Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

salmonyappi schreef: 15 aug 2022, 08:15 Precies. Het is af en toe echt Fanpage Boulevard hier. Stelletje roddeltantes.
Enig idee wat dan wel de reden was dat hij zelfs niet bij de selectie zat ? Een, weinig overtuigend berichtje ergens op Twitter zegt dat hij zeer licht geblesseerd was. Erg ongeloofwaardig.

En dat al na 10 minuutjes rondlopen op donderdagavond dan in Een wedstrijd die al lang gespeeld was en hij, wellicht, 5 balcontacten had.
Ik denk dat hij niet , heel licht, geblesseerd was.

Als dat dan nu al is, wat moet het dan met hem worden als hij meer potjes gaat spelen en vaker “ een clash” heeft met zijn tegenstander. Wil hij dan meteen de volgende wedstrijd niet spelen omdat hij “ au” heeft ?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dit zegt Pascal erover:
http://espndeportes.espn.com/videohub/v ... d=10771369
Roadman schreef: 15 aug 2022, 14:32 Enig idee wat dan wel de reden was dat hij zelfs niet bij de selectie zat ? Een, weinig overtuigend berichtje ergens op Twitter zegt dat hij zeer licht geblesseerd was. Erg ongeloofwaardig.

En dat al na 10 minuutjes rondlopen op donderdagavond dan in Een wedstrijd die al lang gespeeld was en hij, wellicht, 5 balcontacten had.
Ik denk dat hij niet , heel licht, geblesseerd was.

Als dat dan nu al is, wat moet het dan met hem worden als hij meer potjes gaat spelen en vaker “ een clash” heeft met zijn tegenstander. Wil hij dan meteen de volgende wedstrijd niet spelen omdat hij “ au” heeft ?
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 15 aug 2022, 14:37 Dit zegt Pascal erover:
http://espndeportes.espn.com/videohub/v ... d=10771369
Dus we mogen wel opvatten dat Bazoer en Jens weer aansluiten bij de selectie. En Yuki zich weer op de trainingen moet terug vechten voor een basisplaats.
Alleen Vanheusden en karlsson gaan nog wat langer duren.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

We hebben lekker een weekend vrij, dus herstellen die hap. :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Roadman schreef: 15 aug 2022, 14:32 Enig idee wat dan wel de reden was dat hij zelfs niet bij de selectie zat ? Een, weinig overtuigend berichtje ergens op Twitter zegt dat hij zeer licht geblesseerd was. Erg ongeloofwaardig.

En dat al na 10 minuutjes rondlopen op donderdagavond dan in Een wedstrijd die al lang gespeeld was en hij, wellicht, 5 balcontacten had.
Ik denk dat hij niet , heel licht, geblesseerd was.

Als dat dan nu al is, wat moet het dan met hem worden als hij meer potjes gaat spelen en vaker “ een clash” heeft met zijn tegenstander. Wil hij dan meteen de volgende wedstrijd niet spelen omdat hij “ au” heeft ?
Ik houd gewoon niet van op niets af speculeren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 15 aug 2022, 14:37 Dit zegt Pascal erover:
http://espndeportes.espn.com/videohub/v ... d=10771369
Ok fair ! Had ik gemist. Sorry. Vwb Karlsson heb ik het, denk ik, wel bij het rechte eind. ( zie topic Jesper Karlsson)
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

In de wedstrijd voorbereiding gaf Jansen aan dat Bazoer niet bij de wedstrijdselectie zat omdat hij niet fit was. En dat ze er over gesproken hadden dat hun plan is om hem topfit te krijgen. Daarmee leek het alsof ze wilde zeggen dat hij niet vanwege een blessure maar vanwege conditionele achterstand niet bij de slectie zit, ondanks dat hij al gespeeld heeft vorige week en inmiddels twee weken bij de club traint. Vind het een beetje gek dat dit nu een reden is om hem er niet bij te nemen nadat hij al gespeeld heeft en het komt ook niet erg goed over op mij dat ook weer deze speler niet inzetbaar/fit is.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Wildcat schreef: 18 aug 2022, 10:00 In de wedstrijd voorbereiding gaf Jansen aan dat Bazoer niet bij de wedstrijdselectie zat omdat hij niet fit was. En dat ze er over gesproken hadden dat hun plan is om hem topfit te krijgen. Daarmee leek het alsof ze wilde zeggen dat hij niet vanwege een blessure maar vanwege conditionele achterstand niet bij de slectie zit, ondanks dat hij al gespeeld heeft vorige week en inmiddels twee weken bij de club traint. Vind het een beetje gek dat dit nu een reden is om hem er niet bij te nemen nadat hij al gespeeld heeft en het komt ook niet erg goed over op mij dat ook weer deze speler niet inzetbaar/fit is.
Lekker vaag inderdaad.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 18 aug 2022, 10:00 In de wedstrijd voorbereiding gaf Jansen aan dat Bazoer niet bij de wedstrijdselectie zat omdat hij niet fit was. En dat ze er over gesproken hadden dat hun plan is om hem topfit te krijgen. Daarmee leek het alsof ze wilde zeggen dat hij niet vanwege een blessure maar vanwege conditionele achterstand niet bij de slectie zit, ondanks dat hij al gespeeld heeft vorige week en inmiddels twee weken bij de club traint. Vind het een beetje gek dat dit nu een reden is om hem er niet bij te nemen nadat hij al gespeeld heeft en het komt ook niet erg goed over op mij dat ook weer deze speler niet inzetbaar/fit is.
Dat hij al heeft gespeeld zegt niks. Het kan net te vroeg zijn geweest of hij kan een bepaalde reactie hebben gekregen na de wedstrijd of training. Zo heel raar is dat niet, aangezien hij geen serieuze voorbereiding heeft gedraaid.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 18 aug 2022, 10:09 Dat hij al heeft gespeeld zegt niks. Het kan net te vroeg zijn geweest of hij kan een bepaalde reactie hebben gekregen na de wedstrijd of training. Zo heel raar is dat niet, aangezien hij geen serieuze voorbereiding heeft gedraaid.
Heb de indruk dat Jansen er op dit moment nog niet heel rauwig om is, dat ontziet hem om keuzes te maken (en dan is die aanvallende middenvelder er nog niet eens bij).
Niet voor niets is op diverse podcasts en media het middenveld een hot item:
Bazoer, Reijnders, Clasie
Bazoer, de Wit, Clasie
Reijnders, de Wit, Bazoer
Reijnders, de Wit, Clasie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 18 aug 2022, 10:48 Heb de indruk dat Jansen er op dit moment nog niet heel rauwig om is, dat ontziet hem om keuzes te maken (en dan is die aanvallende middenvelder er nog niet eens bij).
Niet voor niets is op diverse podcasts en media het middenveld een hot item:
Bazoer, Reijnders, Clasie
Bazoer, de Wit, Clasie
Reijnders, de Wit, Bazoer
Reijnders, de Wit, Clasie
Bullaude :|
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

differentcook schreef: 18 aug 2022, 11:18 Bullaude :|
Mihailovic. Toch fijn dat je nu eindelijk echt kwaliteit op de bank hebt? Daarnaast kan corona zomaar weer de kop opsteken. Dan is het toch wel fijn als je een brede selectie hebt. Een transfervrije Bazoer op de bank er bij is natuurlijk top.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef: 21 aug 2022, 12:38 Mihailovic. Toch fijn dat je nu eindelijk echt kwaliteit op de bank hebt? Daarnaast kan corona zomaar weer de kop opsteken. Dan is het toch wel fijn als je een brede selectie hebt. Een transfervrije Bazoer op de bank er bij is natuurlijk top.
Ja, was een steekje naar de Rode Baron, mijn autoriteit. :)
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Wat is eigenlijk de verwachting wanneer hij weer kan spelen? Is daar iets over bekend?
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

072 schreef: 24 aug 2022, 10:21 Wat is eigenlijk de verwachting wanneer hij weer kan spelen? Is daar iets over bekend?
Meen dat het eerst om 'niet wedstrijdfit' ging en daarna 'ziek', wat hem nu aan de kant houdt weet ik niet.
Hoop wel dat het geen gevalletje 'Kaag' betreft.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Na zijn 15 minuten optreden tegen Dundee thuis, alweer twee weken geleden dus, had hij 'wat pijntjes'. Dat hij twee weken later nog niet bij de wedstrijdselectie zit geeft wel te denken. Hopelijk horen we morgen meer over hoe de vork precies in de steel zit.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZA'dam schreef: 24 aug 2022, 21:04 Na zijn 15 minuten optreden tegen Dundee thuis, alweer twee weken geleden dus, had hij 'wat pijntjes'. Dat hij twee weken later nog niet bij de wedstrijdselectie zit geeft wel te denken. Hopelijk horen we morgen meer over hoe de vork precies in de steel zit.
Dacht zojuist precies ook dit.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Hij heeft het flink te pakken of niet... Traint hij wel mee?
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZaanstreek67 schreef: 29 aug 2022, 08:32 Hij heeft het flink te pakken of niet... Traint hij wel mee?
Wordt ook niets los gelaten met die privacywet. Gaan we straks ook allemaal speculeren over Pavlidis mocht hij eruit liggen?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 29 aug 2022, 08:46 Wordt ook niets los gelaten met die privacywet. Gaan we straks ook allemaal speculeren over Pavlidis mocht hij eruit liggen?
Wat denk je zelf 😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie