Supportersverdeling Victorie-stadion

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Waar gaan jullie zitten / staan?

BEN SIDE!
141
69%
A9 zijde
9
4%
Kooimeerzijde
46
22%
Hoofdtribune
9
4%
 
Totaal aantal stemmen: 205
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Toevallig viel het volgende me op:
Zelfs bij de dubbele wissel van Arveladze en Martens, die toch gepaard ging met een staande ovatie (zelfs nagenoeg de hele Molenaar ging staan), presteerde het onderste deel van de vakken W, X en Y het nog om stoïcijns te blijven zitten! Ik let er nooit zo op, maar wat is er nodig om deze mensen van hun luie reet af te krijgen? Springen ze wel op om te juichen bij een doelpunt of dat ook al niet?
...-
Gebruikersavatar
Oltretomba
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 23 sep 2005, 15:32
Locatie: The Jolly Wanker Inn.
Contacteer:

Kees Vooijs schreef:Toevallig viel het volgende me op:
Zelfs bij de dubbele wissel van Arveladze en Martens, die toch gepaard ging met een staande ovatie (zelfs nagenoeg de hele Molenaar ging staan), presteerde het onderste deel van de vakken W, X en Y het nog om stoïcijns te blijven zitten! Ik let er nooit zo op, maar wat is er nodig om deze mensen van hun luie reet af te krijgen? Springen ze wel op om te juichen bij een doelpunt of dat ook al niet?
Dat heb je goed gezien. Tijdens AZ-Braga stond er iemand naast mij die na het eerste AZ doelpunt het niet eens kon opbrengen om te klappen. En na het tweede en derde doelpunt nog steeds niet...Om over juichen nog maar te zwijgen. En dan kan je zeggen 'uitkafferen die kerel', maar dat dat vind ik dan ook weer gênant omdat die man zowat mijn opa had kunnen zijn.
My mother can hold her head up in any
neighborhood in the city when she
walks down the block. In all the
Five Boroughs I'm known,
fuggedaboudit..I'm known all over
the fucking world. You ask around..ask
anybody about Lefty from Mulberry
Street.
AZ-Alkmaarder
Supporter
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 dec 2004, 19:50
Locatie: Alkmaar

Oltretomba schreef:[..]


Dat heb je goed gezien. Tijdens AZ-Braga stond er iemand naast mij die na het eerste AZ doelpunt het niet eens kon opbrengen om te klappen. En na het tweede en derde doelpunt nog steeds niet...Om over juichen nog maar te zwijgen. En dan kan je zeggen 'uitkafferen die kerel', maar dat dat vind ik dan ook weer gênant omdat die man zowat mijn opa had kunnen zijn.
Hij stond in ieder geval wel :wink:
ik zie ook mensen die lekker blijven zitten terwijl de spelers opkomen, daar staat ook meestal iedereen wel voor.
Vakkie T
Gebruikersavatar
vakkieV
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:36
Contacteer:

Kees Vooijs schreef:Toevallig viel het volgende me op:
Zelfs bij de dubbele wissel van Arveladze en Martens, die toch gepaard ging met een staande ovatie (zelfs nagenoeg de hele Molenaar ging staan), presteerde het onderste deel van de vakken W, X en Y het nog om stoïcijns te blijven zitten! Ik let er nooit zo op, maar wat is er nodig om deze mensen van hun luie reet af te krijgen? Springen ze wel op om te juichen bij een doelpunt of dat ook al niet?
Ik ga vaak als 1 van de eerste staan en dan zie je anderen kijken van wat doet die nu??? en dan gaan ze zelf ook maar staan hahahaha soms snap ik echt nix van het publiek.... de enige keer dat ze hun luie reet willen oplichten is 5 tot 10 min voor het einde om zo snel mogelijk te vluchten zonder de spelers te bedanken.......onbegrijpelijk...
AZ 4EVER
Gebruikersavatar
okki
Supporter
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:19

Kees Vooijs schreef:Toevallig viel het volgende me op:
Zelfs bij de dubbele wissel van Arveladze en Martens, die toch gepaard ging met een staande ovatie (zelfs nagenoeg de hele Molenaar ging staan), presteerde het onderste deel van de vakken W, X en Y het nog om stoïcijns te blijven zitten! Ik let er nooit zo op, maar wat is er nodig om deze mensen van hun luie reet af te krijgen? Springen ze wel op om te juichen bij een doelpunt of dat ook al niet?
He stoppen nou, want ik voel me aangesproken. :wink: Onderin Vak Y ga ik en een paar anderen zeker wel staan bij een wissel.. Wat achter mij gebeurt zie ik op dat moment natuurlijk niet.
Goede Nederlandse spelers zijn niet Schaars!!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

The North Shield schreef:Kan best wel eens een goed idee zijn, weet bijna zeker dat er een aantal gasten ergens anders heen wil.

Wie gooit het bij AZ in de groep ?
Het wordt tijd hier eens goed aandacht aan te besteden. Ik denk dat er met herverdeling van de supporters veel aan sfeer te winnen valt.

-Iedereen die wil staan moet hoe dan ook naar het sta deel in de vakken W, X en Y kunnen komen. Deze ruimte moet natuurlijk kunnnen worden uitgebreid als de animo er voor is. AZ moet hier flexibel in zijn!

- Er wordt het meest gezongen in W en X2. Het lijkt me dat de supporters in het sta deel van X1 en X2 van plek ruilen. In X1 is het nu helaas wat minder. Ook omdat er wat meer 'ouderen' staan. Het gedoogd staan vak moet eigenlijk worden onderverdeeld in een staan deel en een sfeerdeel, want niet iedereen die staat wil ook zingen. Dat is niet erg, op de oude Molenaar was dat ook al zo. Overigens zingen deze mensen als de sfeer er goed in zit vanzelf wel mee.

Misschien kan het sfeerteam hier in overleg met AZ ook wat voor betekenen?
_________________
"I don't know that!"
Oleoe
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007, 18:10

Heb liever dat er een staanverbod komt, iedereen lekker zitten, in Engeland werkt dat ook goed.
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

Is op zich een goed streven Kilkenny,maar denk je dat het gaat lukken.
AZ'ers staan wat dat betreft niet echt te boek als eenheid,wat best jammer is.
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

Oleoe schreef:Heb liever dat er een staanverbod komt, iedereen lekker zitten, in Engeland werkt dat ook goed.
Wat doe je hier nog??
Oleoe
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007, 18:10

kamikAZe schreef:[..]


Wat doe je hier nog??
Aparte vakken werkt ook niet, zijn altijd mensen die willen zitten. Hun goed recht.
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Oleoe schreef:Heb liever dat er een staanverbod komt, iedereen lekker zitten, in Engeland werkt dat ook goed.
Wil jij even heel snel van deze planeet verdwijnen! :?
Oleoe
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007, 18:10

Opa vakkie W schreef:[..]

Wil jij even heel snel van deze planeet verdwijnen! :?
In de hout zat iedereen lekker, stond op bij een corner of vrije trap. Laat me nergens toe dwingen Opoe.
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Opa vakkie W schreef:[..]

Wil jij even heel snel van deze planeet verdwijnen! :?
Toch leuk zo'n nieuwe ADG. Ik neem deze gast i.i.g. niet meer serieus.
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
Dennis.
Dagjesmens
Berichten: 43
Lid geworden op: 24 feb 2005, 14:22
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef:[..]

Het wordt tijd hier eens goed aandacht aan te besteden. Ik denk dat er met herverdeling van de supporters veel aan sfeer te winnen valt.

-Iedereen die wil staan moet hoe dan ook naar het sta deel in de vakken W, X en Y kunnen komen. Deze ruimte moet natuurlijk kunnnen worden uitgebreid als de animo er voor is. AZ moet hier flexibel in zijn!

- Er wordt het meest gezongen in W en X2. Het lijkt me dat de supporters in het sta deel van X1 en X2 van plek ruilen. In X1 is het nu helaas wat minder. Ook omdat er wat meer 'ouderen' staan. Het gedoogd staan vak moet eigenlijk worden onderverdeeld in een staan deel en een sfeerdeel, want niet iedereen die staat wil ook zingen. Dat is niet erg, op de oude Molenaar was dat ook al zo. Overigens zingen deze mensen als de sfeer er goed in zit vanzelf wel mee.

Misschien kan het sfeerteam hier in overleg met AZ ook wat voor betekenen?
Ik sta zelf in x3 en daar wordt er ook altijd gezongen hoor dus dan sluit je die helemaal uit. Je kan het best proberen om iedereen die wil staan/sfeer maken in de vak x1,2,3 te krijgen moet toch te doen zijn denk ik. En anders x2 helemaal vol ( in het midden). Denk toch dat er zeker 2 vakken vol te krijgen te zijn. x1 en x2 bijvoorbeeld en dan x3 moet in de loop van de jaren ook gaan staan
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Kilkenny schreef:[..]

Het wordt tijd hier eens goed aandacht aan te besteden. Ik denk dat er met herverdeling van de supporters veel aan sfeer te winnen valt.

-Iedereen die wil staan moet hoe dan ook naar het sta deel in de vakken W, X en Y kunnen komen. Deze ruimte moet natuurlijk kunnnen worden uitgebreid als de animo er voor is. AZ moet hier flexibel in zijn!
Volgens mij mij moest je het ook aangeven bij de aanvraag van je seizoenskaart of je wilt zitten of staan............
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
AZ_MALUKU
Supporter
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:17
Locatie: De Punt.
Contacteer:

Oleoe schreef:Heb liever dat er een staanverbod komt, iedereen lekker zitten, in Engeland werkt dat ook goed.


Ga jij ff lekker terug naar je oude vertrouwde zitplaats op 410.
Terug van weggeweest.....
Gebruikersavatar
Robin of Locksley
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jul 2006, 11:21
Locatie: Limmen

Oleoe schreef:Heb liever dat er een staanverbod komt, iedereen lekker zitten, in Engeland werkt dat ook goed.
Heb liever dat iedereen gaat staan, krijg je veel meer sfeer door. En natuurlijk zijn er mensen die niet z'n lange tijd kunnen staan. Dus is de oplossing om in het gehele stadion alle, bepaald aantal, bovenste rijen te laten staan en daaronder te laten zitten...
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Robin of Locksley schreef:[..]


Heb liever dat iedereen gaat staan, krijg je veel meer sfeer door. En natuurlijk zijn er mensen die niet z'n lange tijd kunnen staan. Dus is de oplossing om in het gehele stadion alle, bepaald aantal, bovenste rijen te laten staan en daaronder te laten zitten...
Heb liever dat iedereen deze gozert negeert, want het is GEEN AZ supporter. laat die rukkert maar lekker een ban krijgen....
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dennis. schreef:[..]


Ik sta zelf in x3 en daar wordt er ook altijd gezongen hoor dus dan sluit je die helemaal uit. Je kan het best proberen om iedereen die wil staan/sfeer maken in de vak x1,2,3 te krijgen moet toch te doen zijn denk ik. En anders x2 helemaal vol ( in het midden). Denk toch dat er zeker 2 vakken vol te krijgen te zijn. x1 en x2 bijvoorbeeld en dan x3 moet in de loop van de jaren ook gaan staan
Vandaar mijn toevoeging dat je eigenlijk het gedoogd staan deel moet opdelen in een sfeerdeel en een gedoogd staan deel. Je kan het alleen niet per vak bekijken, dan zou een deel van die vakken die staan degenen die zitten belemmeren, dus je moet dat staandeel hoe dan ook van boven naar onder opbouwen over de hele breedte van de Van der Ben tribune. Ik hoop dat AZ bij de uitvraag naar het nieuwe seizoen opnieuw de mogelijkheid biedt voor supporters om hun voorkeur voor het gedoogd staan aan te geven. En daarbij als het kan een voorkeur voor een sfeerdeel en een alleen staan deel. Waarbij het sfeerdeel vanaf W opgebouwd word, omdat die jongens hoe dan ook niet meer verkassen terwijl degenen uit vak X het niet veel uitmaakt of ze in X1 of X3 staan.
_________________
"I don't know that!"
Konijnenkeizer
Herry en/of Berry
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 apr 2004, 21:52

El Magico schreef:[..]Over Oleoe...

Toch leuk zo'n nieuwe ADG. Ik neem deze gast i.i.g. niet meer serieus.
Het is in ieder geval geen AZ-supporter, getuige zijn eerste post:
Jullie hebben niet zoveel ervaring en haast geen traditie met massaal georganiseerd vervoer naar uitwedstrijden, dus ik kan best begrijpen dat AZ het risico niet wilt lopen dat er 3 á 4 bussen niet gevuld kunnen worden op het laatste moment, toch weer een kostenpost van een paar duizend euro.
Iedergeval respect dat jullie met 750 man komen (44 man per combibus) ook hadden jullie daarvoor een prikkeling en steun nodig financieel gezien.
Vak K rules the Alkmaarder Hout.
Plaats reactie