Mayckel Lahdo (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 20 jun 2022, 14:20 Afbeelding
Leuk rapport! Hij was trouwens we beduidend goedkoper. Kostte de helft.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 21 jun 2022, 08:05 Leuk rapport! Hij was trouwens we beduidend goedkoper. Kostte de helft.
Ik heb contact gezocht met de makers of ze van Jens Odgaard (waar ze alle data van hebben) mogelijk ook een rapport willen maken nu alles wijst dat we deze speler binnenkort mogen begroeten. Gaat hij een concurrent van Dani de Wit worden of juist meer van deze Lahdo.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 21 jun 2022, 10:53 Ik heb contact gezocht met de makers of ze van Jens Odgaard (waar ze alle data van hebben) mogelijk ook een rapport willen maken nu alles wijst dat we deze speler binnenkort mogen begroeten. Gaat hij een concurrent van Dani de Wit worden of juist meer van deze Lahdo.
Of van Pavlidis
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 21 jun 2022, 11:22 Of van Pavlidis
Pavlidis is in mijn ogen een sterkhouder geworden, is samen met Karlsson een zekerheidje en met betere spelers om hem heen (lees Odgaard) zie ik hem zijn al niet geringe doelsaldo van zijn eerste seizoen nog wel verbeteren. Odgaard is te goed (en te duur) om hem als concurrent van een sterkhouder te zien.
Dat zal aanvallende middenvelder of eventueel vleugelaanvaller worden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

De Rode Baron schreef: 21 jun 2022, 11:46 Pavlidis is in mijn ogen een sterkhouder geworden, is samen met Karlsson een zekerheidje en met betere spelers om hem heen (lees Odgaard) zie ik hem zijn al niet geringe doelsaldo van zijn eerste seizoen nog wel verbeteren. Odgaard is te goed (en te duur) om hem als concurrent van een sterkhouder te zien.
Dat zal aanvallende middenvelder of eventueel vleugelaanvaller worden.
Ik zou hem ietwat in de rug van Pavlidis vanaf de rechterkant opstellen. Hij wordt dus geen aan de zijlijn vastzittende rechtsbuiten. Karlsson, als ie blijft, speelt vanaf links. Lahdo vooral inbrengen als er gecounterd kan worden in het tweede deel van de wedstrijd als bijvoorbeeld Pavlidis vervangen wordt. Odgaard kan hem dan vanuit het centrum weg steken.

Er achter een sterk middenveld met Clasie, Midtsjö/Reijnders en Dani de Wit er van uit gaand dat die niet weg raakt. Die drie voorin moeten niet teveel achteruit namelijk om hun kracht voorin niet weg te halen.

Daarbij hoop ik wel dat Lahdo een betere versie van Aboukhlal is.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mooi een goal bij zijn officiele debuut. Hij schiet graag op goal.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Fijne speler met veel dreiging, snelheid en gretigheid richting het doel.
Lijkt inderdaad wel wat op Karlsson, maar dan razendsnel en heeft ook handige balletjes om andere te bedienen.

Als ik coach was zou dit zo klaar als een klontje zijn dat hij de voorkeur boven Evjen krijgt op rechts. Zo een speler Hebben we het hele vorige seizoen gemist.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Wildcat schreef: 28 jul 2022, 20:54 Fijne speler met veel dreiging, snelheid en gretigheid richting het doel.
Lijkt inderdaad wel wat op Karlsson, maar dan razendsnel en heeft ook handige balletjes om andere te bedienen.

Als ik coach was zou dit zo klaar als een klontje zijn dat hij de voorkeur boven Evjen krijgt op rechts. Zo een speler Hebben we het hele vorige seizoen gemist.
Alleen wordt dat de beoogde plek voor Ödgaard want op links zie je dat Jens zich niet prettig voelt. Lahdo moet gewoon vanaf links spelen en Odgaard rechts totdat Karlsson weer terug is. Van Brederode als back up op links. Evjen banken en back up voor Ödgaard.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Ik heb Mayckel nog niet zien spelen, maar lees toch overwegend goede berichten. Zouden jullie het aandurven met hem op rechtsvoor en Evjen daar achter?

In dat geval kan Odgaard namelijk lekker op 10 spelen of een soort tandem vormen met Pavlidis (om en om inzakken bijvoorbeeld, Vangelis zakt ook redelijk vaak in). Dan zou ik geen 6 miljoen uitgeven aan Bullaude en dat geld lekker gebruiken voor een vervanger van Midtsjo. Dat is een stuk urgenter dan.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

timdadum schreef: 29 jul 2022, 09:51 Ik heb Mayckel nog niet zien spelen, maar lees toch overwegend goede berichten. Zouden jullie het aandurven met hem op rechtsvoor en Evjen daar achter?

In dat geval kan Odgaard namelijk lekker op 10 spelen of een soort tandem vormen met Pavlidis (om en om inzakken bijvoorbeeld, Vangelis zakt ook redelijk vaak in). Dan zou ik geen 6 miljoen uitgeven aan Bullaude en dat geld lekker gebruiken voor een vervanger van Midtsjo. Dat is een stuk urgenter dan.
Ik zou dat aandurven, dat hij gisteren in het veld kwam bracht hij gelijk iets extra's met veel aanvallende intenties zoals een echte aanvaller zou moeten doen. Telkens op zoek naar de actie en een prima balbehandeling, paar keer mooi 2 man passeren en vaak op doel willen schieten, ook een paar sprintjes gezien waarbij hij echt aanzienlijk sneller is dan menig tegenstander. Voor mijn gevoel ga je er een stuk op vooruit tov Evjen.

Hij is 19 maar oogt als iemand die er helemaal klaar voor is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Scorebord journalistiek tot en met.

Het ziet er soms veelbelovend uit, maar hij peert ook ballen gewoon het stadion uit.
Ik ben zeker benieuwd, maar de last nu op deze jongen leggen is te vroeg.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Laten we eerst maar eens kijken hoe hij presteert op de langere termijn èn tegen betere tegenstanders. Het is echter wel aardig om te zien dat hij een verbetering lijkt t.o.v. Sowah :lol:.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2022, 11:24 Scorebord journalistiek tot en met.

Het ziet er soms veelbelovend uit, maar hij peert ook ballen gewoon het stadion uit.
Ik ben zeker benieuwd, maar de last nu op deze jongen leggen is te vroeg.
Dit heeft echt niks met scorebord journalistiek te maken, term compleet verkeerd en toegepast.

Hij laat steeds mooie dingen zien, waar een Evjen niet eens een poot aan de grond krijgt tegen dit soort tegenstanders. Kan prima zeggen dat ik hem de kans liever geef dan Evjen en verwacht dat de aanval van AZ meer zal floreren met hem er in.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Jaartje verhuren aan een Zwolle.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Kreeg een beetje het gevoel dat hij te graag iets wou laten zien vandaag, vandaar misschien ook die rare actie in de 16. Zocht elke keer een moeilijke oplossing die fout ging. Hij heeft wel wat in huis maar echt een stuk consequenter worden
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2022, 11:24 Scorebord journalistiek tot en met.

Het ziet er soms veelbelovend uit, maar hij peert ook ballen gewoon het stadion uit.
Ik ben zeker benieuwd, maar de last nu op deze jongen leggen is te vroeg.
Een hele vroeg up! maar... up!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Knul is logischerwijs totaal niet klaar om serieuze potjes te starten. Heeft nog geen 300minuten profvoetbal gespeeld. Gasten die hier al 4 jaar spelen mag je tot de enkels afzagen, bij hem heb ik er wat meer moeite mee. Als je nu iemand uit de u19 plukt en hem bij az1 in de basis zet, en hij door het ijs zakt is dat ook compleet logisch. Vooral armoedig dat we niks beters hebben lopen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 04 aug 2022, 22:27 Knul is logischerwijs totaal niet klaar om serieuze potjes te starten. Heeft nog geen 300minuten profvoetbal gespeeld. Gasten die hier al 4 jaar spelen mag je tot de enkels afzagen, bij hem heb ik er wat meer moeite mee. Als je nu iemand uit de u19 plukt en hem bij az1 in de basis zet, en hij door het ijs zakt is dat ook compleet logisch. Vooral armoedig dat we niks beters hebben lopen.
Ik neem die jongen niets kwalijk. Natuurlijk is hij nog niet klaar voor dit niveau.

Maar de voorrondes in Europa is nu niet direct het niveau om hem eens lekker op te trainen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 04 aug 2022, 22:27 Vooral armoedig dat we niks beters hebben lopen.
Exact, want de Evjens en consorten bakken er ook niets van.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 04 aug 2022, 22:27 Knul is logischerwijs totaal niet klaar om serieuze potjes te starten. Heeft nog geen 300minuten profvoetbal gespeeld. Gasten die hier al 4 jaar spelen mag je tot de enkels afzagen, bij hem heb ik er wat meer moeite mee. Als je nu iemand uit de u19 plukt en hem bij az1 in de basis zet, en hij door het ijs zakt is dat ook compleet logisch. Vooral armoedig dat we niks beters hebben lopen.
Ik vind het armoedig dat spelers die al 50+ wedstrijden in de benen hebben bij Jong AZ(met succes) niet de kans krijgen en iedereen dat maar heel logisch vinden. Maar als er dan voor een paar ton een nóg jongere Zweed met nóg minder ervaring wordt opgepikt het opeens volstrekt logisch is om hem in de basis te zetten. Het is niet consequent.

Ik ben het met Antti eens dat Lahdo nog wel de tijd verdient, maar andere jongens hadden meer recht op minuten (en het was al geen geweldige voorbereiding).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie