey jongen (killa), dit soort taal spui je maar tegen je vriendjes (matties) op MSN (jwt), dit is een forum waar wij volwassen taal verwachten (vraag even aan papa en mama wat ABN is), goed?
Dit betekent echter niet dat we verwachten dat je foutloos de nederlandse taal hanteert, want dat is bijna voor niemand weggelegd.

On topic weer!
...-
Geharrebar

kobuz schreef:[..]


Dat is vast zo'n figuur die voor die 10 minuten het einde van de wedstrijd naar huis gaat 8)
Degene die naar mij toe nog zingt "en laat je club maar in de steek" ros ik in één keer zijn zwerfkeien de Tartanbaan op!
Omdat ik natuurlijk als vrijwilliger op tijd in het Home moet zijn :wink:
LyndAZ
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2006, 11:41
Locatie: Alkmaar

basAZ schreef:Weer even on-topic, het lied "and we are red, and we are white, and we are fucking dynamite" heb ik weinig gehoord tijdens AZ - FC Twente.
In vak J was het anders wel een aantal keer te horen vanaf de overkant..
Denk mede dat dit komt omdat ik WIST wat de tekst was en het dus herkende.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Geharrebar schreef:Degene die naar mij toe nog zingt "en laat je club maar in de steek" ros ik in één keer zijn zwerfkeien de Tartanbaan op!
Omdat ik natuurlijk als vrijwilliger op tijd in het Home moet zijn :wink:
Gaaf! Maar dan ben je volgens mij te laat in het home. :wink:
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
P@rick
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 feb 2005, 15:46
Locatie: Alkmaar

AZoAPC schreef:Hier nog een zelfgemaakt filmpje, beeldkwaliteit is jammergenoeg slecht
strafschop van ''KOEF'' staat er ook op.

WE ARE RED WE ARE WHITE
Komt dit filmpje hier nog te staan :?:
http://www.azfanpage.nl/index2.php?cont ... erfilmpjes
kan er wel bij lijkt mij
Gebruikersavatar
AZo
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 mei 2006, 11:49
Locatie: Anna Paulowna

Nog een variant van de Grieken, PAOK Ultras, let vooral op die kledingstukken halverwege het filmpje!

Ultras PAOK
Tim de Cler Fan
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2005, 18:44
Locatie: Alkmaar

basAZ schreef:Weer even on-topic, het lied "and we are red, and we are white, and we are fucking dynamite" heb ik weinig gehoord tijdens AZ - FC Twente.
waarom niet "We are Red, we are White, we are AZ ALKMAAR"
klinkt ook goed toch ?
Glorie Glorie AZ Alkmaar, we worden nr. 1
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Tim de Cler Fan schreef:[..]


waarom niet "We are Red, we are White, we are AZ ALKMAAR"
klinkt ook goed toch ?
Helemaal mee eens .... Wij zijn AZ !!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

En daar gaan we weer...loopt het nummer eindelijk een beetje, wordt de tekst weer veranderd!

Zo blijft het dus onduidelijk voor de mensen om mee te zingen en zo kan je er ook geen groter publiek mee trekken.
JayB
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 31 mar 2004, 18:54
Locatie: KOEDIJK !
Contacteer:

Tim de Cler Fan schreef:[..]


waarom niet "We are Red, we are White, we are AZ ALKMAAR"
klinkt ook goed toch ?
ja echt...jij kan zo in de sfeercommissie. :roll:
Gebruikersavatar
AZo
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 mei 2006, 11:49
Locatie: Anna Paulowna

Boudewijn schreef:En daar gaan we weer...loopt het nummer eindelijk een beetje, wordt de tekst weer veranderd!

Zo blijft het dus onduidelijk voor de mensen om mee te zingen en zo kan je er ook geen groter publiek mee trekken.
Hoezo weer? We are red and we are white, we are fucking dynamite loopt als een trein in het stadion, zeker tegen Kayserispor
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

AZoAPC schreef:[..]


Hoezo weer? We are red and we are white, we are fucking dynamite loopt als een trein in het stadion, zeker tegen Kayserispor
Deze tekst moet je niet meer veranderen. Hij loopt erg lekker en de meeste mensen hebben hem nu lekker er in zitten. Zou leuk zijn als er een keer iemand met een knappe video camera beelden zou schieten en deze op internet zet.
Gesloten