Mayckel Lahdo (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 04 okt 2022, 06:58 Op zich wel knappe scouting ook.

Had ooit iemand van deze speler gehoord?
Begreep dat oa Heerenveen ook achter hem aanzat, mogelijk ook omdat hij bijna transfervrij was (contract liep tot eind 2022). Toen heeft AZ besloten om geen risico te nemen en hem direct te kopen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

BIj Feyenoord speelt toch ook zo goede Zweed die voor de neus van AZ was weg gekaapt :lol:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 04 okt 2022, 06:58 Op zich wel knappe scouting ook.

Had ooit iemand van deze speler gehoord?
Ik denk vanuit hier niet, maar binnen Zweden staat hij wel als up and commer te boeken waar het eea van wordt verwacht.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

RoycosoepieAZ schreef: 04 okt 2022, 07:32 BIj Feyenoord speelt toch ook zo goede Zweed die voor de neus van AZ was weg gekaapt :lol:
Lahdo: 7 ton
Walemark 4 miljoen

Lahdo is ook een jaar jonger maar had weliswaar een halfjarig contract nog.

Top aankoop van Max =D> Een speler met diepgang/snelheid, twee benig, goed schot en past precies in de selectie qua hiërarchie, dit jaar spelen wat je kan om volgend jaar basis te spelen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Verdient ondertussen wel een revanche als basisspeler. Ook om de ontstane euforie over z'n prestaties even te bevestigen. Tis heerlijk invallen op moment bij AZ als je op voorsprong staat (tegen ook veelal laagvliegers). Niet om nou de pret te drukken, maar het kan bij sommigen na 1/2 mindere prestatie door de hoge verwachtingen nu ook weer helemaal de andere kant op slaan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 04 okt 2022, 06:58 Op zich wel knappe scouting ook.

Had ooit iemand van deze speler gehoord?
Zoals wel eens eerder gezegd:
Die was pas heel recent doorgebroken en had nog geen nationale jeugdselectie gehaald.
Die moet echt op een hele bijzondere manier bekeken zijn zoals bijvoorbeeld de jeugdcompetities volgen in Zweden (dat lijkt mij toch redelijk kostenintensief).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 04 okt 2022, 20:03 Zoals wel eens eerder gezegd:
Die was pas heel recent doorgebroken en had nog geen nationale jeugdselectie gehaald.
Die moet echt op een hele bijzondere manier bekeken zijn zoals bijvoorbeeld de jeugdcompetities volgen in Zweden (dat lijkt mij toch redelijk kostenintensief).
Scouting is tegenwoordig heel veel via de laptop waarbij allerlei scouting / data modellen gevolgd worden
Veel jeugdcompetities worden ook zo gevolgd
Zo zijn ze waarschijnlijk ook bij Mayckel uitgekomen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Data-modellen van welke club dan?
2022-10-05 08_48_15-Mayckel Lahdo - Spelersprofiel 22_23 _ Transfermarkt en nog 1 andere pagina - Pe.jpg
2022-10-05 08_48_15-Mayckel Lahdo - Spelersprofiel 22_23 _ Transfermarkt en nog 1 andere pagina - Pe.jpg (37.58 KiB) 2682 keer bekeken
2022-10-05 08_49_55-Mayckel Lahdo - Wedstrijdoverzicht _ Transfermarkt en nog 1 andere pagina - Pers.jpg
2022-10-05 08_49_55-Mayckel Lahdo - Wedstrijdoverzicht _ Transfermarkt en nog 1 andere pagina - Pers.jpg (26.59 KiB) 2682 keer bekeken
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Maakt toch wel indruk in zijn invalbeurten en net als karlsson en Odgaard aarzelt hij niet als het maar even kan om verwoestend uit te halen.
Zolang we Pavlidis missen, zie ik wel wat in een aanval Karlsson-Odgaard-Lahdo.
Mag wat mij betreft met alle respect voor Brederode en Yuki meer minuten gaan maken.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

De Rode Baron schreef: 07 okt 2022, 13:01 Maakt toch wel indruk in zijn invalbeurten en net als karlsson en Odgaard aarzelt hij niet als het maar even kan om verwoestend uit te halen.
Zolang we Pavlidis missen, zie ik wel wat in een aanval Karlsson-Odgaard-Lahdo.
Mag wat mij betreft met alle respect voor Brederode en Yuki meer minuten gaan maken.
Eens. Lahdo verdient zeker meer. Van Brederode komt (nog) tekort en Yuki is hopeloos uit vorm.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bertje schreef: 07 okt 2022, 15:18 Eens. Lahdo verdient zeker meer. Van Brederode komt (nog) tekort en Yuki is hopeloos uit vorm.
Gisteren bij jong, was het flets.
Van Brederode viel meer op, alhoewel, dat moet gezegd, werd die ook wel meer gezocht door zijn medespelers.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

De Rode Baron schreef: 08 nov 2022, 09:37 Gisteren bij jong, was het flets.
Van Brederode viel meer op, alhoewel, dat moet gezegd, werd die ook wel meer gezocht door zijn medespelers.
Heeft dat niet ook te maken dat Jong AZ ook "links georiënteerd" is qua aanvallen?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Weer goed ingevallen met balvastheid, dreiging, gretigheid en een actie de diepte in. Maakt een goede ontwikkeling door als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

Wildcat schreef: 03 apr 2023, 09:17 Weer goed ingevallen met balvastheid, dreiging, gretigheid en een actie de diepte in. Maakt een goede ontwikkeling door als je het mij vraagt.
Interessante speler die vaak toch met 'frisse energie' invalt (en dat is prettig in een slotfase).
Toch heeft hij ook vaak zeer matig gespeeld.
Al met al schrijf ik hem zeker nog niet af en heb ik vooralsnog goede hoop dat hij volgend seizoen meer van zich zal laten zien!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Lahdo is 20 en had voor dat hij bij AZ kwam weinig profminuten in de benen.
Ik noemde het indertijd een gokje en dat blijft het ook wel. Hij laat bij vlagen interessante dingen zien, maar ook bij vlagen kansloze dingen. Hopelijk wordt het zo'n scenario van een speler die na een aanloopfase in een keer flink doorgroeit.

Daarbij neem ik mee dat het in die paar wedstrijden Jong AZ ook wisselvallig was.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 03 apr 2023, 20:04 Lahdo is 20 en had voor dat hij bij AZ kwam weinig profminuten in de benen.
Ik noemde het indertijd een gokje en dat blijft het ook wel. Hij laat bij vlagen interessante dingen zien, maar ook bij vlagen kansloze dingen. Hopelijk wordt het zo'n scenario van een speler die na een aanloopfase in een keer flink doorgroeit.

Daarbij neem ik mee dat het in die paar wedstrijden Jong AZ ook wisselvallig was.
Beschikt in ieder geval over alle belangrijke onderdelen, snelheid, kracht, balbehandeling, goed schot en oog voor medespelers. Daarnaast enorm ijverig.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Contract tot 2027, dus men heeft wel geloof in hem (en/of hij heeft een goedkoop contract)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 03 apr 2023, 20:04 Lahdo is 20 en had voor dat hij bij AZ kwam weinig profminuten in de benen.
Ofwel: ontzettend jong.

Steven Berrghuis zat in die tijd bij Twente op de tribune en mocht daarna (!) de helft van de wedstrijden invallen bij VVV.

Wout Weghorst zette op die leeftijd zijn eerste stappen in de eerste divisie bij Emmen.

Etc. Etc.

Lahdo is dus - heel - goed op weg.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 07 apr 2023, 06:39 Ofwel: ontzettend jong.

Steven Berrghuis zat in die tijd bij Twente op de tribune en mocht daarna (!) de helft van de wedstrijden invallen bij VVV.

Wout Weghorst zette op die leeftijd zijn eerste stappen in de eerste divisie bij Emmen.

Etc. Etc.

Lahdo is dus - heel - goed op weg.
Dat stond even verderop 8) maar je hebt netjes wat ik bedoelde uitgeschreven :mrgreen:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ik zei steeds hij kan de power niet lang genoeg vasthouden. En ja hij zakte flink terug na zijn eerste 20 minuten. Maar eerlijk is eerlijk hij herstelde zich wel en perste er nog zeker goeie acties en combinaties uit.
Plaats reactie