Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 19 aug 2022, 11:55 Thuis tegen ajax (1-1 Pavlidis)?

Weliswaar iets meer bij de eerste paal, maar wel mét schaar en gedekt.

Kerkez kon die bal een half uur goed leggen.
Die staat me zo niet meer bij.

Maar voor de goede orde verder, ik probeer Wijndal niet af te vallen, maar Kerkez met wellicht overdreven superlatieven op te hemelen :mrgreen:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Sir Robbert schreef: 19 aug 2022, 23:40 Er staat toch helaas, dropveter.
Je zat gewoon negatief te zemelen met je omgekeerd wensdenken, grappenmaker.
Gewoon genieten en die negatieve saus weglaten.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

pAZcal schreef: 20 aug 2022, 13:15 Je zat gewoon negatief te zemelen met je omgekeerd wensdenken, grappenmaker.
Gewoon genieten en die negatieve saus weglaten.
Echt onzin :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 19 aug 2022, 17:40 Maar in die enkele wedstrijden dat Kerkez voor ons speelt heeft ie al gescoord en assists op zijn naam.
Klopt. Alleen word ik een beetje moe van dat Wijndal bashen. Iedereen lult elkaar maar na, maar zo defensief zwak is hij echt niet. Noem mij twee rechtsbuitens die hem de afgelopen drie seizoenen hebben weggespeeld? Tuurlijk, hij heeft wel eens een kopduelverloren van iemand die een kop groter is, maar verdedigend zat hij over het algemeen redelijk kort op zijn tegenstanders.

Kerkez maakte bijvoorbeeld tegen Sparta een fout die ik Wijndal zelden heb zien maken. Gelukkig corrigeert hij het daarna zelf, maar er wordt een beetje met twee maten gemeten. Neemt niet weg dat ik geniet van Kerkez trouwens en dat ik zeer blij ben met zijn prestaties en hoe hij zich manifesteert.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 23 aug 2022, 07:33 Klopt. Alleen word ik een beetje moe van dat Wijndal bashen.
Zou dat iets te maken kunnen hebben met zijn clubkeuze?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AZ 4 Life schreef: 23 aug 2022, 07:33 Klopt. Alleen word ik een beetje moe van dat Wijndal bashen. Iedereen lult elkaar maar na, maar zo defensief zwak is hij echt niet. Noem mij twee rechtsbuitens die hem de afgelopen drie seizoenen hebben weggespeeld? Tuurlijk, hij heeft wel eens een kopduelverloren van iemand die een kop groter is, maar verdedigend zat hij over het algemeen redelijk kort op zijn tegenstanders.

Kerkez maakte bijvoorbeeld tegen Sparta een fout die ik Wijndal zelden heb zien maken. Gelukkig corrigeert hij het daarna zelf, maar er wordt een beetje met twee maten gemeten. Neemt niet weg dat ik geniet van Kerkez trouwens en dat ik zeer blij ben met zijn prestaties en hoe hij zich manifesteert.
Van mij hoeft het bashen ook niet, maar Wijndal was het laatste seizoen verdedigend echt wel laks. Zat vaak niet kort genoeg op z'n tegenstander. Ik heb de voorbeelden in wedstrijden van AZ niet zo paraat, maar bij ajax - PSV en ajax - Groningen ging het ook al weer mis.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DonnyDelano schreef: 23 aug 2022, 08:33 Van mij hoeft het bashen ook niet, maar Wijndal was het laatste seizoen verdedigend echt wel laks. Zat vaak niet kort genoeg op z'n tegenstander. Ik heb de voorbeelden in wedstrijden van AZ niet zo paraat, maar bij ajax - PSV en ajax - Groningen ging het ook al weer mis.
Bij ajax-PSV vond ik dat wel meevallen. Hij verliest een kopduel van een instormende Til die een kop groter is. Bovendien was Til niet eens zijn directe tegenstander.

Maar goed, we gaan weer on-topic. Kerkez is een held :hart:
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

AZ 4 Life schreef: 23 aug 2022, 08:50

Maar goed, we gaan weer on-topic. Kerkez is een held :hart:
Amen!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

AZ 4 Life schreef: 23 aug 2022, 07:33 Kerkez maakte bijvoorbeeld tegen Sparta een fout die ik Wijndal zelden heb zien maken. Gelukkig corrigeert hij het daarna zelf, maar er wordt een beetje met twee maten gemeten. Neemt niet weg dat ik geniet van Kerkez trouwens en dat ik zeer blij ben met zijn prestaties en hoe hij zich manifesteert.
Maar dat is op zich logisch toch? Wijndal heeft ~150 wedstrijden gespeeld en was captain, Kerkez heeft ~10 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau. Van Wijndal mag je verwachten dat hij niet dezelfde fouten maakt als Kerkez.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Afbeelding
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Waarom liet Jansen Kerkez nou staan ? Eerst liep hij al rond met iets wat op liesklachten leek. En uiteindelijk gaat hij er af met kramp in de 87e minuut. Doorgaans wordt hij tussen de 60e en 70e minuut gewisseld voor Mees de Wit.
Jammer dat hij niet wat vaker in het spel betrokken wordt. Je ziet hem loopacties maken en zich aanbieden, vaak voor niks. Terwijl er meestal toch wel leuke dingen gebeuren als hij mee voorin is.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 01 sep 2022, 21:01 Waarom liet Jansen Kerkez nou staan ? Eerst liep hij al rond met iets wat op liesklachten leek. En uiteindelijk gaat hij er af met kramp in de 87e minuut. Doorgaans wordt hij tussen de 60e en 70e minuut gewisseld voor Mees de Wit.
Jammer dat hij niet wat vaker in het spel betrokken wordt. Je ziet hem loopacties maken en zich aanbieden, vaak voor niks. Terwijl er meestal toch wel leuke dingen gebeuren als hij mee voorin is.
Hij heeft 2 keer contact gehad met de bank, waarvan 1 keer nog vlak voordat hij opgaf. Ik denk dat ze hem aan het optrainen zijn om langer te kunnen spelen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 02 sep 2022, 06:33 Hij heeft 2 keer contact gehad met de bank, waarvan 1 keer nog vlak voordat hij opgaf. Ik denk dat ze hem aan het optrainen zijn om langer te kunnen spelen.
Ja maar hier leek het toch echt even niet te gaan. Tenzij dat ongemakkelijk lopen óók toneel moet zijn geweest?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 02 sep 2022, 10:47 Ja maar hier leek het toch echt even niet te gaan. Tenzij dat ongemakkelijk lopen óók toneel moet zijn geweest?
Ja ik zag het ook, als hij tegen de bank gezegd heeft het gaat wel, zal hij het nog wel horen denk ik.

Vind ik wel mooi van die jonge gasten die over grenzen heen gaan, die denken de hele wereld aan te kunnen, hij heeft echt een heerlijk temperament.

Het is niet te hopen maar een rode kaart en of blessure zou ik niet raar van opkijken.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 02 sep 2022, 11:05 Ja ik zag het ook, als hij tegen de bank gezegd heeft het gaat wel, zal hij het nog wel horen denk ik.

Vind ik wel mooi van die jonge gasten die over grenzen heen gaan, die denken de hele wereld aan te kunnen, hij heeft echt een heerlijk temperament.

Het is niet te hopen maar een rode kaart en of blessure zou ik niet raar van opkijken.
Het geeft AZ in ieder geval karakter.

Met de vrolijke toet van Yuki op rechts en de stoere patser Kerkez op links hebben we inmiddels in ieder geval backs met kleur op de wangen haha.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 02 sep 2022, 11:33 Het geeft AZ in ieder geval karakter.

Met de vrolijke toet van Yuki op rechts en de stoere patser Kerkez op links hebben we inmiddels in ieder geval backs met kleur op de wangen haha.
Ja genieten.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Uit een artikeltje over Xavi Simons in het Brabants Dagblad: "Wie goed oplet bij zijn acties kan grote ronde gaten ontdekken in de achterkant van zijn kousen. Een snufje, eigenhandig erin geknipt naar het voorbeeld van spelers in het buitenland onder wie Gareth Bale. Zulke gaten nemen spanning weg op de spieren en laten de kuiten beter ademen."

Alle kleine beetjes helpen, zullen we maar zeggen.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Dit wordt echt een topspeler. Genoten van zijn invalbeurt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Man of the match in 16 minuten

Zegt alles over de rest
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Contract voor het leven deze jongen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie