Zinho Vanheusden (2023, gehuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 24 jan 2023, 09:18 En wellicht nog minder als hij zo loopt te blunderen achterin.
Vraag me echt af of Jansen niet gewoon met Dekker gaat beginnen die toch veel meer vanuit de controle speelt en Vanheusden in brengt als de spanning van de wedstrijd er wat af is. Die staat duidelijk onder hoogspanning.
Nee, hij gaat denk ik met Vanheusden beginnen. Ik denk dat hij daarop hintte in het interview na afloop toen hij begon over de leeftijden.
Is je voorzichtige twijfel bij Vanheusden en Mihailovic een omslag tov je eerdere hoop rond de tijd dat hun transfers speelden?
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 23 jan 2023, 10:18 In het praatje met ESPN achteraf probeerde Jansen Vanheusden in bescherming te nemen door het te verwoorden als 'blij dat hij 45 minuten heeft kunnen maken', dus het als een opbouwplan te verwoorden.
Wat mij eigenlijk een beetje zorgen baarde was zijn reactie bij het ESPN interview waarbij de verslaggever hem vroeg naar hoe het kon gebeuren dat hij die penalty weg gaf en Zinho eigenlijk weinig leek in te zien dat dit een oliedomme overtreding was. En min of meer bleef volhouden dat dit iets is wat gewoon in zijn spel zit, ook na herhaaldelijk de situatie aanhalen van de journalist bleef Zinho zijn houding het zelfde.

Martins Indi had ook van dit soort reacties na zulke domme nadelige overtredingen, waar je niet echt het vertrouwen van de kijker wint dat je in een volgende vergelijkbare situatie beter zal handelen.

Gewoon laten staan deze jongen, je ziet echt wel hints van de kwaliteit van deze jongen. Vooral in het opbouwen met de bal comfortabel aan de voet het middenveld in dribbelen en actief op zoek gaan naar de aanval ipv dat uren achterin rond tikken. En verdedigend ook een paar keer slimme, proactive onderscheppingen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wildcat schreef: 24 jan 2023, 09:26 Wat mij eigenlijk een beetje zorgen baarde was zijn reactie bij het ESPN interview waarbij de verslaggever hem vroeg naar hoe het kon gebeuren dat hij die penalty weg gaf en Zinho eigenlijk weinig leek in te zien dat dit een oliedomme overtreding was. En min of meer bleef volhouden dat dit iets is wat gewoon in zijn spel zit, ook na herhaaldelijk de situatie aanhalen van de journalist bleef Zinho zijn houding het zelfde.
Zinho kwam op mij over als een onzeker persoon die erg graag speeltijd wil en denkt dit zo te kunnen bevorderen. (praten richting het gewenste)
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 24 jan 2023, 09:22 Nee, hij gaat denk ik met Vanheusden beginnen. Ik denk dat hij daarop hintte in het interview na afloop toen hij begon over de leeftijden.
Is je voorzichtige twijfel bij Vanheusden en Mihailovic een omslag tov je eerdere hoop rond de tijd dat hun transfers speelden?
Nee, nee... de drie cowboys lijkt me aardig uit te komen. Die maken domweg het verschil op de Nederlandse velden.
Beukema , dat heb ik meteen al aangegeven in het Beukema topic, toen bij sommige de vlag uit ging toen bekend werd dat Vanheusden hem zou vervangen, dat ik het nog moest zien. Een jaar nauwelijks wedstrijden gespeeld in een elftal dat om het kampioenschap speelt kan je niet zomaar weg poetsen om even plotsklaps een kernspeler achterin te vervangen.

Overigens Jansen gaf in de voorbeschouwing van de wedstrijd tegen Fortuna aan dat het verschil tussen Vanheusen en Dekker is dat Zinho wat meer kwaliteit aan de bal heeft als het gaat om een overtal te creëren en Dekker meer vanuit de controle en linksbenig is.
Dus ik weet het niet of hij wederom voor de rechtsbenige Vanheusden gaat beginnen om een duo te vormen met de tevens rechtsbenige Panta.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 24 jan 2023, 09:48 Overigens Jansen gaf in de voorbeschouwing van de wedstrijd tegen Fortuna aan dat het verschil tussen Vanheusen en Dekker is dat Zinho wat meer kwaliteit aan de bal heeft als het gaat om een overtal te creëren en Dekker meer vanuit de controle en linksbenig is.
Dus ik weet het niet of hij wederom voor de rechtsbenige Vanheusden gaat beginnen om een duo te vormen met de tevens rechtsbenige Panta.
Oké, dat inhoudelijke onderscheid door Jansen had ik gemist. Verder schijnt hij ook te hechten aan een hierarchie en vanuit dat idee zou je ook Dekker nog wat makkelijker kunnen parkeren.
we can come an end
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Langedijk schreef: 24 jan 2023, 08:53 Waar baseer je dat op? Ik heb ook 8 gehoord. En misschien is het nog wel minder als hij zo blessuregevoelig blijft.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... iezen.html

Ik hoop wel dat het 4 miljoen minder wordt uiteraard.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Leeuwenhart schreef: 24 jan 2023, 10:44 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... iezen.html

Ik hoop wel dat het 4 miljoen minder wordt uiteraard.
Het Belang van Limburg? Dat is geen sterke bron. AZ gaat nooit 12 miljoen betalen dus dan zijn er 2 conclusies mogelijk. Ofwel het bedrag is veel lager, ofwel ze zagen hem alleen als haalbare tussenoplossing zonder interesse om te kopen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 24 jan 2023, 11:03 Het Belang van Limburg? Dat is geen sterke bron. AZ gaat nooit 12 miljoen betalen dus dan zijn er 2 conclusies mogelijk. Ofwel het bedrag is veel lager, ofwel ze zagen hem alleen als haalbare tussenoplossing zonder interesse om te kopen.
Volgens mijn info is het ook acht miljoen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 24 jan 2023, 11:33 Volgens mijn info is het ook acht miljoen.
8 of 12 miljoen, maakt het iets uit?

gaat AZ toch nooit doen (mag ik hopen)
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 24 jan 2023, 12:18 8 of 12 miljoen, maakt het iets uit?

gaat AZ toch nooit doen (mag ik hopen)
Op zich denk ik dat je gelijk hebt.

Aan de andere kant, stel Ginho blijft blessurevrij en laat zien wat hij zou moeten kunnen (heel goed verdedigen en meevoetballen)
Atalanta (of andere club) wil 8 miljoen (of meer) betalen voor Sam, ik zeg doen!!

Maar als gezegd, stel, dus meerdere aannames hypotheses ;-)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ-073 schreef: 24 jan 2023, 13:40 Op zich denk ik dat je gelijk hebt.

Aan de andere kant, stel Ginho blijft blessurevrij en laat zien wat hij zou moeten kunnen (heel goed verdedigen en meevoetballen)
Atalanta (of andere club) wil 8 miljoen (of meer) betalen voor Sam, ik zeg doen!!

Maar als gezegd, stel, dus meerdere aannames hypotheses ;-)
Iemand met zon dergelijke blessurehistorie mag nooit de recordaankoop worden. Dat is financieel totaal onverantwoordelijk. Sowieso vind ik 8 mil voor een verdediger waanzinnig veel.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 24 jan 2023, 14:16 Iemand met zon dergelijke blessurehistorie mag nooit de recordaankoop worden. Dat is financieel totaal onverantwoordelijk. Sowieso vind ik 8 mil voor een verdediger waanzinnig veel.
Op zich wel met je eens, maar je kunt het ook als een soort van ruil met gesloten beurzen zien, tenminste zo probeerde ik het in te steken
Maar wat ik al schreef zitten nogal wat aannames in mijn verhaal ;-)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Toch heeft AZ zelf het bedrag van 8 miljoen afgesproken. Wie weet iw een lager bedrag ook nog onderhandelbaar mochten zijn prestaties Inter ook zijn tegen gevallen en ze hem toch kwijt willen en zij voorzien dat niemand die 8 miljoen gaat betalen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Mag terug als hij zo doorgaat. Levert de bal steeds in, had weer geel moeten krijgen, dekt niet kort genoeg en staat te maffen bij de 5-5

#-o
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 28 jan 2023, 23:06 Mag terug als hij zo doorgaat. Levert de bal steeds in, had weer geel moeten krijgen, dekt niet kort genoeg en staat te maffen bij de 5-5

#-o
Bij die 5-5 is hij nog op tijd terug maar vervolgens komt Ryan compleet onnodig. Daarnaast lost hij het slechte positioneren van Hatzidiakos juist op bij die 5-5. Maar speelde verder heel slecht inderdaad, maar volgens mij iedereen op Pavlidis, Clasie en Mees de Wit na.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Man man man het is toch niet te geloven, weer 6 tot 8 weken eruit vanwege een blessure.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wildcat schreef: 01 feb 2023, 15:09 Man man man het is toch niet te geloven, weer 6 tot 8 weken eruit vanwege een blessure.
Stuur maar meteen terug. Heeft nu genoeg gerevalideerd op kosten van AZ. En zijn optredens waren toch teleurstellend
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Sneu voor hem. Maar geen probleem hoor bij AZ. Volgens Huiberts hebben we nog 6 spelers die allemaal CV kunnen spelen! #-o
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Langedijk schreef: 01 feb 2023, 15:36 Stuur maar meteen terug. Heeft nu genoeg gerevalideerd op kosten van AZ. En zijn optredens waren toch teleurstellend
Als het klopt dat hij 2 mil salaris per jaar kost gaat dit lekker in de papieren lopen. Gelukkig heeft Max verder niks gehaald, lekker bezig
Van Alkmaar begint de victorie
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

072 schreef: 01 feb 2023, 15:45 Als het klopt dat hij 2 mil salaris per jaar kost gaat dit lekker in de papieren lopen. Gelukkig heeft Max verder niks gehaald, lekker bezig
Ach de (ziektekosten)verzekering betaalt wel.

Maar sportief is dit wel heel ongelukkig, zo niet een ramp. Een ramp die bijna voorspelbaar was.
Plaats reactie