Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Niet eerder gehad dat ik gewoon zin heb om een sliding te zien van een speler.
Maar bij Kerkez is het een genot om naar te kijken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 12 aug 2022, 22:02 Niet eerder gehad dat ik gewoon zin heb om een sliding te zien van een speler.
Maar bij Kerkez is het een genot om naar te kijken.
Ik had dat ook een tijdje bij Pocognoli en Moreno. En bij Boulahrouz tegen Portugal. ;)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 12 aug 2022, 22:02 Niet eerder gehad dat ik gewoon zin heb om een sliding te zien van een speler.
Viergever kon ook heel goed slidings maken. Bij hem was dat alleen vaak om eigen fouten te corrigeren.

Deze jongen is nu het schoolvoorbeeld van een goede scouting. Helaas gebeurt dat veel te weinig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Langedijk schreef: 12 aug 2022, 22:24 Deze jongen is nu het schoolvoorbeeld van een goede scouting. Helaas gebeurt dat veel te weinig.
Ik denk dat de scoutin van AZ best wel prima is. Alleen zijn er vaak teveel concurrenten die meer kunnen betalen. Zo'n Milos Kerkez deed het goed bij het jeugdteam voor Milan en lijkt echt een bewuste sportieve stap gekozen te hebben (naar AZ). Ik denk dat veel van de AZ-targets op hun 18e meteen voor groot geld kiezen.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Is 60% van de defensieve duels winnen een goede score?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 13 aug 2022, 12:49 Is 60% van de defensieve duels winnen een goede score?
Hangt er deels van af hoe die statistiek is opgebouwd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 13 aug 2022, 12:49 Is 60% van de defensieve duels winnen een goede score?
Misschien als hij zijn tegenstander voor zich houd en die weet de bal over te spelen geld dat als een verloren duel?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik zie nu net een interview met Milos op ESPN, wat een leuk mannetje is dit. Geeft vrije antwoorden, energiek, goed lachs en niet erg media getraind nog. Erg te spreken over deze jongen, tegengoal die voornamelijk zijn fout was is ons niet fataal geworden, dus een goede les waar hij hopelijk van heeft geleerd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tegendoelpunt ronduit gecompenseerd.
Als hij perfect was geweest zouden we hem ook binnen no time weer kwijt zijn :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 14 aug 2022, 21:50 Tegendoelpunt ronduit gecompenseerd.
Als hij perfect was geweest zouden we hem ook binnen no time weer kwijt zijn :wink:
Wel moet momenteel al het gevaar op links van hem uit komen.
Denk dat hij meer voorzetten, over zijn tegenstander heen gaat en op goal schiet dan van Brederode.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Heerlijke speler, maar ik hoop wel dat hij het goed heeft gehoord in de kleedkamer, Hobie zal woest geweest zijn.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 14 aug 2022, 21:55 Wel moet momenteel al het gevaar op links van hem uit komen.
Denk dat hij meer voorzetten, over zijn tegenstander heen gaat en op goal schiet dan van Brederode.
Hij heeft ook zeeën van ruimte, waar van Brederode dit niet heeft. Die hem overigens een paar keer goed bedient en de bal geweldig bij zich kan houden, waardoor Kerkez gelanceerd wordt.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

10M€ + Kerkez in je team, of Wijndal aan z'n contract houden. Hmm... ik denk dat Max hier wel de goede keuze heeft gemaakt. :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Vraag me af waarom hij tegen Sparta met kapot gescheurde kousen begon. Vanwege de warmte ? Benieuwd of dat eenmalig was of een terugkerend verschijnsel :-)
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 16 aug 2022, 11:39 Vraag me af waarom hij tegen Sparta met kapot gescheurde kousen begon. Vanwege de warmte ? Benieuwd of dat eenmalig was of een terugkerend verschijnsel :-)
Zelf met sokken aantrekken heeft hij een passie die de grenzen op zoekt, ja dan ga je er wel is overheen :mrgreen:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

:lol:

Hij trok erg gretig zijn kousen aan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 16 aug 2022, 11:39 Vraag me af waarom hij tegen Sparta met kapot gescheurde kousen begon. Vanwege de warmte ? Benieuwd of dat eenmalig was of een terugkerend verschijnsel :-)
Ik dacht dat ik ook een klein los stukje elastiek uit zijn broekje zag hangen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

salmonyappi schreef: 16 aug 2022, 16:52 Ik dacht dat ik ook een klein los stukje elastiek uit zijn broekje zag hangen.
Je hebt een vreemd gevoel voor humor/ je fantasie gaat met je op de loop/ de wens is de vader van de gedachte (doorhalen wat niet van toepassing is.)
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (47.06 KiB) 877 keer bekeken
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Speler met kracht en passie, love it.

Wel na Dani de Wit de volgende speler die een beetje een kaartenrisico in zich heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie