Jens Odgaard (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 11 aug 2022, 09:53 Met Odgaard meteen al geblesseerd is dat een flinke strop door de rekening.
"strop door de rekening"; het is dat me werd gezegd gewoon alles van je aan te nemen ... :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 11 aug 2022, 09:58 "strop door de rekening"; het is dat me werd gezegd gewoon alles van je aan te nemen ... :wink:
Is Brabants voor streep door de rekening :)
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 11 aug 2022, 09:53 Met Odgaard meteen al geblesseerd is dat een flinke strop door de rekening. Wat betreft Vanheusden dat zal wel ingecalculeerd zijn, heb al aangegeven dat dat een langzame weg zal betreffen voor deze weer geheel blessurevrij, topfit en vervolgens nog eens op zijn oude niveau kan uitkomen. Die laatste is in mijn ogen beslist geen zekerheidje of we daar het komend seizoen heel veel aan gaan hebben. Degene die denken dat hij binnen de kortste keren een rots in de branding in onze defensie zal vormen, zijn wel heel naïef als je kijkt waar hij vandaan komt.
Nu vind ik jou dan weer heel negatief. Je doet net alsof hij er al meer dan een jaar uit ligt. Hij ligt er pas sinds februari uit en is alweer een tijdje op de weg terug.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Kan Odgaard de trainingen weer hervatten en zich weer bij de selectie voegen voor de wedstrijd tegen Sparta of ligt hij er weken uit?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Zit weer bij de wedstrijdselectie en dus in het vliegtuig naar Portugal!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Nu.nl spreekt over een knieblessure. De eerste keer dat ik daarover lees. Dacht altijd dat het iets anders was (vergeten wat)
we can come an end
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

differentcook schreef: 24 aug 2022, 12:30 Nu.nl spreekt over een knieblessure. De eerste keer dat ik daarover lees. Dacht altijd dat het iets anders was (vergeten wat)
Hamstring blessure.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Odgaard sneller weer inzetbaar dan Bazoer.
Dat is ook een kunst.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

DeZuivelDuivel schreef: 24 aug 2022, 14:34 Odgaard sneller weer inzetbaar dan Bazoer.
Dat is ook een kunst.
Dat is knap van Odgaard óf dat is matig van Bazoer
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Sir Robbert schreef: 24 aug 2022, 14:53 Dat is knap van Odgaard óf dat is matig van Bazoer
Of domme pech voor Bazoer.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Zal nog wel een tijdje duren voordat Odgaard weer op niveau is. Gisteren gelukkig weer minuten gemaakt.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ik maak mij een beetje zorgen om deze aankoop. Wat zijn nu eigenlijk zijn kwaliteiten? Als ik het zo zie is het een vrij bonkige, niet al te snelle aanvallende middenvelder, niet heel erg verfijnd. Ik zie hem echt niet als een rechtsbuiten in een 4-4-3. Is het dan een 10? Lijkt mij niet. Kortom wie kan mij vertellen wat de specifieke kwaliteiten zijn. Ik zie Evjen zich eindelijk enorm ontwikkelen, momenteel veel scorend, veel meer de rechtsbuiten, maar misschien heb ik het mis.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 26 aug 2022, 06:42 Ik maak mij een beetje zorgen om deze aankoop. Wat zijn nu eigenlijk zijn kwaliteiten? Als ik het zo zie is het een vrij bonkige, niet al te snelle aanvallende middenvelder, niet heel erg verfijnd. Ik zie hem echt niet als een rechtsbuiten in een 4-4-3. Is het dan een 10? Lijkt mij niet. Kortom wie kan mij vertellen wat de specifieke kwaliteiten zijn. Ik zie Evjen zich eindelijk enorm ontwikkelen, momenteel veel scorend, veel meer de rechtsbuiten, maar misschien heb ik het mis.
Ja same. Was heel blij met deze aankoop omdat ik hem bij RKC echt ontzettend goed vond, een van de meest interessante spelers van de eredivisie zelfs. Maar nu ik hem zie spelen los van dat hij weer in zijn spel moet komen na zijn blessure heb ik mn twijfels hoe hij gebruikt moet worden en zeker in het huidige systeem van AZ zie ik hem niet ergens passen. Daarnaast vind ik hem ook vrij laconiek over het veld joggen/wandelen bij balverlies bijvoorbeeld vergeleken met een Evjen die altijd op volle snelheid terug verdedigd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Rjansen17 schreef: 26 aug 2022, 06:42 Ik maak mij een beetje zorgen om deze aankoop. Wat zijn nu eigenlijk zijn kwaliteiten? Als ik het zo zie is het een vrij bonkige, niet al te snelle aanvallende middenvelder, niet heel erg verfijnd. Ik zie hem echt niet als een rechtsbuiten in een 4-4-3. Is het dan een 10? Lijkt mij niet. Kortom wie kan mij vertellen wat de specifieke kwaliteiten zijn.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=1qiqVgBMfSA

Rechtsbuiten / spits.
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Hij was niet best gisteravond. Maar laten we hem vooral even de tijd gunnen om ritme te krijgen en te wennen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 26 aug 2022, 06:55
Link: http://www.youtube.com/watch?v=1qiqVgBMfSA

Rechtsbuiten / spits.
Ik vul aan rechtsbuiten / spits / linksbuiten / aanvallende middenvelder
Speler die het beste gedijt door hem niet vast te zetten op een enkele positie maar het sterkst is als de aanvallers veel door elkaar te bewegen en van positie wisselen.
Daar hebben we ook de spelers voor met Karlsson en Pavlidis.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 26 aug 2022, 08:02 Ik vul aan rechtsbuiten / spits / linksbuiten / aanvallende middenvelder
Speler die het beste gedijt door hem niet vast te zetten op een enkele positie maar het sterkst is als de aanvallers veel door elkaar te bewegen en van positie wisselen.
Daar hebben we ook de spelers voor met Karlsson en Pavlidis.
Ja qua potentie maak ik me geen zorgen, maar dat hij deze invalbeurt en de vorige totaal niks wist te brengen deed wel mijn wenkbrauwen fronsen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

FugAZi schreef: 26 aug 2022, 08:23 Ja qua potentie maak ik me geen zorgen, maar dat hij deze invalbeurt en de vorige totaal niks wist te brengen deed wel mijn wenkbrauwen fronsen.
In zijn, wat is het, 3 halve wedstrijden toch al in twee wedstrijden doorslaggevend geweest. Wat moet dat worden als die jongen helemaal wedstrijdfit is en zijn draai als nieuwe speler in dit elftal heeft gevonden. Geen twijfel, deze speler heeft iets specials en kan met een enkele actie een wedstrijd voor je beslissen, maar je moet hem niet vast positioneren.
https://www.youtube.com/watch?v=S9zQ5_ijevw minuut 0.33
https://www.youtube.com/watch?v=S202ehepF04 minuut 1.15
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 26 aug 2022, 08:28 In zijn, wat is het, 3 halve wedstrijden toch al in twee wedstrijden doorslaggevend geweest. Wat moet dat worden als die jongen helemaal wedstrijdfit is en zijn draai als nieuwe speler in dit elftal heeft gevonden. Geen twijfel, deze speler heeft iets specials en kan met een enkele actie een wedstrijd voor je beslissen, maar je moet hem niet vast positioneren.
Mee eens.

Laat hem eerst maar eens vijf tot tien wedstrijden volledig fit staan.

Jens Odgaard is één van mijn minste zorgen op dit moment.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 26 aug 2022, 08:28 In zijn, wat is het, 3 halve wedstrijden toch al in twee wedstrijden doorslaggevend geweest. Wat moet dat worden als die jongen helemaal wedstrijdfit is en zijn draai als nieuwe speler in dit elftal heeft gevonden. Geen twijfel, deze speler heeft iets specials en kan met een enkele actie een wedstrijd voor je beslissen, maar je moet hem niet vast positioneren.
https://www.youtube.com/watch?v=S9zQ5_ijevw minuut 0.33
https://www.youtube.com/watch?v=S202ehepF04 minuut 1.15
Ik verwacht veel van hem en ook al leuke dingen gezien, maar ik benoem het graag zoals het is, en het was niet best.
Plaats reactie