AZ-versie Panathinaikos lied

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij het een goed idee?

Ja
81
88%
Nee
11
12%
 
Totaal aantal stemmen: 92
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Roekee schreef:Ik heb het nummer niet echt gehoord vanuit J, maar die turken maakten een hoop lawaai. Vond hun sfeer er wel goed uitzien met fakkels, vlaggen (veel vlaggen :shock: ) en trommels, trommels zijn denk ik belangrijk voor harde geluiden en sfeer...

dus tjaaa
Nu je het zegt waar zijn onze vlaggen eigenlijk? Je kan ook die vlaggen verzamelen en gezamelijk zwaaien op 1 tribune...dan heb je al een beginnetje.

Wat ik miste was dat je niet meer mag staan. Was tijdens de UEFA-cup toch een beetje de traditie.
AwesomeZauce Alkmaar
Gebruikersavatar
AZo
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 mei 2006, 11:49
Locatie: Anna Paulowna

El Diego schreef:[..]


Hij ging al aardig door het hele stadion hoor.
Dus het overzingen van vak naar vak komt er straks ook nog wel aan.
Want dan is ie pas echt af!!
Inderdaad, dan zou het helemaal bruut klinken, maar begin is er igg...enne...heb die turken nauwelijks gehoord.
Gebruikersavatar
vakkie W
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 feb 2005, 10:16
Locatie: Hoedspruit (South Africa) & Alkmaar
Contacteer:

kAZper schreef:[..]
Nu je het zegt waar zijn onze vlaggen eigenlijk? Je kan ook die vlaggen verzamelen en gezamelijk zwaaien op 1 tribune...dan heb je al een beginnetje.

Wat ik miste was dat je niet meer mag staan. Was tijdens de UEFA-cup toch een beetje de traditie.
Oké, mag niet meer misschien maar ik heb onder in W ook gewoon de hele avond gestaan, tot ergernis van een paar doebers achter me.. Dat iets niet mag betekent niet dat je het ook niet moet doen, regels zijn gemaakt om zo nu en dan te overtreden. Tsja en dat dat nou net toevallig elke keer bij AZ is... is gewoomn toevallig.
Vak W
JayB
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 31 mar 2004, 18:54
Locatie: KOEDIJK !
Contacteer:

Zeker ideale tekst, die zit er nu al goed in!... Keurig Kees, jij mag vaker naar vak W komen :D

Volgende x misschien wat massaler herhalen:

and we are red
WE ARE RED
and we are white
WE ARE WHITE
and we are fucking dynamite
DYNAMITE

dat 2x. Dan weer 2x iedereen gezamelijk.

Lijkt me meesterlijk als Y-X3-X2 WE ARE RED schreeuwen en de andere vakken de gewone tekst doortrekken...
M!ke
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:24
Locatie: Alkmaar

Toch grappig dat dat filmpje bij een basketbal wedstrijd is, der is daar nog meer sfeer dan in nederland bij een voetbalwedstrijd.. :?
Forever Young
Gebruikersavatar
AZo
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 mei 2006, 11:49
Locatie: Anna Paulowna

Hier nog een zelfgemaakt filmpje, beeldkwaliteit is jammergenoeg slecht
strafschop van ''KOEF'' staat er ook op.

WE ARE RED WE ARE WHITE
M!ke
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:24
Locatie: Alkmaar

vet filmpje!!
Forever Young
Gebruikersavatar
basAZ
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jul 2006, 07:39
Locatie: Limmen

Ik vind het ook jammer dat dit lied niet gezongen wordt.
Het lijkt me best wel vet.

http://www.youtube.com/watch?v=JSK9zzwtDCk
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Kees Vooijs schreef:[..]


Toch maar weg uit vak J?
nah ik wil me pa niet alleen achterlaten :D, maar misschien wel voor europese wedstrijden een los kaartje op X kopen ofzo, dan neemt me broer mijn seizoensplaats wel in :)
Gebruikersavatar
tsog
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2006, 16:42

Gister was et zker gaaf WE ARE WE ARE WHITE enz. maar ik misde de overtuiging met springen en tegenoverelkaar zingen. ik weet ook niet of dat haalbaar is om naar elkaar toe te zingen? et zouw wel super vet zijn.
AZ is mijn glorie, AZ is mijn club
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

Nou, op dat filmpje klinkt het echt massaal, maar aan de overkant hoor je dus echt niets, misschien kwam dat ook doordat de Kayserispor supporters flink aant joelen waren en ik daar vlak naast zit.

Doe het bij Twente nog even, ongetwijfeld dan meer kans dat we het horen, en ik zal wel meeblerren :lol:
Johnny.F
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 aug 2006, 21:43
Locatie: Alkmaar

AZoAPC schreef:Hier nog een zelfgemaakt filmpje, beeldkwaliteit is jammergenoeg slecht
strafschop van ''KOEF'' staat er ook op.

WE ARE RED WE ARE WHITE
zeker jammer van de kwaliteit..maar er moeten echt meer sfeerfilmpjes gemaakt worden :D is echt zoo vet om die later terug te kijke als we massaal zingen! :)
Gebruikersavatar
1.hertha appollo bollo
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 jan 2004, 16:49
Locatie: Heerhugohovenkamp

tsog schreef:Gister was et zker gaaf WE ARE WE ARE WHITE enz. maar ik misde de overtuiging met springen en tegenoverelkaar zingen. ik weet ook niet of dat haalbaar is om naar elkaar toe te zingen? et zouw wel super vet zijn.
ziet er leuk uit en is zeker een begin!
dicker manner ficken besser!!!
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Ik lees de berichten hierboven net, over we are red, we are white etc, maar de tekst die ik de hele wedstrijd leek te verstaan, en dus meezong, was:

A-WIE-A-WEE
A-WIE-A-WAA
And we love AZ Allukmaar
etc etc

Indien dit niet de tekst is die gezongen werd is het misschien wel een optie...
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
AZo
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 mei 2006, 11:49
Locatie: Anna Paulowna

Johnny.F schreef:[..]


zeker jammer van de kwaliteit..maar er moeten echt meer sfeerfilmpjes gemaakt worden :D is echt zoo vet om die later terug te kijke als we massaal zingen! :)
Kwaliteit op mn pc is een stuk beter, maar na het uploaden op www.youtube.com zien de clips er errug beroerd uit. Iemand suggesties voor betere uploads?
Dibodo
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 jan 2006, 20:23

Spoenk schreef:Ik lees de berichten hierboven net, over we are red, we are white etc, maar de tekst die ik de hele wedstrijd leek te verstaan, en dus meezong, was:

A-WIE-A-WEE
A-WIE-A-WAA
And we love AZ Allukmaar
etc etc

Indien dit niet de tekst is die gezongen werd is het misschien wel een optie...
Vind je die andere tekst niet leuk dan?
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

AZoAPC schreef:[..]


Kwaliteit op mn pc is een stuk beter, maar na het uploaden op www.youtube.com zien de clips er errug beroerd uit. Iemand suggesties voor betere uploads?
http://video.google.nl/
Gebruikersavatar
Zaadje
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2006, 12:37
Locatie: Vak W Rij 21

real ben side schreef:[..]


Je moet ook geen chocolade maken :wink: .... maar de tekst meezingen ...!! :wink:

Tegen FCT een nieuwe kans ...
haha :bow:
Ik ben zo geboren, Wat is jouw excuus?
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

AZoAPC schreef:Hier nog een zelfgemaakt filmpje, beeldkwaliteit is jammergenoeg slecht
strafschop van ''KOEF'' staat er ook op.

WE ARE RED WE ARE WHITE
Leuk filmpje. En de beeldkwaliteit is ongeveer gelijk zoals de meesten de wedstrijd beleven. :wink:

Bij het scanderen van Danny Koef kreeg ik trouwens echt kippenvel, zo massaal!
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
JorisAZ
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 aug 2006, 14:58
Locatie: Limmen

jaa dat was echt geweldig. :D Super filmpje!

Vandaag bij twente, naar mijn mening een slechte eerste helft.
Maar ook was er de eerste helft absoluut geen sfeer in X3 het lijkt wel of er alleen sfeer komt als AZ voor staat of zit ik er nu naast? :oops:
Vak X3
Gesloten