Mayckel Lahdo (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 05 aug 2022, 08:28 Ik ben het met Antti eens dat Lahdo nog wel de tijd verdient, maar andere jongens hadden meer recht op minuten (en het was al geen geweldige voorbereiding).
Ja. Hij verdient zeker de tijd.

Een jaartje bij Volendam lijkt mij wel wat om te zien of hij op Eredivisie - niveau thuishoort.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:48 Ja. Hij verdient zeker de tijd.

Een jaartje bij Volendam lijkt mij wel wat om te zien of hij op Eredivisie - niveau thuishoort.
Nee hou 'm gewoon bij AZ. Kun je gericht met hem gaan werken. Bijscholen en intensiteit opschroeven. Is nu veel te vroeg gebracht.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 05 aug 2022, 08:55 Nee hou 'm gewoon bij AZ. Kun je gericht met hem gaan werken. Bijscholen en intensiteit opschroeven. Is nu veel te vroeg gebracht.
Prima.

Laat hem dan eerste 20 wedstrijden bij Jong AZ spelen.

Voorlopig wil ik hem niet meer in of rond het eerste zien ...

Een beetje gaan pingelen voor de eigen 16 ... Ongelooflijk.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 08:57 Prima.

Laat hem dan eerste 20 wedstrijden bij Jong AZ spelen.

Voorlopig wil ik hem niet meer in of rond het eerste zien ...

Een beetje gaan pingelen voor de eigen 16 ... Ongelooflijk.
Die jongen kan toch gewoon een keer zijn dag niet hebben? De andere drie optredens die ik van hem heb gezien was hij een van de betere op het veld.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 05 aug 2022, 10:26 Die jongen kan toch gewoon een keer zijn dag niet hebben?
Ja. Maar niet op het hoogste niveau. Daar kunnen we ons dit soort ongein niet permitteren.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 05 aug 2022, 10:34 Ja. Maar niet op het hoogste niveau. Daar kunnen we ons dit soort ongein niet permitteren.
Feitelijk, dat hebben we nu wel gezien, kun je na Karlsson en Odgaard niet op iets sterks terug vallen.
je komt nu al in de problemen op de flanken nu beide heren er niet bij zijn. Als zoiets langdurig voortzet heb je een probleem in de aanval.
Alles onder die beide heren is feitelijk te licht om langdurig in de basis te kunnen zetten, dat is leuk voor een wedstrijdje maar kun je echt (nog) niet op bouwen.
Wil Huiberts echt serieus mee doen in de top moet er minstens nog een sterke aanvallende middenvelder en een flankspeler (die er wel direct kan staan) bij komen.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

De aandacht zal vast uitgaan naar Odgaard en Bazoer wanneer het gaat om inkomende transfers, dan wel de doorbraak van Brederode. Maar voor 600K (halfjarig contract, op tijd toe geslagen men aast op een transfervrije speler) heeft AZ met Lahdo naar hoe het er nu uitziet wel een leuke speler erbij gehaald. Is snel, heeft diepgang, lijkt een goede mentaliteit/arbeidsethos, te hebben en het past ook in de groep om een hongerige speler erbij te hebben voor de breedte, mooi een jaartje wennen/roteren om volgend jaar basis te spelen =D>
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Klopt. Het viel me op vanuit het stadion hoe fit en snel hij oogt tov de spelers om hem heen. Als iemand hem goed kan weg steken tegen de topteams heb je echt een wapen als je tot counteren wordt gedwongen. Erg doelgericht en helaas nog wat egoïstisch maar dat kan afgeleerd worden.

Belangrijk is in ieder geval dat hij op snelheid kan dribbelen en de bal daarbij niet te ver van hem af speelt en richtingen kan wisselen op snelheid. Daarnaast vind ik hem naast andere 19 jarige enorm robuust ogen. Kan een leuke worden en hij heeft nog een jaar de tijd. Je zou hem soms ook als centrumspits kunnen gebruiken a la Boadu, kan in principe alles wat hij kan ook.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 12 aug 2022, 08:02 Erg doelgericht en helaas nog wat egoïstisch maar dat kan afgeleerd worden.
In drie jaar Aboukhlal is dat anders niet gelukt.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Goed ingevallen weer, tijd voor een basisplaats. Veel meer dreiging, snelheid en fysiek op het moment.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De doelgerichtheid van dit ventje is mooi.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Ik ben fan. Heerlijk die snelheid en durf. Gaan we veel plezier aan beleven. Hij is nog maar 19. Vind hem gevaarlijker en sterker van Brederode. Al is dat ook een parel!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lahdo/brederode is om het even op dit moment denk ik hoor. Als Lahdo zou starten, had men nu t omgekeerde gezegd als Brederode vanaf minuut 75 de puffende portugezen kan bestormen. Beiden leuke talenten maar net te licht voor de basis. Maar heerlijk om te brengen als er ruimte ligt.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Wederom een prima invalbeurt =D>
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 26 aug 2022, 07:47 Wederom een prima invalbeurt =D>
Viel mij ook op.

Ook deze jongen heeft wel iets.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik wil meer Mayckel Lahdo!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 03 okt 2022, 11:50 Ik wil meer Mayckel Lahdo!
Die doelgerichtheid van hem is iets wat we goed kunnen gebruiken bij AZ. Speelt stiekem best regelmatig en scoort ook best wel regelmatig, creert kansen voor zichzelf en kan verwoestend uithalen, daarnaast ook prima in het bedienen van andere. Als hij dit al kan brengen in zijn eerste paar wedstrijden na zo een stap omhoog dan verheug ik mij wel op wat hij gaat doen als hij straks veel gaat spelen en zich gaat ontwikkelen.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Wat zo lekker is en nauwelijks te verdedigen; zowel met links als met rechts van afstand uithalen. Net zoals Odgaard. Heerlijk en zeldzaam wapen!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Staat inmiddels al op 4 doelpunten en 1 assist. Bewijst daarmee al bijna beter te zijn dan een Sowah of Aboukhlal in dit AZ.
Of dat wil zeggen dat ik in zijn geheel overtuigd ben.. nog niet... maar hij heeft dan ook nog even.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 03 okt 2022, 17:19 Staat inmiddels al op 4 doelpunten en 1 assist. Bewijst daarmee al bijna beter te zijn dan een Sowah of Aboukhlal in dit AZ.
Of dat wil zeggen dat ik in zijn geheel overtuigd ben.. nog niet... maar hij heeft dan ook nog even.
Op zich wel knappe scouting ook.

Had ooit iemand van deze speler gehoord?
Plaats reactie