Maxim Dekker (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 19 sep 2022, 20:20 Omdat Geertruida Pfeifer heeft, karsdorp zn knie heeft verdraait en Hateboer nog slechter is.
Hateboer is in een 5-mansverdediging prima. Alleen in een 4-mansverdediging is hij waardeloos. Volgens mij is er ook nog een Dumfries. Rensch had nooit die cap mogen krijgen, dan verdient Dekker 'm ook wel.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

elmo schreef: 19 sep 2022, 13:56 Eens.

Volg hem al een jaar bij Jong AZ, geen toeval dat er daar vorig jaar relatief zo weinig tegengoals zijn gevallen.

Denkt/speelt veel meer vooruit dan Bruno.

Zou mooi zijn als dit zij overgangsjaar wordt en hij vanaf volgend jaar basis speelt (al mag dat van mij nu al wel).

Wordt alleen maar beter.

En is pas 18 jaar, zelfs een half jaar jonger dan Kerkez.
Klopt, met zijn opbouwende kwaliteiten, namelijk zijn inspeelpass en vermogen om te zien waar die naar toe moet, voegt hij juist iets toe wat BMI niet heeft. Max roemde hem bij zijn contractverlenging al onder meer om zijn onverstoorbaarheid. Daar hebben we inmiddels in de eredivisie ook kennis mee gemaakt.
Toch is hij natuurlijk nog niet echt volwassen en rijp genoeg om nu al vast die plek van LCV in te nemen. En ook fysiek gaat hij de komende jaren uiteraard flinke stappen maken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 19 sep 2022, 14:58 Dit zijn toch nietszeggende statistieken, puur om n beetje te stoken. ajax speelt gewoon op een hoger niveau.
Ik weet niet welke tijdsspanne gepakt is, maar Feyenoord en PSV zijn ook nog wel eens kampioen geworden.

En op welk niveau hebben Taylor en Rensch nu precies iets gepresteerd?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien (vakantie), wel groot gedeelte terug gekeken (beetje doorspoelen), en natuurlijk alle programma's, podcasts en internet reacties teruggelezen :D (echt heerlijk is dat). Maar, dit zag ik al eerder hoor, kwestie van tijd voordat Maxim Dekker in Oranje zit. Het zou mij niks verbazen dat hij Jong Oranje gaat overslaan. Al is er natuurlijk best wat concurrentie op die positie, hij moet dan een beetje "mazzel" hebben met blessures bij de oudere jongens. Maar als BMI er bij kan zitten, dat Maxim Dekker zeker. En dat is niet zozeer omdat ik BMI wel of niet kut vind, maar ik vind Dekker eigenlijk nu al beter.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Sir Robbert schreef: 20 sep 2022, 10:55 Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien (vakantie), wel groot gedeelte terug gekeken (beetje doorspoelen), en natuurlijk alle programma's, podcasts en internet reacties teruggelezen :D (echt heerlijk is dat). Maar, dit zag ik al eerder hoor, kwestie van tijd voordat Maxim Dekker in Oranje zit. Het zou mij niks verbazen dat hij Jong Oranje gaat overslaan. Al is er natuurlijk best wat concurrentie op die positie, hij moet dan een beetje "mazzel" hebben met blessures bij de oudere jongens. Maar als BMI er bij kan zitten, dat Maxim Dekker zeker. En dat is niet zozeer omdat ik BMI wel of niet kut vind, maar ik vind Dekker eigenlijk nu al beter.
Van Gaal wil gebruik maken van BMI zijn spirit in de groep, hij is een verbinder die de groep hechter maakt.
Van Gaal kijkt niet alleen naar de voetballende kwaliteiten zei hij gisteren op de persconferentie, iets met 4 karakteristieken waarop hij selecteerd (welke dat zijn is mij ontgaan, hij zei dat hij dat eerder heeft uitgelegd?). Hij noemde als voorbeeld dat de groep een maand bij elkaar zit en dat er meer wordt gevraagd dan alleen goed voetballen.
Maxim heeft op persoonlijk vlak nog wel wat te leren, maar Van Gaal zei ook dat hij het liefst jeugd wil inpassen dus wie weet :D
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bij Oranje onder 19 heeft Maxim de eerste wedstrijd de hele wedstrijd op de bank gezeten.
Heeft die coach poep in zijn ogen of zit de selectie vol mega-talenten? Ik denk dat eerste.

Hopelijk gaat hij snel over naar Jong Oranje.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 25 sep 2022, 09:13 Bij Oranje onder 19 heeft Maxim de eerste wedstrijd de hele wedstrijd op de bank gezeten.
Heeft die coach poep in zijn ogen of zit de selectie vol mega-talenten? Ik denk dat eerste.

Hopelijk gaat hij snel over naar Jong Oranje.
Het interessante is dat hij op de bank is gebleven voor Wouter Goes (tevens AZ) dus dan kun je de wedervraag stellen of ze het bij AZ wel goed zien? :lol:

Voor een keer was het niet eens een 'topclub bias' want de andere centrumverdediger was Rav van den Berg (PEC en broertje van...)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

pAZcal schreef: 25 sep 2022, 09:13 Bij Oranje onder 19 heeft Maxim de eerste wedstrijd de hele wedstrijd op de bank gezeten.
Heeft die coach poep in zijn ogen of zit de selectie vol mega-talenten? Ik denk dat eerste.

Hopelijk gaat hij snel over naar Jong Oranje.
Een beetje rust na best een intensieve periode voor Dekker kan geen kwaad. Wellicht dat de fysio van NL-19 er ook zo over dacht.
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

hij lijkt in ieder geval de komende tijd aan de slag te kunnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Vind deze jongen echt heel goed.
Coacht ook sterk. Soms nog slippertjes, maar die heeft Beukema ook.
Als hij fysiek een stuk sterker wordt, heb je een potentieel uitstekende CV voor eredivisie, of zelfs hoger.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

SchoorlAZ schreef: 07 okt 2022, 20:21 Vind deze jongen echt heel goed.
Coacht ook sterk. Soms nog slippertjes, maar die heeft Beukema ook.
Als hij fysiek een stuk sterker wordt, heb je een potentieel uitstekende CV voor eredivisie, of zelfs hoger.
Ja,echt een aanwinst. Straalt veel rust uit en doet geen gekke dingen. Zag hem donderdag een bal de tribune in rossen in plaats van het voetballend op te lossen. Daar kan ik me goed in vinden.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

galblazer schreef: 08 okt 2022, 18:23 Ja,echt een aanwinst. Straalt veel rust uit en doet geen gekke dingen. Zag hem donderdag een bal de tribune in rossen in plaats van het voetballend op te lossen. Daar kan ik me goed in vinden.
Speelde gisteren weer een prima pot, eigenlijk iedere keer tot nu toe.
Alleen met Zinho achter zich wordt dat wel lastig voor Maxim, je ziet dat die in alles verder is.
Zou eigenlijk Maxim wel eens met Zinho ipv Beukema willen zien
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

AZ-073 schreef: 10 okt 2022, 07:48 Speelde gisteren weer een prima pot, eigenlijk iedere keer tot nu toe.
Alleen met Zinho achter zich wordt dat wel lastig voor Maxim, je ziet dat die in alles verder is.
Zou eigenlijk Maxim wel eens met Zinho ipv Beukema willen zien
Helemaal mee eens. Maar wordt denk qua belasting gewisseld voor vanHeusden. Qua spel zou het soms eerder Beukema moeten zijn.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ze kunnen toch om beurten plaatsmaken voor Zinho?
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Echt petje af voor deze jongen. Doet mij erg denken aan Ron beton. Geruisloos in het elftal gekomen en voetbalt alsof hij er al jaren rondloopt. Superknap. Voor mij de revelatie van het seizoen tot dusverre.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Kass schreef: 11 okt 2022, 14:40 Echt petje af voor deze jongen. Doet mij erg denken aan Ron beton. Geruisloos in het elftal gekomen en voetbalt alsof hij er al jaren rondloopt. Superknap. Voor mij de revelatie van het seizoen tot dusverre.
Absoluut. Heel bijzonder hoe onopvallend goed hij speelt.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Geen druk voor Maxim maar na het wegvallen van Zinho en eerder BMI is hij toch de man samen met Beukema voor het WK de boel dicht moet zien te houden want meer smaken zijn er niet meer. Alleen Hatzidiakos is er nog als alternatief maar die heeft eindelijk zijn roeping gevonden op rechtsback ;-)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

MB80 schreef: 11 okt 2022, 18:34 Geen druk voor Maxim maar na het wegvallen van Zinho en eerder BMI is hij toch de man samen met Beukema voor het WK de boel dicht moet zien te houden want meer smaken zijn er niet meer. Alleen Hatzidiakos is er nog als alternatief maar die heeft eindelijk zijn roeping gevonden op rechtsback ;-)
En Bazoer? En Clasie?
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 11 okt 2022, 22:40 En Bazoer? En Clasie?
Clasie is echt noodverband. Die vond ik niet erg goed op die positie. Bazoer zou misschien kunnen, al zou ik de gok met een 4-mansverdediging niet durven maken. Let wel: Vitesse speelde met een 5-mansverdediging, waarbij Bazoer de vrije man was (Libero), die lekker zijn gang mocht gaan in balbezit. Dat kan in een 4-mansdefensie niet.
____________
Hoc est nihil
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

differentcook schreef: 11 okt 2022, 22:40 En Bazoer? En Clasie?
Hopelijk blijft AZ bij de trend om verdedigers in de verdediging te hebben EN niet onnodig het elftal om te gooien. Clasie was pure noodzaak (armoede?) en Bazoer stond op papier in de verdediging bij Vitesse maar in die 5-3-2 was bazoer alsnog de spelmaker/opbouwer, dat is geen verdediger in een 433 systeem.
Plaats reactie