Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 18 aug 2022, 21:07 Speler met kracht en passie, love it.

Wel na Dani de Wit de volgende speler die een beetje een kaartenrisico in zich heeft.
En altijd nog maar 18 jaar! Waar gaat dat heen?
we can come an end
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Uitstekende speler. Je vergeet soms hoe jong hij nog is. Deze jongen gaat een mooie toekomst tegemoet.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Milos' nieuwe stijl:


[attachment=0]Knipsel.JPG[/attachment]
Bijlagen
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (42.15 KiB) 1076 keer bekeken
Gebruikersavatar
Slappy
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jul 2022, 22:25
Locatie: USA

This young dude is absolutely amazing! He makes it look so easy and the great thing is how he is still so young. True gem we have here friends. =D>
American Fan! :-D
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Dit is categorie Dembele, deze speelt niet heel lang bij ons, helaas. Echt een geweldenaar.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Is naast zijnn gretigheid ook supersnel en blijft maar gaan. Knap voor zijn leeftijd om dit fysiek al te kunnen brengen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Sir Robbert schreef: 19 aug 2022, 01:34 Dit is categorie Dembele, deze speelt niet heel lang bij ons, helaas. Echt een geweldenaar.
Dembele heeft ook gewoon vier jaar bij ons gespeeld.

:wink:

Maar ik denk dat je gelijk hebt. Als hij deze lijn doortrekt tikt een Europese subtopper aankomende zomer 15 tot 20 miljoen voor hem af.

(Moeten we wel even de - halve - finale in Europa halen.)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat was Wijndal toch zwak vergeleken met deze jongen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 19 aug 2022, 08:43 Wat was Wijndal toch zwak vergeleken met deze jongen
Laten we vooral wel een beetje redelijk blijven. Wijndal z'n laatste seizoen was niet zo goed, maar die heeft echt geweldige wedstrijden gespeeld voor ons ook
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Kom op Schoorl, je ziet toch wel dat er wat cynisme in Langedijk zijn post zit?

Overigens heb ik Wijndal nog nooit zo'n voorzet als Kerkez gisteren zien geven hoor. Dit leek een beetje op een voorzet die Willems veel gaf op De Jong bij PSV destijds.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 19 aug 2022, 08:52 Laten we vooral wel een beetje redelijk blijven. Wijndal z'n laatste seizoen was niet zo goed, maar die heeft echt geweldige wedstrijden gespeeld voor ons ook
Tien assists, het is maar wat je niet goed noem 😉 Maar Kerkez doet het uitstekend, al ging hij zondag wel kinderlijk in de fout. Dat heb ik Wijndal nooit zien doen. Sowieso vind ik dat Wijndal bashen wat sneu. Jarenlang de beste linksback in Nederland geweest bij ons en nu doen alsof hij er niks van kon.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 19 aug 2022, 10:51 Overigens heb ik Wijndal nog nooit zo'n voorzet als Kerkez gisteren zien geven hoor.
Thuis tegen ajax (1-1 Pavlidis)?

Weliswaar iets meer bij de eerste paal, maar wel mét schaar en gedekt.

Kerkez kon die bal een half uur goed leggen.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

In de huidige vorm is dit gewoon Wijndal op steroids.
blijft maar gaan, super strakke voorzet, rete snel, en teamgeest je u tegen zegt.
Als karlsson zo weer fit/ in vorm is heb je de beste linkerflank van de eredivisie die zomaar samen 10 assists en voor 15/20 goals kunnen zorgen =P~ .

Ben alleen bang dat je volgend seizoen de linkerflank weer moet vervangen :lol: .
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Alleen denk ik dat Odgaard gaat spelen voor van Brederode. Odgaard blijft niet links langs de lijn staan waardoor er een andere dynamiek ontstaat wanneer Kerkez opkomt.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

AZA'dam schreef: 19 aug 2022, 12:45 Alleen denk ik dat Odgaard gaat spelen voor van Brederode. Odgaard blijft niet links langs de lijn staan waardoor er een andere dynamiek ontstaat wanneer Kerkez opkomt.
Bedoel je dat als ze ook allebei fit zijn, of als alleen odgaard fit is?

Lijkt me trouwens voorin op van brederode`s positie na heel moeilijk wie je moet in passen.
Evjen presteert de laatste wedstrijden echt goed en knapt veel vieswerk op en het zou heel lullig zijn als je die juist nu zou wisselen.
De wit doet het prima en ik denk als je die wisselt dat die gigantisch de P in heeft(was volgens mij tegen ado en toen die scoorde was die nog chagrijnig).
En Pavlidis is om om streden die wisselen ze niet.

zou het liefst Karlsson links Pavlidis centraal evjen/Odgaard rechts of centraal aanvallend willen zien roulerend van positie en omdat het aanvallender kwa tactiek graag bazoer er acht voor reijnders maar het is ook lullig zijn voor hem.

Lang verhaal kort je hebt straks een luxe probleem voorin ook wel eens fijn:)
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Sir Robbert schreef: 19 aug 2022, 01:34 Dit is categorie Dembele, deze speelt niet heel lang bij ons, helaas. Echt een geweldenaar.
Moet dit nou bij elke speler die fatsoenlijk speelt steeds genoemd worden? Man man man. Geniet er nou eens gewoon van.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 19 aug 2022, 11:35 Tien assists, het is maar wat je niet goed noem 😉
Maar in die enkele wedstrijden dat Kerkez voor ons speelt heeft ie al gescoord en assists op zijn naam.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 19 aug 2022, 17:14 Moet dit nou bij elke speler die fatsoenlijk speelt steeds genoemd worden? Man man man. Geniet er nou eens gewoon van.
Ik ben het met je eens hoor! Elke speler die nu goed speelt en opvalt wordt door sommigen hier in gedachte al verlekkerd voor tig miljoen verkocht. Het lijkt hier soms wel een handelshuis i.p.v. een fanpage voor voetballiefhebbers 🙄
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 19 aug 2022, 18:40 Ik ben het met je eens hoor! Elke speler die nu goed speelt en opvalt wordt door sommigen hier in gedachte al verlekkerd voor tig miljoen verkocht. Het lijkt hier soms wel een handelshuis i.p.v. een fanpage voor voetballiefhebbers 🙄
Inderdaad. Ik hoop dat hij heel het beste deel van zijn carrière lekker hier blijft spelen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

pAZcal schreef: 19 aug 2022, 19:19 Inderdaad. Ik hoop dat hij heel het beste deel van zijn carrière lekker hier blijft spelen.
Er staat toch helaas, dropveter.
Plaats reactie