Mayckel Lahdo (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 18 jun 2022, 10:51 Gezien Huiberts het veelvuldig er over heeft dat deze speler precies in het profiel past wat men al lang zoekt, zorgvuldig over een half seizoen is gescout, en de verwachtingen er zijn dat hij er wel eens snel kan staan mede gebaseerd omdat hij bij de Zweedse topclub zich ook in een rap tempo in het eerste heeft gespeeld, proef ik een beetje uit die woorden dat Evjen, Lahdo en mogelijk zelfs weer Yuki moeten uitmaken wie rechts voorin gaat spelen. Ik denk dat er nu op andere posities wordt gekeken naar versterkingen maar verwacht geen directe versterking meer voor rechts voorin.
Zie dat je mijn vorige post hebt genegeerd, maar ik heb echt een hekel aan dit soort propagandistische lulverhalen dus bij deze ga ik het anders proberen:

Hoe zorgvuldig kan je een speler scouten die 10-13 wedstrijden heeft gespeeld in het eerste van een team, waarvan hij in pure speelminuten hij er nog geen 6 op het veld heeft gestaan? Gewoon objectief gesproken? leg het mij uit.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 18 jun 2022, 10:56 Zie dat je mijn vorige post hebt genegeerd, maar ik heb echt een hekel aan dit soort propagandistische lulverhalen dus bij deze ga ik het anders proberen:

Hoe zorgvuldig kan je een speler scouten die 10-13 wedstrijden heeft gespeeld in het eerste van een team, waarvan hij in pure speelminuten hij er nog geen 6 op het veld heeft gestaan? Gewoon objectief gesproken? leg het mij uit.
Nee, ik ben het met je eens en het Max verhaal doet me ook een beetje fronsen over dat zorgvuldig scouten. Dit blijft een pure gok.
Nogmaals , wellicht prima talent die ons versteld zal laten staan, maar nu proef ik uit zijn verhaal dat dit de speler is die precies in het profiel valt waar men al lange tijd naar op zoek is. Ik betwijfel ten zeerste dat er op die positie nog een 'directe' versterking bij komt. Minuut 2:40 bevestigd dit wel zo'n beetje.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

De Rode Baron schreef: 18 jun 2022, 11:09 Nee, ik ben het met je eens en het Max verhaal doet me ook een beetje fronsen over dat zorgvuldig scouten. Dit blijft een pure gok.
Nogmaals , wellicht prima talent die ons versteld zal laten staan, maar nu proef ik uit zijn verhaal dat dit de speler is die precies in het profiel valt waar men al lange tijd naar op zoek is. Ik betwijfel ten zeerste dat er op die positie nog een 'directe' versterking bij komt. Minuut 2:40 bevestigd dit wel zo'n beetje.
AZ is ook nog steeds bezig met Odgaard. Ik geloof dus wel dat er nog wel een directe versterking(en) komen. Veel zal ook afhangen wat er nog vertrekt. Tot nu toe is nog niemand "officieel" verkocht, alleen ziet het er wel naar uit dat Aboukhlal, Ferdy binnenkort vertrekken.

Dan nog de suspects: Wijndal, Hatzi, Letschert, Midtsjø, Dani, Karlsson, Taabouni, Peer, Goudmijn en Duin

Deze jongen was redelijk goedkoop en zal dus voor extra concurrentie moeten zorgen, maar zal niet direct "DE" versterking zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Love AZ Til I Die! schreef: 18 jun 2022, 12:17 AZ is ook nog steeds bezig met Odgaard. Ik geloof dus wel dat er nog wel een directe versterking(en) komen. Veel zal ook afhangen wat er nog vertrekt. Tot nu toe is nog niemand "officieel" verkocht, alleen ziet het er wel naar uit dat Aboukhlal, Ferdy binnenkort vertrekken.

Dan nog de suspects: Wijndal, Hatzi, Letschert, Midtsjø, Dani, Karlsson, Taabouni, Peer, Goudmijn en Duin

Deze jongen was redelijk goedkoop en zal dus voor extra concurrentie moeten zorgen, maar zal niet direct "DE" versterking zijn.
Normaal zou ik zeggen dat Max eerst de breedtespelers haalt en daarbij een verhaaltje ophangt dat de prijs voor de aan te trekken basisspelers drukt of iig de verwachtingen bij de AZ volgers tempert. Maar na de afgelopen transferwindows durf ik dit niet meer zo te stellen.
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

differentcook schreef: 18 jun 2022, 10:55 Nou, jij bent gelukkig wel altijd positief richting je medeforummers :lol: 8-[
=D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZ 4 Life schreef: 17 jun 2022, 21:39 Evjen kwam binnen als speler van het jaar en talent van het jaar in Noorwegen. Dat is een heel andere status dan deze jongen, die nog weinig status heeft opgebouwd in Zweden.
Dat was juist m'n punt: dat het nog wel eens een lastig verhaal kan worden met hem. Het Noorse supertalent Evjen had al alle moeite om zich tot hetzelfe nie au op te trekken. Evjen had daarentegen veel last van de overstap naar een ander land met andere gebruiken, als ik het goed heb begrepen. Hopelijk is Lahdo een jongen die zich snel aanpast.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

differentcook schreef: 18 jun 2022, 12:29 Normaal zou ik zeggen dat Max eerst de breedtespelers haalt en daarbij een verhaaltje ophangt dat de prijs voor de aan te trekken basisspelers drukt of iig de verwachtingen bij de AZ volgers tempert. Maar na de afgelopen transferwindows durf ik dit niet meer zo te stellen.
Ik ben ook sceptisch geweest en nog steeds wel, maar nu er eindelijk daad bij het woord wordt gevoegd inzake de sponsors, de begroting daadwerkelijk flink groter is vanaf komende seizoen. Durf ik het wel aan om het toch iets rooskleuriger in te zien en hem dan op zijn woord te geloven..

Hopelijk schaadt hij mijn vertrouwen niet 😁
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Roadman schreef: 18 jun 2022, 10:50 Want ? Mr.Positivo. Leg eens uit met je voetbaltechnische en tactische kennis ? Of anders…….schut up met je negatieve gebral. Alles wat je hier neerzet druipt van negativisme. Geen enkele onderbouwing van je inbreng. Alleen maar afzeiken.

Ben dus benieuwd waarop jij je “ fantastische” beoordeling op hebt gebaseerd.
Nee jij bent de vrolijke frans van het forum :lol:
Ik heb vrij goede mensenkennis en ik zie aan de interviews en de samenvattingen online dat het een prutser eerste klas is.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Love AZ Til I Die! schreef: 18 jun 2022, 12:17 AZ is ook nog steeds bezig met Odgaard. Ik geloof dus wel dat er nog wel een directe versterking(en) komen. Veel zal ook afhangen wat er nog vertrekt. Tot nu toe is nog niemand "officieel" verkocht, alleen ziet het er wel naar uit dat Aboukhlal, Ferdy binnenkort vertrekken.

Dan nog de suspects: Wijndal, Hatzi, Letschert, Midtsjø, Dani, Karlsson, Taabouni, Peer, Goudmijn en Duin

Deze jongen was redelijk goedkoop en zal dus voor extra concurrentie moeten zorgen, maar zal niet direct "DE" versterking zijn.
Ouwejan is inmiddels toch wel officieel verkocht? Ik hoop in ieder geval dat hij beter presteert dan die flatteuze foto die er in de media van hem wordt gebruikt. Daarop lijkt het alsof hij familie van Ronaldo is.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Kass schreef: 18 jun 2022, 15:53 Ouwejan is inmiddels toch wel officieel verkocht? Ik hoop in ieder geval dat hij beter presteert dan die flatteuze foto die er in de media van hem wordt gebruikt. Daarop lijkt het alsof hij familie van Ronaldo is.
Ik heb officieel nog niks gezien vanuit AZ, maar dat hij bij Schalke blijft is 100% zeker.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Afbeelding
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 20 jun 2022, 14:20
Leuk dit
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Leuk, maar wel een duidelijk vraagteken bij de productiviteit helaas... dat is toch juist wat we nodig hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2022, 15:39 Leuk, maar wel een duidelijk vraagteken bij de productiviteit helaas... dat is toch juist wat we nodig hebben.
Klopt, hierin moet de speler volgens dit rapport nog de nodige stappen maken maar ik zie hem dan ook meer een speler voor de toekomst.
Als het voor de rechter positie blijft bij deze versterking zal het denk ik veel stuivertje wisselen worden met Evjen, die ook niet echt heel productief genoemd kan worden.
Hoop echt, dat er zowel op rechts als op de 10 nog meer scorend vermogen bij komt (Odgaard kan op alle twee de posities uit de voeten). Van deze jongen moet je nog niet alles willen verwachten; buiten dat hij nog maar amper op het hoogste niveau is uitgekomen, bijzonder jong is, zal de stap naar het buitenland het er ook niet gemakkelijker op maken waardoor een seizoen of twee meer reëler is om tot een basiswaardige speler uit te groeien.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

De Rode Baron schreef: 20 jun 2022, 16:48 Klopt, hierin moet de speler volgens dit rapport nog de nodige stappen maken maar ik zie hem dan ook meer een speler voor de toekomst.
Als het voor de rechter positie blijft bij deze versterking zal het denk ik veel stuivertje wisselen worden met Evjen, die ook niet echt heel productief genoemd kan worden.
Hoop echt, dat er zowel op rechts als op de 10 nog meer scorend vermogen bij komt (Odgaard kan op alle twee de posities uit de voeten). Van deze jongen moet je nog niet alles willen verwachten; buiten dat hij nog maar amper op het hoogste niveau is uitgekomen, bijzonder jong is, zal de stap naar het buitenland het er ook niet gemakkelijker op maken waardoor een seizoen of twee meer reëler is om tot een basiswaardige speler uit te groeien.
Voor rechts komt er niet nog 1 bij. Barasi is er ook weer Ze zijn in Argentinië dus bezig met een aanvallende middenvelder. Dat werd tijd dat die zwakke plek verbeterd. Hadzi zal ook wel weggaan. Denk ook een extra CV. Een controleur erbij is ook geen overbodige luxe. Midtsjo wil weg en Clasie is toch blessure gevoelig. Hoor van een zakenrelatie uit Zweden dat deze jongen gezien wordt als een groot talent. Dus misschien is het een tweede Karlsson.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mousa Sidi schreef: 20 jun 2022, 17:23 Voor rechts komt er niet nog 1 bij. Barasi is er ook weer Ze zijn in Argentinië dus bezig met een aanvallende middenvelder. Dat werd tijd dat die zwakke plek verbeterd. Hadzi zal ook wel weggaan. Denk ook een extra CV. Een controleur erbij is ook geen overbodige luxe. Midtsjo wil weg en Clasie is toch blessure gevoelig. Hoor van een zakenrelatie uit Zweden dat deze jongen gezien wordt als een groot talent. Dus misschien is het een tweede Karlsson.
Hoezo komt er voor rechts niet nog één bij? Dit is al lange tijd de achilleshiel van AZ en Aboukhlal gaat er weg en ook Sowah zal niet langer blijven (en wat er met Evjen gebeurt is onzeker). Er moet wel degelijk een directe versterking komen daar.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 20 jun 2022, 17:39 Hoezo komt er voor rechts niet nog één bij? Dit is al lange tijd de achilleshiel van AZ en Aboukhlal gaat er weg en ook Sowah zal niet langer blijven (en wat er met Evjen gebeurt is onzeker). Er moet wel degelijk een directe versterking komen daar.
Ja dat zou belachelijk zijn. Huiberts met zn "er komt een directe versterking voor de rechtsbuiten" vorige winter. Als Karlsson geblesseerd zou raken ben je op beide kanten vleugellam. Lahdo lijkt me echt meer voor de toekomst. Dan houd je dus alleen Karlsson en Evjen(twijfelgeval) over voor 2 posities.

Rechtsbuiten zou prioriteit nummer 1 moeten zijn.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 20 jun 2022, 17:39 Hoezo komt er voor rechts niet nog één bij? Dit is al lange tijd de achilleshiel van AZ en Aboukhlal gaat er weg en ook Sowah zal niet langer blijven (en wat er met Evjen gebeurt is onzeker). Er moet wel degelijk een directe versterking komen daar.
Stengs stond al in zijn laatste seizoen onder de nodige kritiek en met de spelers die hem opvolgden is het er bepaald niet beter op geworden.
Jansen heeft natuurlijk niet uit luxe op een gegeven moment daar maar een rechtsback gepositioneerd die nog wat overzicht in zich had.
Nu Aboukhlal mogelijk een transfer maakt en Sowah al vertrokken is, zal met name Evjen het daar moeten doen en zal Lahdo, met die weinige bagage die hij eigenlijk nog maar op het hoogste niveau heeft, de strijd met hem moeten aan gaan. Dat is feitelijk heel karig om te verwachten dat op die positie nu dan de problemen zijn weggenomen. Hopen dat Evjen als donderslag bij heldere hemel die productieve en gevaarlijke aanvaller gaat worden en anders deze Lahdo (speler voor de toekomst) is niet echt topclubwaardig te noemen. Anders maar hopen op een sterke aanvallende middenvelder die met het zelfde gemak ook op de overige posities voorin uit de voeten kan waardoor Jansen altijd nog wat switchen. Er moet sowieso scorend vermogen bij wil je een ander seizoen krijgen dan dit huidige.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 20 jun 2022, 14:20 Afbeelding
Zeker leuk dit.

Waar komt dit vandaan?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik maak mij weinig zorgen.
Evjen begon beter te draaien, Lahdo is een talent en Odgaard lijkt misschien nog te komen, die ook op rechts kan spelen. Dan kan het zomaar weer leuk worden.
Plaats reactie