Zinho Vanheusden (2023, gehuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Mag hij niet mee doen met jong AZ om ritme op te doen?
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZaanstreek67 schreef: 20 sep 2022, 09:27 Mag hij niet mee doen met jong AZ om ritme op te doen?
Ken de regels niet precies (Forza?), maar volgens mij tegen andere Jong teams mag je ook oudere spelers opstellen. Zo deed Hobie vorig jaar vaak mee tegen andere Jong teams
Meestal speelt AZ ook wel 1 of 2 oefen wedstrijden tijdens een interland break, dus dat zou ook een manier zijn om Zinho, maar ook Bazoer ritme en speeltijd te geven
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 20 sep 2022, 09:10 Op dit moment zie ik hem ook niet sleutelen aan de defensie. Geldt ook voor het middenveld met Bazoer bijvoorbeeld. Gezien de verhalen zou Vanheusden echter wel je beste centrale verdediger moeten zijn. Zelfde als dat Bazoer eigenlijk je beste middenvelder is. Wat dat betreft een ontzettende luxe. Maar als Vanheusden echt van de buitencategorie is, zoals mensen zeggen, dan zal er een moment komen dat hij gaat spelen.
Tja, dat zou dan ook straks moeten gelden voor Mihailovic. Echter als AZ zo stabiel blijft presteren zie ik echt niet veel veranderen buiten Pavlidis en Karlsson na.
Verder moet Vanheusden een aardig centje kosten (feitelijk een bedrag wat AZ nooit uitgeeft) en als de organisatie achterin goed staat gaat Jansen toch een steeds beter spelende Beukema niet zomaar vervangen. Bazoer, Vanheusden en mogelijk ook Mihailovic zullen hun kans moeten grijpen bij schorsingen, blessures of een terugval bij hun concurrenten om zich in het elftal te kunnen spelen ook al zijn ze in potentie de betere speler. Er wordt in eerste instantie gekeken hoe het elftal staat, als het organisatorisch goed in elkaar steekt gaat Jansen niet zomaar andere spelers inpassen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZ-073 schreef: 20 sep 2022, 09:40 Ken de regels niet precies (Forza?), maar volgens mij tegen andere Jong teams mag je ook oudere spelers opstellen. Zo deed Hobie vorig jaar vaak mee tegen andere Jong teams
Meestal speelt AZ ook wel 1 of 2 oefen wedstrijden tijdens een interland break, dus dat zou ook een manier zijn om Zinho, maar ook Bazoer ritme en speeltijd te geven
Oudere spelers mag alleen met keepers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZaanstreek67 schreef: 20 sep 2022, 09:27 Mag hij niet mee doen met jong AZ om ritme op te doen?
Is hij net te oud voor volgens mij?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Eredivisie eindigt dit seizoen op 28 mei 2023. Zinho wordt op 29 juli 2023 24. De regel is dat enkel spelers mee mogen doen met de beloftenelftallen, wanneer zij in het betreffende seizoen 23 of jonger zijn.

Zinho mag dus dit seizoen nog uitkomen voor Jong (uiteraard mits hij ook aan de overige voorwaarden voldoet).
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 20 sep 2022, 10:59 Tja, dat zou dan ook straks moeten gelden voor Mihailovic. Echter als AZ zo stabiel blijft presteren zie ik echt niet veel veranderen buiten Pavlidis en Karlsson na.
Verder moet Vanheusden een aardig centje kosten (feitelijk een bedrag wat AZ nooit uitgeeft) en als de organisatie achterin goed staat gaat Jansen toch een steeds beter spelende Beukema niet zomaar vervangen. Bazoer, Vanheusden en mogelijk ook Mihailovic zullen hun kans moeten grijpen bij schorsingen, blessures of een terugval bij hun concurrenten om zich in het elftal te kunnen spelen ook al zijn ze in potentie de betere speler. Er wordt in eerste instantie gekeken hoe het elftal staat, als het organisatorisch goed in elkaar steekt gaat Jansen niet zomaar andere spelers inpassen.
Dat is ook wat ik aangeef, het zal niet zomaar gebeuren. Alleen als Vanheusden echt van die buitencategorie is als wordt beweerd, dan moet hij echt een stuk beter zijn dan Beukema en zal hij op een gegeven moment gaan spelen. Al zal dat echt niet direct volgende week zijn. Verder is volgens mij niet bekend wat Vanheusden moet kosten. Volgens mij stond er ergens in de Italiaanse media dat het elf miljoen is, maar daar geloof ik echt niks van.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 20 sep 2022, 17:37 Dat is ook wat ik aangeef, het zal niet zomaar gebeuren. Alleen als Vanheusden echt van die buitencategorie is als wordt beweerd, dan moet hij echt een stuk beter zijn dan Beukema en zal hij op een gegeven moment gaan spelen. Al zal dat echt niet direct volgende week zijn. Verder is volgens mij niet bekend wat Vanheusden moet kosten. Volgens mij stond er ergens in de Italiaanse media dat het elf miljoen is, maar daar geloof ik echt niks van.
Ik denk inderdaad eerder dat er een rare constructie is bedacht met een doorverkoop %, bonussen en/of terugkoop clausule. Een aankoopoptie van 11 miljoen is voor AZ gewoon onzinnig.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bombaman schreef: 20 sep 2022, 13:13 Eredivisie eindigt dit seizoen op 28 mei 2023. Zinho wordt op 29 juli 2023 24. De regel is dat enkel spelers mee mogen doen met de beloftenelftallen, wanneer zij in het betreffende seizoen 23 of jonger zijn.

Zinho mag dus dit seizoen nog uitkomen voor Jong (uiteraard mits hij ook aan de overige voorwaarden voldoet).
Dan hoop ik dat hij snel minuten gaat maken! 8)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DeZuivelDuivel schreef: 21 sep 2022, 11:30 Dan hoop ik dat hij snel minuten gaat maken! 8)
Dan staat hij straks tegen Top Oss te ballen in plaats van tegen Milan en Juventus en op het WK. Wel een sterk centraal duo, Vanheusden en Maxim Dekker, voor een team in de KKD.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Met nog 11 wedstrijden te gaan hoopt Vanheusden toch nog stiekem op WK deelname. Zo is de clubloze Denayer ook weer opgenomen bij de selectie.
Nu Indi langdurig absent moet laten gaan is het de vraag of Jansen de jonge Dekker volledig zal belasten of nu toch een beroep gaat doen op de wedstrijdfitte Vanheusden die, zoals gezegd klaar is om te spelen en nog altijd aast op WK deelname. Mede hiervoor is hij ook naar AZ gekomen en of dat rechter of linker centrale verdediger moet zijn zal hem weinig uitmaken.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 27 sep 2022, 11:56 Met nog 11 wedstrijden te gaan hoopt Vanheusden toch nog stiekem op WK deelname. Zo is de clubloze Denayer ook weer opgenomen bij de selectie.
Nu Indi langdurig absent moet laten gaan is het de vraag of Jansen de jonge Dekker volledig zal belasten of nu toch een beroep gaat doen op de wedstrijdfitte Vanheusden die, zoals gezegd klaar is om te spelen en nog altijd aast op WK deelname. Mede hiervoor is hij ook naar AZ gekomen en of dat rechter of linker centrale verdediger moet zijn zal hem weinig uitmaken.
Ik hoop toch op Dekker, eigen jeugd eerst. Vanheusden is een mooie back up en het schema is druk genoeg dus wie weet krijgt hij wat speeltijd.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 27 sep 2022, 12:03 Ik hoop toch op Dekker, eigen jeugd eerst. Vanheusden is een mooie back up en het schema is druk genoeg dus wie weet krijgt hij wat speeltijd.
Maar nu er dus tot het WK een plekje in het defensieve centrum vrij komt, zou het wel de uitgelezen mogelijkheid voor Zino zijn, om zich in de kijker voor de rode duivels te kunnen spelen. Dat was een van de redenen om de stap naar AZ te maken en de Rode Duivels, zo is bekend, heeft behoefte aan jonge snellere spelers dan wat daar nu in het centrum staat. Daarbij weet ik niet hoe serieus men bij AZ is om van de koopoptie gebruik te willen maken, maar kan me zo voorstellen dat je hem dan ook echt langdurig wilt opstellen om een goed inzicht te krijgen of hij die miljoenen waard is.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Met die Europese wedstrijden is er toch zat ruimte om een keer te rouleren, zeker als je de volgende wedstrijd zou winnen in Europa. Je speelt binnenkort tegen Utrecht en Feyenoord na een Europees duel, dan kan je Dekker prima een keer banken toch voor Vanheusden. Op basis van prestaties kijken we dan wel weer verder.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 27 sep 2022, 13:49 Met die Europese wedstrijden is er toch zat ruimte om een keer te rouleren, zeker als je de volgende wedstrijd zou winnen in Europa. Je speelt binnenkort tegen Utrecht en Feyenoord na een Europees duel, dan kan je Dekker prima een keer banken toch voor Vanheusden. Op basis van prestaties kijken we dan wel weer verder.
Op deze beelden zie je dat Zino behalve rechts toch ook wel uitstekend linkscentraal gezet kan worden.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

FugAZi schreef: 27 sep 2022, 12:03 Ik hoop toch op Dekker, eigen jeugd eerst. Vanheusden is een mooie back up en het schema is druk genoeg dus wie weet krijgt hij wat speeltijd.
Dekker's tijd komt nog wel. Bovendien kan Dekker gewoon op maandag met Jong meedoen als hij niet gespeeld heeft.
Overigens lijken sommigen het belang van wedstrijdritme te onderschatten en de tijd die een speler nodig kan hebben om weer in vorm te raken. Het is onwaarschijnlijk te veronderstellen dat Vanheusden gelijk in topvorm zal zijn.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZA'dam schreef: 28 sep 2022, 19:46 Dekker's tijd komt nog wel. Bovendien kan Dekker gewoon op maandag met Jong meedoen als hij niet gespeeld heeft.
Overigens lijken sommigen het belang van wedstrijdritme te onderschatten en de tijd die een speler nodig kan hebben om weer in vorm te raken. Het is onwaarschijnlijk te veronderstellen dat Vanheusden gelijk in topvorm zal zijn.
Zinho ook.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZA'dam schreef: 28 sep 2022, 19:46 Dekker's tijd komt nog wel. Bovendien kan Dekker gewoon op maandag met Jong meedoen als hij niet gespeeld heeft.
Overigens lijken sommigen het belang van wedstrijdritme te onderschatten en de tijd die een speler nodig kan hebben om weer in vorm te raken. Het is onwaarschijnlijk te veronderstellen dat Vanheusden gelijk in topvorm zal zijn.
Het is überhaupt nog de vraag of hij ooit op zijn oude niveau terug kan komen, na zulke zware blessures.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Grifo schreef: 28 sep 2022, 20:25 Het is überhaupt nog de vraag of hij ooit op zijn oude niveau terug kan komen, na zulke zware blessures.
Tuurlijk wel, waarom niet. Moeten niet alles dramatiseren.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 29 sep 2022, 07:49 Tuurlijk wel, waarom niet. Moeten niet alles dramatiseren.
Dat gaat dan wel gepaard met wedstrijden spelen, veel wedstrijden spelen.
Plaats reactie