Nieuwe kledingsponsor

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Welk merk moet volgend jaar het AZ-tenue leveren?

Umbro
11
5%
Quick
65
29%
Kelme
4
2%
Adidas
19
8%
Nike
19
8%
Frisia
9
4%
Bikkembergs
42
18%
Lonsdale
34
15%
Een ander, namelijk...
25
11%
 
Totaal aantal stemmen: 228
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Volgens de Engelse krant The Daily Express vertrekt David Beckham aankomende zomer naar Chelsea. De speler van Real Madrid zal volgens de zaterdageditie van het Londense dagblad dan betrokken worden in een grote deal van Adidas met The Blues.

Gisteren werd bekend dat Chelsea niet verder gaat met de Engelse kleidingsponsor Umbro. Het Duitse Adidas lijkt de opvolger te worden. De Engelse middenvelder zou het speerpunt moeten worden in de strijd van het Duitse kledingmerk om de nieuwe sponsor te worden van Chelsea.

Opvallend is dat Real Madrid ook gesponsord wordt door Adidas.

is adidas ook niet wat voor AZ om kleding sponsor te worden umbro vind ik maar niks.

Wat vinden jullie dr van?
Gebruikersavatar
wognuMO9
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2004, 10:19
Locatie: vak-S
Contacteer:

Adidas vind ik niet meer waarde toevoegen als kledingsponsor dan Umbro nu. Moet wel bekennen dat ik niet snap waarom er geen speciaal door umbro ontwikkeld sirt is voor AZ.
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

mAZter schreef: Moet wel bekennen dat ik niet snap waarom er geen speciaal door umbro ontwikkeld shirt is voor AZ.
Achter op het oude retro shirt van AZ (35 euro) staat volgens mij duidelijk het merklogo van Umbro (wel klein, maar het is het enige leesbare op de achterkant). Ook is het label in dit shirt van het merk Umbro. Denk dat je het hiermee moet doen...
Anti Zupporters
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ik hoop dat volgend seizoen wel een speciaal AZ shirt komt
KALE
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 jan 2004, 14:06

Ik vind umbro juist mooie shirts hebben. Ik hou zowieso al niet van adidas dus liever ook geen wedstrijdshirts van hun.
Het DSB is leuk, maar het is lang geen Alkmaarderhout!

AZ Alkmaar till i die!

Manchester City , pride in battle!
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

nike heeft ook wel leuke shirts
Gebruikersavatar
Hugie
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 jan 2005, 17:59

schoorl schreef:nike heeft ook wel leuke shirts
Fruit of the Loom ook.... :?

UMBRO is prima, lijkt me ook dat ze nog wel een contract hebben... en dat het niet aan ons is om het te kiezen!

Eigenlijk maakt het me geen enkele drol uit, zolang het niet van die vieze strakke shirts zijn!!
X-er
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Misschien is het een idee om net als bij Twente (waar dat paard op de zijkant staat afgedrukt) iets met het shirt te doen, bijvoorbeeld die Alkmaarse Toren aan de zijkant van het sirt.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Padre schreef:Misschien is het een idee om net als bij Twente (waar dat paard op de zijkant staat afgedrukt) iets met het shirt te doen, bijvoorbeeld die Alkmaarse Toren aan de zijkant van het sirt.
Ik ben daar opzich wel voor maar het hoeft niet te opvallend. Ik zat te denken aan een toren op de rug in het donkerrood zodat het een beetje verzonken is zeg maar. En in die toren dan het nummer van de spelers.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Ik ben daar opzich wel voor maar het hoeft niet te opvallend. Ik zat te denken aan een toren op de rug in het donkerrood zodat het een beetje verzonken is zeg maar. En in die toren dan het nummer van de spelers.
ben ik mee eens
naar verluit komt Dirk volgend seizoen weer met een eigen merk
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

schoorl schreef:ben ik mee eens
naar verluit komt Dirk volgend seizoen weer met een eigen merk
Nee hoor, het contract met Umbro is verleden jaar verlengd.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Nee hoor, het contract met Umbro is verleden jaar verlengd
met hoeveel jaar dan :? :?
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

schoorl schreef: met hoeveel jaar dan :? :?
Dat weet ik niet, maar ik heb wel begrepen dat ze er nog aan vast zitten volgend seizoen. De shirts voor volgend jaar zijn al besteld.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ik hoop dat het mooie speciale AZ shirts worden maar waar heb jij je bron vandaan dan vanwege dat jij weet dat de nieuwe shirts al besteld zijn
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

In godsnaam geen adidas, dan moet je eerst weer een jaar met drie streepjes op je mouwen spelen. Vervolgens moet er eerst een volksopstand uitbreken, voordat het shirt er weer een beetje toonbaar uitziet. Ook geen nike, dan krijg je een shirt dat van boven rood is en naar beneden toe langzaam overloopt in homo-roze. Geen kappa, die zitten zo strak dat je net zo goed de clubkleuren kunt bodypainten. Het liefst gewoon umbro, of anders quick of hummel.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

schoorl schreef:ik hoop dat het mooie speciale AZ shirts worden maar waar heb jij je bron vandaan dan vanwege dat jij weet dat de nieuwe shirts al besteld zijn
Mijn bron heeft de shirts besteld, dus het lijkt me aardig betrouwbare informatie.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Nike kleedt RKC WAALWIJK vanaf volgend seizoen 10-04-2005


RKC WAALWIJK is zeer verheugd te kunnen melden dat Nike vanaf het seizoen 2005/2006 de clubtenues levert. RKC WAALWIJK heeft vandaag met dit A-merk een contract voor vier jaar getekend.

RKC WAALWIJK is trots dat dit prachtige sportmerk de komende vier seizoenen het eerste elftal, de beloften en alle jeugdselecties zal voorzien van de benodigde sportkleding. Daarnaast zullen alle teams met ballen van Nike gaan spelen.

Nike heeft aangegeven zich aan RKC WAALWIJK te willen verbinden omdat het bedrijf RKC WAALWIJK een bijzondere club vindt die een topprestatie levert door met relatief beperkte middelen op een creatieve manier veel te presteren.

Nike sponsort de nationale bonden van o.a. Nederland, Brazilië, de Verenigde Staten, Marokko en Mexico. Het A-merk is daarnaast sponsor van internationale topclubs als Barcelona, Arsenal, Paris Saint Germain en Inter Milan. In Nederland is Nike momenteel kledingsponsor van PSV.

RKC WAALWIJK hoopt en verwacht dat het dragen van dit internationale topmerk er mede toe zal leiden een nieuwe hoofdsponsor te vinden die met zijn naam op het speciaal ontwikkelde spectaculaire nieuwe thuisshirt wil prijken.


doen ze wel goed had AZ ook maar zo n deal gesloten alles beter als die lelijke umbro shirts
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

schoorl schreef:doen ze wel goed had AZ ook maar zo n deal gesloten alles beter als die lelijke umbro shirts
Ik zit echt niet op Nike te wachten. Dat is echt helemaal grijsgedragen, elke drabber loopt tegenwoordig van top tot teen in dat merk. En doorgaans is het lelijke meuk met doorzichtige okselstukken, uitschuifbare zweettransportlaagjes en andere kul, in elkaar genaaid voor 5 euri door Thaise inlanders en hier gesleten voor 60 euri.

Geef mij maar een echt ouderwets voetbalmerk als Umbro, Kelme, Admiral of Quick. En anders maar Lonsdale!
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

BarryMO9 schreef:[..]


Geef mij maar een echt ouderwets voetbalmerk als Umbro, Kelme, Admiral of Quick. En anders maar Lonsdale!
Kans is heel klein aangezien Lonsdale sinds deze maand is gestopt met de verkoop in Nederland wegens het slechte imago dat zij hebben gekregen in dit land door rechts-extremistische jongeren :wink:
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Padre schreef:[..]


Kans is heel klein aangezien Lonsdale sinds deze maand is gestopt met de verkoop in Nederland wegens het slechte imago dat zij hebben gekregen in dit land door rechts-extremistische jongeren :wink:
Ik denk dat ze de verkoop behoorlijk kunnen laten stijgen wanneer ze ich aan AZ binden. Het Lonsdale-gehalte op MO10 is immers niet kleinschalig te noemen. :)
'Not in the face, ok?'
Gesloten