Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Bohhhh. Geweldige speler dit, hier gaan we veel plezier aan beleven OF hij is heel rap weer weg.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Mijn nieuwe favoriete speler. Geweldige drive en lijkt de andere ook mee te nemen in zijn enthousiasme
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Beetje rondlezen op het internet, ook bij de neutrale toeschouwers heeft Kerkez indrukt gemaakt, toch leuk om te lezen =D>
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 29 mei 2022, 16:05 Geweldige drive en lijkt de andere ook mee te nemen in zijn enthousiasme
Vind je hem meer het type Wijndal of Malacia?
Ik vind overduidelijk Malacia zoals ik hem bezig zie.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Echt genoten van hem de laatste wedstrijden, heerlijke pitbull.
Er moeten nog wel wat schoonheidsfoutjes uit, maar alle vertrouwen dat hij het gaat maken.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Ik ben fan van deze jongen. Die jongen krijgt zijn kans en grijpt deze met beide handen aan. Klapt er bovenop, fanatiek en vol enthousiasme. Er gaat nog genoeg mis maar Mees de Wit heeft een geduchte concurrent met deze jongen.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Heerlijk, die brutaliteit op zo'n jonge leeftijd. Deed Wijndal vergeten vanmiddag. Gaat die backpositie niet meer afstaan lijkt mij.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mag ik er even op wijzen dat deze jongen 18 is?
Je bent dus niet zomaar te vroeg voor een doorbraak! (ook al gaat het hier om een aankoop natuurlijk).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 29 mei 2022, 17:02 Mag ik er even op wijzen dat deze jongen 18 is?
Je bent dus niet zomaar te vroeg voor een doorbraak! (ook al gaat het hier om een aankoop natuurlijk).
Daar kun je op wijzen, maar als hij 18 was en geblesseerd had hij niet kunnen spelen toch?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Mees De Wit kan ook op andere posities achterin voetballen :D
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Met BMI, Mees de Wit en Kerkez lijkt de linkerkant van de verdediging redelijk op orde voor volgend seizoen. Als Kerkez zo door gaat, zal Mees er nog een flinke kluif aan hebben.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 29 mei 2022, 17:30 Daar kun je op wijzen, maar als hij 18 was en geblesseerd had hij niet kunnen spelen toch?
Gelukkig is niet iedere AZ'er tussen de 18 en 22 die niet in de basis stond geblesseerd :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

De Rode Baron schreef: 29 mei 2022, 16:45 Vind je hem meer het type Wijndal of Malacia?
Ik vind overduidelijk Malacia zoals ik hem bezig zie.
Malacia komt liever niet over de middenlijn. Zijn lange overlaps vind ik wel vergelijkbaar met Wijndal, alleen Kerkez lijkt wat explosiever, krijgt daardoor regelmatig ook een halve doodschop, tegenstander te laat.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

RoycosoepieAZ schreef: 29 mei 2022, 17:34 Mees De Wit kan ook op andere posities achterin voetballen :D
Was vroeger een linksbuiten die nu naar linksback gegaan is bij Zwolle, op zich geen gekke “transformatie” maar het is allerminst een centrale verdediger, uit nood weleens gestaan bij Zwolle maar dat ging mis.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

MB80 schreef: 29 mei 2022, 21:48 Was vroeger een linksbuiten die nu naar linksback gegaan is bij Zwolle, op zich geen gekke “transformatie” maar het is allerminst een centrale verdediger, uit nood weleens gestaan bij Zwolle maar dat ging mis.
Nou of dat mis ging weet ik niet, ben benieuwd wat jou redenering daar achter is? Ik heb hem vanaf dat wij tegen Zwolle moesten redelijk gevolgd. In mijn beleving heeft hij de laatste wedstrijden als meest linker centrale verdediger gespeeld in een 5 3 2 opstelling. Wellicht uit nood, maar toch redelijk daar gedaan getuigen de opmars van PEC.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 29 mei 2022, 16:45 Vind je hem meer het type Wijndal of Malacia?
Ik vind overduidelijk Malacia zoals ik hem bezig zie.
Ik vind hem veel beter.

8)
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Antti Opdam schreef: 30 mei 2022, 08:10 Ik vind hem veel beter.

8)
Met zijn 18 jaar nu al zo'n krachtige uitstraling en duelkracht. En als ie gaat gaat ie echt voor 110%. Dat moeten we bij meer spelers hebben. Geweldige speler in wording!

Wordt beter als Wijndal en Malacia als ik hem nu zie. Voetballend de aanleg van Wijndal en het explosieve van Malacia levert de beste speler op!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 30 mei 2022, 09:10 Met zijn 18 jaar nu al zo'n krachtige uitstraling en duelkracht. En als ie gaat gaat ie echt voor 110%. Dat moeten we bij meer spelers hebben. Geweldige speler in wording!
Zat mij nog wel even af te vragen wat zo'n jongen nu bezielt om naar AC Milan te gaan. Dat is nu niet direct een kweekvijver voor jong Oost-Europees talent. Het is goed dat hij nu de overstap naar AZ heeft gemaakt. Anders zat hij nog jaren te verpieteren.

Uitstekend gescout trouwens.

Weet iemand hoe AZ bij zo'n speler terecht komt?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Toch kiest men, net als bij Sugawara, voor meer zekerheid door tegen een aanzienlijk bedrag nog een back te kopen
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 30 mei 2022, 09:32
Weet iemand hoe AZ bij zo'n speler terecht komt?
Om eerlijk te zijn gok ik dat dit een zaakwaarnemersverhaal is dat wel positief heeft uitgepakt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie