Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Bazoer speelt met heel veel frustratie. Hopelijk kan onze sociaal werker Pascal Jansen deze jongen weer op het rechte pad krijgen. Qua talent in mijn ogen de beste speler van AZ, maar dan moet het wel goed gaan in zijn hoofd. Anders is hij niks meer dan een verfijnde versie van De Wit met een hoger spanningsniveau.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gif is prima, maar die kaart vanwege een wegwerpgebaar is gewoon dom.
_________________
"I don't know that!"
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Lijkt me geen probleem wat meer strijd en emotie.
Kost af en toe een gele kaart, maar dan heb je wel wat extra in de ploeg.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Noorderling schreef: 09 sep 2022, 10:11 Lijkt me geen probleem wat meer strijd en emotie.
Kost af en toe een gele kaart, maar dan heb je wel wat extra in de ploeg.
Het kost je bij Bazoer ook wel eens een rode kaart, maar ik neem aan dat jullie dat voor lief nemen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 09 sep 2022, 10:23 Het kost je bij Bazoer ook wel eens een rode kaart, maar ik neem aan dat jullie dat voor lief nemen?
Ja zelfde geldt voor Dani, ja knikkers hebben we er al genoeg van!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 09 sep 2022, 11:16 Ja zelfde geldt voor Dani, ja knikkers hebben we er al genoeg van!
Meer rode kaarten en meer bier gooien, voor de echte authentieke voetbalbeleving?

Het kan aan mij liggen, maar Midtsjö en Koopmeiners brachten toch ook strijd? zonder een veelvoud aan kaarten of misdragingen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Zag hem gisteren in zijn invalbeurtje toch enkele listige steekballen geven.
Ik wil die knaap nu onderhand wel eens een hele wedstrijd aan het werk zien.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Valt niemand het op dat Jansen zichzelf steeds tegen spreekt als het gaat om Bazoer?

"Richedly is hard bezig om fitter te worden en dat gaat iedere dag een stukje beter"

2 dagen later:

"Iedereen die op de bank zit is fit genoeg om te beginnen"

Vervolgens zit Bazoer op de bank en verschuilt Jansen zich weer achter opmerking 1 om te verklaren waarom hij niet speelt, terwijl hij iets later zegt dat iedereen op de bank fit genoeg is om te starten.

Volgens mij vind hij het vrij lastig om één van de 4 te moeten laten banken als Bazoer 100% is en probeert hij zich zo lang mogelijk achter het fit worden verhaal te schuilen. Daarbij mag je toch wel verwachten dat hij inmiddels wel fit is, hij is nu 7 weken bij de club aan het trainen en heeft gewoon een voorbereiding meegedraaid, dan wel bij Jong Utrecht maar het is niet alsof hij sinds mei op de bank heeft zitten uitdijen. Tel daar die 7 weken bij op en meerdere wedstrijden waarin hij heeft ingevallen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 16 sep 2022, 08:15 Valt niemand het op dat Jansen zichzelf steeds tegen spreekt als het gaat om Bazoer?

"Richedly is hard bezig om fitter te worden en dat gaat iedere dag een stukje beter"

2 dagen later:

"Iedereen die op de bank zit is fit genoeg om te beginnen"

Vervolgens zit Bazoer op de bank en verschuilt Jansen zich weer achter opmerking 1 om te verklaren waarom hij niet speelt, terwijl hij iets later zegt dat iedereen op de bank fit genoeg is om te starten.
Je doet alsof er een harde tegenstelling is, maar dat is niet zo volgens mij. Iedereen op de bank kan fit genoeg zijn om te starten, maar als je de keuze hebt, kun je kiezen voor spelers die fitter zijn dan Riechedly (die nog steeds fitter aan het worden is).

(niet om te spreken voor Jansen, maar om een incorrectheid aan te geven)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 16 sep 2022, 07:34 Zag hem gisteren in zijn invalbeurtje toch enkele listige steekballen geven.
Ik wil die knaap nu onderhand wel eens een hele wedstrijd aan het werk zien.
Eens.

Ik heb hem overigens óók een episch slechte dieptebal zien geven.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 16 sep 2022, 08:20 Je doet alsof er een harde tegenstelling is, maar dat is niet zo volgens mij. Iedereen op de bank kan fit genoeg zijn om te starten, maar als je de keuze hebt, kun je kiezen voor spelers die fitter zijn dan Riechedly (die nog steeds fitter aan het worden is).

(niet om te spreken voor Jansen, maar om een incorrectheid aan te geven)
Oke dan laat ik dat even rusten, in het verlengde daar van: Zou hij inmiddels niet eens fit genoeg moeten zijn?

Nog even terugkomend op punt 1, hij zou natuurlijk wel moeten kunnen starten inmiddels want je kan het wisselbeleid ook omdraaien. 60 minuten spelen tot de pijp leeg is en daarna iemand anders 30 min. Mij bekruipt het gevoel gewoon dat dit een reden is voor Jansen om zo lang mogelijk geen keuze te hoeven maken tussen de 4. Ik kan me voorstellen dat je als een speler met Bazoer zijn kwaliteiten op een gegeven moment onrustig wordt met een kleine rol en als je zelfs Peer Koopmeiners eerder ziet invallen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5413
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Antti Opdam schreef: 16 sep 2022, 09:09 Ik heb hem overigens óók een episch slechte dieptebal zien geven.
Die raakte hij slecht he? Gewoon totaal de verkeerde kant op. Ik was echt heel verbaasd.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 09:23 Die raakte hij slecht he? Gewoon totaal de verkeerde kant op. Ik was echt heel verbaasd.
Als we het over hetzelfde moment hebben (ergens in blessuretijd), ik denk dat hij er op rekende dat Kerkez doorliep. Anders raakte hij de bal wel heel dramatisch. En hij gaf natuurlijk nog even een te korte terugspeelbal, dat had ook zomaar mis kunnen gaan
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 09:23 Die raakte hij slecht he? Gewoon totaal de verkeerde kant op. Ik was echt heel verbaasd.
Zullen we hem het voordeel van de twijfel geven :wink:
Als je 9 topballen geeft, kan de 10e er een keertje stom uit zien!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Hoop dat Jansen met een verrassende opstelling komt en er een eerste basisplaats voor Bazoer in een 5-3-2 opstelling wordt ingeruimd.
Laat hem in zijn Vitesse rol spelen, opbouwend vanuit een versterkte achterste linie en daar waar kan het middenveld in schuiven.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

DeZuivelDuivel schreef: 16 sep 2022, 10:36 Zullen we hem het voordeel van de twijfel geven :wink:
Als je 9 topballen geeft, kan de 10e er een keertje stom uit zien!
Hij wilde hem buitenkant rechts geven maar raakte de bal teveel op de punt van z'n schoen
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 18 sep 2022, 08:57 Hoop dat Jansen met een verrassende opstelling komt en er een eerste basisplaats voor Bazoer in een 5-3-2 opstelling wordt ingeruimd.
Laat hem in zijn Vitesse rol spelen, opbouwend vanuit een versterkte achterste linie en daar waar kan het middenveld in schuiven.
Goed dat hij niet in de basis stond.

Dacht met wat wandelvoetbal wel even te kunnen invallen ...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 18 sep 2022, 08:57 Hoop dat Jansen met een verrassende opstelling komt en er een eerste basisplaats voor Bazoer in een 5-3-2 opstelling wordt ingeruimd.
Laat hem in zijn Vitesse rol spelen, opbouwend vanuit een versterkte achterste linie en daar waar kan het middenveld in schuiven.
Je had vooraf wel kunnen bedenken dat hij niet zou starten. Heeft tot nu toe invalbeurten van maximaal een kwartier gehad, wat dus wil zeggen dat hij niet fit is voor heel veel meer minuten.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Oogt nog steeds niet fit en explosief. Maar met sommige balbehandelingen zie wel zijn klasse. Rustig brengen er komt vanzelf speeltijd voor hem.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 08:06 Oogt nog steeds niet fit en explosief. Maar met sommige balbehandelingen zie wel zijn klasse. Rustig brengen er komt vanzelf speeltijd voor hem.
Oogt iets fitter, maar nog wel een weg te gaan. Liet mooie dingen zien.
Plaats reactie