Mees de Wit (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Tadaaa, een topic voor Mees de Wit.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Welkom!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Al whopping twee reacties terwijl hij hier inmiddels al een tijdje rondloopt. Het is duidelijk dat er een enorme hoeveelheid enthousiasme is voor onze Mees. :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DiepeMast schreef: 11 jul 2022, 17:48 Al whopping twee reacties terwijl hij hier inmiddels al een tijdje rondloopt. Het is duidelijk dat er een enorme hoeveelheid enthousiasme is voor onze Mees. :lol:
Niet dat het steekhoudend is.

Maar ik wordt tot nu toe niet echt enthousiast van hem. Veel balverlies en rare overtredingen.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

SimonPoulsen schreef: 11 jul 2022, 18:13 Niet dat het steekhoudend is.

Maar ik wordt tot nu toe niet echt enthousiast van hem. Veel balverlies en rare overtredingen.
Zoooo. En dat al na 3 oefenwedstrijden die hij nog niets eens volledig heeft gespeeld heeft meneer zijn visie alweer kenbaar gemaakt. Hoe doe je dat toch joh, na zo weinig speelminuten in oefenwedstrijden al je mening zo klaar te hebben. Valt dat onder het kopje “ lekker zeiken “ over hem ? Geef eens aan nu waarom jij al zo een uitstekend uitgebreide visie op hem hebt na die enkele tientallen minuutjes.

Ben benieuwd……
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DiepeMast schreef: 11 jul 2022, 17:48 Al whopping twee reacties terwijl hij hier inmiddels al een tijdje rondloopt. Het is duidelijk dat er een enorme hoeveelheid enthousiasme is voor onze Mees. :lol:
Valt ook nog vrij weinig over hem te zeggen, na die paar halve oefenwedstrijdjes. Ben wel benieuwd hoe het gaat doen, eerst maar eens echt zien spelen.
Van Alkmaar begint de victorie
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Roadman schreef: 11 jul 2022, 18:39 Zoooo. En dat al na 3 oefenwedstrijden die hij nog niets eens volledig heeft gespeeld heeft meneer zijn visie alweer kenbaar gemaakt. Hoe doe je dat toch joh, na zo weinig speelminuten in oefenwedstrijden al je mening zo klaar te hebben. Valt dat onder het kopje “ lekker zeiken “ over hem ? Geef eens aan nu waarom jij al zo een uitstekend uitgebreide visie op hem hebt na die enkele tientallen minuutjes.

Ben benieuwd……
Zo je hebt je weer lekker opgewonden zie ik, over een bericht waar ik notabene in de eerste zin zeg dat het totaal niet steekhoudend is. Mijn eerste indruk van hem is zo zo, klopt inderdaad. Net zoals ik Lahdo en Brederode wel in de minimale minuten wat leuke dingen zag doen. Hopelijk zijn dat niet teveel prikkels voor je. :roll:
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

SimonPoulsen schreef: 11 jul 2022, 19:11 Zo je hebt je weer lekker opgewonden zie ik, over een bericht waar ik notabene in de eerste zin zeg dat het totaal niet steekhoudend is. Mijn eerste indruk van hem is zo zo, klopt inderdaad. Net zoals ik Lahdo en Brederode wel in de minimale minuten wat leuke dingen zag doen. Hopelijk zijn dat niet teveel prikkels voor je. :roll:
:^o .
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Roadman schreef: 11 jul 2022, 19:47:^o .
Je zit op een voetbalforum, wat verwacht je nou? Altijd uitgebreide ijzersterke analyses? Wat is er mis met "Maar ik wordt tot nu toe niet echt enthousiast van hem. Veel balverlies en rare overtredingen."

Je zit gewoon weer onnodig te janken Roadman :^o

Ontopic; Mees de Wit, leuke roulatiespeler maar liet bij Zwolle niets speciaals zien en ik verwacht niet dat dat anders zal zijn bij AZ.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Behalve tegen AZ en dat kan dus genoeg zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Shota-Arveladze schreef: 11 jul 2022, 20:25 Je zit op een voetbalforum, wat verwacht je nou? Altijd uitgebreide ijzersterke analyses? Wat is er mis met "Maar ik wordt tot nu toe niet echt enthousiast van hem. Veel balverlies en rare overtredingen."

Je zit gewoon weer onnodig te janken Roadman :^o

Ontopic; Mees de Wit, leuke roulatiespeler maar liet bij Zwolle niets speciaals zien en ik verwacht niet dat dat anders zal zijn bij AZ.
Nou, in ieder geval de dt-fout.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat kwam deze vandaag doen?

Deed echt alles fout. Van een gelijkwaardige strijd met Kerkez is nu al geen sprake meer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 28 aug 2022, 17:44 Wat kwam deze vandaag doen?

Deed echt alles fout. Van een gelijkwaardige strijd met Kerkez is nu al geen sprake meer.
Speelt veel te onrustig nog. Overdreven bewijsdrang.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Wat een dramatische invalbeurt, deed werkelijk helemaal niets goed
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DonnyDelano schreef: 01 sep 2022, 20:46 Wat een dramatische invalbeurt, deed werkelijk helemaal niets goed
Een "dramatische invalbeurt" ? Hij kwam er in de 87e minuut in. Tussen toen en het eindsignaal lag het spel nog ruim 3 minuten stil. Heb het niet geteld maar hoe vaak zal hij nog in het spel betrokken/aan de bal zijn geweest ?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

AZA'dam schreef: 01 sep 2022, 20:54 Een "dramatische invalbeurt" ? Hij kwam er in de 87e minuut in. Tussen toen en het eindsignaal lag het spel nog ruim 3 minuten stil. Heb het niet geteld maar hoe vaak zal hij nog in het spel betrokken/aan de bal zijn geweest ?
Keer of zes en hij was niet op een goede voortzetting of actie te betrappen. Heel onhandig zag het eruit allemaal.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZA'dam schreef: 01 sep 2022, 20:54 Een "dramatische invalbeurt" ? Hij kwam er in de 87e minuut in. Tussen toen en het eindsignaal lag het spel nog ruim 3 minuten stil. Heb het niet geteld maar hoe vaak zal hij nog in het spel betrokken/aan de bal zijn geweest ?
Sorry hoor maar het was echt drama, Abouhkal op een slechte dag achtig niveau bedoel ik dan.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AZA'dam schreef: 01 sep 2022, 20:54 Een "dramatische invalbeurt" ? Hij kwam er in de 87e minuut in. Tussen toen en het eindsignaal lag het spel nog ruim 3 minuten stil. Heb het niet geteld maar hoe vaak zal hij nog in het spel betrokken/aan de bal zijn geweest ?
Kijk die paar minuten dan maar eens terug. Hij creëerde eigenhandig 2 bijna-kansen voor NEC
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik zei het na de eerste oefenwedstrijd al. Maar werd toen (terecht) op mn vingers getikt dat het nog vrij vroeg was voor conclusies. Maar of het nou 5 of 20 minuten is, het is elke keer lachwekkend slecht. Maaide nog ff over een bal heen waar een counter uit kwam. Misschien dat hij zich meer op zn gemak voelt als hij een paar keer achter elkaar mag starten.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DonnyDelano schreef: 01 sep 2022, 21:10 Kijk die paar minuten dan maar eens terug. Hij creëerde eigenhandig 2 bijna-kansen voor NEC
Ja, die paar dingen die hij nog deed deed hij meestal verkeerd. Gelukkig dat dat niet tot schade heeft geleid anders zou het echt dramatisch zijn geweest.
Plaats reactie