Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bazoer dus niet geblesseerd maar nog conditionele achterstand, aldus Jansen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 01 sep 2022, 20:31 Bazoer dus niet geblesseerd maar nog conditionele achterstand, aldus Jansen.
Hij zei beide.. eerst geblesseerd en nu aan het optrainen
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Bombaman schreef: 31 aug 2022, 13:28 Ja, en nu weer terugkrabbelen.

Noem mij dan maar eens eens 2 voorbeelden (uit de door jou genoemde andere topics) waar dingen tot in den treure zijn herhaald en zodoende tot een waarheid zijn verheven.
@Yappie je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Hoeft ook niet, maar dan mag je even toegeven dat je weer schromelijk loopt te overdrijven.

8)
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 01 sep 2022, 20:52 @Yappie je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Hoeft ook niet, maar dan mag je even toegeven dat je weer schromelijk loopt te overdrijven.

8)
Er kwam precies zo’n voorbeeld langs gisteren/vandaag waar ik op doelde. Vervelend dat ik het nu niet terugvind. Ik beloof je dat ik er op terug kom.

Ik overdrijf inderdaad wel eens, in dit geval omdat het me echt opviel en irriteerde; alleen reageerde ik wellicht in het verkeerde topic.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

De Rode Baron schreef: 01 sep 2022, 20:31 Bazoer dus niet geblesseerd maar nog conditionele achterstand, aldus Jansen.
Viel mij overigens op dat hij ook gewoon aangaf dat het een lies blessure was. Dat hele gelul over die AVG neemt hij blijkbaar niet zou nauw.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZ fanatic 4-life schreef: 02 sep 2022, 13:42 Viel mij overigens op dat hij ook gewoon aangaf dat het een lies blessure was. Dat hele gelul over die AVG neemt hij blijkbaar niet zou nauw.
Zal wel besproken zijn.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ fanatic 4-life schreef: 02 sep 2022, 13:42 Viel mij overigens op dat hij ook gewoon aangaf dat het een lies blessure was. Dat hele gelul over die AVG neemt hij blijkbaar niet zou nauw.
Dan kunnen we weer terug komen bij de vragen waarom het zo lang heeft geduurd en waarom er zo slecht gecommuniceerd werd.
Maar ergens heb ik alsnog mijn twijfels bij het hele verhaal. Hoe kwam Bazoer zo snel aan die achterstand dan? het vorige seizoen is net zo kort achter de rug voor Vitesse als voor AZ.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 02 sep 2022, 15:45 Dan kunnen we weer terug komen bij de vragen waarom het zo lang heeft geduurd en waarom er zo slecht gecommuniceerd werd.
Maar ergens heb ik alsnog mijn twijfels bij het hele verhaal. Hoe kwam Bazoer zo snel aan die achterstand dan? het vorige seizoen is net zo kort achter de rug voor Vitesse als voor AZ.
Och, laten we blij zijn dat er, uberhaupt, nu eens wat nieuws over "onze kreukels" naar buiten komt.. (Karlsson is zijn rondjes op het veld aan het hard lopen en aan het afwerken, Vanheusden heeft, na het oefenpotje, ondervonden dat er conditioneel nog wat meer bij moet)

Misschien heeb ze de eerdere topics gelezen ....... :D
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 31 aug 2022, 09:44 Omdat hij in het verleden wat moeite heeft gehad met discipline en zijn temperament, wordt er hier elke dag gedaan alsof hij totaal onberekenbaar is. Is geen verwijt maar slechts een constatering.
Terwijl de beste jongen waarschijnlijk elke dag werkt om een basisplek bij AZ te veroveren en zelf ook niet blij zal zijn dat dit nog niet is gelukt. Geef die jongen wat krediet. Karlsson is degene die niet op de club is en dingen in de media roept.
Karlsson is wel op de club en de dingen die hij in de media roept vallen ook reuze mee. Dat is niks anders dan Panta doet bijvoorbeeld, of Koopmeiners, Wijndal, Midtsjø etc in het verleden hebben gedaan.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 02 sep 2022, 15:45 Dan kunnen we weer terug komen bij de vragen waarom het zo lang heeft geduurd en waarom er zo slecht gecommuniceerd werd.
Maar ergens heb ik alsnog mijn twijfels bij het hele verhaal. Hoe kwam Bazoer zo snel aan die achterstand dan? het vorige seizoen is net zo kort achter de rug voor Vitesse als voor AZ.
Als jij vakantie heb gevierd, transfervrij bent en "maar" mee traint bij Jong Utrecht. Dan zal je bij een AZ die toen al 2 maanden bezig was, een enorme inhaalslag moeten maken om aan te haken.

Wat dat betreft ben ik wel te spreken over de houding van Jansen, dat ondanks je een goede speler bent, op en top fit moet zijn om aan te sluiten.

Dat hij 15 min heeft mee gedaan bij een al lang gelopen wedstrijd was waarschijnlijk gewoon om te monitoren, net zoals bij Vanheusden in een oefenwedstrijd, hoe ver deze mannen zijn als het gaat om fitheid.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Alle 3 de mannen zaten gisterenmiddag, gezellig naast elkaar, in Emmen de verrichtingen van hun collega’s te bekijken.

Alleen Pavlidis kon, ivm zijn opgelegde rust voor zijn been, niet mee.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 05 sep 2022, 09:07 Als jij vakantie heb gevierd, transfervrij bent en "maar" mee traint bij Jong Utrecht. Dan zal je bij een AZ die toen al 2 maanden bezig was, een enorme inhaalslag moeten maken om aan te haken.

Wat dat betreft ben ik wel te spreken over de houding van Jansen, dat ondanks je een goede speler bent, op en top fit moet zijn om aan te sluiten.

Dat hij 15 min heeft mee gedaan bij een al lang gelopen wedstrijd was waarschijnlijk gewoon om te monitoren, net zoals bij Vanheusden in een oefenwedstrijd, hoe ver deze mannen zijn als het gaat om fitheid.
Dat hij nog meegetraind heeft bij Jong Utrecht vind ik nou net nog verder tegen hem spreken. Ook als dat geen topniveau is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Love AZ Til I Die! schreef: 05 sep 2022, 09:07Dat hij 15 min heeft mee gedaan bij een al lang gelopen wedstrijd was waarschijnlijk gewoon om te monitoren
Nee, dat is een inschattingsfout geweest. Het achteraf gezien te vroeg om hem te brengen.
SB0072
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2022, 19:06

Mooi dat Bazoer weer bij de selectie is. De bank van AZ bij Emmen laat zien dat het huidige succes knap maar ook kwetsbaar is omdat er achter de basis bijna geen eredivisiewaardige spelers 'voor handen' zijn. Kan dus niet snel genoeg gaan met het fit raken van de geblesseerden.

Overigens: Riechedly gaat alle criticasters de mond snoeren. Heerlijk dat we met Kerkez, Bazoer en de Wit een aantal 'klootzakjes' hebben die vooraan gaan in de strijd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SB0072 schreef: 07 sep 2022, 19:22 Mooi dat Bazoer weer bij de selectie is. De bank van AZ bij Emmen laat zien dat het huidige succes knap maar ook kwetsbaar is omdat er achter de basis bijna geen eredivisiewaardige spelers 'voor handen' zijn. Kan dus niet snel genoeg gaan met het fit raken van de geblesseerden.

Overigens: Riechedly gaat alle criticasters de mond snoeren. Heerlijk dat we met Kerkez, Bazoer en de Wit een aantal 'klootzakjes' hebben die vooraan gaan in de strijd.
Ik dacht nou juist dat we dit seizoen een bredere, jongere en betere bank hebben dan vorige editie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SB0072
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2022, 19:06

salmonyappi schreef: 07 sep 2022, 21:09 Ik dacht nou juist dat we dit seizoen een bredere, jongere en betere bank hebben dan vorige editie.
salmonyappi schreef: 07 sep 2022, 21:09 Ik dacht nou juist dat we dit seizoen een bredere, jongere en betere bank hebben dan vorige editie.
Ja, begrijp mij niet verkeerd. Vind ik ook absoluut. En ik denk dat het aantal punten ondanks alle blessures dat bewijst. Maar daar zit natuurlijk wel een maximum aantal aan. Hoe dan ook: met een fitte Bazoer hebben we een geweldige speler erbij en is er échte concurrentie. Genoeg om optimistisch gestemd over te zijn, hoewel ik mij over de eerste 2 eredivisiewedstrijden enige zorgen maak.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SB0072 schreef: 07 sep 2022, 21:41 Ja, begrijp mij niet verkeerd. Vind ik ook absoluut. En ik denk dat het aantal punten ondanks alle blessures dat bewijst. Maar daar zit natuurlijk wel een maximum aantal aan. Hoe dan ook: met een fitte Bazoer hebben we een geweldige speler erbij en is er échte concurrentie. Genoeg om optimistisch gestemd over te zijn, hoewel ik mij over de eerste 2 eredivisiewedstrijden enige zorgen maak.
Tegen ajax en Twente…..ja, daar kijk ik ook met lichte bibbers naar uit.
Stel nou dat we die allebei winnen……🫣.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wie heeft eigenlijk het record voor snelste gele kaart bij AZ?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 08 sep 2022, 20:49 Wie heeft eigenlijk het record voor snelste gele kaart bij AZ?
En dan die reactie van hem………Daar gaan we nog veel mee te stellen krijgen….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

salmonyappi schreef: 08 sep 2022, 21:01 En dan die reactie van hem………Daar gaan we nog veel mee te stellen krijgen….
Mooi dat gif, al die ja knikkers hebben we er al genoeg van!
Plaats reactie