Supportersverdeling Victorie-stadion

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Waar gaan jullie zitten / staan?

BEN SIDE!
141
69%
A9 zijde
9
4%
Kooimeerzijde
46
22%
Hoofdtribune
9
4%
 
Totaal aantal stemmen: 205
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

DennAZ schreef:Zeg, waarom heb ik geen email ontvangen van AZ??
Ik hoor zelfs bij het selecte gezelschap van 1400 mensen die al 10 of langer een seizoenskaart hebben!!
Ik geloof dat je ook minimaal 200 berichten heb moeten posten om bij die 1400 mensen te horen! :wink:
Vak S
popeye
Dagjesmens
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 apr 2004, 11:23
Locatie: H'waard

Gekkehuis schreef: dus....Deze mail is van vandaag.
Eigenlijk best definitief al, tenminste: zo voelt het al wel!
Ik heb dit bericht al een aantal weken gekregen
Het is weer feest...
AZ-Alkmaarder
Supporter
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 dec 2004, 19:50
Locatie: Alkmaar

West-side schreef:[..]


Ik denk dat ze alleen een mailtje sturen naar degen van wie zijn formulier boven lag. Ik heb namelijk wel een mailtje gehad en degene die ' eronder' zaten niet.
die vriend van me had t gevraagd maar ze hadden het mailtje naar verkeerde email gestuurd, want k heb best moeilijke email,, met allemaal puntjes en lage streepjes enzo :P maar t is dus allemaal goed bij mij,, weet niet hoe t nu bij jou is?
Vakkie T
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

AZ-Alkmaarder schreef:[..]


die vriend van me had t gevraagd maar ze hadden het mailtje naar verkeerde email gestuurd, want k heb best moeilijke email,, met allemaal puntjes en lage streepjes enzo :P maar t is dus allemaal goed bij mij,, weet niet hoe t nu bij jou is?
Zal het niet zo zijn dat ze eerst bij vak Q begonnen zijn en zo naar de zijkanten toe per vak iedereen inlichten? Ach, boeie... Komt allemaal goed.
Gebruikersavatar
AZ_MALUKU
Supporter
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:17
Locatie: De Punt.
Contacteer:

De mail die jullie ook wel gehad zullen hebben................



Alkmaar, 9 januari 2006

Bevestiging ontvangst aanvraagformulier seizoenclubcard 2006/2007.
Beste AZ-supporter,


Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw aanvraagformulier voor een seizoenclubcard in het nieuwe stadion.



U heeft als eerste voorkeur opgegeven: Vak: X



Het toewijzen van de plaatsen zal starten vanaf medio januari en afhankelijk van het aantal extra te spelen wedstrijden (Gatorade cup, Uefa-cup & play-offs) naar verwachting tot eind mei in beslag nemen.



Gestart zal worden met het toewijzen van de plaatsen op de Molenaartribune omdat voor deze tribune de meeste aanvragen zijn binnengekomen. De aanvragen zullen volgens de opgegeven plaatsingscriteria worden afgehandeld. Aanvragen die gezamenlijk zijn opgestuurd of afgegeven worden tegelijk in behandeling genomen en zover mogelijk en redelijk bij elkaar op de tribune geplaatst.


Wij verzoeken u geen contact op te nemen met de administratie tenzij er sprake is van een dringende reden. Des te eerder zullen wij alle aanvragen afgehandeld hebben.



Indien er aan onze zijde vragen zijn over uw aanvraag of indien wij niet aan uw wensen kunnen voldoen nemen wij contact met u op.



Zodra aan u een nieuwe plaats is toegewezen zullen wij u hierover via een emailbericht in kennis stellen.



Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,



Met vriendelijke groet,



Afdeling Ticketing AZ
Terug van weggeweest.....
pieter1
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2004, 18:10
Locatie: Castricum

Vanmiddag Email Ontvangen met toewijzing Plaats Vak Q met rij en stoel nr.( ondervoorbehoud) :D :D
AZ forever ajax never
Gebruikersavatar
AKA MO8
Supporter
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 feb 2005, 22:56
Locatie: Vak S

Nu ik uitkijk naar het nieuwe seizoen waarin we eindelijk afzijn van het vakkie K dat de alkmaarderhout rules. Zie ik tot mijn schrik dat Opa in vak w gaat zitten.

Krijgen we straks zeker weer dat vakkie w het dsb gaat rulen!
Voetbal kijk je in een stadion, niet voor de TV!


West Coast Mafia!
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

AKA MO8 schreef:Nu ik uitkijk naar het nieuwe seizoen waarin we eindelijk afzijn van het vakkie K dat de alkmaarderhout rules. Zie ik tot mijn schrik dat Opa in vak w gaat zitten.

Krijgen we straks zeker weer dat vakkie w het dsb gaat rulen!
De paus rules alles...dat weten we toch? :wink:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AKA MO8
Supporter
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 feb 2005, 22:56
Locatie: Vak S

GrandMaster T. schreef:[..]


De paus rules alles...dat weten we toch? :wink:
Dank (nu zie hier onder)
Voetbal kijk je in een stadion, niet voor de TV!


West Coast Mafia!
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

AKA MO8 schreef:Nu ik uitkijk naar het nieuwe seizoen waarin we eindelijk afzijn van het vakkie K dat de alkmaarderhout rules. Zie ik tot mijn schrik dat Opa in vak w gaat zitten.

Krijgen we straks zeker weer dat vakkie w het dsb gaat rulen!
Dat is correct en tevens juist! 8)
westzijde
Dagjesmens
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 jan 2004, 15:02
Locatie: Egmond aan den Hoef

Vakkie W is inderdaad wel 'the place to be' volgend seizoen. 8)

Linksbovengetekende zal daar ook plaatsnemen.
NO SURRENDER!!!
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Ik zal vrijdag a.s ff kijken hoe Vak-S eruit begint te zien of de stoeltjes voor Randgroep DE GOORN/AVENHORN al geplaatst zijn.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gebruikersavatar
De Hoer van vak G
Supporter
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:10
Locatie: Highlow

Wil het vreselijk mooie meisje dat in vak G op rij 8 zit (zo rond stoeltje achttien) volgend jaar PLEASSSSSSSSSSSSSSSE ook in vak R gaan zitten.

Heerlijk om, als de wedstrijd weer wat inkakt, mijn blik op jou te richten.
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

De Hoer van vak G schreef:Wil het vreselijk mooie meisje dat in vak G op rij 8 zit (zo rond stoeltje achttien) volgend jaar PLEASSSSSSSSSSSSSSSE ook in vak R gaan zitten.

Heerlijk om, als de wedstrijd weer wat inkakt, mijn blik op jou te richten.
Is dat De Hoer van vak G?
'Not in the face, ok?'
Gebruikersavatar
De Hoer van vak G
Supporter
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:10
Locatie: Highlow

Zo ziet ze er niet uit. Echt een plaatje. Hopelijk is ze er vanavond ook weer :D
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

De Hoer van vak G schreef:Zo ziet ze er niet uit. Echt een plaatje. Hopelijk is ze er vanavond ook weer :D
Anders neem je effe een foto, kennen wij ook effe handkarren...
Gebruikersavatar
De Hoer van vak G
Supporter
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:10
Locatie: Highlow

Nou ze was er dus niet gisteren. :( En handkarren doen we niet op een dame he. Ik ben misschien wel echt verliefd.

Wie zei dat ook al weer? " Als je denkt dat je verliefd bent op een meisje moet je op dr sjorren. Als je haar daarna nog steeds leuk vind ben je echt verliefd anders was je gewoon geil."
Herman Brood?????
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

De Hoer van vak G schreef:Nou ze was er dus niet gisteren. :( En handkarren doen we niet op een dame he. Ik ben misschien wel echt verliefd.

Wie zei dat ook al weer? " Als je denkt dat je verliefd bent op een meisje moet je op dr sjorren. Als je haar daarna nog steeds leuk vind ben je echt verliefd anders was je gewoon geil."
Herman Brood?????
Bonenplukker, denk ik...

By the way, Hoer, met deze post heb jij mijn dag goed gemaakt!
Ik heb voor het eerst sinds zondagavond weer gelachen...
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

Louisiana Steamboat Co. schreef:[..]


Bonenplukker, denk ik...

By the way, Hoer, met deze post heb jij mijn dag goed gemaakt!
Ik heb voor het eerst sinds zondagavond weer gelachen...
En jij hebt mijn dag weer goed gemaakt met deze post. :)
'Not in the face, ok?'
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

bonenplukker schreef:[..]


En jij hebt mijn dag weer goed gemaakt met deze post. :)
Jouw rug heb ik altijd(...)
Plaats reactie