Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 03 feb 2023, 14:26 Dat zou een mooie meevaller zijn
Waarom?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Jop van der Linden
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 jan 2023, 20:52

Ik krijg Tim Krul vibes. Naam binnengehaald en grote verwachtingen. Ik heb het nog niet gezien. Hoop dat het beter wordt, want de tegengoal valt hem toch wel te deels te verwijten.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Jop van der Linden schreef: 04 feb 2023, 19:52 Ik krijg Tim Krul vibes. Naam binnengehaald en grote verwachtingen. Ik heb het nog niet gezien. Hoop dat het beter wordt, want de tegengoal valt hem toch wel te deels te verwijten.
Wat doet ie verkeerd dan? Hij schat in dat ie het niet haalt positioneert zich redelijk en met zijn lengte is dat het maximale.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 04 feb 2023, 20:31 Wat doet ie verkeerd dan? Hij schat in dat ie het niet haalt positioneert zich redelijk en met zijn lengte is dat het maximale.
Hou op hoor. Die bal wordt op 2 meter van de doellijn ingekopt. Je weet dat een keeper als enige op het veld mag springen met zijn armen omhoog?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 04 feb 2023, 20:38 Hou op hoor. Die bal wordt op 2 meter van de doellijn ingekopt. Je weet dat een keeper als enige op het veld mag springen met zijn armen omhoog?
Als de handen gestrekt de lucht in zijn en je raakt de bal niet mag iedereen dat, maar dat terzijde. :lol: Hij maakt een inschatting obv z’n capaciteiten. Het was niet perse een fout. Overigens de langste man van het veld kopt ‘m in.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 04 feb 2023, 20:41 Hij maakt een inschatting obv z’n capaciteiten.
Dus je wilt beweren dat iemand die 3 WK’s heeft gespeeld niet de capaciteiten heeft om in zijn eigen 5-meter gebied voor een hoge bal te gaan? Weet je hoe idioot dat klinkt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 04 feb 2023, 20:43 Dus je wilt beweren dat iemand die 3 WK’s heeft gespeeld niet de capaciteiten heeft om in zijn eigen 5-meter gebied voor een hoge bal te gaan? Weet je hoe idioot dat klinkt.
Zie topic van Brederode.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Dit is gewoon overduidelijk ook een fout van de keeper. Dat kan iedere leek toch zien? Hij staat erbij en kijkt ernaar. Ik begin een beetje te vrezen dat we weer een matige doelman hebben binnengehaald...
Seizoenkaarthouder
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Dat hebben we.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik kijk die goal nog even terug. Maar daar kan hij toch never nooit bij. Ryan mag dan een aussie zijn, maar dat betekend nog niet dat hij net zo hoog kan springen als een kangoeroe. Het enige moment dat hij er bij had gekund is wanneer die jongen kopt, maar daar had ie in die korte tijd nooit kunnen zijn.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 05 feb 2023, 16:12 Ik kijk die goal nog even terug. Maar daar kan hij toch never nooit bij. Ryan mag dan een aussie zijn, maar dat betekend nog niet dat hij net zo hoog kan springen als een kangoeroe. Het enige moment dat hij er bij had gekund is wanneer die jongen kopt, maar daar had ie in die korte tijd nooit kunnen zijn.
Gisteren in het stadion vreesde ik deze situatie al wetende hoe vaak wij tegengoals incasseren op deze wijze. Maar van achter het andere doel moeilijk in te schatten hoe de onderlinge afstanden waren en wie wat deed. Vandaag samenvatting en deze goal gezien. Panta is helaas de grote verzaker. Moet die grootste Volendammer afstoppen maar doet niks. Springt niet een mee met hem.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

ForzAZ schreef: 05 feb 2023, 18:22
Gisteren in het stadion vreesde ik deze situatie al wetende hoe vaak wij tegengoals incasseren op deze wijze. Maar van achter het andere doel moeilijk in te schatten hoe de onderlinge afstanden waren en wie wat deed. Vandaag samenvatting en deze goal gezien. Panta is helaas de grote verzaker. Moet die grootste Volendammer afstoppen maar doet niks. Springt niet een mee met hem.
Verrassend zeg.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 29 jan 2023, 13:32 In essentie zeg je dus dat hij niet kan keepen :lol:
Hij heeft persoonlijkheid (...) en redelijke reflexen.
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Maar hij was wel de 2e keeper, de Hobie Verhulst, van Kopenhagen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Noorderling schreef: 10 feb 2023, 14:42 Maar hij was wel de 2e keeper, de Hobie Verhulst, van Kopenhagen.
Misschien meer de Peter Vindahl van Kopenhagen.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Noorderling schreef: 10 feb 2023, 14:42 Maar hij was wel de 2e keeper, de Hobie Verhulst, van Kopenhagen.
Maar Kopenhagen had dan ook Szczezney 2.0
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Enkele wedstrijden onderweg en kan nog niet zeggen dat Ryan op mij een goede indruk maakt. Nog geen één goede redding gemaakt. Die buitenspelgoal van Gimenez had die wel mogen pakken imo.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik blijf het zonde vinden dat Westerveld geblesseerd raakte en daardoor Ryan is gehaald. Mijn eerste indruk was wauw, knap gedaan. Maar nu weet ik zeker dat Verhulst het niet slechter had gedaan :roll: .
Het meest irriteer ik mij aan Ryan zijn coaching, gaat ie tijdens een wedstrijd naar bv Goes toelopen en houd hij een heel verhaal wat je met 1 of 2 woorden zou moeten kunnen doen (je ziet de ogen draaien van bv Goes draaien van de onduidelijkheid). Het is duidelijk voor de bühne van kijk mij is coachen, Ryan is duidelijk een parodie van zichzelf geworden. Wat ongelovelijke teleurstelling dit.
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

FugAZi schreef: 19 feb 2023, 08:56 Ik blijf het zonde vinden dat Westerveld geblesseerd raakte en daardoor Ryan is gehaald. Mijn eerste indruk was wauw, knap gedaan. Maar nu weet ik zeker dat Verhulst het niet slechter had gedaan :roll: .
Het meest irriteer ik mij aan Ryan zijn coaching, gaat ie tijdens een wedstrijd naar bv Goes toelopen en houd hij een heel verhaal wat je met 1 of 2 woorden zou moeten kunnen doen (je ziet de ogen draaien van bv Goes draaien van de onduidelijkheid). Het is duidelijk voor de bühne van kijk mij is coachen, Ryan is duidelijk een parodie van zichzelf geworden. Wat ongelovelijke teleurstelling dit.
Mij viel het moment met de 'muurligger' erg op. Ryan was letterlijk in discussie met zijn eigen verdediging. Sugawara vond het bijv onzin.

Verder eens, heb hem nog bijzonder weinig zien doen behalve onrustig uitkomen en onnodig tijdrekken...
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 19 feb 2023, 08:56 Ik blijf het zonde vinden dat Westerveld geblesseerd raakte en daardoor Ryan is gehaald. Mijn eerste indruk was wauw, knap gedaan. Maar nu weet ik zeker dat Verhulst het niet slechter had gedaan :roll: .
Het meest irriteer ik mij aan Ryan zijn coaching, gaat ie tijdens een wedstrijd naar bv Goes toelopen en houd hij een heel verhaal wat je met 1 of 2 woorden zou moeten kunnen doen (je ziet de ogen draaien van bv Goes draaien van de onduidelijkheid). Het is duidelijk voor de bühne van kijk mij is coachen, Ryan is duidelijk een parodie van zichzelf geworden. Wat ongelovelijke teleurstelling dit.
Hoe weet jij nou of zijn coaching zinnig of onzinnig is?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie