Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 10 feb 2023, 13:54 Weer dat hea…… [-X
?

https://youtu.be/PWgvGjAhvIw
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 10 feb 2023, 13:54 Weer dat hea…… [-X
En het is Vanheusden.
Laat me lekker spelen met de taal joh, forumagentje.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wildcat schreef: 10 feb 2023, 22:42 Laat me lekker spelen met de taal joh, forumagentje.
Nee. Schrijf gewoon 'he'. Malle jongen.
Bombaman schreef: 10 feb 2023, 22:15 ?

https://youtu.be/PWgvGjAhvIw
HAHAHAHA! :D
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Vaak en lang geblesseerd voor een jongen die zelden of nooit speelt. Is er iets met hem ? Of is ie gewoon geblesseerd ?
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AZA'dam schreef: 03 mar 2023, 15:54 Vaak en lang geblesseerd voor een jongen die zelden of nooit speelt. Is er iets met hem ? Of is ie gewoon geblesseerd ?
Lekker verkopen van de zomer. Schouten of Peer kan die rol van een paar keer per jaar spelen zodra Clasie/Reijnders sporadisch missen ook best vervullen en/of zo nu en dan kwartiertje invallen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 03 mar 2023, 18:08 Lekker verkopen van de zomer. Schouten of Peer kan die rol van een paar keer per jaar spelen zodra Clasie/Reijnders sporadisch missen ook best vervullen en/of zo nu en dan kwartiertje invallen.
Excelsior heeft een koopoptie op Peer.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DeZuivelDuivel schreef: 03 mar 2023, 18:19 Excelsior heeft een koopoptie op Peer.
Dan Schouten en Buurmeester, punt blijft Bazoer verkopen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vind de hele gang van zaken met Bazoer erg vaag. Een topspeler bij Vitesse, krijgt amper minuten bij AZ en als hij die krijgt laat hij amper iets zien en buiten wedstrijden om raakt hij lang geblesseerd ....
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 03 mar 2023, 18:46 Ik vind de hele gang van zaken met Bazoer erg vaag. Een topspeler bij Vitesse, krijgt amper minuten bij AZ en als hij die krijgt laat hij amper iets zien en buiten wedstrijden om raakt hij lang geblesseerd ....
Lijkt erop dat AZ weer eens ala Evjen en Gudmundsson een speler heeft gehaald die op een positie speelt die bij AZ niet bestaat.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 03 mar 2023, 18:57 Lijkt erop dat AZ weer eens ala Evjen en Gudmundsson een speler heeft gehaald die op een positie speelt die bij AZ niet bestaat.
Hij zou prima op de positie van Clasie kunnen spelen.

Mits fit.

:?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 17 mar 2023, 09:36 Hij zou prima op de positie van Clasie kunnen spelen.

Mits fit.

:?
Dat heeft hij in niets bewezen.

Clasie is een mindere versie van Koopmeiners, je wilt eigenlijk weer een stapje omhoog zou ik toch denken.
Bazoer heeft daar de longen en de kracht blijkbaar niet voor, ik heb geen idee meer wat hij nu precies wel zou moeten kunnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 17 mar 2023, 10:03 Dat heeft hij in niets bewezen.

Clasie is een mindere versie van Koopmeiners, je wilt eigenlijk weer een stapje omhoog zou ik toch denken.
Bazoer heeft daar de longen en de kracht blijkbaar niet voor, ik heb geen idee meer wat hij nu precies wel zou moeten kunnen.
Voor zover ik weet speelde hij bij ajax, Utrecht en Wolfsburg gewoon op het middenveld.

In ieder geval bij ajax zeker. En toen vertrok hij voor 15 miljoen naar Wolfsburg ...
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 17 mar 2023, 10:24 Voor zover ik weet speelde hij bij ajax, Utrecht en Wolfsburg gewoon op het middenveld.

In ieder geval bij ajax zeker. En toen vertrok hij voor 15 miljoen naar Wolfsburg ...
Zie de Bazoer ook uit zijn ajax tijd voor me, dan is ie een absolute meerwaarde, maar die kans bij AZ is nihil geworden. Zag 'm bij de individuele training woensdag, naast het veld met het beste jeugdteam van Europa, geblesseerd afdruipen. Als je bij een individuele training al geblesseerd raakt......
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik denk nog steeds dat hij alles flierefluitend op zijn talent doet (zo komt hij op mij over).

Soms denk ik dat hij erg geschrokken is toen hij bij AZ kwam en zag hoe hard er bij AZ gewerkt wordt en zelfs niet in staat was boven de kwaliteiten van de jeugd (wissel) spelers uit te stijgen.

Ik hoop dat ik het mis heb, maar zijn afwezigheid maakt het beeld niet beter.
Laatst gewijzigd door FugAZi op 17 mar 2023, 13:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 17 mar 2023, 12:02 Ik denk nog steeds dat hij alles flierefluitend op zijn talent doet (zo komt hij op mij over).

Soms denk ik dat hij erg geschrokken is toen hij bij AZ kwam en zag hoe hard er bij AZ gewekt wordt en zelfs niet in staat was boven de kwaliteiten van de jeugd (wissel) spelers uit te stijgen.

Ik hoop dat ik het mis heb, maar zijn afwezigheid maakt het beeld niet beter.
Ja, zoiets, daar lijkt het op (met de weinige info die we hebben)
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Antti Opdam schreef: 17 mar 2023, 09:36 Hij zou prima op de positie van Clasie kunnen spelen.
Clasie heeft ook lang moeten wachten (werd eigenlijk als opvolger van Maher gehaald) maar toen Teun eenmaal weg was bleek hij gewoon voetballend één van de beste, zo niet dé beste, en belangrijkste speler van het team te zijn.
Zou met Bazoer ook zomaar kunnen gebeuren.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Weet iemand of Bazoer uberhaupt herstellende is? Het is vaagheid troef.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 17 mar 2023, 12:53 Weet iemand of Bazoer uberhaupt herstellende is? Het is vaagheid troef.
Via Googlen kom ik op knieklachten:
https://m.fcupdate.nl/voetbalclubs/32/AZ/fotos/150250/

(maar moet dat onderbeen van Dani in het gips voor een voetblessure?)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 17 mar 2023, 10:24 Voor zover ik weet speelde hij bij ajax, Utrecht en Wolfsburg gewoon op het middenveld.

In ieder geval bij ajax zeker. En toen vertrok hij voor 15 miljoen naar Wolfsburg ...
Freddy Adu was ook ooit een toptalent.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 17 mar 2023, 13:42 Freddy Adu was ook ooit een toptalent.
https://www.vi.nl/nieuws/bazoer-blijft- ... n-het-jaar

Bazoer liet nog geen twee jaar geleden zien dat hij de beste speler van de eredivisie was en deed het vorig jaar ook - meer dan - naar behoren.

Je vergelijkt nu een jeugdspeler die nooit iets bewezen heeft met een volwassen professional die in verschillende fasen van zijn carrière over een lange periode heeft aangetoond tot de Europese subtop te kunnen behoren.

Natuurlijk loopt elke vergelijking enigszins mank. Maar deze wel heel erg.
Plaats reactie