Maxim Dekker (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hoe dan ook moet je Clasie niet (meer) van zijn stek weghalen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Vinden jullie ook zoals de AZ podcast aangeeft dat Dekker in een wat mindere fase zit en toch wel veel op Beukema qua opbouw afschuift.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 8_27390673
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 19 okt 2022, 15:42 Vinden jullie ook zoals de AZ podcast aangeeft dat Dekker in een wat mindere fase zit en toch wel veel op Beukema qua opbouw afschuift.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 8_27390673
Ik vind hem minder fit en minder onbevangen ogen. Het lijkt mij voor een jeugdspeler niet meer dan normaal dat het fysiek zwaarder word naarmate hij langer 2 x per week speelt (hij werd niet voor niks al meerdere keren gewisseld). Ook is psychologische belasting flink voor zo jonge jongen. Het zijn allemaal zaken waar hij overheen gaat groeien.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

De Rode Baron schreef: 19 okt 2022, 15:42 Vinden jullie ook zoals de AZ podcast aangeeft dat Dekker in een wat mindere fase zit en toch wel veel op Beukema qua opbouw afschuift.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 8_27390673
Hij had bij Limassol zijn minste wedstrijd tot nu toe, met veel (onnodig) balverlies. Maar ja wie haalde wel zijn niveau toen?
Vond juist dat hij zondag weer prima speelde, op het niveau van eerdere wedstrijden.

Wat wel een rol kan spelen is dat hij nog moet wennen aan de combinatie van veel hoger niveau (qua snelheid en intensiteit) en 2x in de week spelen.
Neem aan dat dat ook de reden is waarom hij regelmatig na een dik uur gewisseld werd
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik ben het even kwijt :
Is er een reden waarom Dekker niet speelt?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 11 jan 2023, 21:07 Ik ben het even kwijt :
Is er een reden waarom Dekker niet speelt?
Omdat hij alleen gebruikt zou worden als hij nodig was door gebrek aan verdedigers, wat nu niet meer het geval is. Kwaliteit daar gelaten natuurlijk, maar dit komt Jansen wel even goed uit zo dat hij zo lang mogelijk niemand hoeft teleur te stellen natuurlijk. Denk namelijk dat hij het nieuws nooit aan Hatzidiakos zou willen brengen dat hij gepasseerd is door een 18-jarige.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Zag er in het stadion niet heel lekker uit, hopelijk valt het mee. Nog maar 2 cv's over, daarna komen we bij de jeugd uit
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

Is toch net even te vroeg bij het eerste gehaald. Begon heel aardig. Maar kostte ons voor de winterstop tegen Excelsior en RKC ook al de punten. En deed vandaag alles in verdedigend opzicht fout wat er fout kon gaan. Heel snel terug sturen naar Jong & een fatsoenlijke verdediger halen. Kost je de titel dit gepruts
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DSBBANK schreef: 28 jan 2023, 23:15 Is toch net even te vroeg bij het eerste gehaald. Begon heel aardig. Maar kostte ons voor de winterstop tegen Excelsior en RKC ook al de punten. En deed vandaag alles in verdedigend opzicht fout wat er fout kon gaan. Heel snel terug sturen naar Jong & een fatsoenlijke verdediger halen. Kost je de titel dit gepruts
Zo daar gaat ie even flink door de grond heen, jezus.
Weet niet wat sommigen hebben soms, maar na een mindere wedstrijd (die je nog had kunnen verliezen ook) is het toch niet het einde van de wereld als iemand een mindere dag heeft?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

DeZuivelDuivel schreef: 28 jan 2023, 23:17 Zo daar gaat ie even flink door de grond heen, jezus.
Weet niet wat sommigen hebben soms, maar na een mindere wedstrijd (die je nog had kunnen verliezen ook) is het toch niet het einde van de wereld als iemand een mindere dag heeft?
‘Na een mindere wedstrijd’ na Utrecht-uit geen goede wedstrijd meer gespeeld, tevens in Jong geen goede pot meer gespeeld. Wat ik hem overigens niet kwalijk neem. Die jongen is 18 jaar, laat hem nog even anderhalf jaar bij Jong rijpen & we hebben een prima verdediger. Maar komt nu allemaal veel te vroeg. Zeker als je kampioen kan worden

Tenzij de ambitie om de ‘top aan te vallen’ geen ambitie meer is.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Diagnose Maxim Dekker is een scheurtje in meniscus. Dus hoeven we op hem voorlopig niet te rekenen. Helaas.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

ForzAZ schreef: 31 jan 2023, 13:45 Diagnose Maxim Dekker is een scheurtje in meniscus. Dus hoeven we op hem voorlopig niet te rekenen. Helaas.
Heel erg sneu voor hem, vooral door dat hij door de blessures weer eens de kans kreeg om zich terug in de basis te spelen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Klei. schreef: 31 jan 2023, 13:51 Heel erg sneu voor hem, vooral door dat hij door de blessures weer eens de kans kreeg om zich terug in de basis te spelen.
Meer dan dat, ik heb zelfs op dit moment meer vertrouwen in zijn verdedigende kwaliteiten dan wat ik de laatste twee wedstrijden van Van Heusden gezien heb.
Dat was echt schrikken geblazen. Ik weet, die jongen heeft een tijd niet gespeeld maar dit was wel heel slecht.
Panta en Van Heusden maken op dit moment geen beste beurt in het centrum wat heel onstabiel oogt. De vlag gaat uit als in ieder geval Beukema weer zijn rentree kan maken.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

ForzAZ schreef: 31 jan 2023, 13:45 Diagnose Maxim Dekker is een scheurtje in meniscus. Dus hoeven we op hem voorlopig niet te rekenen. Helaas.
Zonde hopelijk neemt hij de tijd voor zijn herstel en gebruikt hij het om meer body te kweken. Dan hebben we volgend jaar een goede no-nonsens verdediger die de strijd aan kan met Bruno Martins Indi.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Jongen is erg opgehemeld maar ik zie de kwaliteit er nog niet aan af. Wat niet is kan nog komen, maar nog niet rijp voor AZ 1 wat mij betreft.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

lowietje schreef: 31 jan 2023, 19:54 Jongen is erg opgehemeld maar ik zie de kwaliteit er nog niet aan af. Wat niet is kan nog komen, maar nog niet rijp voor AZ 1 wat mij betreft.
Klopt wel een beetje. Had een goede reeks maar dat was vooral omdat hij niet verdedigend in actie hoefde te komen, tegen wat sterkere tegenstanders had hij het telkens zwaar.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Maxim speelde gisteren zijn eerste wedstrijd weer na zijn blessure.

Die zal op basis wat hij gisteren liet zien heel binnenkort weer in het eerste te zien zijn.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Wow, goed nieuws over een verdediger. Das ook wel eens leuk om te horen :).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 23 jul 2023, 10:32 Wow, goed nieuws over een verdediger. Das ook wel eens leuk om te horen :).
:shock: :lol:
Plaats reactie