Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Na z'n basisdebuut gisteren verdiend hij wel een eigen topic.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

differentcook schreef: 07 aug 2022, 16:54 Mag Myron van Brederode nu een eigen topic?
Dank!
Deze jongen heeft dit duidelijk verdiend. :D
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Al jaren een belofte in de jeugd pakt hij nu zijn kans bij afwezigheid Karlsson. Mooie toekomst voor zich.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ForzAZ schreef: 08 aug 2022, 10:25 Al jaren een belofte in de jeugd pakt hij nu zijn kans bij afwezigheid Karlsson. Mooie toekomst voor zich.
Hopelijk niet gehinderd door blessures zoals die van Boadu en Stengs.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik waak altijd een beetje voor dit soort hype. Want als hij straks 2x een mindere wedstrijd speelt, roepen mensen weer dat hij geen lantaarnpaal voorbij komt en dat hij eerst maar tegen Roda en Helmond minuten moet maken. Exact hetzelfde gebeurde met Poku (vorig jaar) en Lahdo (vorige week).

Heel blij dat zon jongen gelijk het verschil kan maken voor AZ, en hopelijk nog heel veel vaker. Maar laten we bij zowel de ups als de downs een beetje normaal doen. Daar heeft die jongen zelf ook het meeste aan.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 08 aug 2022, 12:43 Ik waak altijd een beetje voor dit soort hype. Want als hij straks 2x een mindere wedstrijd speelt, roepen mensen weer dat hij geen lantaarnpaal voorbij komt en dat hij eerst maar tegen Roda en Helmond minuten moet maken. Exact hetzelfde gebeurde met Poku (vorig jaar) en Lahdo (vorige week).

Heel blij dat zon jongen gelijk het verschil kan maken voor AZ, en hopelijk nog heel veel vaker. Maar laten we bij zowel de ups als de downs een beetje normaal doen. Daar heeft die jongen zelf ook het meeste aan.
=D>
Wat ik zeg is altijd wel met de nodige nuance (al dan niet in tekst)
Belangrijk dat zo iemand niet wordt meegevoerd door een hype (ik vertrouw de begeleiding van AZ hierin wel aardig, maar bij Poku zou dat misschien wel eens minder goed zijn gegaan)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De jeugd heeft de toekomst, waarvan akte.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

SimonPoulsen schreef: 08 aug 2022, 12:43 Ik waak altijd een beetje voor dit soort hype. Want als hij straks 2x een mindere wedstrijd speelt, roepen mensen weer dat hij geen lantaarnpaal voorbij komt en dat hij eerst maar tegen Roda en Helmond minuten moet maken. Exact hetzelfde gebeurde met Poku (vorig jaar) en Lahdo (vorige week).

Heel blij dat zon jongen gelijk het verschil kan maken voor AZ, en hopelijk nog heel veel vaker. Maar laten we bij zowel de ups als de downs een beetje normaal doen. Daar heeft die jongen zelf ook het meeste aan.
De eerste helft was hij ook zeer matig. Dus die hele hype lijkt mij dan ook een beetje overbodig, vooralsnog.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Had een goeie wedstrijd, was leuk om te zien en scoorde ook nog eens, leuk om dat ook een beetje te vieren toch?

Of moet je op je stoel in het stadion zitten en denken "Ik ga dit even laten inzinken, relativeren en daarna een doordachte analyse of het forum schrijven om mijn emoties te uiten"
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Deed heel weinig fout, maar inderdaad het was ook allemaal niet heel flitsend. Wel heel leuk natuurlijk de goal, en het toezingen, dat is toch prachtig. Ik denk ook, dat hij dicht bij de goal van de tegenstander moet spelen, is erg sterk in de kleine ruimte, hij speelt mensen vrij gemakkelijk uit op de achterlijn. Heeft niet echt pure snelheid, is meer een spelmaker aan de buitenkant. Met nog meer vertrouwen en ervaring, en als we als team wat beter draaien, kan dit een hele leuke speler worden. En ja, beetje allergisch trainer gelul, maar op die leeftijd als buitenspeler, zo balvast zijn, is wel erg netjes.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

072 schreef: 08 aug 2022, 14:17 Had een goeie wedstrijd, was leuk om te zien en scoorde ook nog eens, leuk om dat ook een beetje te vieren toch?

Of moet je op je stoel in het stadion zitten en denken "Ik ga dit even laten inzinken, relativeren en daarna een doordachte analyse of het forum schrijven om mijn emoties te uiten"
Nee nee nee dat bedoel ik zeker niet. Verdient alle lof op basis van gisteren. Maar zoals Poku en Lahdo werden bij wat mindere potjes ook gelijk weer met de grond gelijk gemaakt (niet door iedereen natuurlijk). Maar daar moeten we n beetje voor oppassen, thats all. Dat we niet te snel onrealistische verwachtingen scheppen voor iemand.

We willen hem allemaal veel zien spelen vanaf nu. Moet ook zeker basis donderdag.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Heerlijke speler, heb genoten.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

SimonPoulsen schreef: 08 aug 2022, 15:19 Nee nee nee dat bedoel ik zeker niet. Verdient alle lof op basis van gisteren. Maar zoals Poku en Lahdo werden bij wat mindere potjes ook gelijk weer met de grond gelijk gemaakt (niet door iedereen natuurlijk). Maar daar moeten we n beetje voor oppassen, thats all. Dat we niet te snel onrealistische verwachtingen scheppen voor iemand.

We willen hem allemaal veel zien spelen vanaf nu. Moet ook zeker basis donderdag.
Makes sense, zijn ook jonge jongens dus die hebben nog extra ups en downs. Hoop dat hij zich blijft door ontwikkelen en dat we nog veel plezier van hem hebben :)
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Hij was inderdaad niet zo geweldig in de eerste helft maar na een paar geslaagde acties in de tweede en nadat zijn naam gezongen werd leek hij vleugels te krijgen.
Zou hij zich er wel van bewust zijn dat hij, nu zijn naam gezongen wordt op de tonen van 'You're just to good to be true', in de voetsporen is getreden van AZ-icoon Barry van Galen ?
(de mooiste vertolking aller tijden uiteraard door de spelers zelf te zien in de laatste 10 seconden van dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=w-iC3fYryn0 )
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

AZA'dam schreef: 08 aug 2022, 19:16 Hij was inderdaad niet zo geweldig in de eerste helft maar na een paar geslaagde acties in de tweede en nadat zijn naam gezongen werd leek hij vleugels te krijgen.
Zou hij zich er wel van bewust zijn dat hij, nu zijn naam gezongen wordt op de tonen van 'You're just to good to be true', in de voetsporen is getreden van AZ-icoon Barry van Galen ?
(de mooiste vertolking aller tijden uiteraard door de spelers zelf te zien in de laatste 10 seconden van dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=w-iC3fYryn0 )
Mooie beelden :) Jammer dat ik te jong was om dat bewust mee te maken, maar wie wat de toekomst ons nog gaat brengen
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZA'dam schreef: 08 aug 2022, 19:16 Hij was inderdaad niet zo geweldig in de eerste helft
De eerste helft deed hij het ook al best aardig. Had toen - naar ik meen - al de meest geslaagde dribbels en zijn passing is doorgaans ook zuiver.

Vind alles wat ik van deze jongen gezien heb wel goed tot indrukwekkend.

Mooie dribbel met heel laag zwaartepunt ook. Lijkt mij lastig te verdedigen.

En dan te bedenken dat hij pas 19 is.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 08 aug 2022, 14:09 De eerste helft was hij ook zeer matig. Dus die hele hype lijkt mij dan ook een beetje overbodig, vooralsnog.
De eerste helft speelde hij vooral een beetje op safe, hij durfde de actie niet echt te maken. In plaats daarvan gaf hij de bal liever terug aan Kerkez. Na zijn eerste geslaagde actie voor rust, ging hij na rust geregeld langs.

Wat betreft de vergelijking met Poku die hier eerder werd gemaakt, ik denk dat Van Brederode veel verfijnder is dan Poku. Van Brederode heeft een betere balcontrole, een betere techniek en kan na een individuele actie ook nog het overzicht bewaren. In dat opzicht heb ik veel vertrouwen in hem. Meer dan in Poku nog. Als sluit ik een (definitieve) doorbraak van laatstgenoemde ook zeer zeker niet uit.

Addai is trouwens ook een jongen om in de gaten te houden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ 4 Life schreef: 09 aug 2022, 13:17 De eerste helft speelde hij vooral een beetje op safe, hij durfde de actie niet echt te maken. In plaats daarvan gaf hij de bal liever terug aan Kerkez. Na zijn eerste geslaagde actie voor rust, ging hij na rust geregeld langs.

Wat betreft de vergelijking met Poku die hier eerder werd gemaakt, ik denk dat Van Brederode veel verfijnder is dan Poku. Van Brederode heeft een betere balcontrole, een betere techniek en kan na een individuele actie ook nog het overzicht bewaren. In dat opzicht heb ik veel vertrouwen in hem. Meer dan in Poku nog. Als sluit ik een (definitieve) doorbraak van laatstgenoemde ook zeer zeker niet uit.

Addai is trouwens ook een jongen om in de gaten te houden.
Mee eens. Ban Brederode moest eerst nog wat loskomen in de wedstrijd. Na een half uurtje kwam ie met steun van Kerkez beter in de wedstrijd. Na rust werd ie vooral belangrijk. Op het eind leek ie leeg, maar bleef toch acties maken.

Poku mag zich eerst terug vechten in de selectie. Hopelijk gaat ie hier vol voor. Is minder technisch maar heeft wel een sterk lichaam en kan hard rennen.

Addai is net als Van Brederode een getructe speler die niet groot is maar wel heel vaardig. Dit jaar opsterken in Jong AZ en volgend seizoen misschien zijn doorbraak in het eerste. Al is ie nog jong.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

ForzAZ schreef: 09 aug 2022, 13:44 Mee eens. Ban Brederode moest eerst nog wat loskomen in de wedstrijd. Na een half uurtje kwam ie met steun van Kerkez beter in de wedstrijd. Na rust werd ie vooral belangrijk. Op het eind leek ie leeg, maar bleef toch acties maken.

Poku mag zich eerst terug vechten in de selectie. Hopelijk gaat ie hier vol voor. Is minder technisch maar heeft wel een sterk lichaam en kan hard rennen.

Addai is net als Van Brederode een getructe speler die niet groot is maar wel heel vaardig. Dit jaar opsterken in Jong AZ en volgend seizoen misschien zijn doorbraak in het eerste. Al is ie nog jong.
In een artikel in het NHD vertelde hij ook dat hij moe was, maar dat hij absoluut niet gewisseld wilde worden:

Vorig seizoen deed hij dat (een op een spelen, man opzoeken, acties maken) eerst bij AZ onder 18 en daarna, na de winterstop, bij Jong AZ. Deze zomer mocht hij zich laten zien bij de A-selectie, bij afwezigheid van Karlsson. Een flinke overgang, van onder 18 naar het eerste elftal. „De intensiteit is hier natuurlijk veel groter. Het laatste kwartier was ik echt moe. Gelukkig werd ik niet gewisseld en ik wilde zelf ook koste wat kost blijven staan. Dat pakte goed uit. Anders had ik niet gescoord.”
Cetero censeo birrum bibendum esse
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Bombaman schreef: 09 aug 2022, 14:18 In een artikel in het NHD vertelde hij ook dat hij moe was, maar dat hij absoluut niet gewisseld wilde worden:

Vorig seizoen deed hij dat (een op een spelen, man opzoeken, acties maken) eerst bij AZ onder 18 en daarna, na de winterstop, bij Jong AZ. Deze zomer mocht hij zich laten zien bij de A-selectie, bij afwezigheid van Karlsson. Een flinke overgang, van onder 18 naar het eerste elftal. „De intensiteit is hier natuurlijk veel groter. Het laatste kwartier was ik echt moe. Gelukkig werd ik niet gewisseld en ik wilde zelf ook koste wat kost blijven staan. Dat pakte goed uit. Anders had ik niet gescoord.”
Dank Bombaman.
Plaats reactie