Myron van Brederode (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Antti Opdam schreef: 09 aug 2022, 12:39

Vind alles wat ik van deze jongen gezien heb wel goed tot indrukwekkend.

Mooie dribbel met heel laag zwaartepunt ook. Lijkt mij lastig te verdedigen.

En dan te bedenken dat hij pas 19 is.
Heeft een enorm sterk lichaam ook waardoor hij niet met fysieke kracht van de bal te krijgen is zoals dat bijvoorbeeld met Stengs zo vaak gebeurde.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Slechtste man bij AZ, met grote voorsprong. Helaas, want na zondag had iedereen op meer gehoopt
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 11 aug 2022, 21:47 Slechtste man bij AZ, met grote voorsprong. Helaas, want na zondag had iedereen op meer gehoopt
Jonge speler, had net zijn eerste volledige wedstrijd in AZ1. Neem het mee in je verwachtingen.
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

differentcook schreef: 11 aug 2022, 21:50 Jonge speler, had net zijn eerste volledige wedstrijd in AZ1. Neem het mee in je verwachtingen.
Dat weet ik, daarom staat er ook "helaas" en "gehoopt". Maar dat neemt niet weg dat het vandaag heel slecht was
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Jonge speler, dan gebeurt dit, ook tegen zwakke clubs, bewijst maar weer dat mensen die Karlsson zo makkelijk willen laten gaan omdat ," er al een ander staat" er weinig van begrijpen
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Rjansen17 schreef: 12 aug 2022, 06:07 Jonge speler, dan gebeurt dit, ook tegen zwakke clubs, bewijst maar weer dat mensen die Karlsson zo makkelijk willen laten gaan omdat ," er al een ander staat" er weinig van begrijpen
Sterker nog, zelfs Karlsson staat er niet elke week. Dit kan de beste overkomen, alhoewel het Myron misschien nog wat vaker zal gebeuren omdat hij pas 19 is. Ondanks dat heeft hij wel volwassenheid getoond door geen dingen te gaan forceren en zijn spel simpel te houden, dat is het beste wat je kan doen op zo'n avond.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Hij is best behoorlijk sterk aan de bal maar verkiest toch vaak weer balletjes naar achteren. Het echte gevaar en dreiging op links komt veel meer van linksback Kerkez.
Ik hoop toch echt dat jongens als Odgaard en Karlsson snel weer terugkeren want nu hebben we nog gelukkig behoorlijke laagvliegers getroffen en kun je dit soort jongens nog opstellen. Straks bij wat meer tegenstand gaat het niet werken met tandeloze vleugels van Brederode en Evjen. Je houdt je hart vast dat ook Pavlidis niet in de lappenmand beland want dan gaat het moeilijk worden gezien hij het nu voor ons doet. Prima speler met veel potentie maar echt nog niet klaar voor een lange reeks wedstrijden in de basis te spelen, die wil ik lekker zien invallen, minuutjes maken en langzaam kunnen brengen. Dit gaat te geforceerd voor zo'n talent maar het is even niet anders met die blessures.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Voor een debutant een alleraardigst begin van het seizoen! Samenspel met Kerkez verloopt ook steeds beter en aardig wat overlaps. Idealiter blijft Karlsson nog een (half) jaar en kan Myron nog even wennen maar goed om te zien dat de jeugdopleiding weer een pareltje heeft naar 'de gouden generatie' het toch wel even droog stond (bijv. Peer, Taabouni haalde het niet) zou nog mooier zijn als Myron samen met Fedde, Schouten en Buurmeester volgend jaar in de basis staan.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

MB80 schreef: 14 aug 2022, 20:10 Voor een debutant een alleraardigst begin van het seizoen! Samenspel met Kerkez verloopt ook steeds beter en aardig wat overlaps. Idealiter blijft Karlsson nog een (half) jaar en kan Myron nog even wennen maar goed om te zien dat de jeugdopleiding weer een pareltje heeft naar 'de gouden generatie' het toch wel even droog stond (bijv. Peer, Taabouni haalde het niet) zou nog mooier zijn als Myron samen met Fedde, Schouten en Buurmeester volgend jaar in de basis staan.
Een half jaar? Ik denk dat we hem in de winter ook niet zomaar laten gaan.

Leuk als die jongens + Barasi en Dekkers volgend jaar basis staan maar dat gaat niet lukken nog, dat heeft vandaag ook wel aangetoond.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 14 aug 2022, 20:15 Een half jaar? Ik denk dat we hem in de winter ook niet zomaar laten gaan.

Leuk als die jongens + Barasi en Dekkers volgend jaar basis staan maar dat gaat niet lukken nog, dat heeft vandaag ook wel aangetoond.
Ligt er maar net aan wat voor niveau je als club na streeft. Prima als je weer met een groot percentage eigen jeugd speelt, maar van Brederode en Barasi zie ik niet het niveau van karlsson en pavlidis uitkomen. Karlsson en Pavlidis zijn voor eredivisie begrippen toch topspelers die ook bij de traditionele tot de basis kern zouden behoren, dan zou het bijzonder knap zijn dat je zomaar deze door zelf opgeleide spelers kunt vervangen zonder dat je daar op niveau op achter uit gaat. Met Stengs, Boadu, Koopmeiners en Wijndal waar we vice kampioen mee zijn geworden hebben we voltreffers gehad, zo'n lichting zie ik niet meer gebeuren , de extra klasse zal toch echt aangetrokken moeten worden zoals we dus met Karlsson, Pavlidis en mogelijk Odgaard en Bazoer hebben gedaan.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 15 aug 2022, 11:46 Ligt er maar net aan wat voor niveau je als club na streeft. Prima als je weer met een groot percentage eigen jeugd speelt, maar van Brederode en Barasi zie ik niet het niveau van karlsson en pavlidis uitkomen. Karlsson en Pavlidis zijn voor eredivisie begrippen toch topspelers die ook bij de traditionele tot de basis kern zouden behoren, dan zou het bijzonder knap zijn dat je zomaar deze door zelf opgeleide spelers kunt vervangen zonder dat je daar op niveau op achter uit gaat. Met Stengs, Boadu, Koopmeiners en Wijndal waar we vice kampioen mee zijn geworden hebben we voltreffers gehad, zo'n lichting zie ik niet meer gebeuren , de extra klasse zal toch echt aangetrokken moeten worden zoals we dus met Karlsson, Pavlidis en mogelijk Odgaard en Bazoer hebben gedaan.
Wat er toen gebeurde met die gouden lichting is in principe nu ook bezig met de nieuwe lichting, deze kern van jongens winnen ook alles wat los en vast zit. En met deze geroemde jeugdopleiding zullen er in de toekomst veel AZ spelers in de eredivisie moeten lopen, dus waarom niet een aantal bij ons.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 15 aug 2022, 11:46 Ligt er maar net aan wat voor niveau je als club na streeft. Prima als je weer met een groot percentage eigen jeugd speelt, maar van Brederode en Barasi zie ik niet het niveau van karlsson en pavlidis uitkomen. Karlsson en Pavlidis zijn voor eredivisie begrippen toch topspelers die ook bij de traditionele tot de basis kern zouden behoren, dan zou het bijzonder knap zijn dat je zomaar deze door zelf opgeleide spelers kunt vervangen zonder dat je daar op niveau op achter uit gaat. Met Stengs, Boadu, Koopmeiners en Wijndal waar we vice kampioen mee zijn geworden hebben we voltreffers gehad, zo'n lichting zie ik niet meer gebeuren , de extra klasse zal toch echt aangetrokken moeten worden zoals we dus met Karlsson, Pavlidis en mogelijk Odgaard en Bazoer hebben gedaan.
Zitten erg veel aannames in.
Uiteindelijk zijn jongens als Til en Stengs en Boadu ook helemaal niet zo goed gebleken. Hierdoor is het zeker wel mogelijk om nog een keer een gouden generatie te krijgen. Zeker met jongens als van Brederode, Dekker, De Jong, Buurmeester, Schouten en Barasi.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 15 aug 2022, 12:18 Zitten erg veel aannames in.
Uiteindelijk zijn jongens als Til en Stengs en Boadu ook helemaal niet zo goed gebleken. Hierdoor is het zeker wel mogelijk om nog een keer een gouden generatie te krijgen. Zeker met jongens als van Brederode, Dekker, De Jong, Buurmeester, Schouten en Barasi.
Wat bedoel je met niet goed gebleken, jongens die grotendeels verantwoordelijk waren dat ajax, Feyenoord en PSV met hun dure aankopen verslagen werden en AZ gedeelte eerste werd? De jongens waarmee AZ het beste elftallen sinds het kampioenschap had?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Kijk ook even waar Karlsson en Pavlidis stonden toen ze 18 a 19 jaar waren. Karlsson is bijvoorbeeld best een laatbloeier. Ik zie heel veel potentie in van Brederode, kan mensen uirspelen op de vierkante centimeter. Doet mij kwa passeren erg denken aan de stijl van Dimitry Payet, al had die natuurlijk ook een hele mooie trap, dat is nog afwachten bij van Brederode. Wellicht niet iets wat je snel zoekt bij een buitenspeler, maar van Brederode heeft volgens mij weinig balverlies en is daardoor al best betrouwbaar. Hij mag inderdaad nog wel iets meer zelfvertrouwen hebben in zijn eigen actie en schot, dat zal met de tijd wel komen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 15 aug 2022, 12:43 Wat bedoel je met niet goed gebleken, jongens die grotendeels verantwoordelijk waren dat ajax, Feyenoord en PSV met hun dure aankopen verslagen werden en AZ gedeelte eerste werd? De jongens waarmee AZ het beste elftallen sinds het kampioenschap had?
Niet zo goed gebleken als gedacht. Stengs en Boadu redden het totaal niet in de Franse competitie. Dat AZ iets over halverwege het seizoen gedeeld eerste stond kan ook aan de trainer gelegen hebben, of andere spelers, zoals Svensson, Bizot, Wuytens, Idrissi en Midtsjø.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 16 aug 2022, 06:09 Niet zo goed gebleken als gedacht. Stengs en Boadu redden het totaal niet in de Franse competitie. Dat AZ iets over halverwege het seizoen gedeeld eerste stond kan ook aan de trainer gelegen hebben, of andere spelers, zoals Svensson, Bizot, Wuytens, Idrissi en Midtsjø.
Zo totaal niet is het helemaal niet. Stengs is redelijk geblesseerd geraakt maar is inmiddels gewoon weer basisspeler, dus doet het helemaal niet slecht. Boadu zit bij een team wat in de top mee doet jaarlijks met grote namen die je niet zomaar uit de basis speelt. Daarnaast wisten wij al dat hij met zijn beperkte techniek geen wereldtop kon worden en het alleen goed zal doen bij teams die veel vanuit de omschakeling spelen.

Het was een goed team allround, maar in de topwedstrijden waren het vooral deze jongens die buitengewone klasse toonde waardoor we ze hebben kunnen afslachten in haarfijne omschakelmomenten
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 16 aug 2022, 10:45 Zo totaal niet is het helemaal niet. Stengs is redelijk geblesseerd geraakt maar is inmiddels gewoon weer basisspeler, dus doet het helemaal niet slecht. Boadu zit bij een team wat in de top mee doet jaarlijks met grote namen die je niet zomaar uit de basis speelt. Daarnaast wisten wij al dat hij met zijn beperkte techniek geen wereldtop kon worden en het alleen goed zal doen bij teams die veel vanuit de omschakeling spelen.

Het was een goed team allround, maar in de topwedstrijden waren het vooral deze jongens die buitengewone klasse toonde waardoor we ze hebben kunnen afslachten in haarfijne omschakelmomenten
Laten we het dan zo stellen:
De jongens zaten dichtbij een basisplek bij Oranje destijds. Alles zat mee, ik denk mede door de trainer maar dat is een ander topic. De jongens werd een hele grote toekomst voorspeld. Op dit moment (1,5 jaar verder) zijn de beide heren niet verder in hun ontwikkeling dan destijds en ook hun laatste jaar bij AZ was het een stuk minder. In beeld bij Oranje zijn ze beide dan ook niet meer.
Dat is waar ik op doelde.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 11 aug 2022, 21:47 Slechtste man bij AZ, met grote voorsprong. Helaas, want na zondag had iedereen op meer gehoopt
Vandaag helaas weer. Nu al drie wedstrijden op rij waar niks lukt, voorlopig terug naar de bank en Lahdo laten spelen, die veel verder lijkt in zijn ontwikkeling. Dit kost ons momenteel geen punten dus dan veranderd Jansen over het algemeen ook niks maar dit gaat zo niet.

Overigens werd Lahdo na 1 slechte wedstrijd wel gelijk geslachtofferd
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik vond wat hij probeerde niet per definitie slecht, maar hij haalde het gewoon telkens niet.
En dan moet je hem gewoon wisselen inderdaad.

Hij probeerde telkens een mannetje uit te spelen en dat zag er allemaal ook heel behendig uit, maar hij was gewoon niet snel genoeg. Hij tikt de bal mooi langs de verdediger, maar als de verdediger vervolgens eerder bij de bal is, dan maakt het allemaal niks meer uit. Hij zat in de welbekende zak.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

DeZuivelDuivel schreef: 19 aug 2022, 07:24 Ik vond wat hij probeerde niet per definitie slecht, maar hij haalde het gewoon telkens niet.
En dan moet je hem gewoon wisselen inderdaad.

Hij probeerde telkens een mannetje uit te spelen en dat zag er allemaal ook heel behendig uit, maar hij was gewoon niet snel genoeg. Hij tikt de bal mooi langs de verdediger, maar als de verdediger vervolgens eerder bij de bal is, dan maakt het allemaal niks meer uit. Hij zat in de welbekende zak.
Hij miste inderdaad snelheid, hij kon het niet belopen. Moet wel zeggen dat de pijp bij hem na een uur ook duidelijk leeg was, maar hij heeft de pech dat Jansen pas in de 70e minuut wilde gaan wisselen. Hij heeft langer moeten spartelen dan nodig was.
Plaats reactie