Mees de Wit (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DonnyDelano schreef: 18 sep 2022, 17:14 Hmm, misschien de discussie toch heropenen. Vandaag wel prima
=D>
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Was nog niet helemaal overtuigd, maar heeft lekker gespeeld tegen ajax. Hoop zo meer van hem te zien =D>
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Vooraf snapte ik niet waarom hij in de basis stond, maar hij heeft echt prima gespeeld.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Erg goede pot gisteren.

De discussie van een waardeloze speler, miskoop of te duur kon wat mij betreft al naar de prullenbak.
Maar nu helemaal :-$
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 08:02 Erg goede pot gisteren.

De discussie van een waardeloze speler, miskoop of te duur kon wat mij betreft al naar de prullenbak.
Maar nu helemaal :-$
Oneens. Maar zullen we dat anders na de eerste seizoenshelft beoordelen ipv zijn eerste goede wedstrijd?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 19 sep 2022, 09:02 Oneens. Maar zullen we dat anders na de eerste seizoenshelft beoordelen ipv zijn eerste goede wedstrijd?
Ik beoordeel hem niet op 1 wedstrijd, ik beoordeel hem op 15 wedstrijden als onderdeel van het team (multifunctionele 12de man). Hij speelde niet veel anders dan in zijn eerdere inval beurten, hij stond nu overal en had misschien iets meer geluk met zijn acties maar een heel groot verschil heb ik niet gezien.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 10:13 Ik beoordeel hem niet op 1 wedstrijd, ik beoordeel hem op 15 wedstrijden als onderdeel van het team (multifunctionele 12de man). Hij speelde niet veel anders dan in zijn eerdere inval beurten, hij stond nu overal en had misschien iets meer geluk met zijn acties maar een heel groot verschil heb ik niet gezien.
En wat is je - overall - conclusie over hem?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 10:25 En wat is je - overall - conclusie over hem?
Qua vervanger en back up voor Kerkez scoort hij bij mij een ruim voldoende (Kerkez is wel een verhaal apart). In haast alle wedstrijden kwam hij er in de eindfase in en maakte het team in mij ogen niet echt slechter (er zijn immers veel wedstrijden beslist of uitgebouwd in die fase). Hij vult het duidelijk anders in, hij trekt meer naar binnen maar daar ligt ook zijn kracht (korte combinaties en is balvast).
Een pluspunt vind ik zijn multifunctionele inzetbaarheid, daardoor kan ik ook goed begrijpen dat Max hem gehaald heeft voor die prijs (ik reken ook inflatie mee).
In mijn ogen kunnen we hem er dus heel goed bij hebben, hij had gisteren zeer goede ingrepen, liep goed in de ruimtes en scoorde een mooie en belangrijke goal.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 11:26 Een pluspunt vind ik zijn multifunctionele inzetbaarheid, daardoor kan ik ook goed begrijpen dat Max hem gehaald heeft voor die prijs (ik reken ook inflatie mee).
In mijn ogen kunnen we hem er dus heel goed bij hebben, hij had gisteren zeer goede ingrepen, liep goed in de ruimtes en scoorde een mooie en belangrijke goal.
Je moet ook in ogenschouw nemen dat hij niet zozeer als vervanger/backup maar als co-linkervleugelstormer is gehaald, het is een duobaan geworden sinds de 5 wissels.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 19 sep 2022, 11:33 Je moet ook in ogenschouw nemen dat hij niet zozeer als vervanger/backup maar als co-linkervleugelstormer is gehaald, het is een duobaan geworden sinds de 5 wissels.
Ja in een druk programma is dat een pré. Alleen denk ik dat als Kerkez zoals gisteren de hele wedstrijd blijft staan er weinig tegenin te brengen is (als hij fit genoeg is). Ik zie dus speeltijd op meerdere posities voor de Wit en zo is hij ook gehaald in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 11:26 Qua vervanger en back up voor Kerkez scoort hij bij mij een ruim voldoende (Kerkez is wel een verhaal apart). In haast alle wedstrijden kwam hij er in de eindfase in en maakte het team in mij ogen niet echt slechter (er zijn immers veel wedstrijden beslist of uitgebouwd in die fase). Hij vult het duidelijk anders in, hij trekt meer naar binnen maar daar ligt ook zijn kracht (korte combinaties en is balvast).
Een pluspunt vind ik zijn multifunctionele inzetbaarheid, daardoor kan ik ook goed begrijpen dat Max hem gehaald heeft voor die prijs (ik reken ook inflatie mee).
In mijn ogen kunnen we hem er dus heel goed bij hebben, hij had gisteren zeer goede ingrepen, liep goed in de ruimtes en scoorde een mooie en belangrijke goal.
Mooi.

Ik ben het met je eens. Al heeft ook wat matige invalbeurten / momenten gehad.

Maar ik wijt dat aan een gebrek aan ritme.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 12:05 Mooi.

Ik ben het met je eens. Al heeft ook wat matige invalbeurten / momenten gehad.

Maar ik wijt dat aan een gebrek aan ritme.
Daarom geef ik ook geen 7,5 of meer voor dit seizoen, fouten horen er overigens gewoon bij, hoe je met fouten omga maakt het verschil.

Deze wedstrijd geef ik hem trouwens wel een 8,5
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 12:05 Mooi.

Ik ben het met je eens. Al heeft ook wat matige invalbeurten / momenten gehad.

Maar ik wijt dat aan een gebrek aan ritme.
Afgelopen donderdag was hij ook niet heel best, wedstrijdritme samen met een heel team dat erg matig speelde.
Gisteren prima wedstrijd. Zijn grootste plus tov Kerkez is zijn traptechniek, heeft echt een uitstekend schot / trap met zijn linker
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Topic kan alleen beter veranderd worden in
Mousa de wittah ofzo , als je hem hoort praten schieten de tranen in je broek.. ](*,)
mAgNaVoX oDySsEy
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAuluZ schreef: 19 sep 2022, 18:25 Topic kan alleen beter veranderd worden in
Mousa de wittah ofzo , als je hem hoort praten schieten de tranen in je broek.. ](*,)
Hij zal wel naar de zelfde logopedist gaan als Mexx Meerdink.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5419
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ja beste mensen, anders heeft ie geen street cred natuurlijk.

Weet ik veel. Ik zeg ook maar wat. ;)
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Maar zou tegen Groningen uit van Brederode er weer in staan, gesteld dat de selectie uit dezelfde jongens bestaat als afgelopen zondag ?
Denk het zelf eerlijk gezegd niet. En zou daar ook niet voor kiezen, als ik het voor het zeggen had.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZA'dam schreef: 20 sep 2022, 00:01 Maar zou tegen Groningen uit van Brederode er weer in staan, gesteld dat de selectie uit dezelfde jongens bestaat als afgelopen zondag ?
Nee toch?

Van Brederode heeft voldoende krediet gepakt en gekregen. Maar vervolgens ook weer zorgvuldig opgebrand.

Het lijkt mij dat De Wit nu weer daar gaat spelen.

Overigens is Karlsson tegen die tijd ook weer fit ...
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Antti Opdam schreef: 20 sep 2022, 07:23 Nee toch?

Van Brederode heeft voldoende krediet gepakt en gekregen. Maar vervolgens ook weer zorgvuldig opgebrand.

Het lijkt mij dat De Wit nu weer daar gaat spelen.

Overigens is Karlsson tegen die tijd ook weer fit ...
Volgende wedstrijd is 1 oktober al dus komt misschien nog wat vroeg voor Karlsson. Die zal bovendien wel langzaam gebracht gaan worden en wat tijd nodig hebben om z'n vorm te hervinden. Ruimte genoeg voor Mees de Wit nog om zich te laten zien, zou ik denken.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZA'dam schreef: 20 sep 2022, 10:21 Volgende wedstrijd is 1 oktober al dus komt misschien nog wat vroeg voor Karlsson. Die zal bovendien wel langzaam gebracht gaan worden en wat tijd nodig hebben om z'n vorm te hervinden. Ruimte genoeg voor Mees de Wit nog om zich te laten zien, zou ik denken.
Karlsson kennende heeft echt niet veel tijd nodig hebben om er weer te staan. Als het Groningen niet word dan de wedstrijd erna.
Plaats reactie