AZ Retro-shirt

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Welk shirt?

Shirt 1
39
57%
Shirt 2
28
41%
Shirt 3
1
1%
 
Totaal aantal stemmen: 68
Gebruikersavatar
Hugie
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 jan 2005, 17:59

bonenplukker schreef:[..]


Beide shirts gaan in de verkoop komen en worden begin volgend jaar verwacht. AZ heeft gekozen voor de twee populairste shirts omdat er op grote schaal fraude is gepleegd tijdens het stemmen. :roll:
Tsja, als het mogelijk is bij elk bezoek van de AZ-site te stemmen, dan zullen er ook wel enkelen meerdere keer stemmen lijkt mij.... :roll:
X-er
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Hugie_AZ schreef:[..]


Tsja, als het mogelijk is bij elk bezoek van de AZ-site te stemmen, dan zullen er ook wel enkelen meerdere keer stemmen lijkt mij.... :roll:
Dat is natuurlijk wel héél triest maar het is gebeurd. Daar was de sfeercommissie van op de hoogte en vandaar dat besloten is om beide shirt te bestellen.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

hoe duur gaat het shirt zijn?
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

falcx schreef:hoe duur gaat het shirt zijn?
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht 40 euro.
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

bonenplukker schreef:[..]


Dat is natuurlijk wel héél triest maar het is gebeurd. Daar was de sfeercommissie van op de hoogte en vandaar dat besloten is om beide shirt te bestellen.
Heeft iedereen zijn zin, en gewenste shirt.
Krijg het apezuur.
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

Huiswaard schreef:
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht 40 euro.

Pff belachelijk.
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Huiswaard schreef:[..]


Ik weet het niet zeker, maar ik dacht 40 euro.
Sorry!? €40 is best prijzig moet ik zeggen.
Maar laten we nu niet met zijn allen over de prijs gaan vallen, ik ben al blij dat er zo'n shirt in de maak is.
Ik zal hem hoe dan ook kopen.
Martijn1985
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jan 2005, 21:48
Locatie: Alkmaar

Het shirt gaat €39,95 kosten. Het is nu alvast via de vernieuwde AZ site te bestellen onder Fanshop, Voorinschrijving. Volgens de site zullen shirt 1 & 2 vanaf februari 2006 leverbaar zijn.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Martijn1985 schreef:Het shirt gaat €39,95 kosten.
Dat dacht ik wel. Ik vond 40 euri al wat aan de hoge kant.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Heeft er iemand daar een hersenbloeding gehad of zo? 40 euro voor een geintje (want meer dan dat is het feitelijk niet) vind ik echt belachelijk. Hoeveel denken ze er op deze manier te verkopen? Net zoveel als uitkaarten voor Krylia Sovetov?
Martijn1985
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jan 2005, 21:48
Locatie: Alkmaar

Ik zelf vind het ook belachelijk veel geld, ik zal hem ook zeker niet voor deze prijs gaan kopen.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Cruz Azul schreef:[..]

Dat dacht ik wel. Ik vond 40 euri al wat aan de hoge kant.
Ehm, ik wil alleen even aangeven dat het om een shirt gaat met hoge kwaliteit, dus niet zo'n Intersport Megastore-shirtje dat na twee keer wassen uit elkaar valt. Kwaliteit kost iets meer, maar dan heb je wel wat. Ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt. € 40,- is een nette prijs.
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
West Coast Mafia
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2005, 20:35
Locatie: Groet

Dat vorige umbro retro shirt was ook pittig aan de prijs , en de kwaliteit was ook niet echt top, ja als je 'em nooit aantrek en alleen naar kijk blijft ie misschien wel goed!?!
AZ-ter to the bone !
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

West Coast Mafia schreef:
Dat vorige umbro retro shirt was ook pittig aan de prijs , en de kwaliteit was ook niet echt top, ja als je 'em nooit aantrek en alleen naar kijk blijft ie misschien wel goed!?!
"

40 euro is gewoon belachelijk, ik haal dat Alkmaarderhout sjaaltje. Dat doet mij meer als zo'n retroshirt.
Road2Victorie
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2005, 18:54

Ik haal hem wel, en geloof niet dat de kwalitiet zo beroerd is.
Eigen beslissing lijkt me.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Knal het maar even hier neer:

FC Twente kiest voor nostalgisch logo

18/1/2006 10:49

FC Twente heeft een nieuw logo. Het wapen van de Tukkers is een nostalgische variant op het moderne wapen dat de club nu als embleem gebruikt.
Waarden als trots, traditie en het aloude clubgevoel zouden door het nieuwe logo beter naar voren komen. Met ingang van komend seizoen prijkt het nieuwe logo ook op de shirts van FC Twente.

Bron: vi.nl
...-
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Ik heb net het retro-shirt (1) binnen gekregen. Het shirt valt me toch een beetje tegen eerlijk gezegd. Ik had verwacht dat het shirt er even wat netter uit had gezien.
Desalniettemin ben ik zeer verheugd met dit shirt!
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

Opa vakkie K schreef:Ik heb net het retro-shirt (1) binnen gekregen. Het shirt valt me toch een beetje tegen eerlijk gezegd. Ik had verwacht dat het shirt er even wat netter uit had gezien.
Desalniettemin ben ik zeer verheugd met dit shirt!
Vast en zeker een beter model dan dat alkmaar 54 shirt. Logger dan die kan namelijk niet.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Alkmaar Noord schreef:Vast en zeker een beter model dan dat alkmaar 54 shirt. Logger dan die kan namelijk niet.
Dat Alkmaar'54-shirt heb ik nog niet gezien, maar dit retro-shirt vind ik al log genoeg.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Opa vakkie K schreef:[..]

Dat Alkmaar'54-shirt heb ik nog niet gezien, maar dit retro-shirt vind ik al log genoeg.
Als het een beetje knapper weer wordt trek ik hem wel een keer aan Opa!
Dat shirt valt alleen een beetje groot. Bij mij valt dat uiteraard niet op. :wink:
...-
Gesloten