Supportersverdeling Victorie-stadion

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Waar gaan jullie zitten / staan?

BEN SIDE!
141
69%
A9 zijde
9
4%
Kooimeerzijde
46
22%
Hoofdtribune
9
4%
 
Totaal aantal stemmen: 205
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Peter Andre schreef:Zorgenkindje is AZ; daar is de vraag naar politie rondom wedstrijden 2,5 keer zo groot als vier jaar geleden. Volgens Vliegenthart gaat de club met de problematiek aan de slag zodra er een nieuw stadion is.
Er wordt alleen niet bij gezegd dat er ook 2 x zoveel supporters komen...
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
TOM SHARPE
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 14 feb 2006, 10:26
Locatie: Camping "De Zondebok"

Bonjorno schreef:[..]


Waar halen ze deze informatie in godsnaam vandaan?!?! :?
Er gebeurd de laatste jaren vrijwel niets, dus vraag me af waar die extra inzet voor nodig was....misschien als extra verkeersagenten of zo.
Ik vraag me af waar ze die fatsige dienders gaan plaatsen die jaar in jaar uit voor de "Shell" stonden met die lichtgevende dildo's? Jeetje ik merk gewoon dat ik dat echt heel graag wil weten? Die ene had een onwijze kier tussen z'n voortanden die net als bij een cartoon konijn schuin naar voren staken. Over het algemeen had dat zilverknoopje ook veelal een ongezonde huidskleur, de overige fatsert was anoniem maar vet en soms liep er ook een dik mokkel bij...
Lead me, follow me, or get out of my way.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef:[..]


Er wordt alleen niet bij gezegd dat er ook 2 x zoveel supporters komen...
En verder is het een naïeve gedachten van al die mensen die zeggen dat er de laatste jaren niets gebeurt is.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef:[..]


Er wordt alleen niet bij gezegd dat er ook 2 x zoveel supporters komen...
Zoals ik het lees gaat dit nog niet over het nieuwe stadion, maar over vorig seizoen. Maar waar die verhoging vandaan komt weet ik niet. Enige verschil is dat AZ meer thuiswedstrijden heeft gespeeld de laatste 2 jaar vanwege de UEFA-cup.
LyndAZ
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2006, 11:41
Locatie: Alkmaar

Weet iemand nou eigenlijk hoe het gaat met het vervoer voor AZ'ers vanaf het station naar het stadion??

Word daar namelijk niet echt wijs uit :shock:
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

uhm gewoon de pendelbus die rijdt.. ik geloof 99 of 999 .. 1 vd 2 gaat namelijk naar parkeerplaats geloof ik :lol:
LyndAZ
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2006, 11:41
Locatie: Alkmaar

Roekee schreef:uhm gewoon de pendelbus die rijdt.. ik geloof 99 of 999 .. 1 vd 2 gaat namelijk naar parkeerplaats geloof ik :lol:
Gaat zondag op station bus zoeken :P
Wil me auto niet kwijt bij het stadion.. Dus bus naar station en dan verder maar!
Dank ;)
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Lynda schreef:[..]

Gaat zondag op station bus zoeken :P
Wil me auto niet kwijt bij het stadion.. Dus bus naar station en dan verder maar!
Dank ;)
Zet de auto in de wijk neer en loop naar het stadion. ALs je een beetje op tijd komt kan je de auto makkelijk kwijt.
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Bonjorno schreef:[..]


Zet de auto in de wijk neer en loop naar het stadion. ALs je een beetje op tijd komt kan je de auto makkelijk kwijt.
Je krijgt er alleen geen goede prijs voor.
LyndAZ
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2006, 11:41
Locatie: Alkmaar

mouse schreef:[..]
Je krijgt er alleen geen goede prijs voor.
:bow: :P

Auto is nieuw (2 maandjes) dus me grote trots dus laat hem wel netjes thuis op de oprit staan en pak de bus wel :P
Scheelt ook bobben 8)
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Lynda schreef:[..]

:bow: :P

Auto is nieuw (2 maandjes) dus me grote trots dus laat hem wel netjes thuis op de oprit staan en pak de bus wel :P
Scheelt ook bobben 8)
Een nieuwe auto kopen voor veel geld en er dan niet in rijden. Raar.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Bonjorno schreef:[..]


Zet de auto in de wijk neer en loop naar het stadion. ALs je een beetje op tijd komt kan je de auto makkelijk kwijt.
Bij mij in de straat [achter het motel]worden ook veel auto`s neergezet en ik moet zeggen dat ik het een mooi gezicht vind als de AZ supporters uitstappen in hun clubkleuren. Ook is er een man die met zijn zoontje in een bestelwagen kwam er 2 fietsen uit haalde om naar het stadion te fietsen. Beetje overdreven omdat je net zo goed kunt lopen.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
LyndAZ
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2006, 11:41
Locatie: Alkmaar

RULEAZ schreef:[..]
Een nieuwe auto kopen voor veel geld en er dan niet in rijden. Raar.
Dat hoor je mij niet zeggen geloof ik :roll:
Houd hem graag de aankomende tijd nog eventjes in mijn eigen bezit en ook graag beetje toonbaar..

Maar daar ging het niet om wou alleen weten hoe het met buszooi zat ;)
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

Lynda schreef:Weet iemand nou eigenlijk hoe het gaat met het vervoer voor AZ'ers vanaf het station naar het stadion??

Word daar namelijk niet echt wijs uit :shock:
Sowieso staat het op www.9292ov.nl. Ook zie ik dat je in Alkmaar woont. Is het dan niet gemakkelijker om te gaan fietsen bijvoorbeeld?
Roekee
Supporter
Berichten: 162
Lid geworden op: 20 jul 2006, 14:01
Locatie: Zaandam

vanaf het station zullen toch wel gewoon pendelbussen gaan neem ik aan? :lol:
LyndAZ
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2006, 11:41
Locatie: Alkmaar

mAZije schreef:[..]
Sowieso staat het op www.9292ov.nl. Ook zie ik dat je in Alkmaar woont. Is het dan niet gemakkelijker om te gaan fietsen bijvoorbeeld?
Nee fiets is gejat :roll:
Stelletje naaiers 1st me fiets leeg gejat en nu me fiets :roll:
Ga wel bussen net zo makkelijk :wink:
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

brett, in ander topic schreef:Ja heel erg,als je club het moeilijk heeft moet je achter hun staan.
Maar wat ik vandaag heb gezien/gehoord is drie keer niks in dat kut vak van jouw.
Brett, als jij vindt dat vak X het sfeervak moet zijn, én jij houdt van zingen, én je hebt al jarenlang een seizoenkaart, waarom heb jij dan geen plekkie op X?
Verder moeten we niet zeuren over de sfeer, er zingen al meer mensen dan voorgaande jaren in K en MO10 samen. Bovendien hebben de MO10'ers hun tempo iets laten zakken, waardoor het een verstaanbaar geheel is geworden.
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Cruz Azul schreef:[..]


Brett, als jij vindt dat vak X het sfeervak moet zijn, én jij houdt van zingen, én je hebt al jarenlang een seizoenkaart, waarom heb jij dan geen plekkie op X?
.
Volgens de oude MO ?? Alkmaarder hout werd vak X als sfeer vak genoemd.
Zelfs tijdens oefenwedstrijdjes en bij Jong AZ zag ik die leden bij ons op de west-zijde om te oefenen met betrekking tot het nieuwe stadion.
Maar tot nog toe is het 3 keer niks,geen sfeer en helemaal geen actie""s.
Zelfs als vak W een lied in zet staan ze stom te kijken.
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

brett schreef:[..]
Maar tot nog toe is het 3 keer niks,geen sfeer en helemaal geen actie""s.
Zelfs als vak W een lied in zet staan ze stom te kijken.
Als alle fanatiekelingen zich ook over het stadion blijven verspreiden,word het inderdaad nooit wat met die sfeer.
Als er bijvoorbeeld in vak S een liedje word ingezet,is dat 9 van de 10 keer in vak X niet te horen,en ik denk dat dat andersom ook zo is.
Met andere woorden,zo krijg je nooit een liedje wat door een aantal vakken tegelijk word gezongen.,en krijg je dus ook niet het massale.
En over dat stomme kijken waar je het over hebt,daar heb je gelijk in.In vak X zitten inderdaad mensen die echt naar je zitten te kijken of ze water zien branden.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

kamikAZe schreef:[..]



.......En over dat stomme kijken waar je het over hebt,daar heb je gelijk in.In vak X zitten inderdaad mensen die echt naar je zitten te kijken of ze water zien branden.
Dat heeft niks te maken met het wel of niet zingen in een ander vak, zo kijken ze gewoon...
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Plaats reactie