Wie mag het nieuwe stadion openen ??

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Wie mag het nieuwe stadion openen?

Dirk Scheringa
14
23%
Kristen Nygaard
16
27%
Co Adriaanse
6
10%
Hugo Hovenkamp
2
3%
Barry van Galen
3
5%
Louis van Gaal
0
Geen stemmen
Michael Buskermolen
2
3%
Rob Koning
8
13%
Een combinatie, namelijk...
5
8%
Iemand anders, namelijk...
4
7%
 
Totaal aantal stemmen: 60
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik zag net in het sportjournaal ( NOS ! ) dat Arjen Robben de opening van het nieuwe stadion van FC Groningen verrichtte.
Bracht bij mij de gedachte en de discussie naar voren wie het DSB-Victorie-stadion mag openen.

Wat mij betreft : Kristen Nygaard !!

Ik was altijd al een fan van Kristen, zeker in combinatie met Kees Kist .
Kees is Europees topscorer geworden mede dankzij Nygaard !!!

Ik kan nog wel een dozijn anderen bedenken ( Loggie, Kist, Van Galen,
Hovenkamp, Buskermolen, Bosman en nog veel meer) maar uit bewondering en medeleven voor Nygaard is hij mijn man !!!
Gebruikersavatar
azsupporter
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 12 sep 2005, 08:02
Locatie: Victorie/dsb stadion

salmonyappi schreef:Ik zag net in het sportjournaal ( NOS ! ) dat Arjen Robben de opening van het nieuwe stadion van FC Groningen verrichtte.
Bracht bij mij de gedachte en de discussie naar voren wie het DSB-Victorie-stadion mag openen.

Wat mij betreft : Kristen Nygaard !!

Ik was altijd al een fan van Kristen, zeker in combinatie met Kees Kist .
Kees is Europees topscorer geworden mede dankzij Nygaard !!!

Ik kan nog wel een dozijn anderen bedenken ( Loggie, Kist, Van Galen,
Hovenkamp, Buskermolen, Bosman en nog veel meer) maar uit bewondering en medeleven voor Nygaard is hij mijn man !!!
ik ben het helemaal eens Kristen Nygaard ,(ik hoop dat hij het nog wel kan en wil) :?:
van Gaal kan oprotten,wat een k*t aankoop doet hij
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

azsupporter schreef:[..]
ik ben het helemaal eens Kristen Nygaard ,(ik hoop dat hij het nog wel kan en wil) :?:
Ik vindt dat Barry van Galen het nieuwe stadion mag openen. Zou een gepast afscheid voor hem zijn. En hij heeft dan toch nog wat te maken met het nieuwe stadion en de eerste wedstrijd erin.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Mister M. schreef:[..]


Ik vindt dat Barry van Galen het nieuwe stadion mag openen. Zou een gepast afscheid voor hem zijn. En hij heeft dan toch nog wat te maken met het nieuwe stadion en de eerste wedstrijd erin.
Het is in ieder geval een hele eer om het nieuwe stadion te mogen openen.

Ik zou pleiten voor C.Adriaanse. Hij heeft het 1e team van de grond af opgebouwd. Daardoor kwamen de successen, daardoor kwam L.v.Gaal, daardoor kwam het enthousiasme bij de club.
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

Er is maar één persoon op deze aardkloot die de eer mag hebben om het stadion te openen, Dirk natuurlijk!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ap4az schreef:Er is maar één persoon op deze aardkloot die de eer mag hebben om het stadion te openen, Dirk natuurlijk!
Daar ben ik het mee eens, maar ik vermoed dat hij het een ander gunt.
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Kristen Nygaard moet het doen Dirk zelf niet.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Jack schreef:[..]


Daar ben ik het mee eens, maar ik vermoed dat hij het een ander gunt.
Mwah ik zou er raar van staan opkijken. Dirk is natuurlijk zo mediageil dat hij het natuurlijk zelf gaat doen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ze kunnen beter eerst alle contracten even nabladeren.. misschien is het allemaal al lang vastgelegd. Voordat er een discussie ontstaat met valse hoop.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Ik ken een supporter die al vanf 1954 een seizoenkaart heeft. Lijkt me wel een goede optie, of anders Kristen Nygaard
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

flip stapper schreef:Ik ken een supporter die al vanf 1954 een seizoenkaart heeft. Lijkt me wel een goede optie, of anders Kristen Nygaard
Verkochten ze die toen ook al?
Kristen Nygaard heeft ook mijn voorkeur.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Geen idee, zo oud ben ik niet. Ik moet het maar geloven.[/list]
Mr. Ramzi
Supporter
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 feb 2005, 11:35

Jack schreef:[..]


Het is in ieder geval een hele eer om het nieuwe stadion te mogen openen.

Ik zou pleiten voor C.Adriaanse. Hij heeft het 1e team van de grond af opgebouwd. Daardoor kwamen de successen, daardoor kwam L.v.Gaal, daardoor kwam het enthousiasme bij de club.
Ik niet dat Co het moet worden, ik waardeer het werk van die man onwijs maar je doet daarmee veel andere tekort. Bijvoorbeeld de spelers en technische staf uit '81. Die hebben nog meer succes geboekt dan Co. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Mister AZ Michael Buskermolen en Barry van Galen.
mo 9 rij 9
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jan 2005, 12:19
Locatie: Schagen

Ik wil het stadion wel openen.Maar Nygaard is ook een goede optie.Of Piet (Li)Keur,Johnny Mutseards.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Hopelijk een mooie combinatie van jong en oud. Dus Nygaard, Hovenkamp, Buskermolen en Van Galen ofzo. En daaromheen de gehele kampioensploeg uit 1981, de huidige selectie en iedereen die veel voor de clup heeft betekend door de jaren heen.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Heel simpel Dirk zelf.

Waarom,hij is de man die dit allemaal voor het grootste gedeelte heeft gerealiseerd.
Vak S
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Ik ga voor de combinatie: Dirk en Kristen.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Jack schreef:Ik zou pleiten voor C.Adriaanse. Hij heeft het 1e team van de grond af opgebouwd. Daardoor kwamen de successen, daardoor kwam L.v.Gaal, daardoor kwam het enthousiasme bij de club.
Ik zie hier zowaar wel wat in. Denk niet dat een Louis van Gaal de opvolger van Henk van Stee bij de nummer 13 van Nederland zou willen zijn.

De progressie die AZ onder Adriaanse boekte, valt niet meer te evenaren, de successen heel lastig.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
thijsaz
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2006, 06:50
Locatie: uitgeest

AZ-Alkmaar schreef:Hopelijk een mooie combinatie van jong en oud. Dus Nygaard, Hovenkamp, Buskermolen en Van Galen ofzo. En daaromheen de gehele kampioensploeg uit 1981, de huidige selectie en iedereen die veel voor de clup heeft betekend door de jaren heen.
is dat niet een beetje veel, maximaal drie vind ik , gewoon een die veel gedaan heeft en dan denk ik een een voorzitter een trainer en een speler
bijv Dirk, Co en Buskermolen
paulus01
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 feb 2005, 20:13
Locatie: Heerhugowaard

Nygaard omdat hij een van de grootste AZers ooit is, maar natuurlijk ook Dirk Scheringa omdat hij degene is die AZ uit het slop heeft gehaald en er voor gezorgd heeft dat het Victorie stadion er komt. Dirk is wel doorgegaan met z'n plannen ondanks dat het er af en toe heel somber uitzag door die gasten van overstad.
Gesloten