Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik zag Myron (en Pavlidis) laatst om beurten dwars door een defensie dribbelen.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Gelukkig komt Karlsson eraan en kan van Brederode terug naar de bank en het tweede, mooie leerschool gehad, maar deze jongen moet absoluut eerst maar eens een jaar doorgroeien. Begint een actie keer op keer veelbelovend, maar vervolgens komt er te weinig uit en hij werd gisteren fysiek compleet afgetroefd. Geen schande maar nu nog absoluut niet eerste elftal waardig.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Rjansen17 schreef: 09 sep 2022, 13:13 Gelukkig komt Karlsson eraan en kan van Brederode terug naar de bank en het tweede, mooie leerschool gehad, maar deze jongen moet absoluut eerst maar eens een jaar doorgroeien. Begint een actie keer op keer veelbelovend, maar vervolgens komt er te weinig uit en hij werd gisteren fysiek compleet afgetroefd. Geen schande maar nu nog absoluut niet eerste elftal waardig.
Prima analyse, hij staat er ook in omdat er geen betere alternatieven zijn, niet echt zijn schuld. "Hij komt geen lantaarnpaal voorbij" achtige opmerkingen die je her en der leest zijn gewoon lachwekkend. Je kunt ook niet verwachten dat iemand van de u19 even het eerste binnenwandelt. Jong-AZ is een perfecte tussenstap. De potentie is er echt wel.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 09 sep 2022, 13:13 Gelukkig komt Karlsson eraan en kan van Brederode terug naar de bank en het tweede, mooie leerschool gehad, maar deze jongen moet absoluut eerst maar eens een jaar doorgroeien. Begint een actie keer op keer veelbelovend, maar vervolgens komt er te weinig uit en hij werd gisteren fysiek compleet afgetroefd. Geen schande maar nu nog absoluut niet eerste elftal waardig.
Dit zeg ik al weken. Het begint zo mooi en er zit echt wel wat in die jongen, maar hij komt nog te vaak nét tekort.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens VI journalist Bart Frouws (zzp-er, denk ik) maken de jonkies bij AZ indruk en grijpen ze hun kans. Met een foto van Van Brederode op de cover.

https://www.vi.nl/pro/analyse/AZ-jonkie ... ken-indruk
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Ferry schreef: 11 sep 2022, 07:19 Volgens VI journalist Bart Frouws (zzp-er, denk ik) maken de jonkies bij AZ indruk en grijpen ze hun kans. Met een foto van Van Brederode op de cover.

https://www.vi.nl/pro/analyse/AZ-jonkie ... ken-indruk
Ik vind die Allouch bij jong AZ aan die linkerkant ook wel indruk maken, is volgens mij wat agressiever dan v Brederode in zijn spel met meer drang om in scoringspositie te komen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dos Santos 2.0

Ongelooflijk
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Dat vind ik wat overdreven maar in dit soort wedstrijden kan je aanvallend gewoon weinig potten breken met vleugels als v Brederode en Evjen.

Lahdo mag nu echt een keer een kans krijgen, is iedere keer dat hij invalt gewoon een stuk beter/dreigender dan Myron
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wildcat schreef: 11 sep 2022, 17:37
Lahdo mag nu echt een keer een kans krijgen, is iedere keer dat hij invalt gewoon een stuk beter/dreigender dan Myron
Behalve vandaag. Bij 1-0 een dramatische voorzet toen hij 2 opties had. Vanaf rechts echt een stuk minder dan vanaf links waar hij uiteraard de voorkeur zou moeten krijgen boven Van Brederode. Die kan gewoon niet voetballen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 11 sep 2022, 17:37 Dat vind ik wat overdreven maar in dit soort wedstrijden kan je aanvallend gewoon weinig potten breken met vleugels als v Brederode en Evjen.
Niet alleen in dit soort wedstrijden. Heb het al vanaf het begin geroepen dat we op de vleugels veelal tandeloos zijn en het wachten is op Odgaard en Karlsson op de vleugels. Kerels met een actie en schotkracht in de benen. Gelukkig kunnen we vanuit een goede organisatie voetballen waardoor het elftal toch wel staat, maar het kan allemaal zo veel beter en dreigender om defensies uit elkaar te spelen als alles (zeker in de aanval) compleet is. Dat we ondanks die vele afwezigen en gebrek aan stootkracht voorin toch nog zo hoog staan verdient een pluim.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 11 sep 2022, 17:37 Dat vind ik wat overdreven maar in dit soort wedstrijden kan je aanvallend gewoon weinig potten breken met vleugels als v Brederode en Evjen.

Lahdo mag nu echt een keer een kans krijgen, is iedere keer dat hij invalt gewoon een stuk beter/dreigender dan Myron
Nu moet ik wel zeggen dat Lahdo telkens mag invallen als de tegenstander al behoorlijk wat kruit verschoten heeft en dan komen de kwaliteiten van Lahdo wel heel goed naar voren. De tijdige wissel van Lahdo voor Myron was ik inmiddels wel een voorstander van.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 11 sep 2022, 17:37 Dat vind ik wat overdreven maar in dit soort wedstrijden kan je aanvallend gewoon weinig potten breken met vleugels als v Brederode en Evjen.

Lahdo mag nu echt een keer een kans krijgen, is iedere keer dat hij invalt gewoon een stuk beter/dreigender dan Myron
Lahdo is net zo wisselvallig. Ene wedstrijd fantastisch, andere wedstrijd is het niks (Dundee-uit bijv.). Maar deze vleugels zijn inderdaad te licht, maar ik denk dat AZ dat ook wel weet. In principe speel je nu met je reservespelers op die posities bij afwezigheid van Karlsson en Pavlidis.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 12 sep 2022, 09:57 Lahdo is net zo wisselvallig. Ene wedstrijd fantastisch, andere wedstrijd is het niks (Dundee-uit bijv.). Maar deze vleugels zijn inderdaad te licht, maar ik denk dat AZ dat ook wel weet. In principe speel je nu met je reservespelers op die posities bij afwezigheid van Karlsson en Pavlidis.
Dat klopt, alleen Dundee uit was wel verreweg zijn slechtste optreden. Voor de rest krijgt hij van mij gemiddeld een beter rapportcijfer dan v Brederode op het moment, daarbij brengt hij veel meer dreiging en doelgerichtheid, ook tegen een tegenstander als ajax waarin je zal moeten gaan counteren is er heel weinig waar wij gevaarlijk uit kunnen worden behalve snelheid. Hij is echt pijlsnel, daar kunnen we dan nog iets mee proberen te forceren en ook zijn doelgerichtheid en schot is iets wat hij als voordeel heeft tov Myron.

Van Brederode kapt bij veelbelovende acties telkens weer terug en speelt de bal achteruit of wacht net zo lang tot hij door de tegenstander onder de voeten wordt gelopen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 12 sep 2022, 13:24 Dat klopt, alleen Dundee uit was wel verreweg zijn slechtste optreden. Voor de rest krijgt hij van mij gemiddeld een beter rapportcijfer dan v Brederode op het moment, daarbij brengt hij veel meer dreiging en doelgerichtheid, ook tegen een tegenstander als ajax waarin je zal moeten gaan counteren is er heel weinig waar wij gevaarlijk uit kunnen worden behalve snelheid. Hij is echt pijlsnel, daar kunnen we dan nog iets mee proberen te forceren en ook zijn doelgerichtheid en schot is iets wat hij als voordeel heeft tov Myron.

Van Brederode kapt bij veelbelovende acties telkens weer terug en speelt de bal achteruit of wacht net zo lang tot hij door de tegenstander onder de voeten wordt gelopen.
Wordt Lahdo niet geprezen voor waar Aboukhlal voor werd afgefikt (voetbaltechnisch dan)
we can come an end
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Myron mag dan zijn man niet voorbij komen hij heeft wel degelijk grote waarde door telkens de bal vast te houden. Ook lastig te controleren ballen weet ie vaak te controleren dan wel bij een medespeler te krijgen. Hierdoor ontlast je de verdediging en kom je zelf aan voetballen toe. Dus waarde heeft ie wel degelijk.

Maar voor en in de transferperiode heb ik hard geroepen om een extra aanvaller die er direct zou staan. Zelfs al voor het uitvallen van Pavlidis. Nu moeten wij het zoals gisteren aan het slot van de wedstrijd van een lichtgewicht aanval hebben die geen bal voorin vast houdt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 12 sep 2022, 16:15 Myron mag dan zijn man niet voorbij komen hij heeft wel degelijk grote waarde door telkens de bal vast te houden.
Dit is er eentje in de categorie ‘hij houdt het veld zo lekker breed’. Een vleugelaanvaller moet acties maken, voorzetten geven en zo goed mogelijk meeverdedigen. De bal vasthouden is alleen leuk tijdens het tijdrekken in de 92e minuut.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Een speler met potentie maar dan moet hij wel snel gaan leren om acties veel vaker af te wisselen met direct kaatsen. Kin omhoog zodat hij beter ziet wie er loopacties maken.

Het is nu voorspelbaar geworden. En voert het regelmatig te lang door.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 12 sep 2022, 15:07 Wordt Lahdo niet geprezen voor waar Aboukhlal voor werd afgefikt (voetbaltechnisch dan)
Nee. De snelheid en doelgerichtheid van Aboukhlal waren juist het enige wat voor hem sprak
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 12 sep 2022, 15:07 Wordt Lahdo niet geprezen voor waar Aboukhlal voor werd afgefikt (voetbaltechnisch dan)
Vind je Lahdo een snelle egocentrische pingelaar die zich 99/100 keer stuk loopt, maar 1/100 keer scoort? (Cijfers zijn ietwat overdreven natuurlijk).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 13 sep 2022, 07:48 Vind je Lahdo een snelle egocentrische pingelaar die zich 99/100 keer stuk loopt, maar 1/100 keer scoort? (Cijfers zijn ietwat overdreven natuurlijk).
Minder egocentrisch, vaker stuklopend, minder doelpunten.

Vooruit, de vraag was niet aan mij, maar hierbij een antwoord.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie