Djordje Mihailovic (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Nou... ik had toch wel iets meer verwacht van onze recordaankoop. Hij valt me niet negatief op... maar ook niet positief...

Zou hem graag vier wedstrijden op rij als basisspeler willen zien (90min).
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

Shota-Arveladze schreef: 13 mar 2023, 11:40 Nou... ik had toch wel iets meer verwacht van onze recordaankoop. Hij valt me niet negatief op... maar ook niet positief...

Zou hem graag vier wedstrijden op rij als basisspeler willen zien (90min).
Ik denk inderdaad dat we nog even geduld moeten hebben. We hebben al zo vaak gezien dat nieuwe spelers (hoeveel er voor betaald is, staat daar in zekere zin los van) best lang de tijd nodig hebben om "op stoom" te komen. Vaak minimaal een half jaar, soms zelfs nog iets langer.

En, je hebt gelijk, hij speelt steeds maar delen van wedstrijden.
Een paar keer 90 minuten kan zeker helpen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Is Djordje de vervanger voor Karlsson?
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Dit valt nog niet mee he, je zou bijna zeggen, even lekker nog in Jong spelen, maar hij is al 24. Mist wel echt een stukje felheid, fitheid, het gaat allemaal nog veel te snel voor hem. Hopelijk kan hij wat aanhaken volgend seizoen, maar ik snap niet hoe hij in dat energieke VS team kan spelen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Gewoon simpelweg genant, probeer hem iedere keer te verdedigen maar dat lukt niet meer.

Loop alleen maar te dromen en wordt telkens onder de voeten gelopen. Ook technisch valt het nog niet helemaal mee en mist echt veel power en explosiviteit. Dit zijn ook geen dingen die je zomaar creert binnen een jaar tijd of iets.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wildcat schreef: 19 mar 2023, 21:23 Gewoon simpelweg genant, probeer hem iedere keer te verdedigen maar dat lukt niet meer.

Loop alleen maar te dromen en wordt telkens onder de voeten gelopen. Ook technisch valt het nog niet helemaal mee en mist echt veel power en explosiviteit. Dit zijn ook geen dingen die je zomaar creert binnen een jaar tijd of iets.
Blijkt de kwaliteit van de MLS mijlenver achter te lopen op de Eredivisie. Want in de MLS was ie een van de sterren, afgelopen seizoen.
____________
Hoc est nihil
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Wildcat schreef: 19 mar 2023, 21:23 Gewoon simpelweg genant, probeer hem iedere keer te verdedigen maar dat lukt niet meer.

Loop alleen maar te dromen en wordt telkens onder de voeten gelopen. Ook technisch valt het nog niet helemaal mee en mist echt veel power en explosiviteit. Dit zijn ook geen dingen die je zomaar creert binnen een jaar tijd of iets.
Ach, jij vindt Mees een goede speler dus met deze jongen zal het wel goed komen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Oef, deed echt alles fout in dat kwartiertje. De man van 6 miljoen…

Zo kom je er nooit in Djordje
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Vrees dat die 6 mln toch een beetje teveel van het goede was….was niet voor niets dat Bullaude de eerste optie was en men toen snel moest doorschakelen..
Seizoenkaarthouder
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

lowietje schreef: 19 mar 2023, 21:29 Vrees dat die 6 mln toch een beetje teveel van het goede was….was niet voor niets dat Bullaude de eerste optie was en men toen snel moest doorschakelen..
Ik denk niet dat dat de eerste optie was. Waren slechts geruchten, geen bewijzen gezien dat AZ hem echt heel graag wilde hebben.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Grifo schreef: 19 mar 2023, 21:25 Blijkt de kwaliteit van de MLS mijlenver achter te lopen op de Eredivisie. Want in de MLS was ie een van de sterren, afgelopen seizoen.
Ja, bizar eigenlijk. Zoals gepost, het is een dromer.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeTorenburch schreef: 19 mar 2023, 21:27 Ach, jij vindt Mees een goede speler dus met deze jongen zal het wel goed komen.
Wat een lege opmerking dit. Deze jongen werd gehaald als de grote aankoop van dit jaar, de spelmaker met creativiteit, kwaliteitsimpuls, noem maar op. Was overigens drie keer zo duur als onze reserve linksback die al op momenten heeft laten zien heel goed te kunnen voetballen, waar de e man van 6 miljoen nog geen enkele bal goed heeft geraakt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 19 mar 2023, 21:23 Gewoon simpelweg genant, probeer hem iedere keer te verdedigen maar dat lukt niet meer.

Loop alleen maar te dromen en wordt telkens onder de voeten gelopen. Ook technisch valt het nog niet helemaal mee en mist echt veel power en explosiviteit. Dit zijn ook geen dingen die je zomaar creert binnen een jaar tijd of iets.
Nou. Deze invalbeurt was inderdaad wat ondermaats.

- understatement -
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kunnen we eigenlijk ergens nog achterhalen of we niet op zijn Rotterdams stiekem toch heel veel minder hebben betaald dan de media heeft doen voorkomen?

6 ton in plaats van 6 miljoen bijvoorbeeld?


Nee maar even serieus:
Deze jongen zal fysiek stappen moeten gaan zetten en dan kan het nog wel wat worden, maar het kan ook een Evjen verhaal worden en dan vraag ik mij af wat de scouting aan het doen is. Je kijkt toch of iemand ook mee zou moeten kunnen op dit niveau? Je zou bijna kritisch gaan worden op hoe zij beoordelen of een speler van een 'lager' niveau ook bij ons mee kan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 20 mar 2023, 14:42 Kunnen we eigenlijk ergens nog achterhalen of we niet op zijn Rotterdams stiekem toch heel veel minder hebben betaald dan de media heeft doen voorkomen?

6 ton in plaats van 6 miljoen bijvoorbeeld?


Nee maar even serieus:
Deze jongen zal fysiek stappen moeten gaan zetten en dan kan het nog wel wat worden, maar het kan ook een Evjen verhaal worden en dan vraag ik mij af wat de scouting aan het doen is. Je kijkt toch of iemand ook mee zou moeten kunnen op dit niveau? Je zou bijna kritisch gaan worden op hoe zij beoordelen of een speler van een 'lager' niveau ook bij ons mee kan.
Dat is van alle tijden en van alle 'hogere' niveaus. Je kijkt altijd naar het groeipotentieel en soms komt dat er uit en soms niet. En soms duurt het even (waarvan af en toe ook te lang, tot ná een volgende overstap).
____________
Hoc est nihil
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Gelet op zijn fysiek etc. zou je ook kunnen overwegen hem niet meer te gebruiken op 10, maar wat ik al snel na zijn komst al zei hangend op de linker- of rechtervleugel. Onze 10 moet meer brengen qua arbeid en duelkracht wat Mihailovic op dit moment kan brengen. Zet hem dan ergens anders neer en probeer daar maximaal van zijn kwaliteiten aan de bal te profiteren.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Ik vond hem toen hij een keer inviel voor Odgaard op rechtsbuiten ook wat beter uit de verf komen. Lijkt me meer de positie voor hem in dit systeem
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 20 mar 2023, 17:11 Onze 10 moet meer brengen qua arbeid en duelkracht wat Mihailovic op dit moment kan brengen.
Mihailovic is fysiek toch veel sterker dan Mijnans? Althans, zou dat moeten zijn. Uit bij Go Ahead Eagles liet hij het wel zien.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 20 mar 2023, 19:27 Mihailovic is fysiek toch veel sterker dan Mijnans? Althans, zou dat moeten zijn. Uit bij Go Ahead Eagles liet hij het wel zien.
Mijnans is sterker dan ie lijkt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 20 mar 2023, 19:27 Mihailovic is fysiek toch veel sterker dan Mijnans? Althans, zou dat moeten zijn. Uit bij Go Ahead Eagles liet hij het wel zien.
Hoe kom je daar nou bij?

Even wat gegevens over beide spelers:
- Mihailovic is 1.78m en 69 kilo zwaar.
- Mijnans is 1.90m en 70 kilo zwaar.

Bovendien zie je in het veld dat Mijnans in duels meer brengt dan Mihailovic.
Plaats reactie