Mees de Wit (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Grifo schreef: 12 mar 2023, 12:20 Zeker. Neemt de negatieve hoofdrol van hem in zijn eerste wedstrijd echter niet weg, terwijl jij iets positiefs benoemde over zijn 'eerste wedstrijd'. Ik heb dan toch echt een andere wedstrijd gezien.

Dat doelpunt in de kruising ooit is dan ook wel echt het enige positieve wapenfeitje van hem bij onze club. Of heeft ie ook nog een tweede goal gemaakt?
Let jij nooit op? Heeft zowel Europees aanvallend bijgedrage en gescoord en assist gegeven en in de competitie ook tegen een ajax bijvoorbeeld een wereldwedstrijd gespeeld.

Heeft 3 goals en een assist in 700 minuten voetbal = 7,5 wedstrijd, wat fenomenaal is eigenlijk voot een verdediger en by far de beste statistieken van onze verdediging.

Mondje spoelen jij, ik hoor graag je reactie (als je die hebt)

Klaar met die negatieve beeldvorming door mensen die blijkbaar de ballen verstand hebben van waar ze het over hebben.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 12 mar 2023, 15:44 Klaar met die negatieve beeldvorming door mensen die blijkbaar de ballen verstand hebben van waar ze het over hebben.
Hij is een van de duurste aankopen van deze zomer. Dan mogen we wel wat verwachten, is het niet?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wildcat schreef: 12 mar 2023, 15:44 Let jij nooit op? Heeft zowel Europees aanvallend bijgedrage en gescoord en assist gegeven en in de competitie ook tegen een ajax bijvoorbeeld een wereldwedstrijd gespeeld.

Heeft 3 goals en een assist in 700 minuten voetbal = 7,5 wedstrijd, wat fenomenaal is eigenlijk voot een verdediger en by far de beste statistieken van onze verdediging.

Mondje spoelen jij, ik hoor graag je reactie (als je die hebt)

Klaar met die negatieve beeldvorming door mensen die blijkbaar de ballen verstand hebben van waar ze het over hebben.
Moeilijk hè, lezen?

Maar spring jij maar lekker in de bres voor Witry.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Grifo schreef: 12 mar 2023, 16:15 Moeilijk hè, lezen?

Maar spring jij maar lekker in de bres voor Witry.
Ik heb het niet over Witry.. maar jij dus blijkbaar wel
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 12 mar 2023, 16:07 Hij is een van de duurste aankopen van deze zomer. Dan mogen we wel wat verwachten, is het niet?
“Een van de duurste” dat slaat nergens op, Odgaard kostte het dubbele en Mihailovic bijna drie dubbel. In deze logica kan je ook zeggen dat hij een van de goedkoopste aankopen is. En wat kan je verwachten als iemand telkens maar tien minuten speelt?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wildcat schreef: 12 mar 2023, 21:55 Ik heb het niet over Witry.. maar jij dus blijkbaar wel
Dan moet je niet meteen zo lopen brullen, maar vooral dus goed lezen. Jij hebt het hierdoor óók over Witry, of je het nou wil of niet.

Je gaat zelf de mist in, op een vrij asociale manier bovendien ("mondje spoelen jij"). Hand in eigen boezem steken zou een betere reactie geweest zijn.

Ik begon overigens niet zelf over Witry.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Grifo schreef: 12 mar 2023, 23:55 Dan moet je niet meteen zo lopen brullen, maar vooral dus goed lezen. Jij hebt het hierdoor óók over Witry, of je het nou wil of niet.

Je gaat zelf de mist in, op een vrij asociale manier bovendien ("mondje spoelen jij"). Hand in eigen boezem steken zou een betere reactie geweest zijn.

Ik begon overigens niet zelf over Witry.
Ja het spijt mij vreselijk dat ik niet telkens de afgelopen twee bladzijdes van een forum teruglees voor ik op iets reageer, we zitten inmmers op een Mees de Wit forum dus verwacht niet dat het dan over een Witry gaat.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wildcat schreef: 13 mar 2023, 09:57 Ja het spijt mij vreselijk dat ik niet telkens de afgelopen twee bladzijdes van een forum teruglees voor ik op iets reageer, we zitten inmmers op een Mees de Wit forum dus verwacht niet dat het dan over een Witry gaat.
Ik tracht wel een discussie terug te lezen vooraleer ik zo mijn behoorlijk aanvallende mening neerzet. Maar iedereen maakt wel eens fouten; het is je vergeven :wink:

Overigens vind ik je veel te positief over Mees de Wit. Aanvallend heeft hij zijn bijdrage, maar verdedigend wordt het ontzettend kwetsbaar als hij erin komt. Op een knappe tackle kan ik hem niet betrappen. Wel veel werklust, maar vooral vooruit.
____________
Hoc est nihil
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Grifo schreef: 13 mar 2023, 16:38 Ik tracht wel een discussie terug te lezen vooraleer ik zo mijn behoorlijk aanvallende mening neerzet. Maar iedereen maakt wel eens fouten; het is je vergeven :wink:

Overigens vind ik je veel te positief over Mees de Wit. Aanvallend heeft hij zijn bijdrage, maar verdedigend wordt het ontzettend kwetsbaar als hij erin komt. Op een knappe tackle kan ik hem niet betrappen. Wel veel werklust, maar vooral vooruit.
Ik ben ook zeker geen fan, maar ik meen me te herinneren dat hij tijdens AZ-Vitesse, Manhoef (die volgens sommigen op dit forum een versterking zou zijn) keurig in de zak had.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 13 mar 2023, 17:13 Ik ben ook zeker geen fan, maar ik meen me te herinneren dat hij tijdens AZ-Vitesse, Manhoef (die volgens sommigen op dit forum een versterking zou zijn) keurig in de zak had.
Je bedoelt de Manhoef die constant doorbrak, maar vooral bewees een blind paard te zijn?
Of heb je het over een andere wedstrijd tegen Vitesse?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DeZuivelDuivel schreef: 13 mar 2023, 18:44 Je bedoelt de Manhoef die constant doorbrak, maar vooral bewees een blind paard te zijn?
Of heb je het over een andere wedstrijd tegen Vitesse?
Geen idee welke wedstrijd jij bedoelt, ik bedoel de 1-1 van een paar maanden geleden. Misschien laat m'n geheugen me volledig in de steek, zal de leeftijd wel zijn. Maar in mijn herinnering speelde de Wit toen een solide partij ja
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 12 mar 2023, 21:58 “Een van de duurste” dat slaat nergens op, Odgaard kostte het dubbele en Mihailovic bijna drie dubbel. In deze logica kan je ook zeggen dat hij een van de goedkoopste aankopen is. En wat kan je verwachten als iemand telkens maar tien minuten speelt?
Goed lezen, Wildcat. Deze speler was inderdaad een van de duurste aankopen in de zomer.
En wat je van hem mag verwachten? Kijk naar Mijnans.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 13 mar 2023, 19:30 Geen idee welke wedstrijd jij bedoelt, ik bedoel de 1-1 van een paar maanden geleden. Misschien laat m'n geheugen me volledig in de steek, zal de leeftijd wel zijn. Maar in mijn herinnering speelde de Wit toen een solide partij ja
De wedstrijd van 10 dagen geleden? :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 13 mar 2023, 19:41 Goed lezen, Wildcat. Deze speler was inderdaad een van de duurste aankopen in de zomer.
En wat je van hem mag verwachten? Kijk naar Mijnans.
Zoals ik zeg, hij is eerder een van de goedkopere aankopen dan een van de duurtste. Nagenoeg alle aankopen zijn minimaal 2 miljoen de afgelopen tijd en er loopt er ook eentje van 4,5 mil en eentje van 6 miljoen. Waarbij die laatste nog minder positiefs laat zien dan de Wit. Mijnans is gewoon een hele goede aankoop, maar dit soort voltreffers zijn uniek en zeker niet de standaard. Daarnaast merk je bij de Wit als hij meer speelt en ritme krijgt dat hij echt een prima speler is. Zijn aanvallende kwaliteiten zijn heel goed, balbehandeling is hoogstaand, verdedigend is inderdaad een ontwikkelingspunt. Maar zoals ik zeg; het is niet makkelijk om uit te blinken zonder wedstrijdritme.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat een schandalige invalbeurt weer. Wie heeft er in godsnaam 3 miljoen voor hem betaald met een contract tot 2027

Bizar
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 19 mar 2023, 21:07 Wat een schandalige invalbeurt weer. Wie heeft er in godsnaam 3 miljoen voor hem betaald met een contract tot 2027

Bizar
Ik snap het positivisme van Wildcat ook totaal niet. Op twee wedstrijden na, waaronder tegen ajax, is hij tot nu toe altijd slechter geweest dan degene die hij op die positie verving en één van die keren was Kerkez zelf zo ontzettend slecht, dat het niet zozeer de verdienste van M. de Wit was. Ik vond hem overigens vandaag niet heel slecht hoor, maar ook zeker niet goed.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Grifo schreef: 19 mar 2023, 21:22 Ik snap het positivisme van Wildcat ook totaal niet. Op twee wedstrijden na, waaronder tegen ajax, is hij tot nu toe altijd slechter geweest dan degene die hij op die positie verving en één van die keren was Kerkez zelf zo ontzettend slecht, dat het niet zozeer de verdienste van M. de Wit was. Ik vond hem overigens vandaag niet heel slecht hoor, maar ook zeker niet goed.
Omdat ik heb gezien welk niveau hij ook kan halen als hij lekker in zijn vel zit. Zoals die geweldige wedstrijd tegen ajax, wat ook gelijk de beste tegenstanders zijn van de hele competitie. Dus met andere woorden; wat hij kan als hij wedstrijdritme heeft. Maar dat hij net zo vaak een onvoldoende scoort als een voldoende dat geef ik ook toe
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 19 mar 2023, 21:27 Omdat ik heb gezien welk niveau hij ook kan halen als hij lekker in zijn vel zit. Zoals die geweldige wedstrijd tegen ajax, wat ook gelijk de beste tegenstanders zijn van de hele competitie. Dus met andere woorden; wat hij kan als hij wedstrijdritme heeft. Maar dat hij net zo vaak een onvoldoende scoort als een voldoende dat geef ik ook toe
Tegen ajax speelde Mees linksbuiten...
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 19 mar 2023, 21:27 Omdat ik heb gezien welk niveau hij ook kan halen als hij lekker in zijn vel zit. Zoals die geweldige wedstrijd tegen ajax, wat ook gelijk de beste tegenstanders zijn van de hele competitie. Dus met andere woorden; wat hij kan als hij wedstrijdritme heeft. Maar dat hij net zo vaak een onvoldoende scoort als een voldoende dat geef ik ook toe
Is ajax zo goed dat het meervoud kan rechtvaardigen? :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Een van de duurste aankopen in de zomer. Wat een flater van onze scouting en technische directeur.
Plaats reactie