Jens Odgaard (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Odgaard is en blijft een momenten voetballer. Niet explosief, geen echte passeerbeweging en zeker geen rechtbuiten. Af en toe briljant maar voor mij brengt hij vaak veel te weinig.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Odgaard is en blijft een momenten voetballer. Niet explosief, geen echte passeerbeweging en zeker geen rechtbuiten. Af en toe briljant maar voor mij brengt hij vaak veel te weinig.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Rjansen17 schreef: 08 feb 2023, 07:52 ' maar voor mij brengt hij vaak veel te weinig '
Smaken verschillen, ik zie hem samen met Pavlidis toch vaak het verschil maken, ook al is het inderdaad geen pure rechtsbuiten.
Gewoon een van de betere aankopen van Huibers.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 08 feb 2023, 17:12 Smaken verschillen, ik zie hem samen met Pavlidis toch vaak het verschil maken, ook al is het inderdaad geen pure rechtsbuiten.
Gewoon een van de betere aankopen van Huibers.
Eens, AZ heeft een dergelijke speler hard nodig. Die schijt heeft aan het robotvoetbal van Jansen en soms gewoon eens wat onverwachts doet. Gewoon rammen bijvoorbeeld, scoort hij niet, dan krijgt Mijnans zoals gister wel een rebound. Heeft Karlsson zn dag niet, dan kunnen Pavlidis en Odgaard het verschil maken. Of vice versa.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 08 feb 2023, 07:52 Odgaard is en blijft een momenten voetballer. Niet explosief, geen echte passeerbeweging en zeker geen rechtbuiten. Af en toe briljant maar voor mij brengt hij vaak veel te weinig.
Waardeloos die Odgaard met zijn dubbele cijfers en beslissende bijdrages :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 08 feb 2023, 17:59 Eens, AZ heeft een dergelijke speler hard nodig. Die schijt heeft aan het robotvoetbal van Jansen en soms gewoon eens wat onverwachts doet. Gewoon rammen bijvoorbeeld, scoort hij niet, dan krijgt Mijnans zoals gister wel een rebound. Heeft Karlsson zn dag niet, dan kunnen Pavlidis en Odgaard het verschil maken. Of vice versa.
Ik denk niet dat je dit bij AZ zult gaan zien, is er niet de club naar.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 08 feb 2023, 20:24 Ik denk niet dat je dit bij AZ zult gaan zien, is er niet de club naar.
Waar heb je het over? Hij speelt toch bij AZ?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 08 feb 2023, 17:59 Eens, AZ heeft een dergelijke speler hard nodig. Die schijt heeft aan het robotvoetbal van Jansen en soms gewoon eens wat onverwachts doet. Gewoon rammen bijvoorbeeld, scoort hij niet, dan krijgt Mijnans zoals gister wel een rebound. Heeft Karlsson zn dag niet, dan kunnen Pavlidis en Odgaard het verschil maken. Of vice versa.
Hij staat bovenaan in de eredivisie met de meeste schoten 😂
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Odgaard ramt toch juist best vaak een bal op doel uit onverwachtse hoek?

Ik ben er overigens ook een voorstander van om iedere vrije trap of penalty welke Karlsson zelfstandig op komt eisen, direct aan Odgaard door te geven voorlopig.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Al weken zwaar uit vorm, op dit moment een van de minste en die schoten op goal . ..zware dip.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Onzin. Als je het in elk topic blijft roepen, maakt dat het niet opeens waar.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik geniet er enorm van dat we sinds jaren eindelijk weer iemand hebben die gewoon brutaal het doel onder schot neemt en dat ook enorm goed kan. Ballen zijn voor de keepers echt moeilijk te houden en al helemaal moeilijk te klemmen.

Daarnaast enorm technische speler, meest technischvaardige bij AZ als je het mij vraagt maar wel wisselvallig. Vind hem vaak goed maar als het niet goed gaat dan is het ook gelijk een 4 of lager.

Je mag ook nog even bedenken dat hij ook gewoon een nieuwkomer is en dit voor hem ook een stap hoger op is dus hij moet wennen net zoals iedereen. Daarnaast beoordeel je hem al snel als oudere speler maar ondertussen is hij jonger dan Reijnders en Pavlidis.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wildcat schreef: 08 mar 2023, 21:21 Ik geniet er enorm van dat we sinds jaren eindelijk weer iemand hebben die gewoon brutaal het doel onder schot neemt en dat ook enorm goed kan. Ballen zijn voor de keepers echt moeilijk te houden en al helemaal moeilijk te klemmen.

Daarnaast enorm technische speler, meest technischvaardige bij AZ als je het mij vraagt maar wel wisselvallig. Vind hem vaak goed maar als het niet goed gaat dan is het ook gelijk een 4 of lager.

Je mag ook nog even bedenken dat hij ook gewoon een nieuwkomer is en dit voor hem ook een stap hoger op is dus hij moet wennen net zoals iedereen. Daarnaast beoordeel je hem al snel als oudere speler maar ondertussen is hij jonger dan Reijnders en Pavlidis.
Je hebt wel gelijk, beetje uit frustratie, maar ik neem mijn woorden terug en geef hem de tijd.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Helaas wederom erg slecht
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Rjansen17 schreef: 12 mar 2023, 17:01 Helaas wederom erg slecht
Het is echt niet om aan te zien ...

:?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik had al eerder mijn bedenkingen bij Odgaard. Schiet er wel eens een bal in, net als bij RKC. Maar kan er verder niet veel van dankzij vooral een te langzame handelingssnelheid resulterende in oeverloos balverlies.
Verkeerd gescout.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 13 mar 2023, 16:15 Ik had al eerder mijn bedenkingen bij Odgaard. Schiet er wel eens een bal in, net als bij RKC. Maar kan er verder niet veel van dankzij vooral een te langzame handelingssnelheid resulterende in oeverloos balverlies.
Verkeerd gescout.
Hij heeft ook heel goede wedstrijden gespeeld voor AZ en dat maakt jouw 'Verkeerd gescout' opmerking voor mij wat raar.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 13 mar 2023, 16:29 Hij heeft ook heel goede wedstrijden gespeeld voor AZ en dat maakt jouw 'Verkeerd gescout' opmerking voor mij wat raar.

Ja eens, t wil nog niet echt lukken dat beide flanken bij AZ tegelijk op volle toeren draaien. Weet niet waardoor dat nou komt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als Odgaard weer terug in de spits kan bij een vertrek van Pavlidis dan zal hij denk ik gewoon weer gaan scoren. Heeft het overigens ook op de flank niet altijd slecht gedaan. Zie niet in waarom hij niet de dubbele cijfers in de competitie kan halen. Daar hoeft hij immers nog maar 2 x voor te scoren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 13 mar 2023, 18:46 Als Odgaard weer terug in de spits kan bij een vertrek van Pavlidis dan zal hij denk ik gewoon weer gaan scoren. Heeft het overigens ook op de flank niet altijd slecht gedaan. Zie niet in waarom hij niet de dubbele cijfers in de competitie kan halen. Daar hoeft hij immers nog maar 2 x voor te scoren.
10 doelpunten vind ik wel te weinig
we can come an end
Plaats reactie