Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Grifo schreef: 13 sep 2022, 22:19 Minder egocentrisch, vaker stuklopend, minder doelpunten.

Vooruit, de vraag was niet aan mij, maar hierbij een antwoord.
Dat mag :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Hij laat vanavond samen met Mees de Wit zien echt potentie te hebben. Voor het tweede niveau. Van Karlsson en Wijndal naar Van Brederode en De Wit...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kass schreef: 15 sep 2022, 17:33 Hij laat vanavond samen met Mees de Wit zien echt potentie te hebben. Voor het tweede niveau. Van Karlsson en Wijndal naar Van Brederode en De Wit...
Het is echt razend knap om alles fout te doen. Nog steeds geen man voorbij gekomen in al die wedstrijden.

Verhuren met optie tot koop.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 15 sep 2022, 18:56 Het is echt razend knap om alles fout te doen. Nog steeds geen man voorbij gekomen in al die wedstrijden.

Verhuren met optie tot koop.
Van Brederode is net 19 joh, gewoon verhuren kan ook.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 15 sep 2022, 19:03 Van Brederode is net 19 joh, gewoon verhuren kan ook.
Gaat wel goed met die eigen jeugd die je allemaal in de basis wilde hebben hea? :roll: :lol:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 15 sep 2022, 19:08 Gaat wel goed met die eigen jeugd die je allemaal in de basis wilde hebben hea? :roll: :lol:
Kleine nuance
Ik heb niet gevraagd om van Brederode, maar ben alsnog blij dat hij de kans krijgt.
En nu ga ik even minder genuanceerd de Differentcook uithangen: volgens mij hebben we met 'al die eigen jeugd die ik zo graag in de basis wilde hebben' nog altijd de volle pond in Europa behaald en zijn we nóg ongeslagen in de Eredivisie. Dat gaat tegen de Amsterdammers vast veranderen, grote kans dat we er hard af gaan, maar toch.

Mijn reactie naar Langedijk is ook meer in de trant van 'je schrijft hem wel érg vroeg totaal af'.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 15 sep 2022, 19:12 Mijn reactie naar Langedijk is ook meer in de trant van 'je schrijft hem wel érg vroeg totaal af'.
Ik vind het ook helemaal geen AZ-speler. Traag, besluiteloos, matige fysiek, zwakke trap, slecht in de kleine ruimte. Beetje rommelen in de marge. Aan 1 of 2 tekortkomingen kun je nog werken maar dit gaat een hels karwei worden. En AZ is natuurlijk geen speeltuin, hoewel je soms anders zou vermoeden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Het is schijnend dat een kort invalbeurtje van Kerkez meer voorzetten en doelpogingen brengt dat wat van Brederode in 5 wedstrijden klaar speelt.
Prima dat Pascal nu de jeugd (noodgedwongen) ook echt de kans geeft, maar deze jongen heeft nog niets te zoeken in het A-Elftal. Van mij part zet je er een zwervende Reijnders neer, alles beter dan Brederode.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Rijp voor de bank. Wederom een zeer matige pot, nu ook nog eens tegen een zwakkee tegenstander. De onbevlogenheid van zijn eerste wedstrijd(en) is ver te zoeken.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Ik vind dat er juist veel dreiging komt vanaf zijn kant.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 15 sep 2022, 19:12 Kleine nuance
Ik heb niet gevraagd om van Brederode, maar ben alsnog blij dat hij de kans krijgt.
En nu ga ik even minder genuanceerd de Differentcook uithangen: volgens mij hebben we met 'al die eigen jeugd die ik zo graag in de basis wilde hebben' nog altijd de volle pond in Europa behaald en zijn we nóg ongeslagen in de Eredivisie. Dat gaat tegen de Amsterdammers vast veranderen, grote kans dat we er hard af gaan, maar toch.

Mijn reactie naar Langedijk is ook meer in de trant van 'je schrijft hem wel érg vroeg totaal af'.
Ben het hier wel mee eens.

En je ziet overigens wel dat die jongen kan voetballen, maar het is allemaal nog teveel en te vroeg voor hem.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 15 sep 2022, 19:12 Kleine nuance
Ik heb niet gevraagd om van Brederode, maar ben alsnog blij dat hij de kans krijgt.
En nu ga ik even minder genuanceerd de Differentcook uithangen: volgens mij hebben we met 'al die eigen jeugd die ik zo graag in de basis wilde hebben' nog altijd de volle pond in Europa behaald en zijn we nóg ongeslagen in de Eredivisie. Dat gaat tegen de Amsterdammers vast veranderen, grote kans dat we er hard af gaan, maar toch.

Mijn reactie naar Langedijk is ook meer in de trant van 'je schrijft hem wel érg vroeg totaal af'.
Kleine nuance "al die eigen jeugd" gelukkig waren het er soms maximaal 2 tegelijk en niet meer dan dat. Eerder wilde je dat Jansen met 4 jeugdspelers ging spelen, wat natuurlijk onzin was en we er dan minder goed hadden voor gestaan. Alleen Dekker weet een redelijk waardige vervanger te zijn, Barasi, v Brederode en Koopmeiners zijn nog niet klaar om wekelijks een niveau te halen waarbij het bij Koopmeiners ook niet meer gaat komen vrees ik. Daarnaast zijn jongens als Buurrmeester en De Jong er ook voorlopig niet klaar voor, ik zie ze wekelijks bij Jong en daar kunnen zij zich nog niet onderscheiden. Het is wachten tot een van die jongens de volgende stap maakt en laat zien er echt aan toe te zijn. Hopelijk hebben we straks de luxe dat we dit soort jongens rustig kunnen brengen als iedereen fit is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 16 sep 2022, 08:05 Kleine nuance "al die eigen jeugd" gelukkig waren het er soms maximaal 2 tegelijk en niet meer dan dat. Eerder wilde je dat Jansen met 4 jeugdspelers ging spelen, wat natuurlijk onzin was en we er dan minder goed hadden voor gestaan. Alleen Dekker weet een redelijk waardige vervanger te zijn, Barasi, v Brederode en Koopmeiners zijn nog niet klaar om wekelijks een niveau te halen waarbij het bij Koopmeiners ook niet meer gaat komen vrees ik. Daarnaast zijn jongens als Buurrmeester en De Jong er ook voorlopig niet klaar voor, ik zie ze wekelijks bij Jong en daar kunnen zij zich nog niet onderscheiden. Het is wachten tot een van die jongens de volgende stap maakt en laat zien er echt aan toe te zijn. Hopelijk hebben we straks de luxe dat we dit soort jongens rustig kunnen brengen als iedereen fit is.
Ik vroeg om andere jeugdspelers, specifiek om het belonen van de prestaties van Zico Buurmeester en Fedde de Jong. Jij vind dat zij zich nog niet onderscheiden ik zie al in de simpelste statistieken dat Buurmeester vorig seizoen de meeste doelpunten had en de Jong goed in de assists zat. Iets dat je weg kan schrijven, maar Van Brederode was het dus zelfs in die statistieken ook nog niet. Peer Koopmeiners heb ik al vaker uitgelegd dat ik het niet in hem zag en recentelijk dan weer wel dat ik begrijp dat Jansen hem gebruikt. Van Dekker heb ik ook eerlijk toegegeven dat ik het niet verwacht had, maar wel kan waarderen. Ik vraag om de jeugdspelers die het in mijn optiek verdienen om een kans te krijgen op basis van getoonde prestaties. Nu Griffith bij de selectie werd gehaald heb ik ook het vraagteken 'waarom niet Allouch?' gezet.

Van Brederode is een talent en dat is ook zichtbaar in wat hij iedere wedstrijd laat zien, maar hij komt te vaak nog in alles één stapje tekort, waardoor hij zijn man niet voorbij komt hoe leuk de passeerbeweging ook uit ziet en hoe slim het soms gekozen was (als het had gewerkt). Ga je hem dan op zijn 19e gelijk afserveren? Dat vind ik echt overtrokken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

In hoeverre is het niveau Allouch vergelijkbaar met van Brederode?
Kwa spel lijkt hij vrij veel op Karlsson een actie maken(tuurlijk wel een stukje minder snel) en dan naar binnen gaan om te gaan schieten meestal in de rechter boven hoek of een bal naar buiten of naar binnen bijna nooit achteruit waar Van Brederode altijd vast loopt voor de doelmond.


Zou Allouch uit de automatisme van het elftal(naar binnen gaan en dan Kerkez die er over heen gaat) niet makkelijker in te passen zijn dan Van Brederode die een hele andere speelstijl heeft?

Hij zal op een Niveau hoger ook wel minder ruimte en tijd krijgen natuurlijk maar ik vind wat die laat zien de laatste weken veelbelovender dan wat Van Brederode heeft laten zien.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Het is een sympathieke jongen maar vandaag begon ik me wel weer echt te ergeren aan zijn spel. Kwam weer niks uit een uur lang. Zie liever Mees de Wit dan daar, zoals tegen ajax of anders Lahdo, zolang Karlsson nog niet fit genoeg is om te starten.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Hele knappe goal gisteren! En dat steekpassje waar Odgaard niet goed mee om ging was om te smullen =P~
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Dit is echt een fantastische speler jongens, ik blijf het posten. Gelukkig scoort hij weer, want daar ontbreekt het inderdaad nog wel aan, hopelijk geeft hem dit het vertrouwen om het vaker te proberen, ook goed om te horen dat Jansen hier actief mee bezig is.

Hij is erg balvast, heeft echt een fantastische dribbel, beter dan Karlsson, Brederode kon soms zomaar 4 man voorbij lopen in de kleine ruimte, ook zijn overzicht is erg goed, hij is alles behalve blind, die breedtebal op de Wit bijvoorbeeld in de eerste, dat verraad klasse.

Ik snap wel dat mensen meer rendement willen zien hoor, alleen mogen we de goede dingen niet vergeten. Moussa Dembele had ook weinig rendement, dat was de laatste met dezelfde kwaliteit dribbel bij AZ.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Sir Robbert schreef: 10 okt 2022, 13:52 Moussa Dembele had ook weinig rendement, dat was de laatste met dezelfde kwaliteit dribbel bij AZ.
Ben zeker wel positief over de potentie van Myron, maar om zijn dribbel te vergelijken me die van Dembele gaat mij wel te ver.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ fanatic 4-life schreef: 10 okt 2022, 14:30 Ben zeker wel positief over de potentie van Myron, maar om zijn dribbel te vergelijken me die van Dembele gaat mij wel te ver.
Mij ook.

Dit hoeft Myron niet te pikken.

Van Brederode dribbelt - zoals gezegd - met zijn hoofd omhoog en is daardoor aanvallend gezien nuttiger.

(Demebele was dan weer een stuk sterker aan de bal.)
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Antti Opdam schreef: 10 okt 2022, 16:51 Mij ook.

Dit hoeft Myron niet te pikken.

Van Brederode dribbelt - zoals gezegd - met zijn hoofd omhoog en is daardoor aanvallend gezien nuttiger.

(Demebele was dan weer een stuk sterker aan de bal.)
Is ook wel weer waar, eigenlijk dribbelt Myron beter. Overigens is hij fysiek ook in orde, best potig.
Plaats reactie